OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1858  T. Erzsébetv-acak[kukac]freemail[pont]hu2009-09-07 20:41
Tudna valaki 3. osztályos testnevelés tanmenetet küldeni nekem? Nagyon fontos lenne!!! Előre is köszönöm!
 
#1857  Beahbea[kukac]gmail[pont]com2009-09-07 11:57
Idén egy 29 fős elsős osztályt kaptam. A gyerekek fele még azt sem tudja megmondani, hogy mi a vezetékneve. 10-es számkörön belül számolni is alig tud közülük valaki. Az, hogy jobb kéz, bal kéz, fönt , lent szinte ismeretlen fogalom többségüknek. Nem tudom, hogyan felelhettek meg az "iskola érett" elvárásnak. 18 éve vagyok a pályán, de most nem tudom hogyan tanítsam őket? Soha nem sírtam még az iskolában, de most sírva fakadok. A másik két elsős osztály gyakorlatilag ugyanilyen és ez évről évre romlik a gyerekek "minősége". Mit tegyek, hiszen tőlem ugyanazt várják el, mint attól, ahol 20-22 fős iskola érett gyerekekből álló osztály van. Nem beszélve arról, hogy a termünkben annyi pad van most, hogy nem is tudok minden gyermekhez odamenni. Mit tanácsoltok kedves Kollégák?
 
#1856  Marikahegyinesm[kukac]gmail[pont]com2009-09-06 19:55
Sziasztok!
Szövegértés-szövegalkotás "A" - segítséget kérnék kollégáim számára. 1-2-3-4. évfolyamon kellene így oktatniuk már elseje óta - de a kezdéshez használható segítséget még nem kaptak. Most kezdődtek el a tanfolyamok is.
Kérlek benneteket, ha a ti iskolátokban - vagy ti már csináltátok HEFOP-os pályázat, TÁMOP-os pályázat - akkor segítsetek nekünk. Köszönök minden épkézláb ötletet.http://www.osztalyfonok.hu/smile.gif
 
#1855  Juditjudyth[pont]nagy[kukac]t-online[pont]hu2009-09-06 19:24
Sziasztok!
3. osztályos osztályfőnöki tanmenetre lenne szükségem, amennyiben létezik valakinek ilyen!
Köszönöm, ha vki elküldi.
 
#1854  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-06 16:46
SZIASZTOK ÉN MÁR KAPTAM ITT SEGÍTSÉGET,(KÖSZI MÓNIKA!!!)MOST EGY ISMERŐSÖMNEK KÉRNÉK:)TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT TANMENETET 5-6 OSZTÁLYOST MINDENBŐL:)ELŐRE IS KÖSZÖNÖK MINDENT.
 
#1853  Dombi Lászlódtlaszlo[kukac]t-online[pont]hu2009-09-05 17:52
Szükségem lenne a Meseutazás 4. és a Dr.Rédeiné Szécsényi Dóra Magyar nyelv 4. Tanmenetre.
A 3. osztályos Tanmenetet tavaly már elkészítettem,elkűldhetem.
Címem:dtlaszlo@t-online.hu
 
#1852  Osztályfőnökosztaly[pont]fonok[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 17:28
Ti hogyan valósítjátok meg a gyakorlatban, a heti 7 óra NEM SZAKRENDSZERŰ képzést? Nem tudom elképzelni, hogyan lehet végezni például a hatodikos magyar tananyaggal, ha a heti 4 órából kettőt tanítunk csak hagyományosan, a másik kettőben „játszadozunk”!!!

Most mint felháborodott szülő érdeklődöm.
 
#1851  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 16:19
Írok..írok...máris...köszi előre is...
 
#1850  hosemonihosemoni[kukac]gmail[pont]com2009-09-05 14:34
Kedves Nóra! Ha írsz a hosemoni@gmail.com-ra, tudok segíteni.
 
#1849  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 09:12
Sziasztok!
Tanulásban akadályozott tanmenetre lenne szükségem,tud valaki nekem segíteni???? 8. osztályosra,kezdőként ezt kaptam:(
 
#1848  nóraangelnori[kukac]freemail[pont]hu2009-09-05 09:12
Sziasztok!
Tanulásban akadályozott tanmenetre lenne szükségem,tud valaki nekem segíteni???? 8. osztályosra,kezdőként ezt kaptam:(
 
#1847  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-09-03 19:00
Kedves Kata! Írd meg egy cikkben a problémáidat, szívesen megjelentetjük a honlapon. Hátha jönnek rá reflexiók, és kialakul egy közös vélemény. Tartok attól, hogy a problémáid nem egyediek.
 
#1846  Katatelekettes[kukac]gmail[pont]com2009-09-03 13:09
Bocsi, de még egy dolog kimaradt.

Szinte minden első osztályos gyermek szülője hozzá szerette volna íratni gyermekét, mert azt hitték, hogy osztályt kap. Szinte összevesztek rajta. Tavaly az egyik híres tankönyvkiadó által szervezett tanítási versenyen, ő lett az év egyik legjobb tanítónője.
Persze nem kapott osztályt, mert "csak szerződéses"

Kata
 
#1845  Katatelekettes[kukac]gmail[pont]com2009-09-03 13:03
Tisztelt Szerkesztőség!

Bocsánat, hogy ismét írok, de ezt is szeretném elmondani. Van egy kedves kolléganőm, aki már negyedik éve van iskolánkban és persze évről évre hosszabbítják a szerződését úgy, hogy nyáron mindig munkanélküli segélyen van. Most éppen úgy lett írva a szerződése, hogy 3 hónap próbaidővel (állítólag az új törvények szerint), pedig mint írtam 4 éve folyamatosan (nyár kivételével) nálunk dolgozik. És ami a lényeg emellett: 4 éve énektanárnak vették fel hozzánk, mert nem találtak hirtelen ének szakost. Ő magyar műv. területes. Magán éneket is tanít 8 éve és gyönyörű hangja van. Nagyon sok helyre hívják énekelni. Létrehozott egy 60 fős gyerekkórust iskolánkban, mellyel hatalmas sikereket ért el minden felé. Iskolánkban a gyerekek kivirultak és hihetetlen módon áradoztak az énekórákról. Azon versenyeztek, hogy még ki kerülhessen be a kórusba. Kodály apánk biztosan örülne neki. Ezután természetesen jött a hideg zuhany. Mivel nincs szakosító vizsgája, ezért felvettek helyére egy ének/zene tanárt, aki kijelentette, hogy énekelni nem nagyon tud, mert nincs túl szép hangja, de elvállalja. Gyerekek sem nagyon szeretik (hiszen énekórán énekelni kellene többek közt)és a kórus is szinte megszűnt. Az igazgató azt mondta, hogy nagyon sajnálja, de papír kell hozzá. Mozartnak sem volt zeneakadémiája, mégis 3 évesen már komponált. Még ehhez hozzá tartozik, hogy az iskolának van zeneszakos tanára már régóta, de ő is kijelentette, hogy bárhova beküldhetik, csak énekórára nem, de neki papírja van róla.
Én úgy érzem, hogy amíg a papír számít és nem a valós tudás kollégáinknál, addig ne akarjunk okosabb generációt. Itt van egy csodálatos hangú és éneket tanítani tudó (ami nagy szó) emberke, akit imádnak a gyerekek, megszerettette velük a zenét (azokban az osztályokban, ahol ő éneket tanított, mérhetően javultak a tantárgyak eredményei - Kodály módszer) és nem kell, mert "csak magyar szakos". Most éppen napközibe rakták be, mert szerződéses. A gyerekek sorban jönnek hozzá, hogy délutánonként jó lenne, ha közösen énekelnének.
Meg áll az eszem!!!
 
#1844  Péterroyal[kukac]citromail[pont]hu2009-09-03 10:04
Tisztelt Kata!

A helyzet nálunk se jobb. Sajnos hiába bukik meg egy gyerek 5-11 tárgyból, akkor is joga van pótvizsgázni... Nálunk az a furcsa helyzet állt elő, hogy 9. osztályban a gyerek megbukott, és most 11. oszályba jár, mivel betöltötte a 16. évét, és ahhoz a szakmához csak 8 általános kell. Hát persze hogy röhögnek rajtunk... Milyen törvények vannak ebben az országban???
 
#1843  Katatelekettes[kukac]gmail[pont]com2009-09-02 19:29
Tisztelt Szerkesztőség!

Ezt csak azért írom, mert valahol ki kell beszélnem magamból. Év végén több olyan tanulóm is volt, akik gyakorlatilag nullás eredménnyel végezett. Nem voltak hajlandók tanulni, minden dolgozatuk egyes lett és tanszereik sem voltak. Szemtelenkedtek minden kollégával és azt hangoztatták, hogy úgy sem rúgják ki őket, mert mennek az Ombucmanhoz. Több tárgyból szín egyesek voltak. Minősíthetetlen magatartást tanúsítottak. Eltanácsolni őket nem lehetett, mert kell az iskolának a fejkóta. Ekkor jött a hideg zuhany. Jött az év vége és nem buktathattuk meg őket, mert parancsba kaptuk az igazgatótól, hogy be kell írnunk nekik ketteseket, hogy átmehessenek, ugyanis meg van, hogy alsóban és felsőben maximum hány gyerek bukhat, mert az iskola eszerint kap pénzt. Itt érzem, hogy én nem ezért tanultam, hiszen nem a tudást kell értékelni, hanem a statisztikai elvárásnak kell megfelelni.
Ezek a gyerekek ma a szemünkbe röhögtek és azt mondták, hogy ők megmondták. Persze a vastag aranynyaklánc a nyakukban van, melyet még csak le sem vetethetünk velük, mert megfenyegettek minket, hogy csak azt tudja meg a fater...
Köszönöm, hogy elmondhattam!

Kata
 
#1842  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-09-01 23:12
Kedves Lujza! Ezt a kérdést helyben kell tisztáznod, kérdezz rá az illetékeseknél (iskolatitkár, igazgató stb.), hogy mi indokolja ezt.
 
#1841  Lujzatunpal[kukac]freemail[pont]hu2009-09-01 20:51
Tisztelt Szerkesztő!
Nagyon örülök ,hogy ez az üzenő fal létezik,sok segítséget kaptam már.Most újból egy kérdéssel fordulok Önhöz.Hideg étkezési utalványt kapok,havi 6000 ft-ot.Július hónapra nem kaptam meg.Ezt el is fogadtam mindaddig, míg nem beszéltem máshol tanító kollégákkal,akik örömmel számoltak be róla,hogy ők bizony kapják.
Van ide vonatkozó törvény?Vagy mi a szabály?Válaszát előre is köszönöm!
 
#1840  Péterroyal[kukac]citromail[pont]hu2009-09-01 15:41
Kedves kollégák!

Igazából nem tudom hol kellene ezt a kérdést feltenni. Webmester képzéshez szeretnék tanmenetet/tantervet/tananyagot kérni! Ha tud valaki olyan oldalt, ahonnan lehet letölteni, írjon legyen szíves! Köszönöm!
 
#1839  Juliosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-09-01 09:44
Kedves Agotka! Egy kiegészítés még. A kifizetetlen túlóra, illetve helyettesítési díjak miatt az önkormányzatotok jegyzőjéhez fordulhattok panasszal.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek