OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1961  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-12-01 20:28
Sajnálatos, de jogszerű helyi döntésről van szó. A költségvetés jelenleg szinte mindent felülír. Jó, ha csak a szakkönyvvásárlást...
 
#1960  Turner Zoltántutuz[kukac]freemail[pont]hu2009-12-01 18:35
Tisztelt Szerkesztők! Nem önkormányzati fenntartású oktatási intézményben tanítok. Két éve nem kapjuk a pedagógusoknak járó szakkönyvásárlási hozzájárulást. A kérdésünkre azt a választ kaptuk, hogy a költségvetés felülírja a közoktatási törvényt… Nem igazán értjük ezt, arra szeretnék választ kapni, hogy a fenntartó jogszerűen jár-e el?

Köszönettel
 
#1959  DJ Malaguena Selarosadjjoseph[kukac]freemail[pont]hu2009-11-30 13:24
Hogy tudok a weboldalamra Üzenő falat tenni?
 
#1957  ad6kap6info[kukac]ad6kap6[pont]hu2009-11-25 06:45
Egy oldal, ami magamódján próbál segíteni. www.ad6kap6.hu
Aki hallja adja át!
 
#1956  terepmunkásfeketehajni[kukac]citromail[pont]hu2009-11-25 06:42
http://andrassew.blogspot.com/2009/11/fenyt-most-cigany-gyerekekert-csalog.html
 
#1954  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-11-16 19:36
Kedves Adrienn és Erzsébet! Sajnos munkajogi kérdések megválaszolásához hiányoznak nálunk a feltételek.
 
#1953  Voloscsuk Adriennvoloscsukadri[kukac]gmail[pont]com2009-11-16 15:49
Jövő év novemberében lejár a Gyed ideje, és a Gyes mellett szeretnék visszamenni dolgozni.Óvónő vagyok, állandó munkahellyel. Azt szeretném megtudni, hogy mielőtt munkába állok, a munkáltató köteles-e kiadni számomra az összegyűlt szabadságokat (40napom bennt maradt abban az évben, mikor táppénzre mentem, ill. a szülési szabadság és a Gyed idejére, ami jár.) Vagy ez csak a Gyes lejárta után kötelessége a munkáltatónak? Ha nem adja ki még mielőtt megkezdem a munkát, akkor mikor adhatja ki?
 
#1951  Erzsébetgyorsposta[kukac]gmail[pont]com2009-11-16 12:16
Tisztelt Szerkesztőség!

Kérdésem az lenne, hogy ugyan abban az iskolában hány évig lehet valaki évente meghosszabbított szerződéses, mer én most kezdem az 5. évemet, mint tanító az iskolámban és minden évben hosszabbítják a szerződésemet, sőt nyáron munkanélküli vagyok?
Van erre valamiféle szabályozás?

Köszi: Erzsi
 
#1948  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-11-15 20:28
Kedves Erika! Az órarend kérdésére nincsen központi szabályozás, ez iskolai szintű kérdés. Tudomásunk szerint a pótosztályfőnököt, amennyiben az osztályfőnök betegszabadságon van, a helyettesített órák száma alapján díjazhatják.
 
#1947  Bak Erikabakerika80[kukac]freemail[pont]hu2009-11-15 18:42
Tisztelt szerkesztő!
Segítségét szeretném kérni abban, hogy
1. Mennyi lyukas órát lehet beiktatni egy pedagógus órarendjében? Lehet-e 13 óra? Van-e limit, vagy a vezetőség döntése ez?
2. Mi egy pótosztályfőnök feladata akkor, amikor az osztályfőnök nincs betegszabadságon? Jár-e osztályfőnöki pótlék havonta a pótosztályfőnöknek?

 
#1940  terepmunkásfeketehajni[kukac]citromail[pont]hu2009-11-13 07:36
http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=20219
 
#1933  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-11-12 12:59
Kedves Esther! Az utánzás és modellkövetés témához a következő webhelyen talál szakirodalmi ajánlást:
http://www.pszi.eoldal.hu/cikkek/tkn-112-tematika/tkn-112-_tk-012_-az-emberi-megismeres-es-fejlodese
Jó munkát kívánunk!
 
#1932  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-11-12 12:54
Kedves Kovács Györgyné! Az Ön által felvetett problémát az adott helyzet pontos ismeretében, helyben lehet csak tisztázni. Javasoljuk, hogy kérdésével forduljon az intézményvezetéshez! Mielőtt azonban ezt tenné, tájékozódjon az érvényes jogszabályokról, és olvassa el gondosan saját munkaköri leírását. Így nagyobb az esélye arra, hogy sikerül megnyugtatóan rendezni a helyzetet.
 
#1931  Kisnémet Péterinfo[kukac]soundlightcrew[pont]hu2009-11-12 11:39
Aki még most szervezné:
szalagavató bálra zenekar: http://fantasyzenekar.hu
hangosítás fénytechnika bálokra évzárókra
http://soundlightcrew.hu
korrekt árakon dolgoznak és igényesen!
 
#1911  Esther0312nem_esz[kukac]freemail[pont]hu2009-11-07 12:16
Kedves OFOE!

Az utánzásról, modellkovetésről szeretnék szakirodalmi ajánlást kérni.
 
#1903  Kovács Györgynébencako[kukac]citromail[pont]hu2009-11-04 19:47
Tisztelt szerkesztő!
Segítségét szeretném kérni abban, hogy jár-e nekem osztályfőnöki pótlék arra az időre - ez több hónapot jelent - amíg a betegállományban lévő kolléganőmet helyettesítem, aki az általam tanított osztály osztályfőnöke? Valamint az én hivatalos óraszámom -ami jelenleg napközis státuszom révén 23óra - ezekben a hónapokban csökkenthető-e, ill. kell-e csökkenteni 22-1 órára? Jelenleg napközisként tanítom az összes délelőtti órát, valamint a délutáni helyettesítő nyugdíjas kolléga helyett végzem az összes napközis adminisztrációt. S ezt már több mint egy hónapja csinálom.Hivatástudaton kívül jár- e nekem más jellegű juttatás? Válaszát előre is köszönöm!
 
#1902  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-11-04 11:17
Örömmel értesítjük kedves Látogatóinkat, hogy honlapunkon néhány hetes szünet után ismét folyamatosan működik a sajtófigyelő szolgálat. Kísérjék figyelemmel az AULA új híreit!
 
#1901  angelnoriangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-11-01 13:51
AUTISTA GYEREK SZÁMÁRA KERESEK FEJLESZTÉSI TERVET,ÖTLETEKET,JÓL KOMMUNIKÁLÓ,JÓ KÉPESSÉGŰ GYERMEK..JÁR MOZGÁSFEJLESZTÉSRE,KIVÁLÓ MEMÓRIÁVAL RENDELKEZIK,FINOM MOTORIKÁJA NAGYON GYENGE..ÖNFEJŰ,AKARATOS...MÉG ANNYIT 6 ÉS FÉL ÉVES,IQ-T NEM IS MÉRTEK NÁLA SOHA....SZÓVAL HA VALAKINEK VANNAK JÓ ÖTLETEI SZÍVESEN FOGADOM ...KÖSZÖNÖM.
 
#1900  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-10-31 14:31
Kedves Britton!

Miért választottad ezt a témát?

Osztályfőnök
 
#1899  Gábor Zsuzsabudapestieselyekhaza[kukac]gmail[pont]com2009-10-14 13:12
Kedves Pedagógus Kollégák!!
Ajánlom figyelmükbe következő programunkat, mely a fogyatékkal élő, sajátos nevelési igényű gyerekek iskolai integrációja-szegregációja-szeparációja kérdését járja körül.
Várjuk Önöket a rendezvényre, illetve kérjük, adjanak hírt a programról, hogy minél több szakembert és érintett szülőt elérhessünk.

Integrált, szegregált, vagy szeparált oktatás?
Aki nem találkozik nap, mint nap ezekkel a fogalmakkal, nem is gondolná, milyen sok kérdés merül fel az érintettekben, mikor el kell dönteniük, hogy valamilyen szempontból másként élő gyermekük számára milyen iskolát válasszanak.
Hazánkban törvény által előírt cél az integrált oktatás megvalósítása, azonban, hogy a gyakorlatban milyen könnyebbségekkel és nehézségekkel jár ez, arról már kevesebbet hallunk. Az biztos, hogy a választott iskolában szerzett élmények, tapasztalatok, egész életen át tartó nyomokat hagynak a fiatalokban, már ezért is nagyon fontos beszélnünk a kérdésről.
A Budapesti Esélyek Háza 2008 decembere óta rendezi „Tiszta Vizet!” címmel különböző fontos a társadalom széles spektrumát érintő kérdésekben kerekasztal beszélgetéseit, ahol a meghívott vendégek igyekeznek minél alaposabban körüljárni a témákkal kapcsolatos kérdéseket.
Ez alkalommal azt, hogy mit is takar ez a pár, napjainkban egyre többet emlegetett, mégis ismeretlen ismerős kifejezés.



„Tiszta vezet!” – kerekasztal beszélgetés sorozat októberi rendezvényének címe:
"Két iskola között" - a speciális nevelési igényű diákok iskolai integrációja, szegregációja, szeparációja
Időpontja: 2009. október 20. (kedd) 17 órától 19 óráig
Helyszíne: Toldi Mozi kávézója (Bp. V. ker. Bajcsy-Zsilinszky út 36-38, a 3-as metró Arany János utcai metrómegállójánál)
Meghívott beszélgetőtársaink:
Báder Melinda - pedagógus, gyógypedagógus - Gyermekek Háza Alapítvány Iskolája
Bánfalvy Csaba - főiskolai tanár – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Társadalomtudományi Tanszék
Kelemen Gábor– intézményvezető – Göllesz Viktor Óvoda, Ált.Isk., Előkészítő Szakiskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
Loványi Eszter – gyógypedagógus - szociológia MA hallgató - Budapesti Corvinus Egyetem
Nagy Gézáné Jakab Anna – intézményvezető - Közép-szabolcsi Többcélú Kistérségi társulás szociális szolgáltató Központ
Perlusz Andrea - főiskolai tanár - ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Hallássérültek Pedagógiája Tanszék
Somorjai Ágnes - gyógypedagógus - Vakok Iskolája Módszertani Központ
Moderátor: Gáspár Judit - gyógypedagógus, szerkesztő - Duna Televízió, Felelet az életnek
Házigazda: Császár Rózsa – irodavezető - Budapesti Esélyek Háza
Kérjük, részvételi szándékát jelezze e-mailben vagy telefonon október 19-én estig!
e-mailben: budapestieselyekhaza@gmail.com
telefonon: 06/1/4610600
A helyszín mozgássérültek számára akadálymentesített. Amennyiben Önnek jeltolmácsra van szüksége, kérjük, igényét jelezze nekünk október 19.-ig.
Budapesti Esélyek Háza
1077 Budapest, Wesselényi u. 17
Tel: (1)461-0600 Fax: (1)461-0601
web: http://www.bpeselyhaz.hu
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.17.
Nincs jobb mérés a felvételinél
Szinte minden évben felmerül, hogy a központi középiskolai felvételire elegendő-e a 45 perc tantárgyanként, illetve könnyűek vagy nehezek-e a feladatok. A lapunk által megkérdezett gyakorl...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.17.
Szódolgozat
Öveges Enikő és Csizér Kata tavaly tette le Vizsgálat a köznevelésben folyó idegennyelv-oktatás kereteiről és hatékonyságáról című kutatási jelentését az Oktatási Hivatal asztalá...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.17.
Radó esete a brit tudósokkal. Nahalka István írása
A tanulási elmaradást az a látens diszkrimináció hozza létre, amelyet az iskolák működtetnek egyoldalúságukkal, sajátos értékorientációikkal, bizonyos kultúrák kirekesztésével. Lá...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.02.17.
Diákolimpikonoktól határon túli doktoranduszokig egyre többen állnak ki az MTA mellett
Kedden Budapesten mintegy 1000-1500 fő tiltakozott az MTA épülete előtt a tervezett ellehetetlenítés ellen (a demonstrációtól percről percre tudósítottunk), emellett Szegeden, Kolozsváron...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.17.
Mennyibe kerül a nyelvvizsga: akár több százezer forintos kiadással is kell számolni
A továbbtanulás nemcsak izgalommal, hanem anyagi terhekkel is jár, amit az OTP Öngondoskodási Index szerint a szülők 81 százaléka akár lemondások árán is vállalna. Sok családnak azonban...
(Forrás: eduline)
--
2019.02.17.
Utópiának tűnik, hogy bárki is megállítsa a Facebook pénzcsináló adatporszívóját
Ahogy a tavalyi, az idei évindító üzenetében is azt ígérte Zuckerberg – akinek a szavazati jogok 60 százalékát birtokolva teljes az ellenőrzése a cég fölött –, hogy rendet tesz a Facebook...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.17.
"Ha ma lennék 16, valószínűleg nagyon be lennék szarva" (Hercsel Adél intejúja Simon Mártonnal)
Ha összeszedném tíz barátomat, akik hasonlóan gondolkodnak, mint én, száz dologban nem értenénk egyet. Ezért kellene beszélnünk róla, a dolgok ott kezdődnek el. Az a baj, hogy leszoktunk...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.15.
Az óvszernek van értelme az iskolákban az ENSZ szerint
Az ENSZ Népesedési Alapja adott ki egy jelentést, amelyből kiderül, hogy ha óvszereket osztanak az iskolákban, azzal egyrészt megelőzhetők különböző nemi úton terjedő betegségek, másr...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.14.
Volt már idén szülői értekezleten? Volt bármi értelme?
Az osztályfőnök ismerteti a fontos dátumokat, határidőket, beadandó pénzeket, általánosságban beszél az osztályról. A szülők közben aláírják a megfelelő papírokat. Tanév elején...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek