OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#639  Soldos Emília Óvoda vezetőjesoldosovoda[kukac]freemail[pont]hu2007-03-27 12:40
Tisztelt OFOE!

Segítségüket kérném két ügyben:

1; Dajkai munkakörben kizárólag dajkaképzőt végzett dolgozót lehet alkalmazni és kinevezni? Kérem,szíveskedjenek az erre vonatkozó törvényt is mellékelni.

2; Értesülésem szerint a gyet-ben részesülő szülők gyermekei január 01-től csak napi 5 órán át vehetik igénybe az óvodai ellátást, ellenkező esetben a szülők elveszítik a támogatást.
Kérdésem: Hol és milyen címen található az erről szóló törvénymódosítás és melyik év (2007 ?) jan. 1-től lép(ett) hatályba?

Kérem, a megadott e-mail címre szíveskedjenek válaszolni.
Köszönettel: az óvodavezető
 
#638  Horvát Zitahzita[kukac]citromail[pont]hu2007-03-22 13:40
Kedves "EGYELKESEREDET" Anyuka!
Én "csak" egy tanár vagyok, de percekig nem tudtam gondolkodni, mikor elolvastam üzenetét! És nem csak a gyermeket ért attrocitások miatt! Szeretném megkérdezni, hogy Ön magyar anyanyelvű-e? Ha nem, elnézést kérek. A gyermeket sajnálom. És a gyermek mit mondott? Szerinte miért bántják? Hol jelentette fel a tanárokat? Lenne még kérdésem, de azokat majd magamban megpróbálom megválaszolni. Tisztelettel: egy tanárnő

Tisztelettel:
 
#637  Csemer Endréné porckorong[kukac]citromail[pont]hu2007-03-22 09:54
A GYERMEKEMET KÉNTELEN VÓLTAM KIVENI AZ ISKOLÁBÓL. MERT 6-HÓNAJA NEMAKART MÁR EGYÁLTALAN LÁRNI . NAGYON MEG SZENVETÜNK VELE MERT NEMTUTUK HOGY MI BAJA. KIDERŰLT HOGY AZ OSZTÁLYTÁRSAI ÖSSZEFOGTAK ÉSTÖBBALKALOMAL MEGVERTÉK SŐT ADA FAJÚLTAK HOGY BECSAJÁK A MOSDÓBA SLEKAPCSOJÁK ALÁMPÁT S JÓL MEGVERIK DE EZ NEM JÖTBENEKIK HÁL ISTENEK IGEN ÁM ATANÁROK ÚGYÁLTAK ADOLOGHOZ EZT HALVA. HOGY A GYEREKEM TEHET MINDEN RŐL S ÖK KIJELENTETÉK HOGY SEMIÉRT NEM VÁLALNAK FELELŐSÉGET. S RÁJÖTTEM HOGY AGYEREKEM EZÉRT NEMAKART JÁRNI AZ ISKOLÁBA A TANÁROK SZIDALMAZTÁK MEG ALÁZTÁK ADIÁKOK MEG MEGVERTÉK AGYERMEKEMET SZELEMILEG IS MEG FIZIKAILAG IS TÖNKRE TETÉK IGEN ÖSSZEVESZTÜNK ATANÁROKAL FÖL IS JELENTETTEM ŐKET DE ÚÚGY LÁTOM HOGY SENKI NEM CSINÁL SEMIT.EZÉRT FORDULOK ÖNNÖKHÖZ .MI ILYENKOR A TEENDŐ HOVÁ FORDÚLJAK EGY ELKESEREDET ANYA . KÉREM ÖNÖKET IRJANAK AZ EMILEMRE EZZER KÖSSZÖNETTEL EGYELKESEREDET ANYUKA CSER ENDRÉNÉ
 
#636  Tánczosné Molnár Évatanczosmeva[kukac]gmail[pont]com2007-03-22 09:21
Még egy fontos kérdésem lenne: főiskolai nyelvtanári diplomával lehet-e gimnáziumban tanítani és érettségiztetni? Van-e ennek kijelölt határideje ?
 
#635  Tánczosné Molnár Évatanczosmeva[kukac]gmail[pont]com2007-03-22 08:27
A munkaidő - kedvezménnyel kapcsolatos a kérdésem.Az ofő - nek, KT elnöknek, szakszervezeti titkárnak, mkvezetőnek lehet -e túlórája? Például: 2007 szept - től középiskolai tanár 22 órában taníthat-e ,ha ő a Kt elnöke és pl. ofő is,hiszen ekkor 4 óra órakedvezmény jár neki.Kifizethető-e ez a 4 óra túlóraként, ill. köteles- e a munkáltató ezt megengedni?
 
#633  Imreh cCsabánéborbala[pont]imreh[kukac]axelero[pont]hu2007-03-18 11:04
a 120 órás továbbképzésről szeretnék kérdezni.A törvény 1998. jan.1-én lépett életbe, de továbbképzési terv 1998. szeptembertől került elkészítésre. 1998. júniusban kaptam felsőfokú oktatásinformatikus szakképesítést. melyik ciklusra vonatkozik nekem a teljesítés? Át kellett volna-e soroljanak engem magasabb fizetési osztályba? Aki tud segíteni, írjon!!!!
 
#632  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-03-15 21:25
Kedves Óvónő!
Tartson ki: egyszer rá kell jönniük az "illetékeseknek", hogy a nevelést nem lehet "forintosítani", mégis hasznot hoz: a holnapot, a jövőt! Kitartás!
 
#631  Kiss Annadodo[pont]67[kukac]freemail[pont]hu2007-03-06 19:46
Kedves Kollégák!
Olyan kollégák jelentkezését várom, akik a BME közoktatásvezetői szakvizsga másodéves hallgatói és március 09, vagy márc. 23-tól vesznek részt a balatonfüredi tréningen.
Előre is köszönöm.
 
#630  óvónőcsillamama[kukac]citromail[pont]hu2007-03-05 19:51
Tisztelt Leiner tanár úr!
Mélyen egyetértek a február 11-i írásával. Igaz én óvónő vagyok, de szeretném azt hinni, hogy izig-vérig. Egy dologhoz szeretnék érteni közel húsz éve: a kisgyermekneveléshez. Úgy érzem, megfojtanak a pedagógiai programokkal, mert csak nevelni a jóra nem lehet: le kell dokumentálni: mérhető sikerkritériumokkal. Azt nem hiszik el, hogy mi azért járunk be dolgozni, mert hivatástudatunk van: le kell dokumentálni. Évek óta nem kérünk túlórapénzt, mert akkor sok a bérünk: inkább egymást kihelyettesítjük szivességből, mert tiszteljük egymást és egymás családját, ezt sem hiszik el, mert: munkaidő, nevelési-időkeret, teljesítjük-e?, biztos, hogy a másnap kifestendő nyaksálak kivágásához tényleg egy óra kell? A vezető ellenőrzi? Minek? IMIP: egy jó vezető a másodperc töredéke alatt végez ellenőrzést, ügyviteli munkát, stratégiai döntést hoz, valószínűség-számítást végez, statisztikai táblát készít, beszámolót ad, tisztában van a költségvetés precíz elszámolásával, a normatívák pontos kiszámításával?: egyszerre kell jogász, informatikus, pénzügyi szakember a vezetéshez. Akkor ezt úgy hívják: menedzsment. Én emberi lényekkel dolgozom, nem látok selejtet, csak gyermeket, vagy gyermekéért, éltéért, megkeseredettségétől, megélhetéséért küzdő szülőt. A gyermek él, és élni akar. A szülő elfáradt. Nem érdekli a pedagógus kínja, ha érdekli valami, az csakis a saját civil szférája. (többség) Engedjék, hogy neveljem a gyermekeket!
 
#629  Lajkó Júliacsutihvc[kukac]freemail[pont]hu2007-03-05 19:49
Kedves Juli! Kérlek,segíts,ha tudsz: média tanítást tanul egyik kollégám.Szakdolgozatában szeretne a média hatás és a gyerekek agesszivításának kapcsolatáról írni. Ha tudsz gyerek-mérőeszközzel segítei, kérlek,tedd légyszíves. Köszönöm. Jól vagy, sok a dolgod,erővel és egészséggel bírod? Ezt kívánok és köszönöm a sgítséget. Puszillak a másik Juli
 
#628  selliselli69[kukac]citromail[pont]hu2007-03-05 15:22
Valaki nyugtasson meg, hogy kudarijudit nem pedagógus - ezzel a helyesírással.
 
#627  sacagajdasaci[kukac]tvnetwork[pont]hu2007-03-02 16:05
Sziasztok4
Egy kis közvélemény kutatást végzek készülő dolgozatomhoz. Szívesen fogadok minden véleményt a közoktatási intézmények belső ellenőrzési rendszeréről.
pl: Szerintetek jelenleg érezhető-e a hatása óvodákban, iskolákban e rendszer működésének, (működik-e)? Ha működik, akkor hogyan hat ez a pedagógusi pálya társadalmi presztízsére, szakmai pedagógiai munka színvonalára, szerepet játszik e a közoktatás anyagi finanszírozásában? stb. Köszönöm a gyors véleményeket.
 
#626  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-02-23 20:05
Kedves bertuli! Ma hallottam az illetékesektől a tv-ben, hogy a két pedszálló közül csak a Gyáli úti marad meg-az is önköltséges lesz (kb 40-60ezer havonta).Elhagzott az Ablak műsorában !
 
#625  bertulibertuli[kukac]freemail[pont]hu2007-02-23 14:50
Sziasztok!

Tud vki, vmit a budapesti pedagógusszállókról?
 
#624  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-23 11:46
Köszönöm a válaszukat.
 
#623  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2007-02-23 11:29
Kedves Kudari Judit!
Kérdésére a választ itt találja: tanacs.php?id=1677.
 
#622  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-23 11:08
Drága Erzsébet de ott legalább rögtön kapok választ és nem 2 hónap múlva SE! már lassan nem is lesz aktuális a kérdésem!
 
#621  Erzsébeterzsi54[kukac]gmail[pont]com2007-02-22 16:07
Judit! Szerintem is fordulj inkább ügyvédhez, alkalmanként tizezerért...
 
#620  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-02-20 18:36
Kedves Judit! Sajnáljuk, hogy késik a válasz, bár két hónap nem igen szokott előfordulni. Magyarázat (ha nem is mentség), hogy hihetetlen mennyiségű kérdés érkezik és nem győzzük idővel és emberrel. Utána nézünk, és addig is türelmedet kérjük. Üdvözlettel OFOE
 
#619  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-20 07:52
Azért köszi, hogy 2 hónap után sem kapok választ a kérdéseimre!!!! Aranyosak vagytok. Legközelebb biztos hozzátok fordulok!!!!
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek