OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#471  Kun Csaba1okoska[kukac]citromail[pont]hu2006-03-14 12:02
Tisztelt Szerkesztőség!
Én Dr.Kajati Istvánné (volt osztályfőnököm) elérhetőségét szeretném megtudni.
Telefonszámot és, vagy email címet kérnék.
Kérem segítsenek!
Köszönettel
Kun Csaba
 
#470  Nagy Katanagykata4[kukac]freemail[pont]hu2006-03-12 20:05
Sulyok tanárnő levelére válaszolunk a Megszüljelek vagy megöljelek könyvvel kapcsolatosan

Kedves Tanárnő!

Nagyon örültünk, hogy vannak még, ahogyan Ön írta „nyitott pedagógusok”, bár szerencsére a mi ofőnk is az, de sok más suliba járó barátnőnk kissé furcsállotta, hogy ilyennel rohanjuk le tanárunkat. Akadnak olyan barátnőink is, akik kifejezetten hülyeségnek tekintik, ha ilyet egy tanárral beszélünk meg. Mi nem értünk ezzel egyet, és nem azért, mert rossz lenne az itthoni kapcsolatunk a szüleinkkel – szerencsére, hanem inkább azért, mert ez is az élet része, vagyis helye kéne, hogy legyen a tanult anyagban.
Nem erről szól az oktatás? Vagy inkább nem erről kellene, hogy szóljon? Inkább szidják a korosztályunkat sokan, hogy milyen felelőtlenek vagyunk… Sokkal könnyebb, mint valamit tenni…

Egy kicsit kiábrándított minket azzal, hogy nem sokat tehetünk. Viszont anyu szerint, ha mi beindulunk, akkor olyanok vagyunk, mint a gőzhenger! Mindig azt is mondja, hogy ne akarjuk megváltani a világot, de beismeri, hogy neki is annak idején voltak ilyen tervei.
Nos: ezek alapján mi megpróbáljuk, mert már több lánnyal vitáztunk erről, vagyis inkább beszélgettünk, és továbbra is azt gondoljuk, hogy jó lenne nyíltan beszélni ilyesmikről a suliban, pláne, hogy annyi felesleges anyagról beszélünk (persze ezt is kik döntik el, mármint azt, hogy mit rakjanak a fejünkbe?), no meg ott van a pontgyűjtési láz, ami már-már őrületbe kerget minket és szüleinket is!
A sulin kívül nem nagyon marad idő ilyesmire, elvégre ki ide, ki oda jár, nem ártana nyelvvizsga sem, de a benti osztályzatokra is nagyon figyelni kell, lenne, mit sorolnunk, és akkor hol van még a magánélet, akár egy jó dumcsis összejövetel, akár egy komolyabb kapcsolat?
Lehet, hogy naivnak tart, de mi megpróbáljuk a tőlünk telhetőt, már csak azért is!
Csak abban segíthetne (valaki), hogy mit tegyünk azon kívül, hogy minél többeknek mutatjuk, mert valóban még azoknak is klassz a könyv, akik nem tudják, hogy szükségük lesz vagy lehet majd rá.

Talán túlspirázzuk ezt a dolgot, de nekünk érthetetlen, hogy nem csupán mi diákok, de a tanárok sem tudnak valamit tenni, ha megértik ezt a véleményünket…

Érdekes volt, hogy az egyik barátnőm gépén nem találtuk a neten a honlapcím alapján azt az oldalt, nem volt a számítógép soha az erősségünk, aztán csak rájöttünk, hogy miért nem:
http://www.eselyt.hu
kimaradt ebből a címből három betű:

és úgy jött be:
www.eselyt.ini.hu
Köszönjük, hogy megerősített bennünket abban, hogy ez is lehet egy fontos célunk, nekünk is, de hogyan, ez most a mi költői válaszkérdésünk,

Katáék
(még csak diákok)
 
#469  Pétergypeti[kukac]freemail[pont]hu2006-03-09 20:41
Kedves Kollégák!
Ha nem a saját szememmel látom, el sem hiszem!
A suliba az OKÉV fejlécével megérkezett egy levél amely a 100/1997. Kormányrendelet 2005. decemberi módosításainak főbb elemeit tartalmazza. (Nekem ezt nem lévén iskolavezető csak most és véletlenül volt módom látni.)
Itt az érettségi vizsgát érintő rendeletekről van szó.
12. Új vizsgatárgy: Bibliaismeret – Hit gyülekezete.!?
No comment...!
 
#468  juditballuska[kukac]freemail[pont]hu2006-02-28 23:10
Kedves HUN!
Biztosan nagyon utálod a tanárokat, sok rossz tapasztalatod lehet. Sok sérelem érhetett feltételezem rövid életed során, de az éremnek két oldala van. A tanárokat is sok sérelem éri egy-egy tanítási órán. Aki már kémiát is tanul az minimum 7. osztályos vidám, csibész kamasz. Tudod megtanítani csak azt lehet aki partner, aki hagyja magát tanítani és akar tanulni. Talán lehetőséget kellene adni annak a 4 éves egyetemet végzett, fegyelmezni nem tudó tanárnak a tanításra.(mellesleg az egyetem 5 év)Gondolkodtál már azon, hogy milyen lenne az az óra, ahol nem a fegyelmezéssel telik az idő, hanem a tananyag elmagyarázására is jutna belőle. Javaslom segíts fegyelmezni, talán akkor elég lesz egyszer is elmagyarázni az anyagot, és ad hozzá az önálló tanulást is. Gondolom a külön tanárnál te sem úgy viselkedsz, mint az órákon!!
A tanár vajon elmondhatja -e őszintén mi baja veletek? Lehet,hogy percenként megcsörren egy mobil, vagy elsüttök egy jó poént???? Egyetértek valóban egyre rosszabb a magyar oktatás, egyre rosszabb a magyar gyermek. Sajnos a tanulók nagy hányada az iskolát csak szükséges rossznak tekinti.Pedig jó buli ám, ha egy doga sikeres lesz és nem csak a tanáron múlik, jó buli ha a diák lekesedése, tudásvágya is benne van. Hidd el egy jó buliban a tanár is benne van! Tudod az érem két oldala!! Üdv! Egy öregedő csak főiskolát végzett(4 év)tanár, aki még soha nem küldött a dirihez senkit.
 
#467  juditballuska[kukac]freemail[pont]hu2006-02-28 22:36
Kedves Zsóka!
Köszönöm a dícsérő szavakat, igazán jól esett. Néha egy kedves szó, dícséret ismét, és újabb erőt és lelkesedést ad ehhez a szép,de nehéz hivatáshoz. KÖSZÖNET!!!!
 
#466  HUNwar_891[kukac]hotmail[pont]com2006-02-28 18:48
Nekem nem azzal vana gon hogy a jogok elnyomják a tanárokat hanem azzal hogy sok tanár elmegy az egyetemre bemagolja a 4 év anyagát de utálja a gyerekeket és még az orán fegyelmezni se tud és a sok hulyeségével zaklatja az igazgatot(mert mindig oda kuld ki minket).Meg persze a kémia!!Azt mondják nehéz tantárgy én járok kulon orára mert megbuktam félévkor de rájottem nem is nehéz csak nem mind1 hogy tanitja az ember!Tehát a Magyarországon élok tanárok felének koze sincs a gyereknyelvhez ezeket kéne kirugni és helyukbe felvenni normálisokat!Mit értek normális szo allat?!:hát azokat a tanárokat akiknek elmondhatjuk oszintén mi a bajunk vele és aki elmagyaráza 60-szor is ha kell csak értsük meg, és szereti a diákokat!Mert ha éretségin megbukik az ember az a tanár szégyene is nem csak a diáké csak sajna sok tanár ezzel nincs tisztába!!PEDDIG JO LENNE HA TISZTÁBA LENNE VELE A TANÁR:P még irhatnék sok ezer dolgot ide de nem akkarom foglalni a helyet:D!Szal annyit szeretnék mondani hogy Magyarországon az oktatás egy rakat sz..!És ezen nem lepödök meg!
 
#464  ROMANTIKAi999[kukac]freemail[pont]hu2006-02-24 18:49
Sziasztok!!!!
Én nagyon birom a tanárokat,(!!!!!) de lenne egy kérdésem miért lett az Egri csillagoknak Egri csillagok a neve???????????
 
#463  Zsókadafuka[kukac]freemail[pont]hu2006-02-23 12:15
Kedves Judit!!
Azt kívánom, hogy minden kisgyereknek jusson ilyen tanítónéni, mint amilyen TE vagy!!!!!!!!!
 
#462  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2006-02-18 23:41
Kedves Julika! Megtalálsz közvetlenül a következő e-mail címen: szekja@t-online.hu. Üdvözlettel Szekszárdi Júlia
 
#461  juditballuska[kukac]freemail[pont]hu2006-02-18 23:13
Kedves Marianna és Maryclaire!
nekem is van az osztályomban 1 sz.mutuzmusban szenvedő kislány immár 3 éve, az első évben csak nézett,figyelt,ha nem figyeltem rá csak titkon a csoport munkában aktívan résztvett.időnként mesimogattam, dícsértem, irásbeli feladatait fölülértékeltem-ha dolgozott-. semmit nem erőltettem, kb. félév telt el mire a barátság ujjamat-kisujj- ő is önként elfogadta. Sok segítséget kaptam 1 osztálytársától akit elfogadott, alapvető dolgokról sugdolózott, amit én évelejétől alkalmaztam, ezt akisfiú tolmácsolt. Neki olvasott, megsúgta neki. Hosszú ideig a kommunikációnk egy szemrebbentés volt, de már fogta a kezem. írni a mai napig 1-2 mondatot képes 1-1 órán. a felmérést napokig írjuk, de a kivárás 100% tudást eredményez. Semmi erőltetés, mert az visszafelé sül el, kivárás,türelem, hidd el meghozza gyümölcsét.Rengeteg tolerancia, az én gyerkőceim megértik, szeretik, segítik, minden pozitívumnak velem örülnek. ma 3-os már, a folyosón is hangosan beszél, repetát mer kérni stb. Intenziven dolgozik a tesi órán, ahol 1 évig meg nem moccant. Beállítottuk a tornasorba és ott állt végig, ha csak a gyerekek kézen nem fogták és nem vonszolták magukkal, amit hagyott és olykor még mosolygott is. Összefoglalva képesek némán megtanulni olvasni, írni stb. Tudást lemérheted kép és szó egyeztetéssel, mondat kiegészítéssel. Tankönyvként javaslom a Meixner féle Játékház tk családot. Késleltetett, lassabb tempójú , változatos feldolgozás. türelem sikerülni fog. pszichológust jav. a szülőnek:ok keresés. Sok sikert!
 
#460  Kovács Juliannabudapesti[kukac]citromail[pont]hu2006-02-18 21:37
Kedves Julia!
Egy olyan témában szeretném a segítségét kérni, amely nem tartozik a nyilvánosságra, illetve esetleg az a része, melyet megbeszélésünk után megjelentethetünk!
Szeretném a tanácsát és véleményét kikérni egy igen kényes ügyben. Hogyan lehetséges ez, úgy hogy megmaradjon a diszkréció.
Nagyon várom válaszát. Julika
 
#458  M.M.mikim[kukac]t-online[pont]hu2006-02-16 18:28
Osztályfőnöki beszélgetés téma is lehet az, amiről a HVG-ben olvastam!

Eszerint az élet célja, a boldogság (siker? karrier?) összetevői a következők: • Pénz • Hatalom • Befolyás • Tudás • Család • Szórakozás • Egészség • Természetközeliség • Hagyományőrzés • Családi tradíciók továbbvitele • Hírnév • Szakmai megbecsültség •
Természetesen egyénileg változik, hogy kinek mi fontos, kit mire tanítanak eddigi tapasztalatai, merre űzik a vágyai stb.

Ld.: A boldog karriernek nem feltétele a sok pénz (www. hvg.hu, 2006. február 16.).
 
#457  ikerholdilona[kukac]ikerhold[pont]hu2006-02-08 18:44
Kedves Maryclaire és Marinna! A Fordulópont folyóirat 29-es száma (A hallgatás ára?) foglalkozik a szelektív mutizmussal.
 
#456  toncsi13toncsi000[kukac]vipmail[pont]hu2006-02-07 20:33
Zsuzsának

A www.domain.hu oldalon megnézheted, hogy ki a "tulajdonosa" egy weboldalnak. [A baloldalon találsz egy keresés menüt, ahol kérhetsz egy részletes keresést.]
 
#455  Nóranora[kukac]aula[pont]info[pont]hu2006-02-07 18:22
„Fatika” jeligét választó kedves Kérdezőnk!
Küldenénk a választ titkos kérdésére, de vagy hibás a megadott cím, vagy megtelt a postafiókja...
Üdvözlettel:
A szerk.
 
#454  Maryclarestmarcsi[kukac]citromail[pont]hu2006-02-07 17:40
Egy szelektív mutista kislány jár az osztályomba és segítséget szeretnék kérni, hogyan bánjak vele. Az iskolában a felnőttekhez egy szót sem szól, az osztálytársaival kissé erőszakos. Köszönöm
 
#453  Mariannamarcsetta[kukac]freemail[pont]hu2006-02-07 12:33
Egy szelektív mutista kisfiú került az osztályomba és segítséget szeretnék kérni, hogyan bánjak vele. Az iskolában egy szót sem szól és az órákon sem csinál semit. Köszönöm
 
#452  vivienvivi[pont]nyars[kukac]ajkanet[pont]hu2006-02-06 15:39
szuper az oldal nektek köszönhetően sikeres esszét írtam és örülök hisz ti vagytok az egyetlen oldal ahol vannak érdekességeg máskor is jövök!!!!
 
#451  Annamariannamariee[kukac]citromail[pont]hu2006-02-02 14:00
FIGYELEM! Ha vkinek van Egri csillagok olvasónaplója legyenszíves küldje el, 1000 hála
annamariee@citromail.hu
 
#450  törzsmókustorzsmokus[kukac]gmail[pont]com2006-01-30 01:04
#441:
egy másik változat szerint a történet folytatódik:
az egyik diák odamegy és beletölt az üvegbe egy doboz sört is.
ja, a tanulság? az életem nem lehet annyira tele, hogy egy sör még ne férjen bele :)
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek