OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#492  Juditballuska[kukac]freemail[pont]hu2006-04-01 23:15
Kedves Hermanos! Jó látni, hogy nem csak pedagógusokat érdekli az ofoe honlap. Az még jobb,hogy van véleményed a dolgokról. Valóban a dolgoknak két oldaluk van, de akkor sem lehet durvasággal nevelni! Viszont a durva dolgokat, agresszív magatartást csitítani kell mindkét félnek. Ezt nevezik konfliktuskezelésnek, de nagyon jó erre az önfegyelem is. Tanulható tanárnak-diáknak egyaránt, akár ilyen "hülyeségekkel" is, mint amik itt olvashatók. Ötletnek nem rossz, ha az ofőd próbálkozik. Legyél partner, talán sikerül saját lábára állni. Nézd el neki, hogy nem saját ötlet. Téma felvetésnek jó, lehet továbbfejleszteni. Sok sikert!
 
#491  Feribánf12[kukac]yahoo[pont]com2006-04-01 21:02
Kedves "Hermanos"! Teljesen egyetértek Veled ebben a kérdésben is, és abban is, amit a saját osztályfőnöködről írtál. Ha nem "önmagát adja", valóban nem jön át a rivaldán, amit mond... Próbáltatok már erről beszélgetni vele? Vagy nagyon nem működik köztetek ez a dolog?
 
#490  hermanos2makkant[kukac]freemail[pont]hu2006-04-01 19:04
Kedves Feribá!
Nem is azért írtam, h felmentsem őket! Csak jeleztem, hogy a dologban a tanárok is érdekeltek! Nem is kicsit...
 
#489  Feribánf12[kukac]yahoo[pont]com2006-04-01 09:47
A felnőttek erőszakossága semmivel sem menthető,tehát az igh.-nak nyilván nem volt joga megrángatni a diákot. Valóban felháborító, ha ezt tette, még akkor is, ha esetleg meg tudja magyarázni, hogy miért borult el így az agya. Példák vannak bőven körülöttünk pozitívak és negatívak is. De, kedves "Hermanosz" ez még nem menti azokat a gyerekeket, akik a társaikat bántják, verik, rettegésben tartják.
 
#488  hermanos2pirike[kukac]freemail[pont]hu2006-03-31 22:59
Érdekes a címlap! Engem ma az igazgató helyettesem rángatott meg és csak azért nam adott pofont mert többen is ott voltak! Van kitől példát tanulni a gyerekeknek!
 
#487  hermanoskukac[kukac]kukac[pont]hu2006-03-31 22:55
osztályfőnökünknek, akiről lerí, hogy innen veszi a hülyeségeit, amiket órán összehord, ezúton üzenem, hogy álljon a saját lábára és próbáljon meg egy kicsi tekintélyt szerezni magának úgy, hogy legalább "önmagát adja"
köszönöm szépen
 
#485  Terielekteri[kukac]citromail[pont]hu2006-03-29 22:50
Kedves Éva!
Ilyesmire gondolsz, hogy a tanári motiváció módja, az ellenőrzés módja, csoport vagy frontális munka...stb.?
 
#484  Virág Évaviev1[kukac]freemail[pont]hu2006-03-27 18:38
Kedves Juli!
Ez a téma,mint ahogy már említettem egy dolgozat címe, így szó szerint. Erről szerettem volna egy rövid vázlatot kérni segítségnek. Köszönöm
 
#483  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2006-03-26 10:01
Kedves Virág Éva! Feltételezhetően azért nem kapsz választ a kérdésedre, mert nem világos, hogy tulajdonképpen mit kell csinálnod. Azt írod, hogy nem iskolában dolgozol. Hova, kinek, miért kell "ellenőrzési szempontokat" gyűjtened? Jó lenne tudnunk ezt,hogy egyáltalán megpróbálkozhassunk érdemi válaszadással. Üdvözlettel Juli
 
#482  Virág Évaviev1[kukac]freemail[pont]hu2006-03-23 20:31
Az előbb rosszul írtam az e-mail címemet
Javítottam. A segítség fontos. Köszönöm!
 
#481  Virág Évaviev[kukac]freemail[pont]hu2006-03-23 20:22
Segítsetek!
Ellenőrzési szempontokat kell gyűjtenem a következő területek valamelyikéről egy rövid dolgozathoz: osztályfőnöki munka, ellenőrzőkönyv, napló?
Nem iskolában dolgozom, így nincs betekintésem ezekre.
Tud valaki vázlatosan segíteni, csak egy kis mankó kellene?
KÖSZÖNÖM!
 
#480  Földes Petrafoldes[pont]petra[kukac]chello[pont]hu2006-03-23 16:28
Kedves Csaba,
Egy "forró nyomot" tudok javasolni: Dr. Kajati Istvánné címét a Mentor Magazin szerkesztőségében (mentor.tampont@mentor-tampont.hu, rám hivatkozva, remélhetőleg megadják neked!
Üdvözlettel
Földes Petra
 
#479  Kun Csaba1okoska[kukac]citromail[pont]hu2006-03-23 06:00
Kedves Juli!
Én a volt Czabán Samu most Első Óbudai általános iskolába jártam a III. ker. Vörösvári útra.
Ott volt az o.főm Dr. Kajati Istvánné.
Őt szeretnénk megtalálni így 30 év után.
Segítségét előre is köszönjük.
Üdvözlettel
Kun Csaba
 
#478  R. Rozáliarozsa[pont]roza[kukac]freemail[pont]hu2006-03-22 10:26
Kedves Toncsi!

Köszönöm a két weboldal ajánlását. Belepillantottam, és valóban hasznosnak tűnik első ránézésre, mind a kettőt. Még azért tüzetesebben átnézem, hogy tudjak referálni a diákoknak, mielőtt említeném nekik. Meglehet, hogy ők ismerik.
Egy a gondom: azon kívül, hogy javasoljuk tanítványainknak, nem tudjuk bevinni egy-egy osztályfőnöki órára, és megmutatni, lapozgatni, ami megteremti az apropóját a nyílt, a helyszínen történő beszélgetésre, ami amúgy sem könnyen indul, már, ha sikerül időt elcsippenteni erre a lényeges témára, ami az élet szerves része!
Persze felvetett témaként tényleg beszélgethetünk a szóban forgó honlapokról is. Bár én inkább a biológia órák kapcsán vetném fel ezeket.

Köszönöm az ötletet, elvégre érdemes mindent kipróbálnunk,
R. Rozália
U.i.
Egyik informatika zseni tanítványom kérdezte, illetve felvetette, hogy jobb lenne, ha nem oldalt a fórumon, a több téma között lehetne hozzászólni, hanem áttekinthetőbb lenne, ha az eredeti, vitanyitó oldalon mehetnének a hozzászólások. Szerinte így könnyebben áttekinthető lenne, és nem kellene a többféle javaslat, téma között keresgélni az ide kapcsolódó előzményeket.
Nem tudom, hogy erre van-e lehetőség, mert az ötlete tetszik, és értem a véleményét, de hogy megoldható-e, ebben nem vagyok szakértő?! Nem is értek ehhez, inkább csak megemlítettem.
 
#477  Toncsitoncsi000[kukac]vipmail[pont]hu2006-03-21 08:16
A szexuális felvilágosításhoz két weboldalt ajánlanék mindenki figyelmébe: www.intimzona.hu és www.felnottevalas.hu
Mindkét oldal tizenéveseknek íródott, az intimzónán a "leckéken" kívül kérdezni is tudnak a gyerekek. A felnőttéváláson meg tesztet tölthetnek ki. Én kipróbáltam az osztályommal, megmutattam az oldalhasználatát, aztán hagytam, hogy eldöntsék akarnak-e vele foglalkozni. Akartak, sőt kérdeztek. Azóta is nézegetik, ha van rá lehetőségük. (Úgy gondolom, érdemes az intimzóna kérdez-felelek menüjével kezdeni, mert az felkelti az érdeklődésüket)
 
#476  F. Melindadorriska[kukac]freemail[pont]hu2006-03-20 12:39
Tisztelt Szerkesztőség!

Köszönöm a segítséget, további jó munkát és szép napot kívánok Önöknek.
Üdvözlettel: Fehér Melinda
 
#475  R. Rozáliarozsa[pont]roza[kukac]freemail[pont]hu2006-03-18 22:17
Osztályfőnöki óra/Szexuális felvilágosítás témában szólnék:

Kedves Kollégák!
Nagyon fontosnak tartom, amiről a gimnazista lányok írtak, saját naivitásukkal és általam is okosnak vélt ötletükkel.

Kedves Sulyok Éva!
Igazad van, komolyan kell vennünk a tanítványaink ötleteit, de azt is vallom, hogy minket, pedagógusokat is komolyabban kellene, hogy vegyenek, már azért is, hiszen mi állunk a katedra másik oldalán, és nem székben ülve lehet meghozni a gyakorlatban beváló ötleteket! Ezt nyilvánvalóan minden T. Kollégánk átéli, és szenved hasonló problémák miatt, akárcsak én!
Az itteni ajánlás alapján megszereztem a Megszüljelek... című könyvet az Alexandra Könyvesboltban, a Nyugati téren, és jómagam is úgy vélem, lenne miről beszélnünk ennek kapcsán.
Tudom, hogy több Kollégánk vélekedik úgy, hogy oldja ezt a feladatot meg a család! De mi van akkor, ha erre képtelen megoldást nyújtani a család, figyelembe véve a sok elvált szülő gyerekét vagy a szülők állandó rohanó életmódját? Amiben nekünk is részünk van, hiszen munka mellé ilyen-olyan munkát vállalunk, hogy el tudjuk látni saját gyerekeinket!
Próbaképpen bevittem az egyik osztályfőnöki órámra, és a tervezett kirándulás, na meg, az adminisztráció megbeszélése helyett, előhoztam a témát, a könyv kapcsán.
Mondhatom, érdekes reakciókkal találkoztam, a srácok először hülyeségnek tartották, míg a lányok inkább nyitottak voltak a téma iránt. Aztán lassacskán egyik-másik fiú is hajlandónak mutatkozott beszállni a beszélgetésbe, a sajátos nyegle hangnemmel nyitva, de végül mégis elmerültünk a témában. Hogy mennyire lehetett kimeríteni a témát? Azt hiszem, a kezdeti furcsállást, némaságot figyelembe véve, többet nem lehetett kihozni belőle. A könyv struktúrájába kapaszkodtam, és ily módos bevált. Így aztán a 45 perc kevésnek bizonyult.
Már kicsöngettek, és többen (megint inkább lányok, vagy talán csak a lányok közül) odajöttek hozzám, hogy felírják a könyv címét, szerzőjét, meg azt, hogy honnan szereztem azt.

Fogalmam sincsen, mikor lesz lehetőség megint beszélnünk erről, mármint valamelyik legközelebbi osztályfőnöki órán, de a szünetekben biztosan. Azt is tudom, hogy nem a folyosón, pár percben kellene majd erre sort keríteni, de mikor?
Nyitott a kérdés, de ennek ellenére úgy vélekedem, hogy nem volt hiábavaló próbálkozás.
Ha már maguk között is beszélnek róla, már akkor megérte!

Ennyit szerettem volna ehhez a felvilágosítás témához hozzáfűzni, mert igazad van, maximum ennyit tehetünk. Más lehetőséget még én sem látok,

Kedves Kollégák!

Érdekelne a véleményetek/véleményük!
Még egyszer mindannyiótoknak / mindannyiuknak / mindannyiunknak további kitartást kívánok!

R. Rozália
 
#474  Nóraofoe[kukac]chello[pont]hu2006-03-17 14:31
Kedves Melinda! Nemzetközi pedagógusigazolványt az Express Travelnél lehet igényelni. Budapesten az V. kerület Semmelweiss u. 4. alatt működik irodájuk. Telefon: 266-6188, e-mail: info[kukac]express-travel[pont]hu, web: http://www.expresstravel.hu
1 db fényképet és 1300 Ft-ot kell vinni.
Üdvözlettel:
A szerk.
 
#473  F. Melindadorriska[kukac]freemail[pont]hu2006-03-16 16:26
Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretném, ha felvilágosítást adnának azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne Mo-n nemzetközi pedagógus-igazolványt igényelni. Én már 4 éve tanítok egy szakképző iskolában, és egy esetleges külföldi munka miatt érdekelne a fenti lehetőség. Segítségüket előre is köszönöm.
Üdvözlettel: F. Melinda
 
#472  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2006-03-14 18:07
Kedves Csaba, biztosan könnyebben tudnánk segíteni, ha elárulná, hogy melyik iskolában tanult, tehát hol volt osztályfőnöke a megnevezett kolléganő. Üdvözlettel Juli
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek