OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#877  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-19 16:38
Kedves Zsóka!
Beszéljük meg,mesélj, bár Julitól elnézést kell kérnem, hogy az Üzenőfalat "fórumként" használom! Tényleg Juli, nem terveztek egy fórumot a honlapra? :)
 
#876  Zsókadafuka[kukac]gmail[pont]com2007-10-19 16:04
Zöldbéka, ebben az esetben elnézést kérek!

Kedves Juli, leveled olvasva elszégelltem magamat. Igazad van. Bár én mindig a felvállalók közé tartoztam, tartozom - de nagyon sok bánatom volt - van miatta. Még azok sem sorakoznak mögém, akikért felszólalok. Épp egy nagyvolumenű (az egész nevelőtestületet megkárosító)törvénytelenség miatt hallatom a hangomat - hogy aztán mekkorát koppantanak a fejemre - kiderül.
Egy biztos: megvisel a sok vita, néha nehéz bemenni a gyerekek közé, idő kell, mire megnyugszom. Jó lenne, ha valahol békesség lenne!
Ezért írtam, azt a kis bölcsességet - ami csupán egy észrevétel. És igaz. "amilyen nagyban - olyan kicsiben..." Egyébként igazad van. De akkor is szomorú!
Üdv: Zsóka
 
#875  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-18 16:51
Kedves Zsóka! Valóban nem jó az indulatosság, én sem vagyok híve. De jelenleg olyan súlyos problémák között vergődünk mi,pedagógusok, hogy ideje lenne végre nyíltan beszélnünk ezekről – többek között – ezen a honlapon.Takács Géza írása egy igen markáns álláspontot tükröz, én személyesen megalapozottnak tartom a véleményét. Biztosan van, aki ezt másképp látja. Szívesen helyt adunk az egyetértő és az ellenvéleményeknek is. Ez szándékaink szerint semmiképpen sem "torzsalkodás", hanem tisztázó disputa kell legyen. A "szeressük egymást, gyerekek" minden áron pillanatnyilag nem igazán működik, és a lappangó feszültségek oldásának egy igen jó módszere az érvelő vita. A tervezett VIII. Nevelésügyi Kongresszus (ahol a tervek szerint a szakmai civil szervezetek is szerephez jutnak) nagyszerű lehetőség lehet a problémák őszinte kibeszélésére. De csak akkor, ha a civil szervezetek, illetve ezek tagjai valóban felvállalják a szakmai érdekérvényesítést. Ez pedig nem megy nyitottság, és – ha kell – konfliktusok felvállalása nélkül.
 
#874  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-18 12:54
Kedves Zsóka! Utoljára szólok hozzá, éppen azért, hogy ne legyen vita ebből:természetesen az első beírásom előtt megnéztem a honlapot (éppen ezt írom a 859hsz-ban.) Nem utólag, hanem előtte. Baráti üdvözlettel zoldbeka
 
#873  Zsókadafuka[kukac]gmail[pont]com2007-10-18 12:21
Kedves Zöldbéka, én is a vélemények ütköztetésének vagyok a híve.
Mégis érzek itt torzsalkodást! Pont te voltál a 852. hzs.-ban, amikor úgy adtál hangot a véleményednek, hogy nem néztél utána a dolgoknak. Később ezt pótoltad. Jobb lenne előbb!
Sajnos gyakran találkozom hasonló gyakorlattal - ami rém ártalmas!
Ez pedig az én véleményem, üdv: Zsóka
ui: de leginkább Takács G. és Trencsényi L. írásaira gondoltam.
 
#872  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-17 16:47
Kedves Zsóka, ez nem torzsalkodás volt, csak a vélemények "ütköztetése". Amúgy már Hérodotosz megmondta (ez az egyik kedvenc idézetem), hogy " Ha az egymással ellenkező nézeteket nem adják elő, nem lehet a jobbikat kiválasztani;az ember azt kénytelen követni, amelyet kifejtettek, míg ha a másikat is előadják, lehetséges a választás!".
Nos, azt hiszem, hogy itt az ideje, hogy a pedagógiában elmondjuk a véleményünket mindenről ...
 
#871  Zsókadafuka[kukac]gmail[pont]com2007-10-17 09:41
Kedves Mindenki!
Tényleg igaz a bölcsesség: "amilyen nagyban, olyan kicsiben, amilyen kint, olyan bent, amilyen fent, olyan lent!"

Mindenhol a torzsalkodást látom, érzem! Tényleg ilyennek kell lennie a világunknak?
Üdv: Zsóka
 
#867  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-15 18:55
Kedves András! Dehogyis Maga bosszantott fel! Valaki már másodszor pakol pornóoldalakat az Üzenőre, erre reflektáltam, az dűhített fel. Szerencsére a kollégám olyan gyorsan levette az ominózus oldalt,hogy a két dolog összecsúszott. Ancsa szavai elgondolkodtatnak: lehet, hogy ha valaki benne van a játékban, másképp éli meg azt, mint egy kívülálló. Különben a "zsiráf mozgalmat" még a klikkelő bajnokság előtti időből ismerem, és még rokonszenvezem is vele. Úgy, hogy a konfliktus nem igazán mély. További jó játékot kívánok, nem akarom én elrontani senki örömét.
 
#866  Ancsaancsa[pont]abay[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 18:09
Kovács András védelmében!

Had vegyem védelmem alá a játékot. Két hete lettem figyelmes arra, hogy nagy izgalommal beszélgetnek egymással a diákok. Még olyanok is akik eddig nem keresték egymás társaságát. Megérdeztem óra elején, hogy mi az a nagyon fontos dolog. Egyszerre többen, nagy hévvel elkezték magyarázni, hogy most hagyták le a miskolci iskolásokat a klikkbajnokságban, pedig csak most kezdték, és hogy a B-sekkel klikkelnek együtt. Nem nagyon értettem, hogy miről beszélnek, de aztán megmutatták magukat a ranglistán, és azt is hogy én hogyan klikkeljek. Én klikkelek, mert az osztályom számon kéri tőlem :)
Amióta megy a játék, tényleg többet beszélgetnek a gyerekek olyanokkal akikkel eddig nem a közös élmény miatt.
Csak ennyit akartam elmondani, hogy nekem tetszik a játék és a portál is. Én is együtt játszom az osztályommal:
Ancsa
 
#865  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 18:02
Kedves Juli!
Ön valamit nagyon félreértet...
Végre beszélgetés folyt az üzenő falon.
Sajnálom, hogy önt felbosszantotta a vita.
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#864  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-15 17:44
Elnézést kérünk minden látogatótól, úgy látszik, valaki nem bír magával, és újra meg újra felteszi a piszkát az ÜZENŐRE. Ha hazaér a szerkesztőnk, azonnal leveszi. Ez csak ma már a második próbálkozása az ismeretlen jóakarónak. Hogy mi öröme lehet benne? A dolog minden esetre őt minősíti, bennünket "csak" bosszant.
 
#862  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 15:56
Akit mégis érdekel az Országos Iskolai Klikkbajnokság, és szeretne az iskolájával, osztályával harcba szállni az értékes nyereményekért, az itt tudja megtenni:
http://www.zsiraf.hu

Aki, csak véleményét szeretné elmondani a játékról, mint Juli és Zöldbéka, azt szívesen várom itt az üzenőfalon, vagy az e-mail címemre.
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#861  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 15:49
Kedves Juli!
a véleményét elfogadom és tiszteletbe tartom. Azonban azt ne feljtse el, hogy néha a legegyszerűbb dogok a legjobbak.
Szívesen veszem az építő kritikát, azonban ebből még nem kaptam önöktől, csak a rosszalló megnyilvánulást. Nem tudom ön milyen viszonyban van a diákjaival, de biztos nem ismeri az internetes szokásaikat.
Az építő kritikám: Járjon utána, mennyi időt és hol töltenek el tanulói az interneten. Ha megcsinálja, mindenképp névtelenül kérdezze meg őket. Nagyon meg fog lepődni az eredményektől. Ezt tapasztalatból mondom. én megcsináltam.

Várom az építő jellegű kritikát:
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#860  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-15 15:26
Kedves András! A félreértések elkerülése végett én az előző üzenetben nem a teljes (tartalmas és változatos) zsiráfmagazint minősítettem, hanem kimondottan a klikkelős játékot. Aránytalannak éreztem és érzem a lelkes kampányt összevetve az ösztönzött tevékenység kisszerűségével és ürességével. Ezt a véleményt továbbra is fenntartom.
 
#859  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-15 12:52
Kedves András!
Magam is utánanéztem,mert enm szeretek úgy véleményt alkotni, hogy nem ismerem azt, amiről beszélek. Egyébként hasonló kezdeményezés létezett már évekkel ezelőtt is.
teljesen egyetértek a közösségépítésről alkotott véleményeddel - erről tudnék mit mesélni, kérlek te se alkoss véleményt mielőtt megismernél (mondjuk minket, zöld békákat). Sok sikert a játékotokhoz, én csak a magam véleményét tolmácsoltam. Azt se rossz indulattal: tényleg jobb lenne, ha a gyerek az internet helyett kirándulna, sportolna, olvasna, rajzolna stb!
Baráti üdvözlettel
 
#857  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:41
Részletek: http://www.zsiraf.hu
 
#856  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:39
Kedves Judit!
Nagyon örülök, hogy mélyebben utánanézett a témának Zöldbékával ellentétben, aki csak leszólta a játékot!

Kezdeném a nem közhelyszerű válaszaimmal:
1."hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek?"
Ez az oldal nem akar kizárni semmilyen más módszert a meglévő csapatépítési módszerekből!
Saját meggyőződésem, hogy a személyes kapcsolaton alapuló csapatépítésnél, mint például a csapatsport, számháború, csoportos kiselőadások, nincs jobb.

Ez a játék nem hivatott helyettesíteni egyiket sem. Ez egy plusz eszköz, hogy ha már annyi időt töltenek a diákok az Interneten ne egyedül töltsék, hanem együtt barátaikkal, más osztály tanulóival, és egy közös játék kovácsolja őket össze, amiben senkinek sincs előnye, sem fizikailag, sem szellemileg. Amennyiben az ügy mellé áll egy tanár, akit tisztelnek, szeretnek a diákok, még gyorsabbá teheti a folyamatot.

2. Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát

A játék ötlete abból indult, hogy van egy pedagógus barátom, aki szenved attól, hogy nincs sok lehetőség a diákokat az iskolán kívül is összetartásra motiválni. Klikkek alakulnak ki, ahogy idősödnek.
A legtöbb iskolán kívüli kiránduláshoz pénz kell, ami limitált az évben.

Ennek reményében indítottuk meg ezt a játékot, az internet lehetőséget ad arra, hogy az osztály együtt lehessen az oldalon, és együtt küzdjenek ráadásul egy Forintba, nem kerül.

Korábbi tapasztalatok nincsenek, mivel ez egy egyedülálló játék, létezett már hasonló, csak az nem diákok, hanem országok között zajlott. De ott kizárólag csak klikkelni lehetet. Nem volt más tartalom. A Zsiráf oldalon rengeteg érdekes hír és tartalom van, persze ehhez mélyebbre kell lapozni, nem elég a főoldalon megállni.
Amióta elindult a játék rengeteg levelet kapunk iskolákból, diákoktól, akik nagyon dicsérik, szeretik a játékot. Ha a fórumot elkezdi nézegetni ezt ön is láthatja.

3. Olcsónak, igénytelennek, bulvár ízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket
Szerintem ez elég durva, nem pedagógus szájába való kijelentés. Azonban erre is szívesen válaszolok, mert szerencsére eddig csak jót mondtak a játékról, és vártam már az építő jellegű kritikát.
Ez egy elég szubjektív kijelentés, azonban csak egy részben fogadom el. Az igénytelen és bulvár ízűt, semmilyen módon sem fogadhatom, el, már csak azok nevében sem, akik írnak a magazinba, vagy az oldalra!
(Dr. Csorba Csaba Tanár Úr, Földeák Iván)

Az ajándékok sem igénytelenek, bulvár jellegűek de ezt csak az oldalon hirdetjük meg a hét végén. Addig titok.

Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#855  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-13 10:43
Kedves Kovács András! Megnéztem a zsiráf honlapot, de – osztva Zöldbéka véleményét – nem igazán értem, hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek. A többször emlegetett tény: hogy egy Tanárnő tartja, még nem teszi meggyőzővé a dolgot. Milyen célt tűztek ki a versenyszellem serkentésén kívül? Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát? Kész vagyok elhinni, hogy ez valamiért nagyszerű dolog, de az eddigi információim inkább az ellenkezőjét sugallják. Olcsónak, igénytelennek, bulvárízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket!!!!
 
#854  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 20:24
Országos Iskolai Klikkbajnokság! http://www.zsiraf.hu
A klikkelés 5 percetsem vesz igénybe, ez utan mehetnek nyugodtan sportolni. Ezenkívül remek lehetőség a tanulókat az interneten keresztül is támogatni. Az egyik vásárosnaményi osztályt egy Tanárnő vezeti és ha kell moderálja őket. Egy plusz lehetőség együt lenni a diákokkal, látni őket hogyan viselkednek az iskolán kívül.
 
#853  Sóvágó Monikamoniso[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:48
Keresem: Kozéki Béla:Eszköz az alapvető személyiségvonások mérésére Pedagógiai Szemle 1989. 5.szám
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.17.
Megszólalt a genderszak-ügyben az ELTE: a döntés megkérdőjelezi a tanszabadságot
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Társadalomtudományi Kara sajnálattal értesült arról, hogy a társadalmi nemek tanulmánya mesterszakot törölték a felsőoktatásban szerezhető képesíté...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.17.
Állami tankönyvek: fellebbezéssel reagál a kormány strasbourgi bíróság elmarasztalására
A kormány fellebbezni fog a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bírósága (EJEB) keddi elsőfokú, nem jogerős ítélete ellen, amely "nem a tankönyvpiaci kiadványok fejlesztésének állami monopoliz...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.17.
L. Ritók Nóra: Egy ország, két világ
Akinek az élete felfele ível, az a kedvezmények lehetőségeivel megtámogatva egyre jobban él. Akinek meg lefele megy a szekér, az egyre nagyobb tempóban rohan a teljes elszegényedés felé. Egy...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.10.17.
A magyar társadalom húsba vágó problémáival foglalkozott a szak, amit a kormány most egy tollvonással felszámolt
Hétfőn, a lakástakarékok váratlan felszámolásával és a hajléktalan emberek elleni fellépés megindításával egy napon derült ki Magyar Közlönyből az is, hogy a kormány tényleg megsz...
(Forrás: 444.hu)
--
2018.10.16.
A 15-24 éves diákok fele dolgozik tanulás mellett
Minden második 15-24 éves diák dolgozik a tanulás mellett a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetségének (DiákÉSZ) adatai szerint – közölte a szervezet eln...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.16.
Harc felsőoktatás ellen
Az uralkodó osztály nem csak elképzelhetetlen mértékű materiális javakat halmoz fel, hanem az oktatási és egyéb kulturális berendezkedések eszközeit is irányítja. Az oktatási rendszerekben...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.16.
Azt ígérik, marad az ingyenes oktatás a Corvinuson
A jelenlegihez hasonló mértékben, évfolyamonként ezres nagyságrendben megmarad az ingyenes tanulás lehetősége a Budapesti Corvinus Egyetemen azt követően is, hogy alapítványi fenntartású...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.10.16.
Pert nyertek a Gyöngyöspatán szegregáltan oktatott romák
Az állam köteles kártérítést fizetni azoknak a roma gyerekeknek, akiket éveken keresztül szegregáltan oktatott a gyögyöspatai Nekcsei Demeter Általános iskola – mondta ki hosszú évek ó...
(Forrás: abcug)
--
2018.10.16.
Az államtitkár szerint nem használhatatlan a KRÉTA, nem telik percekbe egyetlen jegy beírása
Védelmébe vette a KRÉTA-rendszert Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának államtitkára, szerinte a KRÉTA az állami, egyházi és magániskolák elvárásainak is képes megfelelni...
(Forrás: Eduline)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek