OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1722  Zsuzsahne[pont]f[pont]zsuzsa[kukac]invitel[pont]hu2009-02-10 18:34
Horváthné Fatalin Zsuzsanna(hne.f.zsuzsa@invitel.hu)

Készítettem egy-két ppt-t osztályfőnöki órára: pl. Eszterházy Péter "Az ember szabadnak született", Ingrid Sjöstrand: Van hozzá közöd? c. témában. Ha valakit érdekel, szívesen megosztanám!


 
#1721  Gézagezat[kukac]freemail[pont]hu2009-02-10 12:43
Üdvözletem!
Érdeklődni szeretnék, hogy az iskolában dolgozó rendszergazda szabadság kiadására a kjt vagy a Munka Törvénykönyve a mérvadó. E9 kategóriában vagyok, ennek alapján 21+9 nap a szabadságom. Ez rendben is volna, de az iskola vezetése ragaszkodik hozzá, hogy a nyári szünetben vegyem ki.Az én értelmezésem szerint, mivel nem pedagógus munkakörben dolgozom, a szabadság negyedrésze felett nekem van rendelkezési jogom. A főnököm szerint nem. Kinek van igaza?
Köszönettel:
Géza
 
#1720  érdeklődőlizus5[kukac]citromail[pont]hu2009-02-10 11:58
Szeretnék érdeklődni, hogy a közoktatási intézményekben jelenleg kötelező-e foglalkoztatni gyermekvédelmi felelőst. Én tudtam igen, fél állásban. Változott valami? Hol találok erre vonatkozóan valamit? Köszönöm előre is.
 
#1719  Idatutto18[kukac]freemail[pont]hu2009-02-09 20:25
Segítséget szeretnék kérni. Egy diák rongált az iskolában és a szülők nem térítenek. Sajnos az iskola szmsz-ben semmi erre vonatkozót nem lelek. A PTK-ban meg elveszek:( Mire hivatkozhatunk a szülőknek?
Köszönöm
Ida
 
#1718  L. Rirók Nóral[pont]ritoknora[kukac]freemail[pont]hu2009-02-08 20:57
Szeretnék szólni mindenkinek, akik hátrányos helyzetű gyerekekkel foglakoznak, vagy éppen az adakozás által szeretnék tanítványaik szociális kompetenciát fejleszteni,hogy van egy nagyszerű kezdeményezés, a a www.ad6kap6.hu honlap, ahol kéréseket és felajánlásokat lehet tenni. És működik! Mi, az Igazgyöngy Alapítvánnyal már sok dolgot lebonyolítottunk. Nézzétek meg!
 
#1717  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-02-07 07:14
Kedves Sipos Gyula! Kérjük, nézze meg Klárának és Évának szóló válaszunkat. Mást sajnos Önnek sem tudunk mondani.
 
#1716  Sipos Gyulasipos49[kukac]invitel[pont]hu2009-02-06 22:36
Közalkalmazottként dolgoztam 5 és fél évig egy Önkormányzatnál határozatlan idejü szerződéssel, majd átmentem egy iskolába, de oda határozott idejü szerződéssel vettek fel. a közalkalmazotti munkaviszony nem szakadt meg, mert egyik nap az Önkormányzatnál doldoztam a másik nap pedig az iskolában és már 2 éve itt vagyok. Közben elértem a nyugdíjidőt.
Közalkalmazotti határozott idejű munkaszerződéssel jár-e a felmentési idő nyugdíjjazáskor?

Tisztelettel:
Sipos Gyula
 
#1715  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-02-06 10:15
Kedves Klára és Éva! A Tanácsadó rovatunkat sajnos továbbra sem tudjuk működtetni, mivel hiányoznak hozzá a feltételeink. Dolgozunk ugyan a helyzet megoldásán, de eddig még nem sikerült sokkal előbbre jutnunk. Esetleg segítségükre lehet a Tanácsadóban található, tematikusan csoportosított és címkékkel ellátott válaszgyűjtemény. Nem tudunk azonban garanciát vállalni arra, hogy az azóta eltelt idő óta nem módosultak a kapcsolódó jogszabályok. Őszintén sajnáljuk, hogy ennél a kétes értékű tanácsnál többet most nem tehetünk. Talán akad látogatóink között olyan, aki érdemibb választ tud adni Éva és Klára kérdéseire.
 
#1705  Évaszaszok[kukac]t-online[pont]hu2009-02-05 19:24
Azt szeretném megtudni, hogy gyes-ről visszajött kollégát lehet e 12 órás munkarendbe beosztani, mint nappalos portás. Dolgozhat-e hét végén is?Az intézményben kéthavi munkaidőkeretet alkalmazunk, folyamatos nyitvatartással.

Várom mielőbbi válaszát. Tisztelettel Éva
 
#1704  Kláraj[pont]klara[kukac]freemail[pont]hu2009-02-05 12:48
Azt szeretném tudni, ha egy kolléga 2009- ben prémiumévekre megy, akkor helyette mikor vehető fel pedagógus?
Várom válaszát. Tisztelettel:Klári
 
#1701  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-01-27 08:45
Az OFOE nevében szívből gratulálunk L. Ritók Nórának, aki a Magyar Kultúra Napján Apáczai Csere díjat kapott. http://www.okm.gov.hu/main.php?folderID=1700&articleID=232438&ctag=articlelist&iid=1
 
#1700  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2009-01-23 19:43
Virtuális tantestületünk új taggal bővült. Érdemes ellátogatnia Fűzfa Balázs blogjára: http://www.szombathely.hu/blog/fuzfa+balazs/?m=200901
 
#1698  Nesz.bogyszils[kukac]freemail[pont]hu2009-01-21 14:08
Kissné Sándor Noémi!
A polgármesteri tisztség egyes kérdéseiről szóló 1994. éviLXIV. törvény 1.§-ának (4) bek. ad választ a kérdésére. A említettek szerint kérésére, köteles a munkáltatója fizetés nélküli szabadságban részesíteni.
 
#1697  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2009-01-21 08:14
Kedves Noémi! Sajnos nem tudunk választ adni a kérdésére. Tanácsadó rovatunkat személyi és financiális feltételek híján szüneteltetni vagyunk kénytelenek. Reméljük, talál olyan szakembert, akitől megkaphatja a várt segítséget.
 
#1696  kissné sándor noémikotlomama[kukac]freemail[pont]hu2009-01-20 17:02
Tisztelt OFOE!

Kérdésem a következő: Fizetés nélküli szabadság maximális időtartama mennyi lehet?Nálunk
határozatlan idejű kinevezésben álló az a személy, aki 2006. októberétől fizetés nélküli szabadságon van, de a fenti időponttól más munkakört tölt be főállásban,mint polgármester.A jogszabály megengedi-e, hogy a közalkalmazott fizetés nélküli szabadságon tartózkodjon, miközben köztisztviselői beosztásban dolgozik?
Válaszát előre is köszönöm!
 
#1695  Dr. Konta Ildikokontaild[kukac]biatv[pont]hu2009-01-19 14:15
Kedves Gerstenbrein Judit.Azért hívón fel a figyelmét,hogy a "magyar" találmány a gongok amivel a hangterápiát kidolgoztuk, a stressz oldásra és használható./2009.01.14.BLIKK NŐK cikkem /Mi keressünk olyan lehetőségeket,aki tovább terjesztenék a programot. www.smiley.hu/hangterapia
Köszönöm:Ildokó
 
#1694  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2009-01-17 19:56
Köszönjük, Nóra, az ajánlást. Íme a Havas Gábor szociológussal készült interjú felvezető szövege:
"Havas Gábor szociológus képmutatásnak tartja a kormány szociálpolitikai programját, ugyanakkor attól tart, hogy a szegregáció elleni küzdelem az oktatásban nem lehet igazán hatékony, mert az alapul vett adatok tévesek, de legalábbis hiányosak. A szegénységet régóta kutató szociológus szkeptikus abban a tekintetben, hogy a középosztály fölfogja-e valaha is az integráció elkerülhetetlen szükségességét."
 
#1693  L. Rirók Nóral[pont]ritoknora[kukac]freemail[pont]hu2009-01-17 16:13
Én is olvastam ezeket, de valahogy nekem a Csapó Benőé hitelesebbnek, reálisabbnak hat... A címe meg egyenesen telitalálat, ahogy azt a HVG-től megszoktuk. Szüdi államtitkár úrnak javasolnék egy helyszínbejárást - nálunk.Csapó Benőnek nincs szüksége rá. Olvastátok a múlt heti Népszabadságban A Havas Gáborral készült interjút? Az is jó....
 
#1692  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2009-01-16 20:56
IZS! Csak az aspektus különbözik, de az nagyon. Hiába, a való világnak több arca van...
 
#1691  IZsistokzs[kukac]kolos[pont]sulinet[pont]hu2009-01-16 20:36
Juli: az ajánlott interjút és Szüdi álllamtitkár és-beli írását olvasva, mintha nem ugyanazon közoktatást ismernék Csapó Benővel...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek