OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#928  mesemacimilegyen[kukac]network[pont]hu2007-11-21 23:19
Rockzenét a suliba ? Csak nézzétek meg ! youtoube , keresőbe : évnyitó hunyadi
 
#927  mártahadnagym[kukac]chello[pont]hu2007-11-21 13:04
Kedves papírszobrász!
Talán azért nem kellene ilyen kategórikus kijelentéseket tenni! Ezek szerint akkor ne tanítsuk mondjuk Balassit sem, és Shakespearet sem, mert úgysem aktuálisak már? Az emberek hány százaléka olvas Csokonayt? Azt nem vitatom, hogy igenis vannak értékei a rock és mindenféle mai, a fiatalok zenéjének is....Véleményem szerint az ésszerű kompromisszum a célravezető, ahogy azt a már szintén elavultnak tekintett, régi Hippolytban mondta Kabos Gyula. "Ebből is egy kicsit, meg abból is egy kicsit." Ugye milyen gyakran hivatkozunk egyébként a régi dolgokra...? Egy jó zenetanár - hála Istennek a mi iskolánkban az van - nagyon jól megtalálja az egyensúlyt, pedig vidéki, műszaki irányultságú szakközépiskola vagyunk. És még egy dolog: az előző osztályomban volt egy Gilda nevezetű lány. Ők kérték meg hogy hallgassuk meg egyszer azt az operát amelyikben szerepel Gilda... és meghallgattuk és élvezték...
Hát így is lehet nézni a dolgokat! Egyébként meg zene tekintetében mindenevő vagyok: hallgatok Mozartot, Verdit, EDDA-t és Kárpátiát, Illést , Omegát, Boban Markovicsot és Gheorghe Zamfirt. Üdv Hadnagy Márta
 
#926  papírszobrászpapirszobrasz[kukac]freemail[pont]hu2007-11-21 11:07
Rockzenét az iskolákba!

Mindannyiunk életében fontos helyet foglal el a zene. A gyerekek esetében ez az állítás még inkább igaz, hiszen sokan közülük ezzel a művészettel összekötve képzelik el a jövőjüket. Tíz közül legalább kilenc sztár akar lenni, jó részük zenei pályán. Ha viszont kedvenc tantárgyaikról kérdeznénk őket, kevesen választanák az ének zenét, s ezek többsége is csak azért, mert ettől nem tartanak. Ennek az abszurd állapotnak az az oka, hogy más zenét szeretnek, más zenét hallgatnak, mint amit az iskolában tanítanak nekik. Zenetanárok felmérése szerint az embereknek mindössze l %-át érdekli a klasszikus műfaj. Milyen alapon biztosítanak tehát előjogokat a komolyzenének az oktatásban és a kultúrpolitikában? Mi köze a demokráciához annak, hogy egy kis létszámú csoport próbálja rákényszeríteni ízlését, értékítéletét a társadalomra? A művészetek alakulását, fejlődését nem kritikusok, esztéták, filozófusok szabták meg -még csak nem is a művészek-, hanem az emberek igényei, és az ezek kielégítésére rendelkezésre álló technikai lehetőségek. A klasszikus zene háttérbe szorulása nem műveltségi probléma, hiszen egyre több az iskolázott, diplomás ember. Térben és időben is megnőttek az igények a zenével szemben, amelyeknek ez a műfaj nem tudott eleget tenni, megnőttek a lehetőségek, amelyeket nem volt képes kihasználni. Nem erre a célra jött létre az ipari forradalom idején, amely megteremtette kialakulásának feltételeit. Egy szűk réteg (vagyonos polgárság, nemesség) igényeinek kiszolgálására született meg, soha nem volt egyetemes sem földrajzi, sem társadalmi, sem zenei értelemben. Kötöttségei miatt nem tudta integrálni Európa perifériáin élő, vagy nem európai népek zenéit (latin zene, néger zene, stb.), képtelen volt élni később kifejlesztett, vagy elterjedt hangszerek (ütő-, elektromos hangszerek, gitár, szaxofon, stb.) által nyújtott új lehetőségekkel. Művelőinek tevékenysége vagy l00 éve interpretálásra szorítkozik, azok lettek a sztárok (karmesterek, énekes és hangszeres szólisták), akik a komolyzene termékeny időszakában epizodistáknak számítottak. Ilyen intervallum soha nem volt a műfaj történetében. Valójában ez nem is intervallum, hanem végleges állapot. A klasszikus zene alkotóereje megmásíthatatlanul kiapadt, szerepe a jövőben a hagyományőrzés. Ne tévesszen meg senkit az, hogy időközben intézményes jelleget öltött, hogy kiváltságos helyzetet élvez az oktatásban és a művészetpolitikában, hogy ismérveit rendszerbe foglalták, amelyet hívei valóságos (s ezen a téren kizárólagos) tudománynak tartanak. Számos olyan rendszer létezett már ezen a világon, melyet biztos alapon állónak hittek, a körülmények változása mégis pillanatok alatt lerombolta őket. Az osztály alapon létrejött műfajok (ideértve a színházat, az önálló költészetet, stb. is ) nem képesek a demokratikus követelményeknek eleget tenni. Egyetlen műfaj van, amely megfelel mindazoknak az elvárásoknak, amelyeket a zenével szemben támasztunk. Ebből következik, hogy az ének-zene megújításának is egyetlen útja van: a tárgy oktatását a rockzenére kell alapozni. Erre az útra pedig mielőbb rá kell lépnünk, mert ezt most még elsőként tehetjük meg, s az elsőségből mindig hasznot lehet kovácsolni.

 
#925  Pintérné M. Ildikópinterildiko[kukac]hotmail[pont]com2007-11-20 03:35
Kedves Juli!
Köszönöm szépen a gyors reagálást, az oki cikkeit elküldtem tegnap már (ha már dolgoztam nekik, ennyire ismerem őket).
Minden más infót nagyon köszönök. Bármilyen segítség jól jön, mivel mindig rövid a határidő.
Köszönettel: Ildikó
 
#924  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-11-19 22:07
Kedves Ildi! Ha a www.oki.hu honlapon rákerestek ezekre a kifejezésre, találtok írásokat a témával kapcsolatban. Esetleg a GOOGLE keresőn is meg lehet próbálni. Ajánlom a Falus Iván szerkesztette Didaktika tankönyvet (Nemzeti Tankönyvkiadó, már a második kiadás is megjelent), és érdemes a Pedagógiai Lexikont is megnézni. Az is megvan online: http://human.kando.hu/pedlex/lexicon/
Jó munkát kívánok mindkettőtöknek.
 
#923  Pintérné M. Ildikópinterildiko[kukac]hotmail[pont]com2007-11-19 17:46
Kedves OFOE tagok, Juli!
Sógornőm kért segítséget tőlem, hogy a szakdogájában segítsek. Irodalmi ajánlás kellene a következőkhöz: testnevelésórák elemzése nev. elmélet: akarati nevelés és didaktikai szempont: motiváció. Nincsen időm utána nézni, mert a saját szakdogámat írom, szerencsére ehhez bőséges az irodalom (vagy sajnos?). Ha bárki tud segíteni, nagyon köszönöm!!
P.M. Ildikó
 
#922  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-11-18 15:05
Kedves Látogatóink! Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy Nézőpontok címmel új rovat indult a honlapon, ahol filmet is lehet nézni. Elsőként a Rogers iskoláról látható tanulságos mozi. Érdemes megnézni!
 
#921  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-14 20:18
Köszönjük szépen,hogy elkülditek a cikket.A lányok nagyon megörültek neki.A képeketa cikkhez én küldtem a PDSZ-nek,mivel nem találtak róla fotót.A honlapot,pedig figyelemmel fogom kisérni,mert a középsó lányom is tagja a szakszervezetnek és óvodapedagógusnak készül,ez az utolsó éve.A címemet,pedig elküldöm az emailre és mégegyszer köszönjük!
Maradok tisztelettel:Emőke
 
#920  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-11-14 19:08
Kedves Emőke! Persze, hogy elküldjük a cikket. Kérlek, az e-mail címemre (szekja@t-online.hu) küldd el a postacímedet. Ismeretlenül is szeretettel üdvözlöm az egész családot Juli
 
#919  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-14 15:22
Nagyon szépen köszönöm,hogy válaszoltak e kis szemelvényre.Egy kéréssel szeretnék önökhöz fordulni.Az interjú részlete olvasható önöknél és a lányaim szeretnék,ha elolvashatnák a teljes anyagot,ha nem gond.Nagyon megköszönném.Ha a mai világban mindenki így gondolkodna,mint a "nagyi" (az unokák hívták így)nem lenne ennyi probéma.Ha tudnak abban segíteni,hogy elküldik a teljes cikket, nagy örömet szereznének nekünk.

Maradok tisztelettel: Emőke
 
#917  Nóra és Juliofoe[kukac]chello[pont]hu2007-11-14 08:05
Kedves Emőke!
Nagyon jólesett a jelentkezésed. Édesanyáddal mi – sajnos – nem sokat találkoztunk, de az a két együttlét felejthetetlennek bizonyult. Késve értesültünk a haláláról, és igencsak furdalt bennünket a lelkiismeret, hogy nem siettünk jobban a vele készült interjú megszerkesztésével. Hihetetlen kisugárzása volt a személyiségének, és – úgy gondoljuk – a lányának nem kell bizonygatnunk, hogy milyen pótolhatatlan veszteség a hirtelen távozása. Valami eltűnt vele, aminek igencsak híján vagyunk manapság. Ismeretlenül is őszinte szeretettel üdvözlünk, és a legjobbakat kívánjuk
Szatmáry Nóra és Szekszárdi Júlia
 
#916  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-13 22:54
"Saját peremmel kezdődött..."íráshoz szeretnék a cikk írójának köszönetet mondani.Édesanyám tényleg egy csodálatos ember volt,amit szavakkal nehéz kifejezni,de a tettei annál inkább megmutatják,hogy milyen ember is volt valójában.Még egyszer köszönöm,hogy ilyen szépen emlékeztek meg róla.

Tisztelettel : Galambos Emőke
 
#915  Stefanristvan[kukac]enternet[pont]hu2007-11-10 14:01
Kirendeltek bennünket a jövő héten egy kiskörzeti tanácskozásra. Délelőtt rövidített órák lesznek, du. 1-től 5-ig pedig az említett program. Úgy tudom, hogy az oktatási törvény nem ad lehetőséget rövidített órákra, és szerintem nem lehet kötelezővé tenni egy tanácskozást sem. Igazam van? Előre is köszönöm a válaszT!
 
#914  sulifonsulifon[kukac]citromail[pont]hu2007-11-10 00:21
Kedves OFOE! Köszönöm az ajánlást!
 
#897  piroskapiroska0207[kukac]freemail[pont]hu2007-10-31 19:18
Vajon nekem ki tud segíteni ? Véletlenül bukkantam rá Lámpás kérdésére - taníthat-e etikát az ELTE Társ. ismeretek szakával, és úgy tűnik, nem ! Én épp ott képezem magamat, azért támogat benne az igazgatóm, mert a felhívásba -net-en is fenn van... -az szerepel, h etikával is bővítették.Na, ha nem, vajon át lehet-e jelentkezni gyorsan és hová ?
 
#893  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-28 23:03
Kedves Róza! Kérlek, a kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel, ott kapsz majd választ rá.
 
#892  Rózaroza[pont]oros[kukac]t-online[pont]hu2007-10-28 22:16
Kedves Hozzászólók!
Tudna-e segíteni valaki nekem?
Tavalyi évben teljesítettem a 120 órás kötelező továbbképzést. Augusztus 21-november 20-ig. A képzést végző cég jan 5-i dátummal küldte ki a a tanúsítványt a tanfolyam elvégzéséről. Mikortól rövidül meg a besorolási várakozási időm? Azt mondják, hogy erre az évre nem jár, a tanúsítványon szereplő keltezés miatt. Holott a tanúsítványon szerepel az a dátum is, amikor ennek a képzésnek eleget tettem. Így valószínű elvesztem ezt a lehetőséget, mert 2008-ban sorosan lépek. Mi a törvény ebben az esetben?
Előre is köszönöm
 
#891  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-28 13:42
Én pedig Terepmunkás blogját is ajánlanám nektek:
http://hevesy.blogter.hu/ címen! :)
 
#890  Kriszticido[kukac]freemail[pont]hu2007-10-28 10:38
Kedves Feri! Én is köszönöm a választ.:-)
 
#889  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-28 10:22
Felhívom a figyelmeteket, hogy egy nagyon izgalmas blog működik a http://sulifon.blog.hu/ internetcímen. Az iskolai gyakorlat oldaláról szól az oktatáspolitikai intézkedéseknek a pedagógus munkájára gyakorolt hatásáról, többek között az integráció megvalósulásáról, a szakmai együttműködés zökkenőiről stb. Nagyon kemény dolgokról ír rendkívül nyíltan, olykor kétségbeesetten. Mivel a mai iskolában sok pedagógusnak vannak hasonló élményei, érdemes lenne reflektálni a bejegyzéseire, együtt gondolkodni a felvetett problémákon.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek