OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#1101  Önkormányzati Óvodanagyvarsany[kukac]freemail[pont]hu2008-03-28 16:19
Tisztelt szerkesztőség! Szíveskedjenek választ adni nekünk arra, hogy működhet-e óvodánk abban a formában,hogy az iskolával közös használatú udvarral rendelkezik! Honnan kérhetünk segítséget?
 
#1100  Krisztamersicskriszta37[kukac]citromail[pont]hu2008-03-28 11:52
Tisztelt Szerkesztőség!Segitségüket illetve véleményüket egy kényes ügybe.Kisfiam 7 évse első osztályos normál tantervü tagozat nélküli osztályba jár.21 fő az osztály létszáma ebből 10 gyermek magyar 11 fő kisebbséghez tartozo gyermek.A problémám az,hogy a tegnapi napon a fiamat az egyik kissebgséhez tartozo kisfiú orron ütütte a gyermek orra erőssen vérzett a kisfiam azt állitja,hogy ő nem bántotta a fiút tehát minden szó nélkül csak ugy megverte.A tanárnő különösebben nem reagált csak telefonált,hogy mi tőrtént és ,hogy a fiam ruhája véres lett.Egy másik magyar kislány is megvertek szintén ebbe az osztályba tőbb kisebbségi gyermek.és a pedagogus ugy csinál mintha nem tőrtént volna semmi sem.Mert félnek szerintem a kisebbségi szülőktől.de ha mi gyerekeinkel van probléma nekünk rögtön jelzik.Kérném segitségüket illetve nekem mint szülőnek mik a jogaim illetve a pedagógusnak mi a kötelesége mivel ő van szinte egésznap a gyerekekkel ő felel a testi épségükre is.Köszönöm válaszukat.további szép napot kivánok! tisztelettel:Kriszta
 
#1099  Évatakacsnene[kukac]freemail[pont]hu2008-03-28 10:10
Kedves szerkesztő és mindenki más! Arra a kérdésre szeretnék választ kapni, hogy osztálykirándulásra ( középiskola ) kísérőként csak pedagógus mehet-e hivatalosan, vagy nem pedagógus munkakörben dolgozó, a diákokat jól ismerő kolléga is.
Köszönöm előre is.
 
#1088  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-20 07:12
Kedves Csilla! Megértjük a kétségbeesésedet, és megpróbálunk – tőlünk telhetően – tanáccsal szolgálni.
A problémád összetett. Ezért két irányban javasoljuk a továbblépést.
1. A diszgráfiát érintő gondoddal gyógypedagógus szakemberhez kell fordulnod. Ennek érdekében keresd fel a következő internetes fórumot: http://www.mentor-konyvesbolt.hu/forum/index.php, Regisztrálj, és az ott működő szakemberek biztos segítségedre lesznek.
2. Az ügy pedagógiai-pszichológiai vonatkozásával kapcsolatban, írj a mi honlapunk Tanácsadó rovatába, ott kapsz majd választ a kérdésedre.
Reméljük, sikerül túljutnotok a nehéz helyzeten.
 
#1087  Csillakatinka[kukac]dunaweb[pont]hu2008-03-20 05:37
Sziasztok!Van egy 13éves fiam aki diszgráfiás.6.-kos és most 3 tantárgyból bukásra áll.Mindig nehezen ment neki a tanulás és most kétségbe estem.Segíts!
 
#1086  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-18 11:18
Kedves Bodák Lászlóné! Problémája megoldása érdekében vegye fel a kapcsolatot a Magyar Cukorbetegek Országos Szövetsége (MACOSZ) elnökhelyettesével: Szalai Gábornéval. Biztos segíteni fog. E-mail címe: diabzsu@t-online.hu.
 
#1085  Bodák Lászlónébodaklaszlone[kukac]gmail[pont]com2008-03-17 12:52
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék.., a kisfiamról 1 hete kiderült hogy inzulinos cukorbeteg. 3 éves óvodába jár... járt. Ugyanis az óvonők nem válalják érte a felelőséget. Én mindennap a munkahelyemről elmennék 10 órakkor mérném a vércukrát, odaadnám a tízórait, ebédkor megkapná tőlem az inzulinját és a kimért ebédjét. Csak arra kell figyelni, hogy amit kap, azt mind megegye és ne egyen mást hozzá, ill. hogy nincs e rosszul. Eddig ez elől is teljesen elzárkóztak. Most annyi engedményt tettek, hogy talán ebédig maradhat, de még ez sem biztos. Mit tehetek ebben az ügyben. A gyerek nagyon szeret óvodába járni, nem szeretném kiszakítani onnan, főleg hogy az ikertestvére mindennap megy. Segítségét előre is köszönöm.
 
#1084  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-17 12:10
Kedves Petz Gyöngyi! Kérünk, hogy a kérdésedet a Tanácsadó rovatunkba írd be, ott fogsz majd választ kapni rá.
 
#1083  Petz Gyöngyibruno[pont]ikrek[kukac]axelero[pont]hu2008-03-17 11:43
Tisztelt Cím!
Érdeklődni szeretnék, ha iskolánk tanulóját a Gyámhatóság ideiglenes elhelyezéssel Lakásotthonba helyezte. Hogyan folytatódik az iskolai jogviszonya. Gyámja nincs, a gyerek szökésben, más iskolába nem íratták be. Így még mindig a tanulónk, aki nem jár iskolába. Hova küldjük a felszólításokat, büntetéseket. Mi a teendőnk, Ill. mi a Lakásotthon kötelessége, feladata.
Köszönettel: Petz Gyöngyi gyermekvédelmi felelős
 
#1082  Ofoeofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-16 09:16
Kedves Napsugár! Kedves, hogy hozzánk fordulsz, de a leírtak alapján nem tudunk Neked érdemben segíteni. A problémád tehát az, hogy egy tanárnőd nem értékel megfelelően, és ráadásul meg is aláz. Hogy pontosan miért ad elégteleneket, az nem derül ki. Előfordulhat még a legjobb nyelvtudással rendelkező tanulóval is, hogy olykor nem készül, és nem produkál megfelelően. Az sem derül ki, hogy miben áll a megalázás. Mit jelent, hogy egy lány nem lehet "annyira rossz"? Most magatartási vagy tanulmányi problémákról van szó? Te különben tökéletesen csinálsz mindent? Amit írtál tehát, az nem elegendő ahhoz, hogy ebben a kérdésben megalapozott véleményt nyilvánítsunk. Ha érdemi válaszra vársz, írj a tanácsadó rovatunkba, és ott – elektronikusan – dialógust is folytathatsz a szakértőnkkel. Ő biztosan segít alaposabban körül járni a problémádat, és segíteni annak megoldásában. Bárhogyan is döntesz, először azt gondold át, hogy Te mennyiben vagy felelős a helyzet alakulásáért. Próbáltál már az érintett tanárnővel beszélni erről?
 
#1081  napsugárLizy860812[kukac]freemail[pont]hu2008-03-14 08:14
Sziasztok!
nekem el kell mondanom,hogy olyan iskolába járok ahol ha tehetném mégegyszer nem tenném. Van egy tanárnő,német tanárnő,végig jó tanuló voltam nála ,és most mindent elkövet hogy megalázon!!
A mikor csak teheti 1-est ad,tehát ilyenek a jegyeim 5-1,5-1,5-1,na ehez mit szoltok.???
Mit csináljak vele ,nem akarom de meggyülölteti magát velem. pedig én 16 éve tanulok németet és eddig 4-es voltam ,volt mikor 5-ös is.
Na most mi ,lehet a gond ,mert nem mondja el!!
Hiába kérdezem!!
Jah és lány vagyok,tehát anyira rosssz nem lehetek
 
#1080  Kék Vonalonkenteskepzes[kukac]kek-vonal[pont]hu2008-03-13 13:08
Szeretnél önkéntes segítő lenni a Kék Vonal Gyerektelefon Szolgálatnál?
Intenzív képzést indítunk melynek célja, hogy a képzést sikeresen elvégző önkéntesek a gyerektelefon délelőtti ügyeleti idejét (8-13 óráig) betölthessék.
Tréning időpontok:
2008. április 25, 26, 28, 29, 30. - 9-17 óráig
Információs találkozók:
2008. március 13, 20, 27. - 18 órától
Helyszín: Kék Vonal Iroda, Budapest.
Jelentkezési határidő:
2008. április 4.
Jelentkezni telefonon és e-mailen lehet.
Tel: 1/354-1029
onkenteskepzes@kek-vonal.hu
 
#1079  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-11 20:25
Kedves Judit! A munkaköri leírások mindig az adott intézményben készülnek. A saját iskoládban kell utána nézned, hogy miként határozták meg ott ezt a feladatkört.

Kedves Kati! Kérdésedet a Tanácsadó rovatunkban teheted fel.
 
#1078  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-11 19:57
Kedves "diri"! Ha nem (különben szellemes) tréfának szántad a kérdésed, Téged is arra kérlek, hogy a Tanácsadó rovathoz küldd el. Hátha tudnak valami érdemit válaszolni.
 
#1077  Rábainé Fülep Juditjudit[pont]fulep[kukac]gmail[pont]com2008-03-11 18:34
Tisztelt Szerkesztő!
Szeretnék szerezni egy osztályfőnöki munkaköri leírást.Hol találom meg? Köszönettel: udit
 
#1076  Katistigo[kukac]chello[pont]hu2008-03-11 10:58
Tisztelt Szerkesztő!
Közalkalmazotti munkaviszonyom a tanári leépítések miatt megszünt, mivel felmondási idő alatt elhelyezkedtem a 3 havi végkielégítés nem illetett meg. Ez nem is okozott gondot, mert a munka az első. Sajnos azonban a próbaidő alatt megszünt (?) a közszférában az állásom, így már a korábban fel nem vett végkielégítés a megélhetésemhez is nagyon hiányzik! Lehet- e valamit kezdeni ezzel a helyzettel? Ha nem szerettem volna ennyire dolgozni, még mindig láblóbálva élhetnék a végkielégítésből??? Kötelezhető-e valaki a végkielégítés kifizetésére? Válaszát köszönöm!
 
#1075  diritmagdi52[kukac]freemail[pont]hu2008-03-11 10:05
Tisztelt szerkesztők! Mivel 1952-ben születtem, csak 2011-ben mehetek nyugdíjba. Nem biztos, hogy kibírom addig. Lehet-e azt tenni, hogy felmondok, s a nyugdíjazásomig fizetem az adót és a járulékokat? Ha igen, hol lehet ezt elintézni? Egy pedagógus
 
#1074  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-03-10 22:43
Kedves Ildikó! Természetesen használhatod a honlapunkon található anyagokat a dolgozatodban, persze a megfelelő hivatkozással. A nálunk található "idegen" anyagoknál is mindig megjelöljük a forrást, így az is a segítségedre lehet. Nagyon örülünk, ha hasznát veszed a honlapunknak. Jó munkát kívánunk.
 
#1073  Simon Ildikóildibell[kukac]yahoo[pont]com2008-03-10 22:11
Tisztelt szerkesztők!

Új vagyok a honlapjukon, így csak remélem, hogy nem rossz helyre írok. Azt már látom, mire nem való az üzenőfal, de azt nem sikerült megértenem, hogy mi célból hozták létre. Elnézést, ha az én kérdésem nem idevaló. Más forumot nem találtam rá.
Másoddiplomám megszerzéséhez szakdolgozati témám erősen kapcsolódna osztályfőnőki órákhoz. Nagyon megörültem honlapjuknak. Kérdés: Beépíthetek-e dolgozatomba innen leszedett anyagokat? Köszönöm válaszukat. Simon Ildikó
 
#1069  evag[pont]totheva[kukac]citromail[pont]hu2008-03-05 15:04
Jónapot kívánok! Schwendtner Mariannak hívnak.
Azért írok önnek, mert én is ugyan azt a szakdolgozatot írom amit ön írt 2006-ban. Elakadtam és segítség kellene. Kérem válaszoljon, ha lehetséges. Előre is köszönöm. emailcímem: egy_cica@freemail.hu
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek