OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1334  achsaxkaro[kukac]vipmail[pont]hu2008-06-12 13:39
Most hallom, hogy minden érettségiző megkapja a magyar kormánytól a "Modern képmesék" című fergeteges DVD-t ajándékba.
Mit szóltok?
 
#1333  Évaemmem[kukac]freemail[pont]hu2008-06-10 17:13
Pirinek! A megjegyzések rovatba be kell írni, hogy .... tantárgyból dicséretet kapott.
 
#1332  Piriisktit[kukac]freemail[pont]hu2008-06-10 13:29
Ha dicséretes ötöst kap egy tanuló negyedik osztály év végén, az új fajta bizonyítványba hogyan kell ezt beírni? (Ezekben már nincs benne, mint a régiben, a kitűnő szó, mint lehetőség.) Le van ennek írva valahol a szabályozása? Ki tud segíteni? Sürgős!!!
 
#1331  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-06-08 10:39
Gyerekjogok és a vérszem címmel olvashattok a mi honlapunkról közvetlenül is elérhető APRÓ-CSEPRŐ portálon arról, hogy gyermekjogi honlapot indított az ombudsmani hivatal.
 
#1330  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-06-06 19:53
Kedves Margó! Megismételjük korábbi kérésünket: ne küldjetek nekünk munkajogi kérdéseket se a kapcsolat űrlapon, se az Üzenőn keresztül, mert ezekre nincs módunk válaszolni.A Tanácsadó rovat határozatlan ideig történő szüneteltetésének okairól korábban már adtunk tájékoztatást (http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=523) Sajnos a helyzet azóta is változatlan.
 
#1329  Margótitkar[kukac]aimi-dogyo[pont]sulinet[pont]hu2008-06-04 12:58
Gyes után továbbra is fizetés nélküli szabadságra szeretnék menni (3 kiskorú 8 éven aluli gyermekem van). Az eddig összegyűjtött szabadságot most kell kivenni, vagy pedig elég - öt év után -, ha visszajövök dolgozni. Köszönöm
 
#1328  cincibors[pont]cintia[kukac]sznet[pont]hu2008-06-03 16:15
hogyan indul el
 
#1327  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-06-02 16:30
:-) Mindenkinek igaza van!

Én nagyon szép nyarat kívánok a pedagógusoknak! Üdvözlettel és tisztelettel: Zsóka
 
#1325  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-06-02 12:40
Igazad van, Pista. Az általánosítás szintjén kijelenthető, hogy a gyereket, legyen bármennyire is "hormonvágtás" korban, rá kell bírni arra, hogy felelősséget vállaljon saját dolgaiért. Tehát, ha nem akar megbukni, akkor teljesítse az előírt követelményeket. Persze van egy másik oldal is: a pedagógus állítson világos, egyértelmű és korrekt követelményeket, adja meg a lehetőséget ezek teljesítésére. De minél közelebb megyünk a konkrét esetekhez, annál változatosabb és komplexebb a kép. Az adott személyek,a családi és az iskolai közeg pontos ismerete nélkül nem lehet és nem is szabad egyértelmű állást foglalni, megfellebbezhetetlen véleményt mondani. Marad tehát a ködszurkálás és a saját tapasztalatok, érzelmek kivetítése egy idegen helyzetre. És máris érlelődhet az újabb konfliktus, ezúttal az "Osztályfőnök" és "Zsóka" között.
 
#1324  Szávaivizuszol[kukac]freemail[pont]hu2008-06-02 08:23
Bizony, ezek a beszélgetések klasszikus ködszurkálások. Nem tudunk semmi konkrétat az adott iskoláról, gyerekről, szülőről, családról.

Ami biztos: vannak viselkedések, amit nem lehet elintézni a "lökött, hormonvágtás kamaszok" jóindulatú mosollyal.

 
#1323  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-06-01 08:24
Kedves Imre!
Megértem Önt, mint pedagógust. Elfogadom, hogy nemcsak az egyén, hanem a közösség érdekeit is nézni kell. De azt is tudom, ha 16 éveseket ki lehetne rúgni a gimánziumokból, akkor sok jobb sorsra érdemes gyerek kerülni ki az iskola padjából.Pedig csupán érteni kellene hozzájuk. A hormonvágtatásról: a 16 éves korig szuperkitünő, tanulmányi versenyeket nyerő, tanárok álma gyerekemből a tanárok réme, félévkor megbukott, rengeteg lógás, kezelhetetlennek tűnő gyerek lett. Az igaz, hogy kimondhatatlanul hálás vagyok, hogy nem rúgták ki, de tehetetlen is vagyok, mert segítséget sem kaptam az iskolától. Pedig sokszor kértem... Jártam szülőire, fogadóórákat kértem, leveleket írtam, sűrűbb tájékoztatást kértem,nevelésben segítséget kértem. Nem találtam partnerre az iskola oldaláról. Pedig szükségem lenne segítségre. Tehát hálás vagyok egyrészt, hogy türelemmel elviselik a gyerekem hülyeségeit, de tehetetlennek érzem magam, mert nem tudom mit kell tennem, hogy kell kezelnem a kamasz gondokat.Nem tudok nem szülőként reagálni, nem tudom a közösség érdekét nézni. Azt is tudom, hogy az iskolában ilyenkor a családra mutogatnak (és nyilván a családom sem hibátlan, és nem lehet felmenteni). De azt gondolom, hogy a szakemberek az iskolában vannak, és a szülő jogosan reménykedik abban, hogy nem kirúgják, hanem értő segítséggel kezelik a problémát.
Senkinek a lelkébe nem akartam beletenyerelni kedves Imre, de nincsenek jó tapasztalataim. (harmadik gyermekem gimis, az első kettő már az egyetemet is elvégezte.)
 
#1322  Imreimtot[kukac]freemail[pont]hu2008-05-31 14:41
Kedves Zsóka!

Nekem az Ön hozzászólása nem igazán szimpatikus ....
Nem igazán tudjuk, milyen jellegű az Ön fiának "hormonvágtatása", és nem tudjuk, milyen jellegű problémákat okoz az "Osztályfőnök" három diákjának viselkedése, jelenléte az osztályban. Ha van három gyerek, akik terrorizálnak harmincat, akkor igenis az eltávolítás is szóba jöhet. Nem csak az egyén, hanem a közösség érdekeit is nézni kell. Ön most szülőként szólt hozzá és csak a saját gyermeke után aggódik. "Osztályfőnök"-nek nem csak egy gyerekkel van gondja. Az írását sem az elbocsátással kezdte, hanem tanácskéréssel ...

Üdvözlettel: egy már nem osztályfőnök, akinek volt sok "hormonvágtatós" és egyéb okokból zűrös tanulója, de nem rugott ki egyet se, de a lehetőséget nem szabad kizárni ...
 
#1321  Évaemmem[kukac]freemail[pont]hu2008-05-31 13:30
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe:(

http://www.origo.hu/itthon/20080529-gyermekjogi-honlapot-inditott-az-ombudsmani-hivatal.html


 
#1315  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-05-29 18:15
Kedves Osztályfőnök!

Nem túl szimpatikus az írása. Legegyszerűbb persze kirúgni a lökött 16 évest. Pedig a 16 évesekre jobban tudnak hatni hozzáértő, a tiniket szerető, értő pedagógusok - mint a szülők. Sajnos az én fiam is megbolondult mióta a hormonjai vágtatnak! De tudom, hogy ez a lökött viselkedés átmeneti. Úgy tűnik Ön pl. simán kirúgná az én jobb sorsra érdemes, de jelenleg átkozott, büdös kölkömet! Szerencsére a fiam igazgatója, és osztályfönöke nem úgy gondolkodik, mint Ön. üdv: egy anyuka, aki hálás a fia tanárainak a türelmükért.
 
#1314  IdeAidea[kukac]freemail[pont]hu2008-05-25 14:29
avagy irány a könyvtár és --> Sugár István: Bornemissza Gergely deák élete című könyv kikölcsönzése ;) ;)
 
#1313  Hmasf[kukac]htomail[pont]com2008-05-25 14:24
http://hu.wikipedia.org/wiki/Bornemissza_Gergely
vagy ez kevés?
hm? :))
 
#1312  Sáribnono77[kukac]citromail[pont]hu2008-05-23 20:58
Kéne Bornemissza Gergely életútja!
Aki tud linket,írjon!
 
#1311  Cirillaj[pont]lejla[kukac]freemail[pont]hu2008-05-15 20:51
Az integrált oktatással csak annyi probléma van, hogy nem szívesen áldoznak pénzt a pedagógiai munkát segítő emberekre,pl. pedagógus asszisztens.
Az elit iskoláknak pedig nem attól jó az eredményük, mert ott szuper gyermekek és szuper pedagógusok vannak, hanem azért, mert pedagógusok hada foglalkozik délutánonként a gyermekekkel, és megtanítja azt, amit délelőtt nem sikerült elsajátítaniuk. Érdemes lenne kutatást végezni, hogy milyen tantárgyakból, mennyi pénzt költenek a szülők délutáni (adómentes) órákra.
 
#1310  Peer Krisztipeerk[kukac]freemail[pont]hu2008-05-14 17:03
Én inkább abban látnám a megoldást, ha a túlkoros, kudarcokkal teli fiatalokat lenne mivel benntartani az oktatási rendszerben (hova is mehetne 8 általános nélkül, még gyorstalpalóra sem). Hiszek abban, hogy van olyan terület, amiben jók, ami érdekli őket, amiben tudnak sikereket elérni...a tanulás gondolom nem az, így egy mód van arra, hogy ne unatkozzanak, ha rendet bontanak. Addig sem a "nemtudásukról", sokkal inkább a rosszaságukról szól a történetük (ami persze még büszkeségre is okot adhat nekik). Talán találtok valamit, amitől fontosnak érzik magukat, és még tesznek is a közösségért.
Persze azt is értem, hogy van egy pont, amikor a többi gyermek érdekét is figyelembe kell venni, mert a diákok védelme a mi felelősségünk.
A "hiba" ha a rendszerben van, akkor nem feledkezhetünk el a családról, az iskoláról, a társadalomról és persze a gyerekről sem. Együtt tettük őket azzá, amilyenek.
 
#1307  Egy osztályfőnökkcsf[kukac]freemail[pont]hu2008-05-14 14:59
Köszönöm szépen Krisztina!
Fegyelmi tárgyalás lesz az ügyből, mert nem sikerült egyértelműen kideríteni a történteket. Az igazolatlan hiányzásoknak csak annyi a szerepük, hogy hiába jelentgetem én a jegyzőnek, meg a szülőnek, ha a gyerek ugyanúgy lóg továbbra is.
A hiba az egész rendszerben van, ha ezeket a 16 éves diákokat is ki lehetne zárni az oktatásból, már régen megoldódott volna az ügy, és lenne egy normális osztályom. Ők meg elmentek volna valamilyen gyorstalpaló tanfolyamra, és lehet, hogy már dolgoznának is... akár?

 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek