OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#366  ifj. Gyarmathy Zsoltgyzs[kukac]c2[pont]hu2005-08-11 07:59
Tisztelt Kollégák Segítségeteket szeretném kérni. Szeptembertől osztályfőnöke leszek egy 7 fős, sajátos nevelési igényű ötödikes osztálynak. Most dolgozgatok az osztályfőnöki tanmeneten, óravázlatokon, és... szóval nem egyszerű dolog, igazán nem érzem még felkészítve magam sem lelkileg, sem pedagógiailag erre a feladatra...de szeptemberig ez is meglesz... Szóval... Ha valaki dolgozott már ilyen gyerekekkel, vagy van már kész tanmenete, óravázlata, és szívesen megosztaná velem, nagyon megköszönném. További jó nyarat kívánok, és a boldog új év reményében üdvözlök mindenkit: Zsolt E-mail címem (ezt olvasom inkább, internetezni nem mindig tudok): gyzs@c2.hu
 
#365  JULIszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-06-25 19:07
Kedves látogatóink
elkezdődött a várva várt vakáció
honlapunk nem áll le, csak egy csöppet lassít.
a nyár során is várjuk reagálásaikat, javaslataikat, kérdéseiket az üzenő és a tanácsadó rovatban.
az ofoe szép nyarat, kellemes pihenést, sikeres feltöltődést kíván annak reményében, hogy az olvasók többségének lesz is erre módja és lehetősége.
 
#364  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-06-09 20:23
Nagy Henrietta Holtomiglan c. könyvét, amelyről nemrégiben a honlapon is hírt adtunk kizárólag az iskolák 20%-os engedménnyel a kiadótól megrendelhetik, a homonnai@homonnai.com e-mail címen.
A bolti ár 1980 Ft.
 
#363  Emeseevaradi[kukac]yahoo[pont]com2005-05-19 15:53
De jó, hogy ezt végre szóvá teszi valaki Az én lányom tavaly "csak" négy iskolába felvételizett, és csak kettőben volt ezek közül újabb írásbeli is, de pontosan így járt. Nagyon rosszul érintette a levél hangneme. Ő egyetlen pozitív jelzést tartalmazó írást sem kapott, pedig jól sikerültek a vizsgái, és be is került az első helyen megjelölt gimnáziumba. Nincsen ez így jól
 
#362  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-19 11:34
Szerencsére akad olyan iskola is, amely a következőképpen fogalmaz: "Kedves ... Sajnálattal láttam, hogy bár a felvételin nyújtott kiváló teljesítményeddel bekerültél volna iskolánk ... tagozatára, mégsem iskolánkat választottad. Remélem, jól döntöttél, és másutt megtaláltad az érdeklődésednek leginkább megfelelő iskolát, tagozatot. További jó tanulást, eredményekben gazdag, boldog középiskolai éveket kívánunk"
Tudom, apróságról van szó, de hát az élet csupa apróságból tevődik össze. És ezt éppen a pedagógusoknak nem szabadna elfelejteniük. Hiszen egy gyerek életében ez a dolog egyáltalán nem számít „apróságnak”.
 
#361  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-19 11:30
Valóban a legjobbakat, a legtehetségesebbeket szűrik ki Úgy vélem, hogy mindenképpen felesleges és megerőltető tehertételről van szó, ami által a gyerek legfeljebb állóképességét tekintve fejlődik.
Vajon mi a célja annak, hogy 12-14 éves korban ilyen vesszőfutásnak tesszük ki a gyerekeket Senki nem gondol arra, hogy éppen azokat a gyerekeket éri a legnagyobb megpróbáltatás, akik a legkomolyabban veszik az iskolát
Hab a tortán, hogy ha egy gyerek – példánknál maradva – mind az öt intézményben sikeres felvételit tesz, akkor a nem az első helyen feltűntetett iskoláktól a következő írásos értesítést kapja: „Értesítem, hogy .... tanuló (szül.: ....) a .... Gimnázium .... tagozatára nem nyert felvételt.” Ez nyilván egy előre gyártott „egyenlevél”, de gondolt-e már arra valaki, hogy milyen hatást kelt a hosszadalmas procedúrát sikeresen teljesítő serdülőben az így megfogalmazott, a szó szoros értelmében kudarcot sejtető írás Talán nem kellene ennyire korán a gyerekeket „felnőttnek” tekinteni azáltal, hogy ilyen személytelen levelet küldünk neki.
 
#360  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-17 19:41
Az érettségi körüli hercehurca közben se felejtsük el a közelmúltban lezajlott középiskolai felvételi vizsgákat. Nem mindennapi teher nehezedik azokra az gyerekekre, akik több iskolát is megjelölnek. Van ugyan egy központi felvételi vizsga, de ennek eredményét nem minden iskola fogadja el. Sőt az ezt elfogadók nagy része is további szűrővizsgákat iktat be a felvételi rendjébe. Tehát ha valaki például öt iskolába is jelentkezik, annak az egy központi írásbeli mellett további öt írásbeli és öt szóbeli vizsgán kell helyt állnia. Ez időben és terhelésben megközelíti, sőt esetenként meghaladja egy egyetemi vizsgaidőszak elvárásait.
Vajon mit érnek el ezzel az iskolák
 
#359  Júliavaradi[pont]julia[kukac]enternet[pont]hu2005-04-16 19:59
Kedves volt Osztálytársaink Aki még nem értesült volna róla, nekünk is lesz osztálytalálkozónk május 28-án. A Szinyei Merse Pál Általános Iskola és Gimnázium 1980-ban érett 4. d osztályáról van szó. Beszéltünk az igazgató úrral, aki hozzájárult ahhoz, hogy a suliban kezdhessük meg a találkozót, kinyitják nekünk a gimit. Remélem, az a néhány osztálytársunk, akit még nem sikerült elérnünk, jelentkezik még. A fenti e-mail címen tudtok elérni. Mindenkit nagyon várunk Váradi Juli
 
#358  Szelestei Raymundszraymund[kukac]axelero[pont]hu2005-04-04 17:08
Tisztelt Fenyő D. György, Tanár Úr
Április 29-én az esti órákban az 1985-ben végzett 4.D osztály tartja 20 éves érettségi évfordulóját, melyre szeretettel elvárjuk.
Kérem szíves jelentkezését a szraymund@axelero.hu email címre.
Előre is köszönöm
Üdvözlettel
Szelestei Raymund
 
#357  Attilaattesz[kukac]chello[pont]hu2005-03-26 08:05
(Folytatás) A saját 13 éves fiam szerint senkinek semmi köze sincs ahhoz, hogy egy tanár mit csinál a tanításon, az iskolán kívül, és szerinte egyenesen felháborító, hogy ezt az esetet az újság megszellőzteti. Az ő egyik tanárának kocsmája van, mégsem szólja meg ezért senki. Úgy tűnik tehát, hogy a fiatalabb generáció egy sereg olyan dolgot természetesnek tekint, amin az idősebbek megütköznek. És ez nem tolerancia, nem elfogadás, hanem közömbösség, cinizmus. A "prositualizálódás" a szó valódi és átvitt értelmében is természetes része lesz mindennapjainknak. És ez veszélyes trend.
 
#356  Attilaattesz[kukac]chello[pont]hu2005-03-26 08:04
Részben egyetértek Olgával, hiszen az idézett cikkben emlegetett "másodállás" valóban nem fér össze a hagyományos pedagógusszereppel. De azért meg kell vallani, hogy az így megszerezhető pénz lényegesen több, mint amit szakmai munkával (például korrepetálással, tanfolyammal, gyerekmegőrzéssel) meg lehet keresni.
 
#355  Madarászné Olgamadib[kukac]freemail[pont]hu2005-03-26 06:46
Megdöbbentőnek tartom a Másodállás című cikkben olvasottakat. Nem tudom hova vezetne, ha a tanár társadalomban is elharapózna az a nézet, hogy mindengy honnan, csak pénz legyen lakásra, autóra, vidéki házra, bármire. És ennek érdekében bármire hajlandóak vagyunk. Aki tanárnak megy, vállalja, hogy a versenyszféránál lényegesen kevesebbet fog keresni, és esetleg mellétanít, korrepetál, nyáron sem nyaralni megy, hanem táboroztat. De az a technika, ami a cikkben szerepel, számomra elfogadhatatlan.
 
#354  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-03-10 22:32
Kedves Ildikó Nem tudom, hogy hol veszel részt a másoddiplomás képzésben, és hogy milyen szakos vagy. Az interneten található információk szerint Rónaháti Sándornének az ELTE TFK német tanszékkel van kapcsolata. Az egyetem vagy a tanszék könyvtárában feltételezhetően megtalálható ez a mű.Ha sikerül pontosabban kinyomoznunk a lelőhelyet, jelentkezünk még. Üdvözlettel Juli
 
#353  Nyíriné Podmaniczki Ildikónypi[kukac]freemail[pont]hu2005-03-03 13:01
Kedves Kollegák
Másoddiplomás képzésben veszek részt, és szükségem lenne Rónaháti Sándorné: A videó szerepe a nyelvoktatásban c. tanulmányára.
Ha módotokban áll, az e-mail címemre kérek szépen segítséget.
Köszönettel: Nyíriné P. Ildikó
 
#352  G. T. Évag[pont]totheva[kukac]citromail[pont]hu2005-02-24 20:28
Kedves OFOE
 
#351  OFOEOFOE[kukac]axelero[pont]hu2005-02-15 19:42
Kedves B.F.
Jogi kérdésére sajnos nem áll módunkban válaszolni, mert az Ön által megadott e-mail cím hibás. Kérem, jelentkezzen, hogy elküldhessük a választ.
Üdvözlettel:
OFOE
 
#350  Ritahamarir02[kukac]freemail[pont]hu2005-02-13 20:42
Kedves Juli, köszönöm a gyors válaszodat és a megerősítést Természetesen szólok, ha további problémák merülnek fel. Üdv: Rita
 
#349  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-02-13 00:04
Bocsánat, de a második részt kétszer illesztettem be. Elég egyszer elolvasni. Már nem tudom kitörölni. Üdv Juli
 
#348  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-02-13 00:01
)Folytatás)
A másik felvetett probléma, amely szerint az osztályfőnök felszólítja a szülőket arra, hogy tiltsák el gyerekeiket bizonyos társaiktól, akik "rossz hatással vannak rájuk", sajnos nem egyedi eset. Nagyon kegyetlen lépés, amikor látszólag a többiek védelmében diszkrimálni próbálunk ránk bízott gyerekeket, akiket pedig éppen támogatni kellene abban, hogy szocializációs problémáikkal boldogulhassanak. Nagy bűn gyerekeket (szülői közvetítéssel) arra biztatni, hogy ne legyenek szolidárisak egymással.
Nem, nem vagy túl érzékeny, igazad van. Persze könnyű kívülről beszélni, Te vagy benne az adott helyzetben. Remélem találsz lehetőséget arra, hogy ezt a problémát kollégáiddal szűkebb és tágabb körben megbeszéld, és meggyőzd őket ennek a hozzáállásnak az alapjaiban elhibázott voltáról. Sok erőt kívánok ehhez, és jelezd, ha valamiban segíteni tudunk.
Üdvözlettel Juli
 
#347  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-02-13 00:01
)Folytatás)
A másik felvetett probléma, amely szerint az osztályfőnök felszólítja a szülőket arra, hogy tiltsák el gyerekeiket bizonyos társaiktól, akik "rossz hatással vannak rájuk", sajnos nem egyedi eset. Nagyon kegyetlen lépés, amikor látszólag a többiek védelmében diszkrimálni próbálunk ránk bízott gyerekeket, akiket pedig éppen támogatni kellene abban, hogy szocializációs problémáikkal boldogulhassanak. Nagy bűn gyerekeket (szülői közvetítéssel) arra biztatni, hogy ne legyenek szolidárisak egymással.
Nem, nem vagy túl érzékeny, igazad van. Persze könnyű kívülről beszélni, Te vagy benne az adott helyzetben. Remélem találsz lehetőséget arra, hogy ezt a problémát kollégáiddal szűkebb és tágabb körben megbeszéld, és meggyőzd őket ennek a hozzáállásnak az alapjaiban elhibázott voltáról. Sok erőt kívánok ehhez, és jelezd, ha valamiban segíteni tudunk.
Üdvözlettel Juli
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek