OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#162  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-11-13 21:47
Kedves Hajni Mi is túlkapásnak véljük a kontroll ilyen formáját. Egyetlen elfogadható indok, hogy a papír és a festék drága, az iskoláknak takarékoskodniuk kell, tehát nem lehet mértéktelen mennyiségű másolást elvégezni az iskolai másolón. Lehet gondolkodni az anyagi erőforrások bővítésének módjain, de az általad elmondott eljárás rendkívül sokat ronthat az iskola légkörén, és olyan bizalmatlanságot sejtet az iskolavezetés részéről, ami semmi jóra nem vezet. Félek, hogy az eset nem egyedi, de remélem, azért nem jellemző...
 
#161  Hajniszuszik[kukac]freemail[pont]hu2003-11-12 17:33
HelloEgy nagyon egyszerű kérdést tennék fel: Ha az órára a fénymásokat akarok vinni, és saját lapra fénymásolok, mindenhol ennyire korlátozzák a tanárt Nálatok hogy működik Nálunk megszabták, hogy a tanárnak be kell mutatnia, mit akar fénymásolni, hány példányban, csak dolgozatról lehet szinte szó,és amikor megírják a diákok a dolgozatot, akkor be kell mutatni, hogy tényleg megírták a tesztet. Ennél nevetségesebb eljárást még nem találtak ki szerintem. Nem hiszem,hogy egy iskola olyan szintre süllyedhet, hogy ne engedje a pót-és segédanyagok fénymását, ami szerintem nálam, mint angol tanárnál szinte mindennapos is lehetne.Ha nem is minden órára, de hetente 1-1 órára jó lenne bevinni vmit, ami segíti ill. feldobja az órkat. Mintha bilincset vertek volna az ember kezére, el vagyok szomorodva és fel vagyok háborodva, hogy ilyen hülyeségeket találnak ki egyesek, csak hogy spóroljanak az iskolában.áááááá, ilyen nincs szerintem, csak nálunk. Nekem, mint pályakezdőnek harcolnom kell )
 
#160  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-10-16 19:44
Kedves Mária Ez a probléma csak helyben,az érintett szülők, kollégák,és ha szükséges más szakemberek (pszichológus, szociális munkás stb.) számára értelmezhető. Minden konkrét élethelyzet a maga egyediségében ítélhető meg, ezért kívülállók, azaz a pontos körülményeket nem ismerők ebben a kérdésben nem illetékesek a tanácsadásra.Honlapunk tanácsadó rovatán keresztül elérhetők olyan szakemberek,akik – amennyiben az adott ügyről megkapják a szükséges tájékoztatást – szívesen segítenek.
 
#159  Szécsi MáriaBabak[kukac]freemail[pont]hu2003-10-16 16:51
S.O.S. Keresek egy 9.évfolyamos tanítványomnak bentlakásos iskolát,ahonnét nem tud meglógni, és állandó felügyelet alatt van, Sürgős.
 
#158  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-10-10 09:56
Kedves Panni A megjelölt folyóiratot bármelyik könyvtárban megtalálod. Sajnos, ez az évfolyam a neten még nem található. Nem tudom, hol laksz, mennyire jelent problémát a közeli könyvtár ellátottsága. A megyei (vagy kerületi) pedagógiai intézetben (illetve pedagógiai szolgáltató központban biztosan kapsz segítséget. Ugyanez a mérőeszköz feltételezhetően megtalálható Kozéki Béla valamelyik 1988 után megjelent és a cikk utáni bibliográfiában feltűntetett könyvében. De legyél óvatos: az ilyen vizsgálat elvégzése komoly pszichológiai felkészültséget igényel, különben többet árt, mint használ. Ha Te magad nem rendelkezel pszichológusi képesítéssel, a vizsgálathoz feltétlenül keress olyan szakembert, aki segít a feldolgozásban. Bármi gondod adódik, nyugodtan keress bennünket újra.
 
#157  Pannivra[kukac]axelero[pont]hu2003-10-08 21:36
Segítséget szeretnék kérniSzeretném elvégezni a Kozéki-féle személyiségvizsgálatot, amelyre Vörösné Rövid Zita
Minőségbiztosítás az osztályfőnöki munkában
c. tanulmányában hivatkozik /Uj Ped. Szemle 2000 március/, de a 100 kérdésből álló kérdéssort nem sikerül megszereznem. Irodalomként hivatkozik kozéki Eszköz az alapvető személyiségvonások mérésére. Pedagógiai Szemle, 1988. 5. sz. 387–398. p.
Ezt a régi számot már nem sikrült fellelnem
Ha valaki tud segíteni köszönettel vennémÜdvözlettel:Panni
 
#156  Földes Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2003-10-07 10:40
Kedves Hajni
Örülök, hogy így alakultak a dolgok.
Üdv: Petra
 
#155  Hajniszuszik[kukac]freemail[pont]hu2003-10-05 20:26
Szia PetraNagyon köszi a hozzászólást,segített megerősíteni abban, amit mi is gondoltunk az esetről. Egyébként a gazdasági vezető volt az, aki ennyire beleszólt a dologba. Mikor elmondtuk neki problémánkat, majdhogynem elküldött minket melegebb vidékre. De mi nem hagytuk annyiban Másnap bementünk az igazgatóhoz, aki elfogadta véleményünket, mely szerint mennyire etikátlanul döntöttek a könyvek és így a mi ügyünkben is a megkérdezésünk nélkül. Nekünk elmondta, hogy tulajdonképp csak javaslat szintjén gondolt a vezetőség erre a megoldásra, mi pedig elmondtuk,hogy a gazdasági vezető mint egy kötelező, megmásíthatatlan tényként közölte mindezt velünk. Vagyis nem is közölte, csak üzengetett szegény tankönyváruson keresztül. Szó szerint ezt mondta: "Amelyik tanár nem akar fizetni, az jöjjön fel hozzám" Ez már nem az első ilyen tanárellenes megnyílvánulása volt felénk. Nekem az 1 letanított évem alatt sikerült megtapasztalnom, mennyire gyűlöl minket tanárokat, mennyire lekezel minket.25 éves fejjel már látom,nem hogy elősegítené munkánkat, de még inkább akadályozzaNa, erről ennyit. A lényeg,hogy beadjuk a könyveket a könyvtárba. Én pedig még pénteken még egyszer bementem az igazgatóhoz egy privát beszélgetésre, és még az a szerencse, hogy ő olyan ember, akivel normálisan el lehet csevegni. Mindenről beszámoltam neki,amit én az egy év alatt megtapasztaltam az intézményben. Remélem, hamarosan változások állnak be.
 
#154  Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2003-10-04 17:54
(befejezés) Remélem, sikerül higgadtan képviselned magadat (magatokat), és születik valami épeszű megoldás a helyzetre. Érdemes lenne érdeklődéssel meghallgatnod az igazgatód indítékait és érveit (érdeklődő partnerként, és nem alattvalóként megkérdezned őt), miközben fel vagy készülve a magad érveivel. Talán lehet úgy irányítani a helyzetet, hogy megértve a problémáját, javaslattal állhass elő.
Feltétlen írd majd meg, mi történt
 
#153  Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2003-10-04 17:53
(folytatás) És közben gondolhatsz, amit akarsz, igazad van. Mert a tankönyv szerintem a munkafeltételek biztosításának körébe tartozik, ami az intézményvezető feladata lenne. Lehet, hogy jövőre már a tanári széket is ki kell fizetnetek majd… Tehát én a helyedben mindenképpen azon lennék, hogy az iskola vásárolja meg a kérdéses tankönyvet. Ez lenne az ízléses. A szakkönyvtámogatást nem is értem, hogy miért kevered ide, az neked mint pedagógusnak jár, és olyan irodalomra költöd, amire te akarod – ezt a támogatási formát kifejezetten az önművelés, önfejlesztés támogatására alkották meg, és nem azért, hogy a napi munka feltételeinek a megteremtését ebből finanszírozzák. Ezt neked nem az igazgatód, hanem az állami költségvetés biztosítja, és az igazgatódnak semmi köze hozzá. Az erre vonatkozó szabályozást különben olvashatod ezen a honlapon, a jogi rovat „A pedagógus mint munkavállaló” címe alatt.
 
#152  Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2003-10-04 17:52
Kedves Hajnalka
Eléggé méltatlan helyzetbe kerültél. Semmiképpen nem ízléses, amit az igazgatód csinál. A tanárok tankönyv-használatával kapcsolatban különben az a gyakorlat, hogy az iskola vásárolja meg, és könyvtári állományba veszi azokat a tankönyveket, amiből a pedagógusok tanítanak. Ez lenne a normális most nálatok is, ahol feltehetőleg az történt, hogy az iskolának el kellene számolni a tankönyvforgalmazó felé, és rájött, hogy a tanári példányokra nincs fedezete. Miután tanítanod kell valamiből, ha az iskolai könyvtáratokban nincs meg az inkriminált könyv (ez elég ciki lenne…), akkor vagy kiveszed egy másik könyvtárból, vagy kénytelen leszel megvásárolni.
 
#151  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-10-04 17:22
Kedves Hajnalka Egy kis türelmedet kérjük, megpróbáljuk a lehető legszak- és jogszerűbb választ megfogalmazni, hogy valóban a segítségedre lehessünk (OFOE).
 
#150  Ancsaszep[kukac]radnoti-elte[pont]sulinet[pont]hu2003-10-03 19:40
Kedves Etelka
Küldöm a ballagási tarisznya néhány
"lelőhelyét". Mi minden évben Papp László úrtól rendelünk.
Cím: Papp László fényképész, filmnyomó
4200 Hajdúszoboszló, Bocskai u. 16/a Telefon 06 52 361 971
Van még egyéb ajánlat is, például:
Mike Sándor és Mikéné Szabó Mária
2525 Bajna Petőfi S. u. 20.
Telefon: 06 33 516 010
Fax: 06 33 516 019
Email: tari@ballago.hu
web: www.ballago.hu
 
#149  Paróczai Hajnalkaszuszik[kukac]freemail[pont]hu2003-10-02 14:49
Ki tudna nekem segítséget nyújtani a következő dologban Kötelezheti-e az iskola a tanárt arra, hogy az órán általa használni kívánt tankönyvet megvegyeJoga van-e ahhoz a vezetőségnek, hogy utólagos bejelentéssel közölje ezt a tényt: a tanárnak ki kell fizetni azt a tankönyvet, amiből tanít. A mi középiskolánkban tegnap közölték velünk, hogy ami könyvet újonnan a tankönyvárustól (még szeptember első hetében)elhoztunk tanári példány címén, azt fizessük is ki.
Kötelező-e nekem a szakirodalom támogatásból erre fordítanomMi a tendencia nagyon sürgős lenne a válasz, köszönöm.
 
#148  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2003-09-30 12:02
Kedves Etelka Szoktak küldeni az iskolának egy csomó ilyen ajánlatot a különféle gyártók. Én már évek óta egy bajnai cégtől rendelem (Mikéné Szabó Mária, 2525 Bajna, Petőfi u.20), és nagyon elégedett vagyok. Ki is küldik utánvéttel. Elérhetőségeik: tel:33/516 010, fax:33/516 019, e-mail:tari@ballago.hu
 
#147  Kolozsiné Földvári Etelkafoldvari[kukac]math[pont]u-szeged[pont]hu2003-09-29 13:41
Tisztelt szerkesztőség
Szívesen olvasnék ötleteket arról, hogy a ballagási tarisznyákat hol szokták az iskolák beszerezni. Esetleg konkrét címeket is, Békés, ill. Csongrád megyéből.
Köszönettel
 
#146  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-09-28 20:02
A honlap valamennyi szerkesztője nevében nagyon köszönöm a dícséretet. Próbáljuk tartani a színvonalat.
 
#145  Takacs Andreatakacs_andrea[kukac]axelero[pont]hu2003-09-28 13:47
Nagyszerű, hogy létezik egy ilyen színvonalas pedagógiai honlap
 
#144  Szávai Ilonailona[pont]szavai[kukac]pontkiado[pont]hu2003-09-26 13:04
Nem reklám, tájékoztatás
Kedves Olvasó A PONT Kiadó gondozásában megjelenő Fordulópont ötödik évét tölti idén. Már kapható a folyóirat 20-ik száma, melynek címe: Kire vagyok féltékeny A Fordulópont negyedéves folyóirat, évente 4 szám jelenik meg. Minden szám egy-egy fontos, gyermekkorban gyökerező pszichológiai, nevelési, társadalmi témát jár körül. Egy-egy szám külön is megrendelhető, kötetenkénti ára 630 Ft. Egy teljes évfolyam ára 2000 Ft, éves előfizetési díja is 2000 Ft, amely nem változott öt éve, a folyóirat alapítása óta. Postaköltség nem terheli a megrendelőt, az egyre növekvő postai díjak ellenére sem. Tekintettel a folyóirat hiánypótló jellegére, értékelve az egyre növekvő érdeklődést, "lehetőségeink erejéig" a folyóirat számai visszamenőleg is megrendelhetők A borítók, a tartalomjegyzékek és egyes cikkek kivonatosan olvashatók honlapunkon: www.pontkiado.hu
Folyóiratunk megrendelhető e-mailen: rendeles@pontkiado.hu
levélben: 1300 Budapest, Pf. 215 vagy faxon (1)368-8058.

ÉLMÉNYKÖZPONTÚ IRODALOMTANÍTÁS sorozatunk újabb 2 kötettel gazdagodott

Hálásak vagyunk, ha továbbítja érdeklődő ismerőseinek, munkatársainak e tájékoztatót. Ha a továbbiakban nem kívánja kapni hírlevelünket, kérem jelezze a rendeles@pontkiado.hu címen.
 
#143  Csillag Ferenccsillag[kukac]fovpi[pont]hu2003-09-25 08:59
Az elmúlt időszakban többször is kellett a közoktatási törvény módosításáról más és más hallgatói körnek szólnom. A hozzászólásokból, vitákból pontosan kiderült, hogy minden kör [igazgatók,osztályfőnökök iskolatípustól függően] másként kezeli a titkot.
A veszélyhelyzetet többen is abban látják, hogy:
1./ a gyerek és a pedagógus szövetségre lép a szülő ellen,
2./ a pedagógus olyan felelősséget kell magára vállaljon, amely mélyebb, bensőségesebb kapcsolatot feltételez a tanítvány és közte,
3./ további komoly gondot jelenthet az is, hogy a személyiségfejlődés bbizonyos szakaszaiban a gyerek egy-egy otthoni "konfliktusát" felnagyítja.
A példák még folytathatóak lennének, ám magam azt gondolom, hogy a törvény ezen pontja olyan helyzeteket produkálhat, amely - ha a pedagósus nevelő szerepét nem erősítjük meg - kifejezetten káros lehet valamennyi szereplő részére. S a nevelő szerepet - éppen az osztályfőnöki órák jelenlegi hekyzetében - magam megkérdőjelezem.
Komoly tett lenne a törvényalkotótól, ha a titok fogalmát meghatározná Ha a titok az etika kategóriájába tartozik, akkor - hasonlóan egyéb szakmákhoz [orvos, pszichológus stb.] etikai kódex formájában közzétehető és az alkalmazása, a betartása számon kérhető. Ha jogi kategória, akkor a jogalkotónak pontos leírását kell adnia annak, mit is ért titkon; mettől meddig terjed.
Gondolkozzunk tehát, mielőtt alkalmazzuk a törvény e pontját [A rutinos, jó pedagógus ugyanis korábban is tartotta magát a titoktartáshoz törvényi szabályozás nélkül.]
Csillag F.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek