OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#2624  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2013-03-05 20:32
Kedves Mari! Nagyon köszönjük a népszerűsítést.
 
#2623  Hercz MáriaMarilka35a[kukac]gmail[pont]com2013-03-05 00:25
Kedves Szerkesztőség, kedves Juli!
Újabb tanítójelölt hallgatókat irányítok felétek..
A hallgatókkal blogot vezetünk az órákról, íme egy részlet:
"A múlt órán megismert ofoe.hu-t már böngészgettem, és igen érdekes cikkekre leltem, melyek nem csak osztályfőnököknek szólnak, hanem nekünk kezdőknek is. A Háttér rovatban leltem rá „Az a tekintélyelvű világ már nem visszahozható” című cikkre, mely az autokratikus vezetés hátrányairól szól. A többi írás is nagyon érdekes. Mindenkinek szíves figyelmébe ajánlom."
Köszönöm nektek!
 
#2622  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2013-03-04 20:30
Kedves ax! A választ mi is sejtjük, és tartunk attól, hogy ez megegyezik azzal, amit Te erről gondolsz. No comment...
 
#2621  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-03-04 20:22
Kedves Erzsébet! Sajnos, ha a munkáltató utasítja, feltételezhetően köteles a pedagógus elvállalni a feladatot. Az más kérdés, hogy méltányosságból el lehetne ettől tekinteni. Már csak azért is, mert sok köszönet nem lesz egy ilyen osztályfőnökségban a gyerekek számára sem. Arra hivatkozni, hogy három év múlva a felmentését fogja kérni, szintén nem érdemes. Három év után majd valaki váltani fogja, ha mégis megkapja a megbizatást. A legcélszerűbb lenne ezt a problémát – ha lehet – helyben megbeszélni az illetékesekkel.
 
#2620  axaxkaro[kukac]vipmail[pont]hu2013-03-04 18:15
Tudom a választ, sajnos... De: elképzelhető, hogy a sok éve működő pedagógus énekkartól bérleti díjat kérjenek az osztálytermi próbáért? Elképzelhető, hogy a tanároktól bérleti díjat kérjenek, ha saját iskolájuk ótvaros tornatermében kosarazni merészelnek?
 
#2619  Mihály Erzsébetgabinemet[kukac]gmail[pont]com2013-03-04 16:33
Tisztelt Szerkesztőség! Beosztott pedagógus köteles-e elfogadni osztályfőnöki megbízást, vagy visszautasíthatja azt? A visszautasításkor hivatkozhat-e arra, hogy évek óta folyamatosan osztályfőnök, illetve,hogy a nők 40 éves nyugdíja szerint 3 év múlva felmentését fogja kérni?
 
#2618  Annaancsuszka13[kukac]freemail[pont]hu2013-02-23 15:36
Tisztelt Szerkesztőség!
Egy kicsit valóban megkeveredtem, az utolsó üzenetek alatt a kommenteknél láttam meg Tibor hozzászólását, azt hittem erről az oldalról is lehet válaszolni rá. Köszönöm, hogy áthelyezték, tulajdonképpen odaszántam én is.
 
#2617  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-23 14:00
Kedves Surányi Mária! Semmi ilyesmiről nem hallottunk, tudomásom szerint szó nem esett az ECDL vizsgák kötelezővé tételére a pedagógusok számára. Hogy mi kerül bele az életpálya modellbe, még nem eldöntött, de ezen a vonalon sem sikerült olyan információt szereznünk, ami megalapozta volna ezt a feltevésedet.
 
#2616  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-23 13:10
Kedves Anna! Elnézést kérünk, de ezt az üzenetét átmásoljuk a cikkekhez kapcsolódó kommentekhez, ahol Tibor is megszólalt. Rendkívül fontos ez a bejegyzés, nem szeretnénk, ha figyelmen kívül maradna. Az Üzenő rovatban nem biztos, hogy megnézik az e téma iránt érdeklődők. Azért itt is meghagyjuk. Szeretnénk azt is jelezni, hogy március 2-i Digitális Nemzedék Konferencián külön szekció lesz Digitális szülő címmel, ahol az E-napló kérdése is napirendre kerül majd. Biztos, hogy a témával a továbbiakban a honlapunkon is foglalkozunk még. Köszönjük az észrevételeit. Üdvözlettel a szerkesztőség.
 
#2615  Annaancsuszka13[kukac]freemail[pont]hu2013-02-23 12:19
Kedves Tibor!
Nem egyedi esetről van szó, az elektronikus naplóval nekünk is gondjaink vannak. Mi is megkaptuk az osztályfőnöki beírást, gondolom valami központi akcióról lehet szó. Idézem:
"Tisztelt Szülő!

Idézek az osztályfőnöki munkaköri leírásomból:
...havonta ellenőrzi az ellenőrzőkben a tanulók érdemjegyeinek beírását és a szülői aláírásokat.
Tisztelettel kérem Önöket szíveskedjenek a gyermekeikkel együtt az ellenőrzőben a jegyeket vezetni, majd azt havonta egyszer aláírni!
Tájékoztatásul közlöm, hogy februárban a piros színnel beírt jegyeket én pótoltam. Mivel nem feladatom a jegyek bemásolása az E-naplóból az ellenőrzőbe, ezért ezt a következőkben nem is teszem meg, illetve osztályfőnöki figyelmeztetést fogok adni ezek elmulasztásáért.

Tisztelettel: xy osztályfőnök (2013.02.14.)"

Valentin napi ajándékként talán kicsit nyers a stílus, de nem szokatlan, akinek középiskolába jár a gyereke az ilyen közleményeken már nem akad fenn. A helyzet nálunk reménykeltőbb, mint Önöknél, valamelyik gyerek megkérdezte, hogy mi a konkrét elvárás és kiderült, hogy a hónap utolsó 3-4 napjában kell a szülőnek aláírni az ellenőrzőt. Mindenkinek azt javaslom, ne engedje magán az alattvalói érzés eluralkodását, nyugodtan kérdezzen vissza (korábban mi sem kaptunk a konkrét elvárásokról semmiféle tájékoztatót). Egyébként mi is vidéki iskolába "járunk" (Barcson, remélem nem sértek személyiségi jogokat, bár ezt a honlapot szerintem erről a vidékről nagyon kevesen olvashatják, így nem szúr szemet senkinek).
 
#2614  Máriasuram[kukac]gmail[pont]hu2013-02-22 23:11
A pedagógusokra értettem.
 
#2611  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-22 07:50
Kedves Mária! Kire vonatkozik a kérdése az ECDL vizsgával kapcsolatban?
 
#2610  Surányi Máriasuram[kukac]gmail[pont]hu2013-02-21 12:54
Tisztelt OFOE!
Azt hallottam, hogy 2014-től kötelező lesz az ECDL vizsga megszerzése. Lehet erről pontosabbat tudni?
 
#2607  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-15 21:30
Ma sikeresen lezajlott az OFOE Hajónapló elnevezésű szakmai műhelyfoglalkozása, ahol Jesztl József játékpedagógussal beszélgettek a résztvevők. A következő Hajónapló március utolsó hetében lesz.
 
#2606  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-14 20:17
Kedves Edit! Elnézését kérjük, de nem foglalkozunk munkajogi kérdésekkel egyszerűen azért, mert nem érezzük magunkat felkészültnek rá. Egy ilyen folyamatosan változó jogi környezetben javasoljuk, hogy olyan fórumhoz forduljon, amelyik ezekben a témákban naprakész (pl.a jogiforum.hu).
 
#2605  Editedit04[kukac]citromail[pont]hu2013-02-14 19:48
Tagiskola vezető vagyok 1-4. évfolyamos tagiskolában 2008-tól.Heti 12 kötelező órám van. 2010 decemberében pedagógus szakvizsgával együtt közoktatásvezetői szakképesítést szereztem.Az átsorolásom megtörtént G kategóriába.
Jár-e nekem a további szakképesítésért adható 5% is?
Előre is köszönöm.
 
#2604  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-14 15:37
Kedves Kérdezőnk! Ebben a bizonytalan jogi környezetben nem vesszük a bátorságot, hogy erre autentikus választ adjunk. Javasoljuk, hogy forduljon olyan fórumhoz, ahol napra készek munkajogi kérdésekben.
 
#2603  mamoca14buskrisztina67[kukac]gmail[pont]com2013-02-14 10:38
Tisztelt OFOE!
Szeretném megkérdezni, hogy magyar-ének szakos tanári végzettséggel lehet-e alsó tagozaton (nem emelt szintű oktatásban!) éneket tanítani.
Válaszukat előre is köszönöm: mamoca14
 
#2601  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-02-08 15:22

Kedves Krisztina!

Ez központilag biztosan nincs szabályozva, esetleg az iskola szintjén lehet ilyen szabályt hozni. Van olyan pedagógiai vélemény (s ez számunkra is elfogadható), amely szerint a gyerekek számokban kifejezhető teljesítménye bizalmas adat, amit nem tanácsos nyilvánosan kihirdetni, hiszen ez megszégyenítheti a gyengébben teljesítőket, és nincs fejlesztő hatása.

Az viszont alapvető, hogy a gyerekek (és persze a szüleik) pontosan ismerjék a követelményeket, és össze tudják azt vetni az elért eredményükkel.

A magatartás és a szorgalom jegyek megbeszélése abban az esetben válik pedagógiai szempontból hasznossá, ha közösen meghatározott szempontok alapján a gyerekek maguk ítélhetik meg, hogy ki milyen minősítést kap.

Itt jelzem, hogy az értékelés két fajtáját: a fejlesztő és a minősítő értékelést mindenképpen el kell különíteni egymástól, hiszen eltérő a funkciójuk. A fejlesztő értékelés esetében helyeselhető dolog kizárni a nyilvánosságot, és arra figyelni, hogy az adott gyereknek mi válik előnyére.

Az jó, ha a gyerekekkel is beszélgetsz a teljesítményükről, de inkább arról, hogy miben jók, mit kell erősíteniük, illetve pótolniuk. Fontos,hogy meghallgasd őket, megismerd a sajátmagukról kialakított véleményüket. Hogy ez négyszemközt, kiscsoportban vagy az egész osztály bevonásával történik-e, az az adott helyzettől függ. Ezt meg lehet tenni anélkül is, hogy számokat és százalékokat mondanál nekik.

Nagyon vigyázz arra, hogy a szülők bizalmát ne veszítsed el. Semmiképpen se hadakozz velük! Beszéljetek őszintén a témáról, kérdezz rá, hogy miért érzik a nyilvánosságot sérelmesnek, és az ő véleményüket is meghallgatva próbálj kialakítani egy olyan értékelési eljárásrendszert, amely mindenki számára elfogadható.

Sok sikert kívánunk!
 
#2600  Kovács Krisztinaof12171982[kukac]citromail[pont]hu2013-02-08 11:12
Tisztelt OFOE!
Tanítványaim szülei azt sérelmezik, hogy a dolgozat eredményeit (százalék,érdemjegy) az osztállyal közösen szoktuk megbeszélni. Szerintük ez minden gyermek személyiségi joga és nem hozhatom a többiek tudomására az elért eredményeket. Ez elég sok nehézséget okoz. Akkor a hóvégi magatartás és szorgalom jegyeket sem alakíthatjuk ki közösen? Hol van ez pontosan szabályozva? Válaszukat köszönöm! Krisztina
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.02.17.
Nincs jobb mérés a felvételinél
Szinte minden évben felmerül, hogy a központi középiskolai felvételire elegendő-e a 45 perc tantárgyanként, illetve könnyűek vagy nehezek-e a feladatok. A lapunk által megkérdezett gyakorl...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.17.
Szódolgozat
Öveges Enikő és Csizér Kata tavaly tette le Vizsgálat a köznevelésben folyó idegennyelv-oktatás kereteiről és hatékonyságáról című kutatási jelentését az Oktatási Hivatal asztalá...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.02.17.
Radó esete a brit tudósokkal. Nahalka István írása
A tanulási elmaradást az a látens diszkrimináció hozza létre, amelyet az iskolák működtetnek egyoldalúságukkal, sajátos értékorientációikkal, bizonyos kultúrák kirekesztésével. Lá...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.02.17.
Diákolimpikonoktól határon túli doktoranduszokig egyre többen állnak ki az MTA mellett
Kedden Budapesten mintegy 1000-1500 fő tiltakozott az MTA épülete előtt a tervezett ellehetetlenítés ellen (a demonstrációtól percről percre tudósítottunk), emellett Szegeden, Kolozsváron...
(Forrás: mérce)
--
2019.02.17.
Mennyibe kerül a nyelvvizsga: akár több százezer forintos kiadással is kell számolni
A továbbtanulás nemcsak izgalommal, hanem anyagi terhekkel is jár, amit az OTP Öngondoskodási Index szerint a szülők 81 százaléka akár lemondások árán is vállalna. Sok családnak azonban...
(Forrás: eduline)
--
2019.02.17.
Utópiának tűnik, hogy bárki is megállítsa a Facebook pénzcsináló adatporszívóját
Ahogy a tavalyi, az idei évindító üzenetében is azt ígérte Zuckerberg – akinek a szavazati jogok 60 százalékát birtokolva teljes az ellenőrzése a cég fölött –, hogy rendet tesz a Facebook...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.17.
"Ha ma lennék 16, valószínűleg nagyon be lennék szarva" (Hercsel Adél intejúja Simon Mártonnal)
Ha összeszedném tíz barátomat, akik hasonlóan gondolkodnak, mint én, száz dologban nem értenénk egyet. Ezért kellene beszélnünk róla, a dolgok ott kezdődnek el. Az a baj, hogy leszoktunk...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.15.
Az óvszernek van értelme az iskolákban az ENSZ szerint
Az ENSZ Népesedési Alapja adott ki egy jelentést, amelyből kiderül, hogy ha óvszereket osztanak az iskolákban, azzal egyrészt megelőzhetők különböző nemi úton terjedő betegségek, másr...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.02.14.
Volt már idén szülői értekezleten? Volt bármi értelme?
Az osztályfőnök ismerteti a fontos dátumokat, határidőket, beadandó pénzeket, általánosságban beszél az osztályról. A szülők közben aláírják a megfelelő papírokat. Tanév elején...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek