OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#856  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:39
Kedves Judit!
Nagyon örülök, hogy mélyebben utánanézett a témának Zöldbékával ellentétben, aki csak leszólta a játékot!

Kezdeném a nem közhelyszerű válaszaimmal:
1."hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek?"
Ez az oldal nem akar kizárni semmilyen más módszert a meglévő csapatépítési módszerekből!
Saját meggyőződésem, hogy a személyes kapcsolaton alapuló csapatépítésnél, mint például a csapatsport, számháború, csoportos kiselőadások, nincs jobb.

Ez a játék nem hivatott helyettesíteni egyiket sem. Ez egy plusz eszköz, hogy ha már annyi időt töltenek a diákok az Interneten ne egyedül töltsék, hanem együtt barátaikkal, más osztály tanulóival, és egy közös játék kovácsolja őket össze, amiben senkinek sincs előnye, sem fizikailag, sem szellemileg. Amennyiben az ügy mellé áll egy tanár, akit tisztelnek, szeretnek a diákok, még gyorsabbá teheti a folyamatot.

2. Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát

A játék ötlete abból indult, hogy van egy pedagógus barátom, aki szenved attól, hogy nincs sok lehetőség a diákokat az iskolán kívül is összetartásra motiválni. Klikkek alakulnak ki, ahogy idősödnek.
A legtöbb iskolán kívüli kiránduláshoz pénz kell, ami limitált az évben.

Ennek reményében indítottuk meg ezt a játékot, az internet lehetőséget ad arra, hogy az osztály együtt lehessen az oldalon, és együtt küzdjenek ráadásul egy Forintba, nem kerül.

Korábbi tapasztalatok nincsenek, mivel ez egy egyedülálló játék, létezett már hasonló, csak az nem diákok, hanem országok között zajlott. De ott kizárólag csak klikkelni lehetet. Nem volt más tartalom. A Zsiráf oldalon rengeteg érdekes hír és tartalom van, persze ehhez mélyebbre kell lapozni, nem elég a főoldalon megállni.
Amióta elindult a játék rengeteg levelet kapunk iskolákból, diákoktól, akik nagyon dicsérik, szeretik a játékot. Ha a fórumot elkezdi nézegetni ezt ön is láthatja.

3. Olcsónak, igénytelennek, bulvár ízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket
Szerintem ez elég durva, nem pedagógus szájába való kijelentés. Azonban erre is szívesen válaszolok, mert szerencsére eddig csak jót mondtak a játékról, és vártam már az építő jellegű kritikát.
Ez egy elég szubjektív kijelentés, azonban csak egy részben fogadom el. Az igénytelen és bulvár ízűt, semmilyen módon sem fogadhatom, el, már csak azok nevében sem, akik írnak a magazinba, vagy az oldalra!
(Dr. Csorba Csaba Tanár Úr, Földeák Iván)

Az ajándékok sem igénytelenek, bulvár jellegűek de ezt csak az oldalon hirdetjük meg a hét végén. Addig titok.

Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#855  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-13 10:43
Kedves Kovács András! Megnéztem a zsiráf honlapot, de – osztva Zöldbéka véleményét – nem igazán értem, hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek. A többször emlegetett tény: hogy egy Tanárnő tartja, még nem teszi meggyőzővé a dolgot. Milyen célt tűztek ki a versenyszellem serkentésén kívül? Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát? Kész vagyok elhinni, hogy ez valamiért nagyszerű dolog, de az eddigi információim inkább az ellenkezőjét sugallják. Olcsónak, igénytelennek, bulvárízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket!!!!
 
#854  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 20:24
Országos Iskolai Klikkbajnokság! http://www.zsiraf.hu
A klikkelés 5 percetsem vesz igénybe, ez utan mehetnek nyugodtan sportolni. Ezenkívül remek lehetőség a tanulókat az interneten keresztül is támogatni. Az egyik vásárosnaményi osztályt egy Tanárnő vezeti és ha kell moderálja őket. Egy plusz lehetőség együt lenni a diákokkal, látni őket hogyan viselkednek az iskolán kívül.
 
#853  Sóvágó Monikamoniso[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:48
Keresem: Kozéki Béla:Eszköz az alapvető személyiségvonások mérésére Pedagógiai Szemle 1989. 5.szám
 
#852  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:41
Talán jobb lenne, ha klikkelgetés helyett olvasna, sportolna, játszana az a gyerek - ez az igazi közösségépítés ....no, meg értelme is több van
 
#851  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#850  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#849  Kovacs Andrasandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 11:20
Osztályfőnökök Figyelem!

Klikkelj az iskoládra!
Elindúlt az országos Iskolai Klikkbajnokság!
http://www.zsiraf.hu
Minden iskola nevezhet, bárki klikkelhet a saját iskolájára. Minden fordulóban értékes díjakat kapnak a legtöbbet klikkelő iskolák. Most is nagyban zajlik az első forduló. Vásárosnaményi iskola vezet P.I Tanárnő vezetésével. Eddig 3.000.000 klikk gyűlt össze 15 nap alatt!! Aki még nem kezdte el osztályával ajánlom kezdje el a október 26-tól a 2. fordulóban. Rendkívül jó eszköz csapatépítésre, összehozza az osztályokat egymással. Hisz a közös célnél nincs fontosabb!!
 
#848  OfoeOfoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-10 18:05
Kedves Tagintézmény-vezető! Kérjük, hogy kérdését a Tanácsadó rovatban tegye fel, az Üzenőnek más a funkciója.
 
#847  tagintézmény-vezetőzivansul[kukac]c2[pont]hu2007-10-10 16:16
Kinek vállalhatja továbbtanulási költségeit, ill.fizethet tanulmányi költségeihez hozzájárulást a munkáltató? Igaz-e, hogy ennek feltétele tanulmányi szerződés megkötése a dolgozóval?
 
#845  Ofoeofoe[kukac]t-online[pont]hu2007-10-09 21:57
Kedves Magdi és Márti! Kérünk Benneteket, hogy kérdéseteket a Tanácsadó rovatnál tegyétek fel, ott kaptok majd rá választ. Az Üzenő rovat más célt szolgál.
 
#844  Magdialmamagdi[kukac]freemail[pont]hu2007-10-09 16:10
Kedves OFOE!

2008.02.04-én töltöm az 57. évemet. 2007. augusztusában már 38 év közalkalmazotti munkaviszonnyal rendelkezem. Kérdésem: mikortól kezdhetem meg legkorábban az előrehozott öregségi nyugdíj vonatkozásában a felmentési időt? 2007.11.04. vagy csak 2008.02.04-től.
Üdvözlettel: Almási Józsefné
 
#843  mártahadnagym[kukac]chello[pont]hu2007-10-09 10:31
Kedves OFOE!
Előrehozott érettségivel kapcsolatos kérdésem lehet másokban is felmerült. Iskolánk úgy döntött, hogy akik előrehozott érettségit akarnak tenni, azoktól kérjük az osztályozóvizsgát (az iskola döntheti el, hogy ezt kéri-e vagy sem az előrehozott érettségi előtt.) Az osztályozóvizsga eredménye lesz majd az év végi jegye is, ami majd be fog kerülni a bizonyítványba. Ennek következményeként, ha valaki pl. most ősszel előrehozottat akar tenni mondjuk németből, és az osztályozóvizsgán 2-est kap, akkor az év végén is 2-ese lesz, vagy ad absurdum megbukik, akkor németből év végén is megbukik, jóllehet addig még bőven van ideje hogy "rátanuljon", és év végéig jobb jegyet szerezzen, és majd érettségizik akkor. Kérdésem: törvényileg kötelező érvényű-e ez a jegy az év végi bizonyítványba, vagy ezt is az iskola dönti el, hogy kötelezővé teszi-e, vagy esélyt ad a tanulónak, hogy év végéig még javíthasson?
Előre is köszönettel
Hadnagy Márta
 
#842  a szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-08 00:36
Kedves Ibolya!
Kérem írja körül egy kicsit pontosabban a szimptómát, mert a "nem működik" sajnos kevés ahhoz, hogy értsük, hiszen nekünk és másoknak is "működik".
Köszönettel:
a szerk.
 
#841  Ibolyabrian21[kukac]citromail[pont]hu2007-10-06 12:18
hahó!

Vki tudna nekem abban segíteni, h. a Tanácsadó rovatnál, hogyan kell elküldeni a konkrét kérdésemet? Mert az ellenőrzés/előnézet dolog nem működik. Előre is köszönöm! üdv: Ibolya
 
#840  zsususy[kukac]gmail[pont]com2007-10-04 13:53
A napközit 60 perccel számolják az iskolák többségében, én legalábbis még nem hallottam olyanról, ahol 45 lett volna.
 
#839  Ofoeofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-04 13:41
Kedves Zsuzsa! Kérünk, hogy kérdésedet a Tanácsadó rovatnál tedd fel. Ott fogsz majd választ kapni. Addig is jó munkát kívánunk.
 
#838  Gajdosiné Koncz ZsuzsaGojone[kukac]freemail[pont]hu2007-10-04 09:45
Üdv!

Szeretném megérdeklődni, hogy a napközi a túlóra elszámolásában, miért 60 perc és nem 45 perc? Én 11.30-16.00-ig vagyok napközis tanári diplomával, kétszer egy héten. Hány óra ez 4 és fél vagy 6 óra?
 
#836  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-03 10:24
A konkrét kérdésedre a konkrét válasz annyi, hogy a minőségi bérezést illetően nem létezik jogszabály. Ha a kérdés mélyebben érdekel, a Tanácsadóban érdeklődj, és ott kicsit pontosabban írd le a problémát, mert így nehéz rá szakszerűen válaszolni.
 
#835  Lacrimalacika[kukac]freemail[pont]hu2007-10-02 18:44
Üdv!

A segítségeteket szeretném kérni. Tegnap volt egy tantestületi ülés, ahol kijelentette a vezetőség, hogy aki nem tud részt venni az iskola nyílt napjain, az majd megnézheti a bérét, ha bejön a 20%-os minőségi bérezés. Azt mondták, hogy ez már egy törvény. Én úgy tudom, hogy csak tervezet. Mi az igazság?

Köszönettel:

Lacrima
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek