OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#36  Varga Attilavargaa[kukac]oki[pont]hu2003-01-09 20:07
Én nem látok semmi kivetnivalót abban, ha egy tanár pluszórákra szerződést köt az iskolájával. Ha tanítással akar pluszpénzt szerezni, úgyis fog pluszórákat vállalni. Miért ne tehetné ezt meg az iskola keretein belül
Ormai Vera gondolataival én is egyetértek. A létszámhatárok esetében az legalább előrelépés, hogy a törvény szól az ellenőrzésükről (bár nem hiszem, hogy a max. 50.000 forintos büntetés elriasztó erejű) Eddig inkább csak irányszámként vették figyelembe a határokat az iskolák.
 
#35  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-01-07 12:22

Kedves Látogatók Jó lenne, ha elmondanátok a véleményeteket az Oktatási törvény módosítási javaslatának egy bizonyos pontjához, amelyet a PDSZ kifogásol.
A módosító javaslat ugyanis lehetővé tenné, hogy az intézményvezetők és a pedagógusok megállapodása alapján az előírt kötelező óraszámon felüli órákat teljesítsenek a pedagógusok, amiért cserében egy ún. teljesítményszorzó alapján külön díjazást kellene megállapítani a munkaszerződésben.
A PDSZ szerint a javaslat túlmunkára kötelezné a pedagóguisokat, s az oktatás színvonalának csökkenéséhez vezet. Ráadásul, ha egy tanár több órát vállal azzal kollégáitól veszi el a munkát, és így a pedagógus-munkanélküliség is kialakulhat.
Hiller István oktatási államtitkár szerint a tervezet egy eddig is létező gyakorlastot legalizál. Köztudott ugyanis, hogy sok pedagógus saját iskolájában vállalna többletpénzért többlet feladatot.

Nektek erről mi a véleményetek Ez valóban lényeges, sőt "zsebbe vágó" kérdés. Én személyesen erről azt gondolom, hogy még mindig jobb, ha a pedagógus a saját intézményében vállal túlmunkát (persze fizetségért), mintha a munkaerejét másutt bocsátja áruba.
 
#34  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2003-01-06 11:05
Szervusz, Jucó, neked, nektek is boldog újévet. Most egy hónapja nézzük a számlálót, a honlap megújulása óta 900 látogató volt. Ez nem rossz eredmény. Nagyon remélem, hogy az interakvitás is kap egy kis lendületet, miután mindenki remekül kipihente magát a szokatlanul hosszú téli szünetben, és derüs hangulatban várja a jövőt.
 
#33  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2003-01-05 23:20
Mindenkinek nagyon boldog, eredményekben gazdag új éve kívánokKívánom, hogy induljon be a lap úgy igazán
 
#32  Dálnokiné Pécsi Klárapecsi[pont]klara[kukac]axelero[pont]hu2003-01-04 20:44
A drogtörvénnyel kapcsolatban szeretném aggályaimat kifejezni,hogy félő, hogy a szociálisan leginkább hátrányos gyerekeket veszélyeztetné az iskolákba bekerülő drog.Az 1988-as Ensz egyezmény tiltja a gyermekek kábítószerfogyasztását,de kérdés, kinek lesz módjában megakadályozni a kábítószer iskolába való bekerülését.Tekintve,hogy a dilernél csak kis mennyiség lesz,és azt is "csak" közös fogyasztásra szánta.
Nem látom azokat a szabadidős programokat - és a pénzeszközöket rá,amellyel a fiatalokat el lehetne téríteni a drogfogyasztástól.
Hiányoznak a megfelelő számú rehabilitációs intézetek is.
 
#31  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-29 18:50
Itt szeretném tudatni minden érdeklődővel, hogy az Oktatási Minisztérium elkészítette a közoktatásról szóló 1993. évi törvény módosításának tervezetét. A tervezet szövege elolvasható az OM és a Sulinet honlapján. (www.om.hu, www.sulinet.hu). Az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületétől is kértek előzetes véleményt január 10-i határidővel. Szeretnénk ebben a közérdekű kérdésben a pedagógusok minél szélesebb körének az álláspontját képviselni. Használjuk ki e célból ezt a faliújságot, amelynek a gyorsasága mellett előnye, hogy lehetőséget ad az azonnali közvetlen reflexióra is
 
#30  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-29 11:44
Nóri Meg mindenki, aki esetleg e-mailen szeretne velem kapcsolatba lépni. A levelezőprogramom olykor nem fogad üzeneteket. A sürgős dolgokat küldjétek ezen a faliújságon. Mindenkinek nagyon Boldog Újévet kívánok ezen az útvonalon is. Juli
 
#29  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-25 14:20
"Karácsony első napja van, köszönt és minden jót kíván egy csíz a csupasz körtefán"
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek, aki olvassa a falat.
 
#28  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-20 01:13
Kedves Jucóka Nagyszerű lesz a dolog januárban is, és bármikor, folyamatosan.
Mindenkinek Nincsenek nálatok olyan diákok, akik verset, prózát írnak Küldjetek ilyeneket, a legjobbakat feltesszük a honlap "előterébe".
Kinek van valami jó ötlete a tanácsadói rovat megmozgatásához
 
#27  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-18 21:58
Köszönöm János az információt. Póstázom a Julinak a nyilatkozatot.
Julikám A kérdőívek feldolgozásából csak januárban lesz megfogható anyag, akkor tudok a tapasztalatokról egy kis képet adni, de az egy átfogó kép lesz az iskola megítélését, az elégedettséget, elégedetlenséget és igényeket illetően. A családi kapcsolatok javíthatóságának alaposabb vizsgálatát pedig egy későbbi időpontban tudnám elképzelni, ha a tantestülettel kiválasztanánk mint továbbfejlesztendő területet.
 
#26  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-16 18:13
Köszönöm, János, hogy szólsz, ezt elnéztem. Majd javítjuk az alapszabályt. Jucóka Nincs kedved részletesen leírni a kérdőíves tapasztalatokat Esetleg néhány részletet közeadni a válaszokból Persze név nélkül
 
#25  Janmjan[kukac]mail[pont]datanet[pont]hu2002-12-15 23:19
Kedves Jucó
Egyszerű Küldje el a belépési nyilatkozatot a következő címre:
Szekszárdi Júlia
Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
1051 Budapest, Dorottya u. 8.
Itt jegyzem meg, hogy az alapszabályban helytelenül az egyesület régi címe szerepel.
Üdvözlettel: J.
 
#24  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:17
Megint elfelejtettem, szívesen támogatnám belépésemmel az egyesület munkáját, de nem tudom mit kezdjek a belépési nyilatkozattal. Tájékoztassatok, hogyan juttathatom el és kinek.
Üdv.
 
#23  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:12
Szervusztok
Julikám, teljesen egyetértek a gondolatoddal, nem közömbösségről van szó a szülők részéről, hanem arról a sokadrangúságról, amit elfoglal a gyermek iskolai élete a család millió gondja mellett. Én is erről erről beszéltem, amikor idő hiányában ránk bízza az iskolai problémák megoldását. Ezért is nehéz megoldást keresni a kapcsolat javítására. A mi hátrányos helyzetű, vidéki tanulóinknál még egy internetes kapcsolat is elképzelhetetlen jó ideig. Csak beleolvasás szintén nyilatkozva a kérdőíveinkről elmondhatom, hogy igénylik a szülők az osztályfőnökökkel való gyakoribb találkozást (lsd saját osztályom kérdőíve), de még a szülői értekezletekre is kis százalékban jelennek meg (nálam 14 fő a 38-as osztálylétszámnál). Csak a gyerekek érzelmi megközelítésén keresztül tudok próbálkozni, hogy rajtuk keresztül csalogassam be az intézetbe legalább valamilyen más időpontban a szülőket.
Kálmán Meglátogattam honlapotokat, igazán érdekes lehet a program, de ...˛Ugye nem kell ecsetelnem, hogy mit jelent egy iskolában előállni egy ilyen lehetőséggel a mai szűkös keretek közt, főleg, ha a szociometria használatában is egyedülálló vagyok. Így marad a feldolgozásra a téli szünet, és több-kevesebb sikerrel az önálló "terápia", mert még a város is pszichológus gondokkal küzd.
 
#22  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:29
Bocs, én tévedtem, véletlenül beírtam a www-t az elejére. Rendben van a cím Érdemes megnézni, ez egy valóban működő és hatékony program. Mindenkinek ajánlom.
 
#21  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:25
Kedves Kálmán A megadott címen nem elérhető a honlap. Nincs benne elírás Pedig a program valóban nagyon izgalmas lehet az osztályfőnökök számára (is).
 
#20  Kálmánszatmari[kukac]radnoti-elte[pont]sulinet[pont]hu2002-12-12 10:04
Mindenki figyelmébe
Akit érdekel a "Közööségek Tükörben" program, ami egy szociometriai vizsgálatra épülő fejlesztő módszer az iskolai közösségek részére, az a http://pc2.radnoti-elte.sulinet.hu honlapon bővebb információkat talál róla és emailban kereshet engem is további infókért.
 
#19  nóranora_szatmary[kukac]hotmail[pont]com2002-12-12 01:45
A témával kapcsolatban érdemes beleolvasni Szabó László Diagnózis az iskoláról - Kórkép magunkról című, gondolatébresztő cikkébe (ÚPSZ 2002/07), melyben többek között arra keresi a választ, hogy sok esetben miért marad eredménytelen az iskola azon igyekezete, hogy együttműködésre késztesse a szülőket.
A cikk a honlapról is elérhető (Tematikus olvasnivalók az ÚPSZ oldalain / Értékelés).
 
#18  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:16
Jucóka Valóban érdekes lenne a szülői kérdőívetek eredménye
 
#17  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:14
Vajon miért "érdektelenek" a szülők Valóban mindig közömbösség húzódna a dolgok hátterében Nincsenek-e ők ugyanúgy agyonhajtva, mint mi, pedagógusok Nekünk van-e mindig elég időnk és energiánk a gyerekeinkre, és milyen sűrűn tartjuk a kapcsolatot az ő iskolájukkal
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek