OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1830  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-30 09:00
Kedves Agotka! Tárgyalniuk kell a fenntartóval az iskolaigazgató közvetítésével vagy közvetlenül. Sajnos a pótlékok megnyirbálása általános jelenség.A pótlékot hivatalosan ugyan megemelték, de ennek a rendelkezésnek a végrehajtása nem egyértelmű. Honlapunkon már foglalkoztunk a problémával: http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=585, azóta nem történt az ügyben érdemi változás, legalábbis mi nem tudunk róla.
Olyan rendelkezésről van szó, amelynek a végrehajtása nem garantált. Most lenne szükség egy működő szakszervezetre!
 
#1829  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-30 09:00
Kedves Agotka! Tárgyalniuk kell a fenntartóval az iskolaigazgató közvetítésével vagy közvetlenül. Sajnos a pótlékok megnyirbálása általános jelenség.A pótlékot hivatalosan ugyan megemelték, de ennek a rendelkezésnek a végrehajtása nem egyértelmű. Honlapunkon már foglalkoztunk a problémával: http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=585, azóta nem történt az ügyben érdemi változás, legalábbis mi nem tudunk róla.
Olyan rendelkezésről van szó, amelynek a végrehajtása nem garantált. Most lenne szükség egy működő szakszervezetre!
 
#1828  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-29 19:26
Kedves "tanuló"!A konkrétumok ismerete híján, nehéz véleményt mondani a problémádról. Jó lenne tudni, hogy miért szükségszerű, hogy magántanuló legyél. Ha szeretnél érdemibb választ kapni, írd meg a problémádat konkrétabban az osztalyfonokok@gmail.com e-mail címre.
 
#1827  anitaanta07[kukac]citromail[pont]hu2009-08-28 17:56
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!Szükségem lenne a MESEUTAZÁS című tankönyvhöz 3. és 4. osztályos tanmenetre!Aki tudja hol tölthetném le,vagy hol lehet beszerezni,esetleg emailben el tudná küldeni nagyon megköszönném.
Egy kezdő pedagógus
:)
 
#1826  lujzatunpal[kukac]freemail[pont]hu2009-08-28 17:49
Tisztelt Szerkesztő/k/!
Összevont osztályban tanítok 1-3-ig.A harmadik tanévemet kezdem.Az éven örömömre /vagy nem?/23 tanuló lesz. Szerintem ez a létszám nagyon sok összevont osztályban.A kérdésem az lenne,hogy nincs-e szabályozva illetve nincs-e maximálva ilyen esetben az osztálylétszám?Természetesen az összevont osztályra kapható pótlékot nem kapom.
Köszönöm a segítséget.
 
#1825  agotkaefneagi[kukac]citromail[pont]hu2009-08-28 16:24
Tisztelt Szerkesztő/k/!

Településünkön az önkormányzat azt a határozatot hozta, hogy 2009. szeptember 1-től minden osztályfőnöktől elvette a heti 1 óra osztályfőnöki pótlékát. Takarékossági okokra hivatkozva...
Mit tehetünk ez esetben? Nagyon köszönjük a segítséget!
 
#1824  Judittidujagrav[kukac]freemail[pont]hu2009-08-27 15:43
Tisztelt Szerkesztő!
Kérem írják meg, hogy mikor hátrányos helyzetű, és mikor halmozottan hátrányos helyzetű egy gyermek. Másként értelmezik ezt az iskolában, másképp az önkormányzatok, és másként a Gyermekjóléti Szolgálatok. Köszönöm.
 
#1823  a tanuló.debi591[kukac]freemail[pont]hu2009-08-27 12:58
Köszönöm szépen a gyors válaszát! Nem vagyok biztos igazából semmiben. A múlt évben magántanuló voltam, igaz, egy hónapig járnom kellett. Most idén is így lesz, egy hónapot járok, aztán beadhatom a papírt. De ez az egy hónap szenvedés lesz. tudom. két éven keresztül volt szerencsém megtapasztalni. Idén még az sem biztos, hogy elfogadják a kérelmemet. Az egy hónap ha minden igaz az iskolának a létszám elszámolásához kell, ha jól tudom. Gondolkoztam azon, hogy nem járok be feltétlenül minden órára, így meglenne egy minimális óraszám, viszont a magántanulóságomat is kockáztatnám. Különben sosem volt gondom a tanulással, inkább a társaság és az elvárások elől menekülök így. Diák létére az embert könnyen hajtják, egy felnőttet viszont már kevésbé. Beleüldöznek kompromisszumképtelen helyzetekbe, hiszen diák létemre nem szabad elvileg ellenkeznem. Én sem tudom mit tegyek. Őszintén szólva ez az egy hónapnyi iskola kívülálló szemmel semmiségnek tűnik. Nekem kín lesz. fogalmam sincs, hogy kerülhetném ki. Ha nem járnék be, igazolatlannak számítana. Aztán úszik minden.
 
#1822  A szerkszekja[kukac]t-online[pont]hu2009-08-26 20:29
Kedves "Tanuló"! Amint betöltöd a 18. életévedet Te magad felelsz sajátmagadért, tehát nem vagy már tanköteles. Biztos vagy abban, hogy érdemes most kimaradnod? Reménytelen, hogy időben leérettségizz? Persze, nem ismerjük a körülményeidet, de azért talán érdemes lenne elgondolkodnod, mielőtt lépsz még abba az esetben is, ha az életkorod alapján teljes jogú felnőtt állampolgárnak számítasz. Ha valamiben segíteni tudunk, jelezd.
 
#1821  a tanuló.debi591[kukac]freemail[pont]hu2009-08-26 17:45
Tisztelt Szerkesztő(k)!

1991 novemberében születtem, az általános iskolát 98-as évben kezdtem el. most középiskolában az utolsó évem lesz ez, de novemberben nagykorú leszek. olvastam, hogy abban a tanévben melyben betöltöm a 18at, még tanköteles vagyok. szóval míg le nem érettségizek? Szeretném abbahagyni az iskolát, de nem tudom ilyenkor kit büntetnek meg, vagy kié a felelősség, mert csak a nagykorúságomra tudok hivatkozni. Mi történik, ha elutazom, kit terhelnek a következmények, és ha van egyáltalán, mik azok? Az iskolából elve nem engednének kiiratkozni sem? és ha ki sem iratkozok? kérem, valami tanácsod adjanak.
Előre is köszönöm! Üdvözletem!
 
#1820  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-25 18:18
Kedves Klári! Tudomásunk szerint az alsó tagozatban 26 fő a csoportlétszám felső határa. Ha az igazgató nem indokolja megfelelően a döntését, meg lehet kérdezni ennek törvényességéről az Oktatási Hivatalt. Valószínűleg a költséghatékony működtetés biztosítása a vezérlő elv. Egyetértünk: ez a gyerekeknek semmiképpen sem jó, pedagógiai szempontból kifogásolható eljárás.
 
#1819  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-25 17:46
Kedves Kérdezők! Többször jeleztük már, hogy nincsenek meg a feltételeink a munkajogi kérdésekkel történő foglalkozáshoz. Ezért nem működtetjük már a Tanácsadó rovatunkat sem. Tudomásunk szerint a Köznevelésnek van egy ingyenes munkajogi tanácsadója, keddenként, 15-17 óráig, a 318-4304-es (budapesti) telefonszámon található meg. Reméljük, sikerül majd megfelelő választ kapni a felvetett problémákra.
 
#1818  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-25 17:46
Kedves Kérdezők! Többször jeleztük már, hogy nincsenek meg a feltételeink a munkajogi kérdésekkel történő foglalkozáshoz. Ezért nem működtetjük már a Tanácsadó rovatunkat sem. Tudomásunk szerint a Köznevelésnek van egy ingyenes munkajogi tanácsadója, keddenként, 15-17 óráig, a 318-4304-es (budapesti) telefonszámon található meg. Reméljük, sikerül majd megfelelő választ kapni a felvetett problémákra.
 
#1817  Bébébecsko[kukac]citromail[pont]hu2009-08-25 16:15
Tisztelt szerk.!
Óvónőként és gyógypedagógusként dolgozom heti 32 órában. Jár ebben az esetben órakedvezmény, vagy sem?
 
#1816  Kláritelekettes[kukac]gmail[pont]com2009-08-25 14:31
Iskolánkban 2 első osztály indul. Mindkettő 29 fős. Az igazgató nem hajlandó 3 osztályt indítani, ráadásul nagyon sok közülük az integrált. Lehet ennyi elsőssel dolgozni? Nem lehet ez ellen semmit sem tenni, hiszen ez nem a gyerekeket szem előtt tartó hozzáállás?
 
#1815  Dörmögő Dömötörfador2[kukac]freemail[pont]hu2009-08-25 13:55
Tisztelt szerk.!
Általános iskolában dolgozom gyermek-és ifjúságvédelmi felelősként, heti 40 órás munkaidőben. Alapvégzettségem szociálpedagógus, majd szakvizsgáztam, így szakvizsgázott pedagógus lettem.Kérdésem a következő:a napi 8 órámból mennyi időt tölthetek terepen és mennyit az iskolában?Pedagógus munkakörbe besorolhatnak a végzettségem alapján? Minőségi bérpótlékból részesülhetek? Válaszukat várom! Tisztelettel:Dörmögő Dömötör
 
#1814  kingakkkingu[kukac]freemail[pont]hu2009-08-25 13:12
Kedves szerk.!

Szociálpedagógus főiskolai végzettséggel és egyetemi pedagógia szakos bölcsész végzettséggel rendelkezem. Napközis nevelőként dolgozom és azért, hogy ne kelljen a napközi idejét meghosszabbítani, mert értelmetlen, de meg legyen a heti kötelező óraszámom kértem, hogy részt vehessek a cigány kisebbségi oktatásban (CKO), és szerettem volna osztályfőnök lenni. mindkettőre azt felelte az igazgatóm, hogy a képzettségem nem megfelelő ezeknek az ellátásához. Ezt én képtelen vagyok elhinni, hol találok erre vonatkozó jogszabályt.
Köszönettel:
Kinga
 
#1813  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-21 08:58
Kedves Móni! Mi nem tudunk ilyen jogszabályról.
 
#1812  Móniinomagra[kukac]freemail[pont]hu2009-08-20 19:52
Hol találom a jogszabályt - ha tényleg van ilyen -, hogy a tankönyvkiadó nem adhat semmit ajándékba a pedagógusoknak? Iskolának sem? Tanári zsebkönyvet, naptárt, osztálynyi megrendelés esetén tanári példányt, kézikönyvet... Mire vonatkozik?
Előre is köszönöm a választ!
 
#1811  A szerkosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-08-12 19:54
Kedves Kérdezők! Már többször jeleztük, hogy nincs módunk munkajogi kérdések megválaszolásával foglalkozni, megfelelő feltételek híján Tanácsadó rovatunkat is szüneteltetni vagyunk kénytelenek. Az abban található korábbi kérdésekre adott válaszok között a jubileumi jutalom címszó alatt esetleg találhatnak választ feltett kérdéseikre. Mivel azonban már jó ideje nem frissítettük az adatbankot, nem vállalunk garanciát a válaszok érvényességéért.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek