OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#120  Iliisz7[kukac]freemail[pont]hu2003-08-29 21:13
Hogyan lehet sortörést csinálni az üzenetben
 
#119  Iliisz7[kukac]freemail[pont]hu2003-08-29 21:12
Kedves Petra Köszönöm szépen a tanácsadóban közzétett kimerítő válaszodat Ili
 
#118  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-08-26 22:14
A 117. üzenetben jelzett ábrák letölthető formában fenn vannak a Pedagógiai (ezen belül a kooperációs) játékok között.
 
#117  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-08-25 13:55
Kedves Kalu és minden érdeklődő A Széttöredezett négyzetek és az Összekuszált állatok című gyakorlatok honlapon megjelent változatából valóban hiányoznak a képek. Mivel ezek nélkük nehézkes a gyakorlatok alkalmazása, a lehető leggyorsabban fel fogjuk őket tenni. Üdvözlettel Juli
 
#116  Nóraszatmaryn[kukac]axelero[pont]hu2003-08-25 08:14
Kedves Kalu
Az ábrákat sajnos nem lehet letölteni, mert nem képek. Csak a szöveget tudod lemásolni.
Üdvözlettel: Nóra
 
#115  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-08-24 21:14
Kedves "Kalu"
Az alábbi internetcímen, az AKG Kiadó megrendelhető kiadványai között találhatók Oroszlány Péter könyvei, amelyek a tanulás tanításának egy kipróbált programját tartalmazzák.
http://www.akgkiado.hu/arl.htm
A széttöredezett négyzetek letölthetőségének utána nézünk.
Jó tanévkezdést kívánunk
 
#114  Kalukvm[kukac]index[pont]hu2003-08-24 20:29
Üdvözlet a nyári szünet utolsó napján Ki tud nekem segíteni A 21. sz., Széttöredezett négyzetek c. komm. játék (a pedagógiai játékokból) ábráit elvileg le lehetne tölteni Vagy csak nekem nem sikerül
Tud-e valaki a tanulás tanítása témakörhöz feladatforrást ajánlani Más kérdésem egyelőre nincs, hiszen még csak az év elején (sem) tartunk... ) Mindenkinek jó rajtot kívánok
 
#113  Ábelszeki29[kukac]yahoo[pont]com2003-07-03 02:04
Örülök a szünetnekKi nem örül
 
#112  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-06-18 06:00
Kedves Laci Azt a cikket olvastam én is az És-ben (2003/8.). Szerintem sok igazság van benne: gond van a rendszer működésével (Lásd korábban Pétert, 102). De úgy gondolom, a dolog differenciált, nem minden gyerekre, családra érvényes ugyanaz a megállapítás. Van néhány kulcsprobléma, amiről kicsit mélyebben kellene eszmét cserélni. Például a szülő és a pedagógus közötti bizalomhiány. Meg a túlzott teljesítménykényszer, amely alól a gyerekek egy része igyekszik is kibújni. Érdemes elolvasni a honlapunk archívumában N.Kollár Katalinék vizsgálatát a tanulói terhelésről. Kiderül, hogy a felvételi körüli hisztéria áttevődött a gimnáziumi felvételik idejére, míg a felsőoktatásba való bekerülés már közel sem akkora ügy, mint néhány éve. Lehet, hogy érdemes lenne ebben rovatban néhány konkrét helyzetet körüljárni, talán akkor nem leszünk ennyire általánosak, és kevésbé beszélünk mellé, illetve el egymás mellett. Üdvözlettel Juli (Ahogyan ezt Péter jogosan felvetette.)
 
#111  Laciklaci[kukac]tmamk[pont]hu2003-06-16 08:27
Kedves Juli
Köszönöm a gyors segítséget, most magamban csak azon dühöngök, hogy miért nem találtam én ezt meg magamtól.
Az "Üzenő" oldalon kibontakozó iskola, pedagógus, szülő, óraszám vitához szeretném minden kollégám figyelmét felhívni egy tanulságos cikkre, amely az AURA júniusi számában jelent meg (ez a pilisborosjenői PTMIK kiadványa, és többek közt a Köznevelés melléklete).E. Szabó László írásának a címe: A hiba nem az Ön gyermekében van...
Nem találta fel a hideg vizet, de engem eléggé elgondolkodtatott, kiváncsi lennék más véleményére is. Üdvözlettel:Laci
 
#110  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-06-15 09:46
Kedves Péter Ahogy átgondolom, ebben a korábbi megfogalmazásomban (első sorban az e rovat terjedelmi korlátozottsága miatt) valóban tükröződött némi romantikus felhang. Talán az maradt ki, hogy ezek a valóban jól működő iskolák, pedagógusok nem kapnak, vagy csak elvétve kapnak érdemi visszajelzést, hiszen a "minőségbiztosítás" túl bürokratizált kritériumrendszere nem feltétlenül azokat igazolta vissza, akik a szó valódi értelmében kiválóak. És ha ez a visszajelzés rendre elmarad, elvész a biztonságérzet, a legjobbak is gyakran elhullanak,"kiégnek", ha van lehetőségük elmennek a pályáról és ez nagy luxus. A szülők kérdése külön téma, bár része az egésznek. Próbáljuk meg valahogyan közösen megragadni a lényeget Azontúl,hogy kommunikálnunk kellene ( és nem csak egymással. A döntéshozőkat is próbálom persze szóra bírni. Barátsággal Juli
 
#109  Péterdramaped[kukac]axelero[pont]hu2003-06-14 09:54
Kedves Juli Hangsúlyozottan mondom: szerintem is akadnak kiváló iskolák, és kiváló pedagógusok. Abban viszont egyáltalán nem értek Veled egyet – noha rendkivül szimpatikus a romanticizmusod –, hogy az ő kisugárzásuk átütő hatású lenne. A dolognak valóban van egy - a saját tehetetlenségéből adódó – forgása, de attól semmi jót nem várhatunk. A tudomány, a közoktatásirányítás és a pedagógusok sorába még beilleszteném a szülőket is. Egyébként meg bár beszélnék többet el egymás mellett, de nekem meg az az érzésem, hogy csak úgy – tekintet nélkül a másikra – mellé beszélünk. Szeretettel Péter
 
#108  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-06-13 03:53
Kedves Péter A rendszer szintjén valóban megragadhatók a "korhadás jelei". Azt gondolom azonban, hogy csak akkor lesz valami jobb az egészből, ha akadnak jó iskolák, pedagógusok. A rendszer elég nehézkesen mozdul, én a magam részéről abban bízom, hogy az egyes jól működő intézményeknek, az egyes jó pedagógusoknak lesz annyi kisugárzása, hogy végül is a rendszer egészén átjön a hatás. Persze én sem vagyok töretlenül optimista, de azért bízom abban, hogy a dolog kiforogja magát. Nagyon fontos lenne a folyamatos kommunikáció (akár elektronikus úton is) a tudomány, a közoktatásirányítás és a pedagógusok között, de ezt valahogy szörnyű nehéz összehozni. Mindig az az érzésem, hogy elbeszélünk egymás mellett.
 
#107  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-06-13 03:46
Kedves Laci A főlapon az osztályfőnöki óra kifejezésre ráklikkelve, a pedagógiai játékoknál találod meg a keresett módszereket. Jó táborozást, üdvözlettel Juli
 
#106  Laciklaci[kukac]tmamk[pont]hu2003-06-13 01:55
Aki tud segítsen
Jó néhány héttel ezelőtt az ofoe honlapján rátaláltam egy csomó módszerre, amelyeket kiscsoportban jól lehet alkalmazni például ismeretlen emberek játékos megismerkedésére. Most, nyári táborozásra készülve szerettem volna néhány módszert kigyűjteni, de nem találom a megfelelő oldalt. Aki tud segítsen megtalálnom.
Üdvözlettel: Laci
 
#105  Péterdramaped[kukac]axelero[pont]hu2003-06-13 05:54
Kedves Juli A megállapítás valóban sommás (már csak a műfaj miatt is), de az "olykor" azért igazolja. És még ha az olykornál többször is fut össze az ember igen jó pedagógusokkal, nekem mindig az az érzésem, hogy ezek az iskolák, pedagógusok, az iskola (mint alaprendszer (amely korhad)) ellenében jók.
 
#104  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-06-12 08:00
A tantárgyköziség meg az integrált tantárgyak nehéz nehéz áttörése megérne egy vitát. Úgy gondolom, hogy az iskolák általában tisztelik a hagyományokat, nehéz megszokott kereteket áttörni. A pedagógusképzés is őrzi a szaktantárgyak határait, hiszen nem jellemző, hogy integrált tantárgyak oktatására induljon szak. Egy-egy tantárgyon keresztül is lehet azért hatni a gyerekekre...
Meg szeretném nyugtatni Malfát: akadnak még fiatalok, akik valóban pedagógusok akarnak lenni. Persze nem biztos, hogy azok is lesznek, de hát mi biztos manapság.
Péter Azért túl sommás az a megállapítás, hogy "korhad az iskola". Olykor megdöbbentően jó iskolákba jut el, és igen jó pedagógusokkal fut össze az ember...
 
#103  malfamalfa[kukac]freemail[pont]hu2003-06-04 07:48
Biztos, hogy nem lenne rossz a nem tantárgyakra, tanórákra bontott rendszer, csak szerintem ez elég nehezen valósítható meg akkor, amikor a természettudományos szakokra úgy fogdossák a hallgatókat. Lehet, hogy tévedek, de a jelenleg pályán lévők kb. 20%-a lenne alkalmas erre. (A társadalom-tudományokról nem tudok nyilatkozni, bár szerintem ott meg az a gond, hogy a jelentkezők 50%-a már felvételkor tudja, hogy ő gyerek/iskola közelébe nem kíván menni.)
 
#102  Péterdramaped[kukac]axelero[pont]hu2003-06-03 07:38
Amikor a paradigmaváltás szükségességéről írtam, akkor annak egyik elemeként épp a tantárgyakra, tanórákra bontott - a valóságtól teljesen elrugaszkodott - iskolai világ ellehetetlenülésére gondoltam. Tudom, hogy ez olyan mélyen ül a tanári gondolkodásban, hogy a megkérdőjelezése egyenesen szentségtörés, de nem egy szentségtörésre van szükség ahhoz, hogy az iskola ne korhadjon tovább, és egyszercsak ne szakadjon rá a bennlévők fejére. Attól a 100%-os növekedéstől például, hogy hatodikban nem egy, hanem kettő földrajzóra lenne, az ég világon nem változik meg semmi, viszont a legjobb energiákat szívhatja el az érte való küzdelem.
 
#101  Borsa Gézaborsageza[kukac]szefeli[pont]hu2003-06-02 04:09
Megnéztem a kerettantervi ajánlást, 5-6-ban nincs informatika, 7-8-ban maradt a heti 1 óra. Hogy tudunk-e ezen valamit bűvölni, fogalmam sincs. Nálunk eddig 5-6-ban is volt, ezt én alapozó időszaknak tekintettem, elég kevés gyereknek van otthon számítógépe (csóró Somogy), Internet meg egynél sincs, kell tehát, hogy kicsit játszva ismerkedhessenek a géppel. Az sem baj, ha ez tényleg játszva történik, kell egy kis autóverseny, Aladin stb... és a kiskölyök közben akaratlanul is nagyon hasznos dolgokat tanul. 6. végére már a gyengébbje is magától értetődő természetességel nyúl a géphez. Aztán 7-8-ban szépen megtanul szövegszerkeszteni, komolyabban netezni stb. Na ezt a játszva tanulást vette most el a minésztérium bölcs döntése, mely minden bizonnyal a fejlődéspszichológia új, előttem még ismeretlen eredményein alapszik. Nesze neked elektronikus írni-olvasni tudás, meg Európa A másik szakom földrajz, na az is röhej, amit az utóbbi években ebből a szerencsétlen tantárgyból csináltak. Heti egy óra az egyik félévben, kettő a másikban. 6-ban meg heti egy. Pedig hát valahol meg kellene alapozni a környezettudatos magatartást, meg persze azt is jó lenne megtanítani, hogy hogyan működik a gazdaság, de így csak végigrohanunk az anyagon. Hányszor mondtuk, hogy kevesebb tananyagot, de alaposabban Ehelyett az óraszámok csökkennek, a mi egzisztenciális gondjaink nőnek, a gyereknek meg szegénynek, semmivel sem lesz jobb.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.20.
Felvételi pontszámítás Abszurdisztánból
Még fel sem ocsúdtunk a pontszámítási sokkból, amikor jött az újabb, nyelvtanulást érintő bejelentés, a mézesmadzag: a kormány minden 9. és 11. osztályos gimnazistának (!!!) fizeti majd...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.20.
Az oktatásért felelős államtitkár nem vett részt a Corvinusról szóló parlamenti vitában
Bódis azt mondta, az előterjesztő nem az Emmi és nem az oktatási államtitkárság volt, ezért nem vett részt a vitában. Az államtitkárt a munkatársai megpróbálták azzal kimenteni, hogy „...
(Forrás: 444.hu)
--
2019.02.20.
A munkaerőhiány miatt a duális képzés sem érdekli a fiatalokat
Úgy tűnik, kudarcba fullad a kormány próbálkozása, hogy enyhítse a munkaerőhiányt: 2015-ben azért vezették be a országosan a német mintára kidolgozott duális képzést, hogy a hallgató...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.02.20.
ITM: Várhatóan 1200 iskola vesz részt a Pénz7 témahéten
Az idén várhatóan 1200 iskola több százezer diákkal vesz részt a Pénz7 elnevezésű témahéten, amely során igyekeznek megismertetni a fiatalokkal a pénz és a vállalkozás világát – mondta...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Könnyebb lehet az iskolatáska
Tegnap járt le a határidő azon szülők számára, akiknek a gyermeke főiskolán vagy egyetemen tanul tovább, mivel vasárnapig lehetett jelentkezni az ősszel induló felsőoktatási képzésekre...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Mi van, ha a tanár lekever egy pofont, és nem bűnös?
Egy zalai falu általános iskolájában egy 13 éves diák 2017-ben megütött egy másodikos gyereket. A tanár közbeavatkozott, a diák meg akarta ütni, majd megrúgta, mire a tanár lekevert neki...
(Forrás: index)
--
2019.02.20.
Palkovics újra üzent az Akadémiának és a kutatóknak
A miniszter elárulta, hogy pénteken találkozik legközelebb az MTA vezetésével és gyors megegyezésben bízik. Palkovics László elmondása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium...
(Forrás: Népszava)
--
2019.02.20.
Készen állnak a sztrájkra a tanárok
öbb ezer visszajelzés érkezett már a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) felmérésére, amellyel a tanárok sztrájkhajlandóságát szeretnék feltérképezni. Szűcs Tamás elnök lapunknak...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek