OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1516  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-08-30 15:18
Kedves Istok! A honlapunk feltételek híján szünetelő Tanácsadójában címkék szerint csoportosítva megvannak az eddigi válaszok. A prémiumévekre vonatkozókat a következő címen találhatod meg:
http://www.osztalyfonok.hu/tanacsado/?tag=101 Remélem, ezzel tudtunk segíteni.
 
#1515  istokistokzs[kukac]kolos[pont]sulinet[pont]hu2008-08-30 14:21
Kedves prémium éves Kollégák!
Kezdő PÉP résztvevőként információra lenne szükségem:ha a heti 7 szakmai elméleti órát megtartom, helyettesíthetek e beteg kollégát, ha igen a díjazást mi alapján fizetik?
Az OKM nem válaszol a kérdésemre, de aki közületek tud valamit, kérem segítsen. ( az iskola is tanácstalan ez ügyben)
 
#1514  Csirmazcsirmat[kukac]pr[pont]hu2008-08-29 19:20

A munkába járás utazási költségeit az alábbi kormányrendelet szabályozza:
"78/1993. (V. 12.) Korm. rendelet a munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítésről"

Úgy tudom, az utolsó módosítása 2008.05.16.
Ebben pontosan le van írva, mi jár.
 
#1513  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-08-29 18:49
Kedves Tamás!
2007-ben ezt válaszolták hasonló kérdésre a 4631
sz könyvjelző alatt a Tanácsadóban, ami sajnos most nem működik:
Kilenc forint jár kilométerenként.

Üdv, Zsóka
 
#1512  TamásFukker[kukac]mailbox[pont]hu2008-08-29 17:28
Sziasztok lenne egy nagy kérdésem,útazási hozzájárulás mennyi jár egy közalkalmazottnak ha pestre jár dolgozni és vidéki kocsival jár dolgozni ha tudtok segitsetek .Köszönöm elöre is Tamás
 
#1507  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-08-28 07:29
Kedves Mindenki!
Úgy hozta a Sors, hogy a nyáron időm nagy részét kórházban töltöttem beteg családtagjaként. Tudom senkit nem vigasztal, nem is azért írom:
ha a közoktatás beteg, az egészségügy haldoklik.
szép napot: Lukács Zsóka
 
#1506  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2008-08-27 20:58
Nem tudtam, de a pozitívan várakozó naív gyermekpásztort vállaltam volna még évvel ezelőtt, ma már csak a naív gyermekpásztor lehetek, aki még szeretne nagyon sok mindenben hinni, csak már nehéz -nem kicsit, de nagyon!
 
#1505  takács gézacsgez[kukac]freemail[pont]hu2008-08-27 20:49
Kedves Szávai,
Ja, ha már nem beszélgetünk, hát beszélgessünk.
És különben, ha ilyen stréber vagy, és egy kis büntetés ennyire fellekesít, vigyázz, mert vannak ennél csúnyább szavak is.

Kedves Zsóka, hogy itt ezen az üzenőn ki, mi, azt ki tudja, mi itt csak szavakkal kerülünk viszonyba szavaink által.
Szavakkal szállunk be és szavakkal lépünk ki.

Kedves Zöld béka tanár úr, tudja, hogy ön fenn van az nk7 dicsőségtábláján, mint a kongresszusra pozitívan várakozó naív gyermekpásztor, blogja idézetével?

Na jó, ahogy Sztyepan Fjodorovics mondja, csók, menjünk dolgozni.

Takács Géza
 
#1504  Szávaivizuszol[kukac]freemail[pont]hu2008-08-27 07:57
Haza! Haza! Haza!

Írtam már korábban, hogy az életemet köszönhetem a hazának! Ha annak idején drága hazám nem dönt szinte egy emberként a vagyonadó nyilatkozati javaslat kukába röpítése mellett ( Javítás: zúzda, emlékét is eltörölni!! Meg is történt, azt hiszem az eddigi legsikeresebb projekt volt. Mármint az emlék eltörlés. E-helyütt tehát kötelességem felhívni a figyelmet, hogy a rendszerváltáskor néhány Fideszes azt javasolta, hogy váltsunk rendszert törvényes alapokon.), akkor én erre eléggé alkalmatlanként valószínűleg politikai pályára lépek, és persze nem bírja majd a gyomrom, az évi rendes tükrözések egyike már túl későn jelez...

Maradtam annál, amihez jobban értek, ráadásul még mindig több tudást érzek magam előtt, mint magam mögött, és így hát, mit finomítgassam: élek.

A hazára visszatérve: ha egy hínármezőt cibálsz, néha úgy érzed tettél valamit, mert lám: mozog, na, megy ez, aztán látod, hogy csak egy kis darabot téptél le, amint másutt fogod, szépen visszaszervül az is. Ettől kezdve cibálod ugyan, meg kezdesz gondolkodni más módszereken is, amihez persze vegyésszé, biológussá, stb-vé kell képezni magad... na, metaforából ennyi elég is.

Hazámnak tett szolgálatként értékelem, hogy nyáron átdolgoztam a Kapcsoskönyvet, feltettem a netre, bárki ingyen letöltheti. És majd még dolgozok rajta tovább, de közben két hetet a lakásra kellett áldoznom, hogy a hullámos PVC padlót elmetszegethessük a vizuban, helyére kő kerüljön, a kikopott fürdőkád helyére új, és akkor már ugye - ha egyszer úgyis hozzá kell nyúlni a csempézez, meg ha már egyszer kiveszed a a repedt wc-kagylót... mert ezzel feleségem kis támogatást kapott ahhoz, hogy a következő tanévet is végig tudja csinálni a 14 SNI-s gyerekkel a szövőműhelyben...

Aztán van az, amikor az ember semmit sem tesz a hazáért, eszébe sem jut, kertet gondoz ( másé, de neki nincs rá ideje, nekem meg jó alkalom a napi 22 km bicajozásra), biciklivel megy haza, Medgyesegyházára, pedig ezzel veszít vagy négy munkaórát. Na, ez így nem igaz, mert közben azért csak eszébe jut ez-az, ha már egyszer hazai tájakon biciklizik, azon túl is, hogy milyen szépek egyes nők, milyen jó kiállásúak egyes fiúk, meg hogy lassan csak épülgetnek bicikliutak, de innen már főleg a méreg van a hazára gondolásban.

Romboltam is közben persze a hazán, nyilván, Kata lányom szemrehányóan jegyzi meg, hogy a 100 év alatt lebomló szemeteszsák helyett lehet venni néhány év alatt lebomlót is, meg hogy...

Hogy a szövegekkel osztott sebekről ne is beszéljek, mert akkor soha nem fejezem be ezt a hsz-t.

Na, jó, nem a haza döntött úgy, hanem jó sok ember asszisztált egy maroknyi gazember által rászedett sok maroknyi tudatlan akciójához, a haza az más, és ahhoz a máshoz persze ugye rendületlenül.. noha egy nazareti tanító azért már pedzegette, hogy másutt is lehet számodra hely, Isten ege alatt.
"Szakasz - Század - Isten - Haza" - idézném a tengerészgyalogos szlogent, de hát nem értek én ezekhez a dolgokhoz. Tessék nyugodtan helyretenni!
 
#1503  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-08-26 22:52
Kedves Géza!
Nahát, én pedig azt hittem, hogy hozzám szól olyan kedvesen a 1492-es üzenetében.

Azért a kisördög bújkál bennem, azon mosolygok, hogy akik nem olvasták a nyári szóváltásunkat, vajon mire gondolnak ezt olvasva:"hogy én éppen vele, hogy ő éppen miattam." :-))

Kedves Zöldbéka, gondolom ebben a 208.400,-ban benne vannak a különböző bérkiegészítések, pótlékok, túlórák - ja, és bruttó! Milyen jól hangzik: kettőszáznyolcezer!!! Én ma vettem meg a családnak a bérleteket: 23 ezerért. Szeptemberben még ehetünk sajtot, októbertől majd fűtésre cseréljük! Látja, lehet itt jókat sakkozni! Üdv: Lukács Zsóka
 
#1502  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2008-08-26 22:02
A statisztikák szerint a pedagógus várható átlagkereset 2008-ban (az emelkedéseket figyelembe véve! - ugyan, kinek emelkedett?) 208 400. Én ilyet sem sokat ismerek! Egyébként nyomorúságos egzisztenciám romjai alatt egész más gondok foglalkoztatnak: meddig lesz még iskolám, munkám, kivel és mikor vonnak össze, hány gyerekeünk gyógyul meg hirtalen egyik napról a másikra és kerül többségi iskolákba, medig kell még a gyógypedagógiának ezt a területét leépíteni,miért kell leselejtezni eszközeinket (értsd: kukába dobni) csak azért, mert kisebb helyre "deportáltak" bennünket és nem fér el, miért a fogyatékos gyereknek nem jut fejlesztő terem - és még millió kérdés és probléma. Oldjam meg! -hallom nap mint nap a következő demagóg szlogenekkel együtt: a munkaidőd 8 óra, örülj, hogy még van munkád, fogd be a szád és csóváld a farkad, hogy még van iskola - igaz, hogy kicsi és sárga és savanyú, de a mienk!
Közben gőzerővel megy a N.K, ahol a tudósok megbeszélik ügyeimet és majd kitalálnak nekem megoldásokat a fentebb vázolt problémákra. Én pedig hónap végén, ha lesz iskolám még ...és itt ugorjatok fel néhány sort ,aztán vissza, felveszem (éh)béremet, netto 110 körül és közben finom sajtokról álmodom...
 
#1501  Takács Gézacsgez[kukac]freemail[pont]hu2008-08-26 22:00
Kedves Kati tanító néni!
A sikolyt nem értettem félre, de szándékosan fogalmaztam félreérthetően, és azért, mert végül is a sikoly elég furcsa stilizálása volt egy segítségkérésnek. A karc abból adódott, hogy én itt jajongnék, a hegyomlások miatt, de igyekszem nagyon fegyelmezetten, kedves kolléga meg talán kicsit rest, talán kicsit tanácstalan, talán kicsit cserben hagyott, de legalábbis szabad, és akkor ez meg sikoly lesz.
Szóval ez olyan tréfás volt. Olyan bánatosan víg. Ami csak úgy adódott. Ennek szólt a fohász.

Kedves Judit, elárulok egy titkot, én tudtam, hogy Lukács Zsókát talán ismernem kellene, de nem néztem utána, hogy én éppen vele, hogy ő éppen miattam.
A kézfogását tehát nem félreértettem, nem értettem belőle semmit.
Áldja az ég.
S végül, kedves Szávai, te meg írd le büntetésből háromszor, hogy éljen a haza.

Üdv: Takács Géza

 
#1497  Csirmazcsirmat[kukac]pr[pont]hu2008-08-26 14:23
Tegnap kutyafuttában hallottam a tv-hírekben Kiss Péter miniszter NK7- beli felszólalását. Arra lettem figyelmes, hogy 120 000 és 400 000 Ft-os fizetésekről beszél, s hogy a közönség morajlott.
Miről van szó? Lemaradtam a hírekről, s azóta sem hallottam máshol róla.
Egyes pedagógusok keresnek 400 000 ft-ot,vagy másról van szó? (én még olyan pedagógussal nem találkoztam, aki 400 000 Ft-ot keres).
 
#1496  kati tanító nénicsendeskati[kukac]freemail[pont]hu2008-08-26 13:27
Kedves Géza!
Értékelem karcosságodat, de néha tényleg félreértesz dolgokat. Vagy én nem fogalmazok egyértelműen. Ez utóbbi valószínűbb. Rövid akarok lenni, és az értelem rovására megy. A sikoly nem az enyém, hanem sok kollégáé, aki belecsöppen egy olyan munkába, amihez nem kap elég segítséget. A modul önmagában nem oka semminek. Az abban való gondolkodás sem. A bajok nem itt kezdődnek. És ami a nagyobb baj, itt nem is érnek véget.
(azt az "ó istenem"-et azért kifejthetnéd részletesebben is.)
 
#1495  Szávaivizuszol[kukac]freemail[pont]hu2008-08-26 12:51
Na, jól rászedett az üzenőfal, aszongya, akarok-e javítani? "Hát, ide nem ártana egy idézőjel!" Akarok.
Erre eltűnt, a,mit addig írtam.
Lényeg: Géza a többnyire, főképp kitételekkel jelzi, hogy azért mégsem a tanárok 100%-a céltábla, stb. Szóval van még remény. A kisebbségben reménykedhetünk.
 
#1494  misley juditmisley[kukac]freemail[pont]hu2008-08-26 08:59
Jóreggelt Kollégák!
Kedves Zsóka! Kedves Géza!

A ti példátok viszont szép!
Ezt jóérzés megtapasztalni.
Többet ér, mint sok túlbeszélt, pszeudó-akadálypályás trénig.
Hogy a TG. kritikája, összefoglalója - kertek kerülgetésétől mentes, bár ez tőle szokatlan is volna-, nyílt beszéde közterhünk (el)viselhetelenségének okairól, Zsókától kapja az első figyelmet, attól az embertől, akivel konfliktusba keveredett, EZ BÍZTATÓ!
*
Késődélután, iskola után kimentem a műpába. AZ ISKOLA DOLGÁT már nem találtam.
Bejutottam egy filmre, az „Agresszió, díszcsomagolásban-ra” . Voltunk rajta, tizen- tizenöten. Rémmulatságos! (a film is, a helyzet is ).
A kongresszus meg nyilván zajlott.
A csarnokokban hostesek, pincérfiúk/lányok serege készülődött a késő esti fogadáshoz.
Nem felszabadult dolog betolakodóként(regisztrálatlanul), jönni-menni.
De szemmel láthatólag a kutyát sem érdekelte, hogy mi a státuszom.
A gálaműsorra/fogadásra is jócskán volt szabadjegy. De nem vitt rá a lélek, imposztorként, tán még izgalmas lett volna (és amúgy is az iskolában hagytam a táskámat)
Üdvözlettel, m.j.

 
#1493  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-08-25 22:57
Kedves Géza,
Azért én most jókedvre kerekedtem! Jól van, no!

Üdv, és jó éjt! Lukács Zsóka
 
#1492  takács gézacsgez[kukac]freemail[pont]hu2008-08-25 22:35
Kedves Zsóka, hát kicsit meghibbantam itt nagy bánatomban, bocsásson meg. De hát arról van szó,
hogy legalább a kétségbeesés jogához ragaszkodnék makacsul, ha már a méltósága elveszett, melyet közoktatásunk mai állapota ébreszt oly sokunkban. Aztán a maga kedves gesztusát meg félreértem.
Üdvözlettel: Takács Géza
és mindehhez még Kati tanító néni sikolya a modulokért, ó Istenem.
 
#1491  kati tanító nénicsendeskati[kukac]freemail[pont]hu2008-08-25 20:12
Kedves Ida! Valószínű, nem vagy egyedül a sikolyoddal.:) A www.sulinovadatbank.hu oldalon is találsz segítséget, de ha nem igazodsz ki, emilkét is válthatunk. Szállok rendelkezésedre. :)
 
#1490  idatutto18[kukac]freemail[pont]hu2008-08-25 16:52
Modul, help!!!
Fiatal pedagógus vagyok, idén 5.-ben a nem szakrendszerű oktatás keretében modulokat kell készíteni egyes tárgyakból. Értem is mi az a modul, de a papíron való megvalósítását, formáját nem. Kérem aki alkotott már ilyet, hogy segítsen nekem és én cserébe ha tudok másban teszem ezt.
köszönettel ida
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek