OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1870  Juditmm-judit[kukac]vipmail[pont]hu2009-09-14 22:24
Kedves Bea!
Szerintem nem a legjobb megoldást választottad, amikor beadtad a felmondásod!Amit Te leírtál, abban biztos vagyok, hogy igaz, de hidd el, hogy ezzel a problémával nagyon sokan, akik tanítunk,nap mint nap találkozunk.Én szakiskolában tanítok, és több olyan kilencedikes tanulóval találkoztam, aki írni-olvasni nem tud(nem SNI).
A törvény lehetőséget biztosít a tanulók felmérésére, ezért 30 tanulónak kértem a Nevtan.-tól a vizsgálatát. Mind TN lett! Akkor kinlódjanak velük Ők is!Itt Én is megkérdőjelezhetném az általános iskolai felkészítést!!!Szerinted, hogy kaphattak normál 8. osztályos bizonyítványt ezek a tanulók? Ezt Én sem tudom.
Azért fel a fejjel,bízzunk benne, hogy lesz ez jobb is, bár az oktatáspolitika nem ezt mutatja!
 
#1869  Évaemmem[kukac]freemail[pont]hu2009-09-12 15:07
Kedves Osztályfőnök!

Nem az a jellemző a kollégákra, hogy nem próbáltak meg segíteni, hanem az a helyzet jellemző nagyon sok intézményben, és nagyok sok kollégára, amiben Bea van:(
Az oktatás területén jelenleg a káoszok káosza uralkodik. Törvényellenes helyzetek tömkellege köszön ránk naponta. Nem véletlenül volt olyan nagy forgalma a Tanácsadó rovatuknak. Rengeteg kolléga igyekszik Beáéhoz hasonló helyzetben, szebbé, élhetőbbé tenni a mindennapjait. S valóban a legtöbb helyzetben a túlélni vagy elhagyni lehetőségen túl nincs más. Sajnos.
 
#1868  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-09-11 20:16
Kedves Juli! Az életvezetés programjához találsz kerettantervet, ami biztosan segít a tanmenet elkészítésében. Ezt a webhelyet ajánlom hozzá: http://www.google.hu/#hl=hu&q=%C3%A9letvezet%C3%A9s+tanterv&meta=&fp=59e4dc925adf0cb2
Nézd meg a tantervet, de mindenképpen abból indulj ki, hogy milyen a Te saját osztályod. A mi honlapunk módszerek, óravázlatok és beszélgetések rovatában találsz gyakorlati megoldásokhoz is javaslatokat. Nyugodtan fordulj hozzánk, ha további problémáid adódnak a program elkészítésével. Jó munkát kívánunk.
 
#1867  HÜSE JULIANNAhusejulianna[kukac]gmail[pont]com2009-09-11 19:15
Kedves Kollégák,

10.-es osztályommal( 9.nek számítunk, mert nyelvi előkészítősek vagyunk) beléptettek a kompetencia alapú oktatásba, életpályát kellenne építenem az osztályfőnöki óra keretében. Most írmám az osztályfőnöki tanmenetet de fogalmam seincs hogy építsem bele az életpálya építést. Ha valaki tudna segíteni, hogy hol nézzek utána, annak nagyon megköszönném. Eddig még továbbképzés sem volt ,így sötétben tapogatózom.Juli
 
#1866  Máriamariatozser[kukac]gmail[pont]com2009-09-11 17:34
Segítségeteket szeretném kérni. Enyhe értelmi fogyatékos tanulót kaptam és ötödikes matematikához szeretnék kérni tőletek tanmenetet Műszaki Kiadós tankönyvhöz. Nagyon köszönöm előre is a segítségeteket. Mária
 
#1865  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-10 23:22
Bea! Nem jó a megadott e-mail cím!
 
#1864  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-10 23:20
Kérlek, olvassátok el az 1857. és az 1861. hozzászólásokat, és ha tudtok, segítsetek Beának!
 
#1863  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-10 22:59
Kedves Bea!

Szívből sajnálom, amit írtál és ami történt veled! Ha lenne ezen a fórumon egy FŐOLDALRA AJÁNLOM opció, akkor ezt a hozzászólást odairányítanám. Ez egy nagyon fontos téma és akik tehetnének valamit, azok a homokba dugják a fejüket. Jellemző, hogy leveledre rajtam kívül senki nem válaszolt, senki nem próbált meg segíteni. A további véleményemet majd e-mailben megírom!

Osztályfőnök
 
#1862  Erzsébetelisabet[pont]s[kukac]freemail[pont]hu2009-09-09 18:42
Kedves 1.osztályos Tanító nénik!
Ismételeten megengedték iskolámban,hogy dőlt írást tanítsak,melyet régen évekig tanítottam,de a tanmenetem elkeveredett valahol.Ha valaki küldene nekem egyet,nagyon megköszönném!Ezenkívül szükségem lenne egy Betűvásár című elsős könyvre is!Ha tudsz ilyet valahol jelezd légy szíves!Köszönöm.
Sikeres tanévet kívánok mindenkinek!
elisabet.s@freemail.hu
 
#1861  Beahbea[kukac]gmail[pont]com2009-09-09 16:49
Kedves Osztályfőnök!

Köszönöm segítőszándékát, de ma felmondtam! Nem vagyok hajlandó ilyen körülmények között tanítani többet. Folyamatosan bejártak az osztályomba egyes szülők, akik előttem fenyegették meg mások gyermekeit, hogy megverik, ha bántani merik az ő gyereküket. Persze engem is megfenyegettek, hogy miért hagyom ezt. Az, hogy az utcán, iskola idő után mit csinálnak a gyerekek, arról én úgy gondolom nem tehetek. Sajnos ezeket a szülőket nem lehet nem beengedni az iskolába (óra alatt), mert fenyegetőznek, hogy azért mert ő "kisebbség", attól még neki jogai vannak és egyébként is mi jogon szólok rá a gyerekére, hogy ne rendetlenkedjen. Akkor tette be a kaput nálam, amikor az egyik (nagyon értelmes, okos) kislány anyukája sírva jött nap végén hozzám, hogy mi lesz így az ő kislányával ebben az iskolában. Az igazgató sem tud semmit tenni, mert kell a fejkóta! Én is sírtam! Köszönöm ennyi volt...
 
#1860  Évakarsaiewa[kukac]gmail[pont]com2009-09-08 19:31
Kedves Kompetenciás KollégáK!
Szeptembertől szövegértés- szövegalkotás "A "szerint kellene oktatnom az 1.o-ban. Sajnos továbbképzés még nem volt, tankönyv még nincs.A netről okosítom magam, de nem látom át olyan tömény.Kérem, hogy aki tud segíteni óravázlattal, tanmenettel segítsen! Tudom akiknek van már tanmenetük nagyon megdolgoztak vele, ezért akár meg is vásárolnám. Csak lenne valami mankó ami szerint elindulhatnék! Legalább hagytak volna időt, vagy lett volna továbbképzés...
Mindenki segítségét köszönöm !/ karsaiewa@gmail.com/
Éva
 
#1859  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-07 22:05
Kedves Bea!

Nem elsősöket tanítok, tehát konkrét tanácsot sajnos nem tudok adni! De a következő elsős tanító néniken segíthetsz, ha összefogtok, fölveszitek a kapcsolatot az óvodával és megpróbáltok bekapcsolódni az iskolaérettségi vizsgálatokba. Kérjétek az igazgató segítségét. Nálunk zajlott, zajlik ez a háború. Tudok mesélni!

osztaly.fonok@freemail.hu
 
#1858  T. Erzsébetv-acak[kukac]freemail[pont]hu2009-09-07 20:41
Tudna valaki 3. osztályos testnevelés tanmenetet küldeni nekem? Nagyon fontos lenne!!! Előre is köszönöm!
 
#1857  Beahbea[kukac]gmail[pont]com2009-09-07 11:57
Idén egy 29 fős elsős osztályt kaptam. A gyerekek fele még azt sem tudja megmondani, hogy mi a vezetékneve. 10-es számkörön belül számolni is alig tud közülük valaki. Az, hogy jobb kéz, bal kéz, fönt , lent szinte ismeretlen fogalom többségüknek. Nem tudom, hogyan felelhettek meg az "iskola érett" elvárásnak. 18 éve vagyok a pályán, de most nem tudom hogyan tanítsam őket? Soha nem sírtam még az iskolában, de most sírva fakadok. A másik két elsős osztály gyakorlatilag ugyanilyen és ez évről évre romlik a gyerekek "minősége". Mit tegyek, hiszen tőlem ugyanazt várják el, mint attól, ahol 20-22 fős iskola érett gyerekekből álló osztály van. Nem beszélve arról, hogy a termünkben annyi pad van most, hogy nem is tudok minden gyermekhez odamenni. Mit tanácsoltok kedves Kollégák?
 
#1856  Marikahegyinesm[kukac]gmail[pont]com2009-09-06 19:55
Sziasztok!
Szövegértés-szövegalkotás "A" - segítséget kérnék kollégáim számára. 1-2-3-4. évfolyamon kellene így oktatniuk már elseje óta - de a kezdéshez használható segítséget még nem kaptak. Most kezdődtek el a tanfolyamok is.
Kérlek benneteket, ha a ti iskolátokban - vagy ti már csináltátok HEFOP-os pályázat, TÁMOP-os pályázat - akkor segítsetek nekünk. Köszönök minden épkézláb ötletet.http://www.osztalyfonok.hu/smile.gif
 
#1855  Juditjudyth[pont]nagy[kukac]t-online[pont]hu2009-09-06 19:24
Sziasztok!
3. osztályos osztályfőnöki tanmenetre lenne szükségem, amennyiben létezik valakinek ilyen!
Köszönöm, ha vki elküldi.
 
#1854  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-06 16:46
SZIASZTOK ÉN MÁR KAPTAM ITT SEGÍTSÉGET,(KÖSZI MÓNIKA!!!)MOST EGY ISMERŐSÖMNEK KÉRNÉK:)TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT TANMENETET 5-6 OSZTÁLYOST MINDENBŐL:)ELŐRE IS KÖSZÖNÖK MINDENT.
 
#1853  Dombi Lászlódtlaszlo[kukac]t-online[pont]hu2009-09-05 17:52
Szükségem lenne a Meseutazás 4. és a Dr.Rédeiné Szécsényi Dóra Magyar nyelv 4. Tanmenetre.
A 3. osztályos Tanmenetet tavaly már elkészítettem,elkűldhetem.
Címem:dtlaszlo@t-online.hu
 
#1852  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 17:28
Ti hogyan valósítjátok meg a gyakorlatban, a heti 7 óra NEM SZAKRENDSZERŰ képzést? Nem tudom elképzelni, hogyan lehet végezni például a hatodikos magyar tananyaggal, ha a heti 4 órából kettőt tanítunk csak hagyományosan, a másik kettőben „játszadozunk”!!!

Most mint felháborodott szülő érdeklődöm.
 
#1851  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 16:19
Írok..írok...máris...köszi előre is...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.17.
Megszólalt a genderszak-ügyben az ELTE: a döntés megkérdőjelezi a tanszabadságot
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Társadalomtudományi Kara sajnálattal értesült arról, hogy a társadalmi nemek tanulmánya mesterszakot törölték a felsőoktatásban szerezhető képesíté...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.17.
Állami tankönyvek: fellebbezéssel reagál a kormány strasbourgi bíróság elmarasztalására
A kormány fellebbezni fog a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bírósága (EJEB) keddi elsőfokú, nem jogerős ítélete ellen, amely "nem a tankönyvpiaci kiadványok fejlesztésének állami monopoliz...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.17.
L. Ritók Nóra: Egy ország, két világ
Akinek az élete felfele ível, az a kedvezmények lehetőségeivel megtámogatva egyre jobban él. Akinek meg lefele megy a szekér, az egyre nagyobb tempóban rohan a teljes elszegényedés felé. Egy...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.10.17.
A magyar társadalom húsba vágó problémáival foglalkozott a szak, amit a kormány most egy tollvonással felszámolt
Hétfőn, a lakástakarékok váratlan felszámolásával és a hajléktalan emberek elleni fellépés megindításával egy napon derült ki Magyar Közlönyből az is, hogy a kormány tényleg megsz...
(Forrás: 444.hu)
--
2018.10.16.
A 15-24 éves diákok fele dolgozik tanulás mellett
Minden második 15-24 éves diák dolgozik a tanulás mellett a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetségének (DiákÉSZ) adatai szerint – közölte a szervezet eln...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.16.
Harc felsőoktatás ellen
Az uralkodó osztály nem csak elképzelhetetlen mértékű materiális javakat halmoz fel, hanem az oktatási és egyéb kulturális berendezkedések eszközeit is irányítja. Az oktatási rendszerekben...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.16.
Azt ígérik, marad az ingyenes oktatás a Corvinuson
A jelenlegihez hasonló mértékben, évfolyamonként ezres nagyságrendben megmarad az ingyenes tanulás lehetősége a Budapesti Corvinus Egyetemen azt követően is, hogy alapítványi fenntartású...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.10.16.
Pert nyertek a Gyöngyöspatán szegregáltan oktatott romák
Az állam köteles kártérítést fizetni azoknak a roma gyerekeknek, akiket éveken keresztül szegregáltan oktatott a gyögyöspatai Nekcsei Demeter Általános iskola – mondta ki hosszú évek ó...
(Forrás: abcug)
--
2018.10.16.
Az államtitkár szerint nem használhatatlan a KRÉTA, nem telik percekbe egyetlen jegy beírása
Védelmébe vette a KRÉTA-rendszert Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának államtitkára, szerinte a KRÉTA az állami, egyházi és magániskolák elvárásainak is képes megfelelni...
(Forrás: Eduline)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek