OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#680  mártahadnagym[kukac]chello[pont]hu2007-05-16 12:01
Kedves Mindenki! Azt gondolom így év vége felé, meg főleg az érettségik kellős közepén, mindenkinek tele van már mindene mindennel, ezért arra gondoltam, megírom min elmélkedtem a minap. Talán egy kicsit melengetni fogja a szívünket. Végzős osztályok osztályozó értekezlete volt, 4 érettségiző illetve egy érettségi utáni szakképző osztályé. Az osztályok megoszlása vegyes: gimnázium, informatikusok, elektrósok, gépészek, kereskedelmisek; az osztályfőnökök megoszlása is vegyes: 2 nő és 3 férfi. Elkezdődik az értekezlet, az igazgató sorban szólítja fel az osztályfőnököket, mondják el beszámolóikat. Az első osztályfőnöknő, 7-8 mondat után nem tud tovább beszélni, elsírja magát, hogy mennyire fognak neki ezek a gyerekek hiányozni, mennyire szerette őket.
A következő osztályfőnök, ő már férfi, végig tudja mondani nagyon rövidre fogott beszámolóját, de neki is jócskán remeg a hangja. Ugyanez a helyzet a soron következő osztályfőnökkel, de utána megint osztályfőnöknő következik, aki szintén a könnyeivel küszködik néhány mondaton keresztül, aztán ő is feladja. Utána a szakképző osztály osztályfőnökének a remegő hangú beszámolója következik. Végül az igazgató enyhe mosollyal próbálja helyretenni a hangulatot, hogy mi van itt ma, mindenki sír? Hát ennyi volt dióhéjban a történet, viszont én azon gondolkodtam, hogy emögött azért lényegesen több van. Amikor a tanítók (és szándákosan nem írok tanárokat, mert mindnyájan tanítók vagyunk, a gyerekeket tanítjuk meg mindenfélére) az összes nehézségek ellenére, annyira tudnak kötődni a rájuk bízott gyermekekhez, hogy ez így nyilvánul meg, akkor azt gondolom - legalábbis a mi oldalunkon - nincs nagy baj. Hogy ezt jó lenne ha máshol is észrevennék és értékelnék, nos az még jobb lenne! Hát akkor további erőt és kitartás a még hátralevő időhöz mindenkinek! Üdv Márta
 
#679  ofőofoe[kukac]chello[pont]hu2007-05-15 23:58
Kedves István! A minisztérium tényleg nem tett túl sokat azért, hogy a pályázat megtalálható legyen. Magunk is csak a sajtóból értesültünk róla. Most némi kutatás után sikerült megtalálni az Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága (volt OMAI) honlapján. A minőségbiztosítás, mérés, értékelés, ellenőrzés támogatása és a teljesítmény motivációs pályázati alap stb. stb. címen szerepel ott egy miniszteri rendelet: letölthető pdf-ként. Ennek a melléklete a pályázati adatlap. A rendeletet május 2-án fogadták el. Ennek fényében nem csoda, ha kevesen jelentkeztek. Nem kis nyomozás volt. Üdvözlettel:
Holmes
 
#678  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2007-05-15 19:40
Kedves Kérdezők!
Kérem a hozzánk fordulókat, hogy a Tanácsadóban tegyék fel jogi kérdésüket. És egy félreértést is tisztáznunk kell: nem ügyvédek, hanem közoktatási szakértők, mentálhigiénikusok és humánpolitikai előadók igyekeznek válaszolni a kérdésekre.
 
#677  Istvántitkarsag[kukac]altisk-hegyko[pont]sulinet[pont]hu2007-05-15 15:48
Hol lehetett olvasni a pályázatot a legjobb tanároknak kiadható millárdra? Az OM honlapján ugyanis NINCS!!!
 
#676  Pulai Nándornép_margo[kukac]freemail[pont]hu2007-05-15 09:47
Tisztelt Ügyvéd Úr!
Az egyik dolgozónk 2005.01.01.-én szülte első gyermekét.
2007.01.31.-én ikreket szült.Mt. 138.§.(4) bek. a)szerint a gyermek gondozása céljából a gyermek harmadik életéve betöltéséig a munkáltató a munkavállaó kérelmére fizetés nélküli szabadságot köteles engedélyezni.
Ikerszülés esetén a gyermekek 6 éves koráig fizetésnélküli szabadságot milyen rendelet alapján engedélyezhet a munkáltató?
Előre is köszönöm a választ! Üdvözlettel: Pulai Nándorné
 
#675  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-05-14 20:58
Tisztelt Becker Úr!

Az egyesület tanácsadója csak pedagógusoknak, ill. a közoktatásban dolgozóknak és szülőknek nyújt segítséget az iskolával (esetleg óvodával) kapcsolatos problémáik megoldásához. Az Ön kérdése nem tartozik a hatáskörünkbe. Üdvözlettel OFOE
 
#674  Becker Henrikhenrik41[kukac]t-online[pont]hu2007-05-14 19:41
Tisztelt ügyvéd úr, vagy ügyvéd nö ,Anyosom az unokájával szóbeli eltartási szerzödést kötött, a feleségem le mondott az örökségéről az unoka javára ,ha eltartja ,de viszonyuk megromlott .Kérdésem , hogy ilyenkor az eredeti álapot vissza állitása a jogi megoldás ha nem tudunk meg eggyezni ,vagy mi? köszönöm válaszát.
 
#673  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-05-12 19:52
Kedves "Bercus" Kollégánk (vagy Kolléganőnk)! Kérdésére a Tanácsadó rovatban kap majd választ. Addig is szíves türelmét kérjük.

OFOE
 
#672  Bercus0115kacsiberci[kukac]t-online[pont]hu2007-05-11 13:09
Érdeklődni szeretnék, hogy a felmerülő problémámra mit javasol a jogász úr.
Az eset a következő: 2007. május 4-én pénteken végzős osztályomnak megtartottuk az osztályozó konferenciát, majd szombaton elballagtattam őket.
Pénteken az iskola igazgató postán ajánlott, tértivevényes levélben kiküldte a felmondásomat(gazdasági osztályról egy munkatárs súgta meg!), majd hétfőtől (máj. 7-től) betegállományba kerültem. A levelet még a mai napig nem vettem át, a postán tartják az előírt 5 munkanapig, majd hétfőn újra megpróbálják kézbesíteni. Úgy tudom, betegállomány ideje alatt felmondani nem lehet.
Érdeklődni szeretnék, hogy amennyiben hétfőn a levelet - melyben nagy valószínűséggel a felmondásom van - átveszem, elindul-e a felmondási időm, vagy mindaddig amíg táppénzen vagyok, olyan mintha ki sem küldte volna munkáltatóm. Kérem, tájékoztasson, hogy számomra melyik a kedvezőbb:
átvegyem-e egyáltalán, vagy jobban teszem, ha át sem veszem!
Továbbá érdeklődni szeretnék, hogyha folyamatosan táppénzen vagyok 31 naptári napot, akkor a felmondás átadható-e rögtön az első nap, miután aktív keresőképes lettem?! Úgy tudom, hogy csak a munkába állást követő 31. napon adható csak át. Igaz-e ez a törvényi rendelkezés a pedagógusokra is, egyáltalán még él-e ez a törvényi előírás?!
Megértését és segítségét köszönöm!
Tisztelettel: Bercus
 
#671  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-05-08 11:13
Kedves Judit! Kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel. Oda is kaphatsz titkosan saját email cimre választ. Üdvözlettel OFOE
 
#670  Tóthné Papp judittjutka[kukac]citromail[pont]hu2007-05-07 13:59
Tisztelt Szakmai Egyesület! Szeretném megkérdezni,hogy személyes jellegü problémával fordulhatok-e Önökhöz,mikor-milyen esetben szüntethetik meg a munkaviszonyomat,ha alapitványi iskola lesz,milyen jogok illetnek meg ilyen esetben.Bövebben irok,ha lehetöség van jogi tanács adására, a választ sziveskedjenek cimemre küldeni.Amennyiben lehet Önöket telefonon hivni,kérem irják meg a telefonszámot.Nagyon várom segitő válaszukat.Köszönettel: Tóthné
 
#669  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-05-01 21:37
Kedves "Varga" Kollégánk! Kérdésére a Tanácsadó rovatban talál majd választ. Üdvözlettel az OFOE
 
#668  vargahellike68[kukac]citromail[pont]hu2007-05-01 10:37
Meg szeretném kérdezni, hogy utolsó éves szociálpedagógia szakos főiskolai hallgatót jogosan sorolnak e "C" kategóriába a gyermekotthonban.
köszönöm
 
#667  Csaba1okoska[kukac]citromail[pont]hu2007-04-24 19:45
Kedves Csaba!
Judit a Dr. Szent.györgyi Albert Ált. Isk.-ból ment nyugdíjba, mint igazgató. Ha az iskola segítségét kéred, biztosan találnak megoldást az értesítésére. szeruskert-a@KSZKI.hu
Csilla
 
#666  Csaba1okoska[kukac]citromail[pont]hu2007-04-23 17:51
Kérem segítsenek!
Szeretném megtalálni volt osztályfőnöknőmet.
A neve Dr. Kajati Istvánné. A neten találkoztam a nevével de elérhetőséget sehol nem találok.
Leendő osztálytalálkozó miatt keresem.
Köszönettel
Csaba
 
#665  Julitanar1[kukac]freemail[pont]hu2007-04-22 10:21
Óvónők, tanítók, tanárok segítsetek!

Szakvizsgámhoz egy felmérést végzek, a pedagógusok mindennapi munkájáról. A felmérés egy kb. öt perc alatt kitölthteő teszt, Word formátumban. Ha néhány percet rá tudsz szánni a kérdőív kitöltésére, azzal köszönöm meg, hogy a felmérésről készült elemzést elküldöm a címedre. Természetesen ehhez az kell, hogy megadj egy e-mail címet, amire a kérdőívet elküldhetem. Ahová a címeket várom: tanar1@freemail.hu. Az adatok természetesen név nélkül kerülnek feldolgozásra.


2007.04.22.

Segítségedet előre is köszönöm:

Juli
 
#664  Redele Máriaredele1[kukac]citromail[pont]hu2007-04-21 08:58
Tisztelt Tanácsadó!
Tudomásom szerint a gyet-en lévő szülők 5 órát vehetnek igénybe az óvodai nevelésből. Az lenne a kérdésem, hogy akkor mi csak fél normatívát igényelhetünk ezekre a gyermekekre?
Köszönettel!
 
#663  Katakata_linka[kukac]freemail[pont]hu2007-04-18 12:20
Kedves Mindenki!
Pedagógia-magyar nyelv és irodalom szakos tanár és PhD-hallgató vagyok. Szívesen vállalnék a nyári időszakra táboroztatást, játszóházi feladatot, vagy bármilyen kapcsolódó tevékenységet. Kérlek, ha információkkal segíteni tudtok, jelentkezzetek: kata_linka@freemail.hu
 
#662  MMmajkmontazs[kukac]yahoo[pont]com2007-04-15 18:13
Csak egy gombnyomás és egy e-mail, hogy a Ti tablótok, illetve osztályképetek ne olyan legyen, mint másé! Mert talán jó lenne, ha évek múlva is tudnád: az azon látható osztály hajdanában nem az öcsédé (a húgodé) volt, hanem a tied.
Részletes információért keresd fel a www.montazs.com honlapot!
 
#661  Ilkabugnics_ilka[kukac]hotmail[pont]com2007-04-14 10:29
Kedves Terike!

Nagyon szépen köszönöm az üzenetét, sokat segített vele és mélységesen egyetértek a véleményével. Bár minden pedagógus így gondolkodna! Sok sikert kívánok a további munkájához és még egyszer köszönöm!

Szeretettel és tisztelettel: Ilka
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek