OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1669  Verabivera[kukac]freemail[pont]hu2009-01-04 13:55
Kedves Ped.Kollegák!
Aki már készített egyéni fejlesztési tervet 3h-s felsős gyerekekről, legyenszíves egy mintát küldjön át az emailra.Elég homályos számomra ez az egész.
Kösz
 
#1668  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2009-01-04 10:23
Mindenki, akit érdekelnek a tények és egyre kevésbé rejtett összefüggések olvassa el Terepmunkás legfrissebb bejegyzését: http://hevesy.blogter.hu/. (Pályázat, esélyegyenlőség, TÁMOP, Educatio stb.) A szerző a bejegyzését tényfeltáró újságírók figyelmébe ajánlja. Ha nem akad ilyen, mégis csak magunknak kell megteremtenünk a hiteles és felelős szakmai nyilvánosságot!
 
#1667  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-12-29 21:23
Mindenkinek ajánlom Hajdú sógor blogját a közoktatásról. Kösz, Zöldbéka, a tájékoztatást. Szellemes, keserű, sajna igaz... http://hajdusogor.blogspot.com/
 
#1653  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-12-16 10:12
Kedves Palkó Istvánné! Nem vagyunk kompetensek a kérdés megválaszolásában, hiszen nem vagyunk jogászok. A Tanácsadó rovatunkban, amíg működtetni tudtuk, kizárólag pedagógusok részben a munkajoghoz kapcsolódó kérdéseit igyekeztünk megválaszolni. Egy ideje, már ezt sem tesszük.
 
#1652  Palkó Istvánnémorojudit[kukac]freemail[pont]hu2008-12-16 09:50
Tisztelt Jogász urv. Hölyem!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy cég aki a dolgozókat most rendesen foglalkoztatja a válságra hivatkozva közölte a dolgozókkal hogy jan.12.től csak 4 napot fognak dolgozni az ötödiken otthon maradnak még e a válság tart. kérdésem az 5.-ik napra még állás idő sem jár semmi? nincs szerződés módosítás ez csak ugy menne isten nevében.
Várom válaszát mert a fiamat érinti a dolog és még sok munkatársat.

Köszönettel Palkó Istvánné
 
#1651  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-12-11 11:47
Igen, sokan érzik a hiányát, és mi is sajnáljuk, hogy ilyen nehezen jön össze az újraindítás. Megpróbálunk tenni még erőfeszítéseket a megoldás érdekében, de nem merünk egyelőre semmit biztosat sem ígérni.
 
#1650  a szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-12-11 11:45
Az áprilisi leállás óta sem sikerült támogatót szerezni a Tanácsadó működéséhez. Hiába mutattunk fel valós teljesítményt, sikereket, a vonatkozó pályázataink mégis rendre elbuknak. Így egyelőre nem tudok semmi biztatót írni a Tanácsadó újraindulásával kapcsolatban.
 
#1649  w.e.wareczki[kukac]upcmail[pont]hu2008-12-11 11:40
Mikor indul újra a tanácsadó. annyira nagy szükség lenne rá???!!!!
 
#1637  L.Ritók Nóral[pont]ritoknora[kukac]freemail[pont]hu2008-12-03 20:44
Én is gratulálok Zöldbéka tanár úrnak!!!!
És nagyon szépen köszönöm mindazoknak, akik szavazatukkal csatlakoztak a támogatóinkhoz az Ügyben. Eredmény dec.20 körül lesz, majd referálok.
 
#1636  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-12-03 10:24
Mi is szívből gratulálunk Zöldbéka tanár úrnak a díjhoz!
 
#1635  Katkakatla[kukac]freemail[pont]hu2008-12-03 09:57
Innen a végekről is szeretettel gratulálok ZÖLD BÉKA tanár úrnak PÉLDAKÉP díjához! :)
 
#1634  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2008-12-02 17:05
Kedves Nóri!
Drukkolunk nektek és szavaztunk rátok a békákkal: nyerjetek és folytassátok, mert nagyszerű dolog, amit tesztek! :)
 
#1633  L. Ritók Nóral[pont]ritoknora[kukac]freemail[pont]hu2008-11-29 14:18
Kedves kollégák!

Kérhetek egy kis segítséget tőletek?
Tudjátok, mi főleg hátrányos helyzetű gyerekekkel foglakozunk, és most bejutottunk a Magyar Telekom, és a TV 2. Ügy című műsorába. Jelenleg a mi filmünkre lehet szavazni, kedd éjfélig, a 1771-es számon, vezetékes telefonról, és 30-as mobilról küldött hívással, vagy sms-sel.
4 szervezettel vagyunk versenyben, és aki a legtöbb szavazatot kapja, az nyeri a Telekom kiemelt támogatását.(A film az interneten látható, a TV 2. honlapján, a videóknál, a keresőbe be kell írni, hogy igazgyöngy.)
Tudom, nem a legnépszerűbb téma most Magyarországon a cigánygyerekek ügye, de, ha a filmet megnézitek, láthatjátok, hogy itt többről is szó van....(Különben szerencsénk van, mert ebben a körben nincsenek kutyák. Mindig azok nyernek...)
Kérlek benneteket, akik ismertek bennünket, vagy szimpatizáltok azzal, amit csinálunk, küldjetek egy sms-t, vagy kezdeményezzetek egy hívást!
L. Ritók Nóra és az igazgyöngyök, Berettyóújfaluból


Köszönöm szépen: Nóri
 
#1632  Ofoeosztalyfonokok[pont][kukac]gmail[pont]com2008-11-28 13:12
Kedves Rácz János, sajnos a konkrét helyzet ismerete nélkül nem tudjuk értelmezni a kérdést.
 
#1631  rácz jánosracz123[kukac]freemail[pont]hu2008-11-24 16:19
Csak egy kérdést szeretnék feltenni?
A sértetnek kőtelezö részt venni a tantestületben
vagy ez hogy müködik?
 
#1630  Kádár Juditjudit48[kukac]gmail[pont]com2008-11-20 10:39
Kedves Márta!

Köszönöm a gyors választ. Elkeserít. NEM szeretnék okos, tehetséges gyereket, akinek valaha volt diszlexiájából sok-sok év kezelés után már csak a masszív helyesírás gyengeség maradványtünete áll fönn visszaminősíteni csak azért, hogy egy MÁSIK tantárgy (történelem, földrajz... na, ott a sok földrajzi név, de persze a töriben is ott vannak) értékelésénél ne szenvedjen hátrányt. Egyáltalán micsoda dolog ez? Ez a kislány teljesen boldog lesz a magyar hármasával - reálisnak is látja, megdolgozott, megszenvedett tudás is van mögötte. Lesz rá olyan büszke, mint más a jelesére. Viszont nagyon tehetséges történelemből (egyébként irodalomból is, és ez nagyon nagy szó): érzékeny, jó lényeglátó, összefüggés felismerő, még a történet összefüggéseket is kiválóan átlátja. Miért kéne ahhoz "félcédula", hogy ne szankcionálják egyetlen gyengeségét KÉT!!! helyen?

De mondom, köszönöm a választ.
Judit
 
#1629  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-11-20 10:03
Kedves Anna!
Nagyon sötét képet festesz arról a bizonyos kollégáról, aki ennek alapján valóban nem látszik alkalmasnak a pályára. Felmerül a kérdés: mennyire megalapozott ez a vélemény. Az általad vázolt kép meglehetősen egyoldalú, a másik fél véleményét, álláspontját nem ismerjük. Részünkről súlyos felelőtlenség lenne, ha hiányos információk birtokában, egy rendkívül indulatos vélemény alapján állást foglalnánk, tanácsot adnánk. (Az "egész tanár kar undorodik..." kitétel mellbevágóan erős!)
Nem adunk tehát tanácsot, csupán néhány továbbgondolható ötletet, hátha ennyivel is segíteni tudunk.
Mielőtt bárhol bejelentést tennétek, próbáljatok magával az érintett kollégával szót érteni, hátha meggyőzhető. Vagy bizonyos dolgokról ő győz meg Benneteket, és esetleg sikerül konszenzusra jutnotok. Az igazgató vagy a munkaközösség-vezető látogathat órát, mondhat a tapasztalatok alapján szakmai véleményt. Munkaközösségen, esetleg tantestületen belül lehetőséget lehet találni a probléma megvitatására, a vélemények ütköztetésére, az adott pedagógus szempontjainak megismerésére. Mindezt tárgyilagosan, indulatmentesen.
Segíthet az is, ha a tanár személyesen, esetleg az osztályfőnök jelenlétében, az ő közvetítésével beszél a gyerekekkel, akik elmondhatják, hogy mi okoz számukra nehézséget az órán, a számonkérés során. Hátha ezen a szinten is van mód az egyeztetésre, egyezkedésre.
Az elsődleges cél tehát mindenképpen annak beláttatása valamennyi érintettel, hogy itt egy az iskolát, a pedagógusokat, a gyerekeket érintő közös probléma merült fel, amelyet együttesen kellene megoldani. Ez a módszer nyilván csak akkor működik, ha a megoldás keresésére a történet valamennyi szereplője hajlandóságot mutat.
Könnyen elképzelhető, hogy a konfliktus elmélyült, az érintettek közötti bizalom helyreállíthatatlan, tehát ki van zárva az előbb vázolt megoldási mód. Ebben az esetben az igazgatónak mint az intézmény szakmai vezetőjének kell lépnie, hogy milyen módon azt csupán a konkrét helyzet ismeretében lehet eldönteni. Ha az iskolavezetés erre valamiért nem hajlandó, és a tantestület mégis úgy látja, hogy az érintett pedagógus árt a gyerekeknek, egyértelműen alkalmatlan a pályára, akkor lehet hivatalosan tovább lépni a helyi fenntartóhoz, az Oktatási Hivatalhoz, jogsértés esetén az ombudsmanhoz. De a legszerencsésebbnek feltétlenül a probléma házon belüli megnyugtató rendezését tartjuk.
 
#1628  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-11-20 09:21
Kedves Dóra! Többször jeleztük már, hogy a tanácsadói rovatunkat, amelyben munkajogi kérdésekre is válaszoltunk, megfelelő feltételek híján nem tudjuk működtetni. Az évek során összegyűlt válaszok a szünetelő Tanácsadó rovatban tematikus csoportosításban megtalálhatók. A jubileumi jutalomra vonatkozó válaszok a következő internetes címen érhetők el:
http://www.osztalyfonok.hu/tanacsado/?tag=1
 
#1627  Kovács Annabocicska[kukac]citromail[pont]hu2008-11-20 09:16
Továbbá a tanári kar is undorodik attól a bizonyos tanártól, aki nem csak azt kéri számon a gyerektől , ami a könyvben van, hanem ő még tesz hozzá valahonnan elmondja órán és azt is számon kéri. Miért nem elég a 2 oldal tanulnivaló, ami a tankönyvben van. Egyáltalán nem is ért ahhoz, hogy a gyerekek figyelmét felkeltse az ő tantárgyához. Kegyetlen modora van. A tanári diplomát nem érdemli meg.
 
#1626  Kovács Annabocicska[kukac]citromail[pont]hu2008-11-20 09:13
Nem tudná nekem valaki megmondani, hogy hol lehet bejelenteni a pedagógusok nem szakszerű tanítását, vagyis panaszt tenni hol lehet. Azon az órán amelyiken az adott anyagot veszi a gyerek, hogy kérheti számon az anyagot a tanár ugyanazon az órán (óra végén) dolgozatban.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek