OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#2413  Mónivarghamonika74[kukac]gmail[pont]com2012-08-09 12:03
Szeretném megtudni, hogy a 2012-13-as tanévben pedagógus tanári diplomával foglalkoztatható-e 3.-4. osztályban, összevont napköziben, tanító státuszon?
Köszönöm: Móni
 
#2412  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2012-07-27 17:21
A határozatlan idejű munkaviszonyt mind a munkavállaló, mind a munkáltató (rendes) felmondással megszüntetheti. A felmondás egyoldalú jognyilatkozat, amelynek érvényességéhez a másik fél egyetértése vagy elfogadása nem szükséges.
A Fő Szabály az, hogy amennyiben a felmondást a munkaadó kezdeményezi, úgy a felmondási idő felében kötelezheti munkavégzésre a munkavállalót. A felmondási idő második felében a munkavállalót a munkavégzés alól fel kell menteni.
Más a helyzet akkor, ha a felmondást a munkavállaló kezdeményezi. Ebben az esetben a felmondási idő teljes idejére munkavégzésre kötelezhető a munkavállaló.
 
#2411  Virágxanikax[kukac]windowslive[pont]com2012-07-27 08:20
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy közalkalmazott köteles le dolgozni a felmondási ídőt vagy felmondhat azzonal?
 
#2410  A szerkesztőosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2012-07-17 16:56
Tisztelt látogatók!
Szeretnénk felhívni mindenki figyelmét, hogy weboldalunk üzenő rovata nem hirdetési felület, az ide feltöltött hirdetéseket törölni fogjuk.
Természetesen oldalunkon lehet hirdetni, de ehhez előzetes kapcsolatfelvétel szükséges, kérjük, keressék ez ügyben a szerkesztőt.
Minden jót,
A szerkesztő
 
#2408  Underground Kiadóinfo[kukac]undergroundkiado[pont]hu2012-07-01 22:38
Az Underground Kiadó meghosszabbította az akcióját. A Digitális_de_generáció című kötetet július 10-ig átutalás esetén ingyen postázza. A részletek itt olvashatók.
 
#2405  Underground Kiadómegrendelem[kukac]undergroundkiado[pont]hu2012-06-17 20:21
A Digitális_de_generáció című könyvet Magyarországon belül utalás esetén június utolsó napjáig ingyenesen postázzuk.

Legkésőbb az utalás beérkezését követő munkanapon elsőbbségi küldeményként adjuk postára a csomagot.

Számlaszámunk: 10300002-10526876-49020013 (Underground Kiadó és Terjesztő Kft.). Utalás közleményében a szállítási cím legyen.

Ha bármi kérdése van a megrendeléssel, például szeretné utánvétesen,vagy inkább személyesen, bátran keressen minket a +36303877877
központi számunkon, vagy a megrendelem@undergroundkiado.hu címen.

Intézmények számára utólagos utalás is lehetséges.
 
#2404  www.ifjusagitaborok.hu info[kukac]ifjusagitaborok[pont]hu2012-06-08 10:04
Áprilistól változott a táborozni készülő gyermekek egészségügyi igazolására vonatkozó eljárásrend az ide vonatkozó módosított kormányrendelet szerint. Egyszerűsödik, az esetenként időigényes táborozás előtti orvosi igazolás kiadása. Nincs szükség napokkal a táborozás előtt az iskolaorvos vagy más orvos felkeresésére. Az idei nyártól egy kötelezően kitöltendő szülői nyilatkozat váltja fel, mellyel igazolja, hogy a gyermek egészségesen, megfelelő egészségi állapotban megy közösségbe. Ezt a tábor megkezdése előtt 4 napon belül kell formanyomtatványon igazolnia a szülőnek, gondviselőnek. A nyomtatványt a táborozás szervezőjének kell átadnia a szülőknek, és legkésőbb a tábor kezdőnapjáig visszakapni, melyet a tábor ideje alatt a szervezőnek, tábort vezető pedagógusnak magánál kell tartania! A nyilatkozatnak a jogszabályban meghatározott alaki követelményeknek meg kell felelnie, a meghatározott adatokat tartalmaznia kell. Amennyiben még nincs meg a szükséges formanyomtatvány, ITT kérhet INGYENESEN szerkesztett űrlapot. Kérjük tájékoztassa a tábort szervező kollégákat!
 
#2402  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2012-05-31 19:01
Fehér Péternek volt két éve egy izgalmas kutatása a netgenerációról. Most kerül sor a folytatásra. Jó lenne, ha minél több első és másodéves egyetemi vagy főiskolai hallgató kitöltené. segítsetek ebben!
A kérdőív elérhető ezen a linken.
 
#2401  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2012-05-31 08:36
Mindenkinek nagyon ajánlom Lőrinc László Mit kezdjünk a Nemzeti Összetartozás Napjával? című gondolatébresztő írását a TTE honlapján.
 
#2396  gyöngyingyong[kukac]freemail[pont]hu2012-05-30 11:10
A FELADATOKAT ÚGY KELL MAJD MEGOLDANOTOK, HOGY ELOLVASSÁTOK A FELADATOKHOZ TARTOZÓ SZÖVEGEKET, ÉS VÁLASZOLTOK AZ EZEKKEL KAPCSOLATBAN FELTETT KÉRDÉSEKRE.

HA EGY OLDALT BEFEJEZTETEK, LAPOZZATOK A KÖVETKEZŐRE!

Ezeket mind felolvastam jó tanácsként reggel a kompetenciamérős kis füzetből.
 
#2395  Peer Krisztinapeerkrisztina[kukac]gmail[pont]com2012-05-29 11:25
Az ofoe szekció anyaga, a közös munka eredménye
 
#2394  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2012-05-27 12:18
Tegnap kb. 200 fő részvételével sikeresen lezajlott a Digitális Pedagógus Konferencia az ELTE Iskolapedaqógiai Központja és az OFOE szervezésében. Aki elmulasztotta, és kíváncsi rá, a plenáris előadásokat, a kerekasztal-beszélgetést, valamint az IKT-s jó gyakorlatok pályázat győzteseinek bemutatóját megnézheti a konferencia honlapján . Az eseményről a későbbiekben részletesen is tájékoztatunk majd, de a kapcsolódó online tanulmánykötet ugyanezen a portálon már két napja lapozható.
 
#2393  Peer Krisztinapeerkrisztina[kukac]gmail[pont]com2012-05-25 12:26
Kapható a digitalis_de_generáció kötete!!!

http://undergroundkiado.hu/index.php?konyvet=olvass&aloldal=ofoe-digitalis_de_generacio&id=121
 
#2392  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2012-05-24 17:47
Kedves Éva! Nem kell, és nem szabad a pedagógusnak az említett módon beszélnie a gyerekekkel. Meg a felnőtteknek sem egymással. És sajnos azt sem lehet mondani, hogy ez a jelenség kivételes lenne. Tudom, nehéz az élet, nagy a bizonytalanság, erősödik a bizalmatlanság (pedagógusok és a szülők között is, kölcsönösen), és ha a gyerekek ezt tapasztalják, mit várhatunk a jövőtől? Mit lehetne tenni az ilyen és ehhez hasonló esetekben?
 
#2391  Évabevabi[kukac]citromail[pont]hu2012-05-23 12:41
Tiszteletem!
Kérdezném, hogy egy pedagógusnak miért kell úgy beszélnie /ordítania/ egy 8 éves gyerekkel / persze más ne hallja/, hogy nem kötelező ebbe az iskolába járni és az Állatkertbe való és egy pszichológus kellene neki. Persze a szülőnek ezt már elfelejti mondani. Hogy fognak felnőni ezek a gyerekek, mit várunk tőlük, nem azt mondom, hogy ne vonják felelőségre,mert igen is tisztázni kell a dolgokat. De egy gyerek így nem tudja megvédeni magát. Szomorú, hogy eljutottunk idáig.
 
#2389  Peer Krisztinapeerkrisztina[kukac]gmail[pont]com2012-05-19 21:15
Kedves Isti!

Bár nem írja, ön milyen viszonyban áll az érintett diákkal (vagy tanárral), de érezhetően nagyon felháborítja a pedagógus viselkedése. Azt gondolom, mindenképpen beszélni kell az osztályfőnökkel és ezt a gyerek szüleinek kellene megtennie. Természetesen mindent a gyerekkel előtte érdemes egyeztetni, ne a háta mögött történjenek a dolgok. A személyes beszélgetés, a sérelmek megfelelő formában történő közlése és a pozitív megoldások keresése segítheti a probléma megoldását.
 
#2388  Peer Krisztinapeerkrisztina[kukac]gmail[pont]com2012-05-19 21:08
Kedves Zsuzsi,

A felnőtt lét küszöbén áll, értem a felháborodását, ugyanakkor olyan ügyben kér segítséget, amiben látatlanul, ismeretlenül, interneten keresztül nehéz lenne segíteni. Ha mindenképpen úgy érzi, nem tud a szüleivel beszélni egyedül, külső szakemberre van szüksége, azt javaslom, keressen fel személyesen egy szakembert (pszichológust) egy gyermekjóléti szolgálatnál, vagy családsegítő szolgálatnál, vagy ha van, az iskolájában. Az ő segítségével talán le tud ülni a szüleivel és közösen át tudják beszélni a problémát, mert nélkülük ebben nem történhet elmozdulás. Egy pszichológus segíthet Önnek is ebben a nehéz élethelyzetben és a támogatásával előre lendítheti a probléma megoldását.
 
#2387  IstiCserk42[kukac]gmail[pont]com2012-05-17 14:55
Jonapot azt szeretnem megkérdezni mit tehetek abban az esetben ha az osztály főnökök hazudozik az igazgatónak és az orvosi (érvényes orvosi pecséttel ellátott) igazolást a szülői igazolás hoz írja. Továbbá kinéz magának egy gyereket akit ki akar közösiteni az osztályból és megnem magyarázható okokból kifolyólag a diák rossz hírnevet kelti és kirúgási szándékát nyilvánosan is az osztálytársak tudtára hozta. A diákot szánalmasnak nevezi és diszkriminalja a közösségi életből. Az órán tanár létére ha kedve szottyan felfüggeszti az órát és telefonjan játszik. Az osztályfőnöke teendőket a facebookos csoportban intézi ami szerintem diszkriminatív azokkal szemben akiknek nincs anyagi hátterük az internet fedezésére. Továbbá a fent említett diákot kizárta a csoportból . A diák aki teljes lelki sokakban el emiatt a tanár miatttavaly osztály első volt idén meg 4.5 ős átlag ja van és most is osztály első , és tavaly dicséretet is kapott. A kérdésem hogy az eddigi problémák megoldhatoak-e vagy jogi segítséghez kell forduljak? Előre is köszönöm a válaszuk egy felháborodott ismeros
 
#2385  Zsuzsivzsuzsa20[kukac]citromail[pont]hu2012-05-17 11:18
Elnézés:
Nekem csak egyetlen gondom van édesanyám és édesapám nevel most középiskolába járok 18 éves leszek óktorberben de ez az iskola nem vezet sehova nem tudok erről a szakról továbbtanulni meg még az is itt van hogy az iskolában a többiek mindig kigúnyolnak találtam most Magyarországon egy jó hírű iskolát de a szüleim nem engedig arra hivatkozva hogy nincs pénz de ez így nem igaz meg arra is hivatkoznak de tényleg én itthon nem tudok soha úgy sem tanulni sem koncentrálni mert sokan vagyunk és mindig hangzavar van de mondtam hogy vállalok külföldön diákmunkát is de nem engedik azt mondják hogy nem vagyok még nagykorú így nem dönthetek az életemről még de tudom hogy sokall jobb lenne őt ahol nem ismernek ennyien de hiába akarom elmondani nekik nem hallgatnak meg azt mondják hogy nem de én itt tényleg szenvedek nem lehet rá olyan módot találni erre hogy dönthessek én és nem ők nincs valami erre a gondra

köszönöm előre is a választ
 
#2384  Gazsiviak[kukac]chello[pont]hu2012-05-15 22:38
Aztabetyármindenit! A gyerek szemüvegére vigyázzon a tanár, mert ha nem, akkor aztán rendőrségi ügy lesz a dologból, úgysincs más dolguk.
Aztán a "sajátos nevelésű" (ezt többször elolvastam) gyerek nem viselkedik normálisan, és ez miért van? Csókolom, mert sajátosan neveli.
Becsülöm a válaszolók türelmét. (Egyébként négy nem sajátosan nevelt fiam van, akik már hagytak el szemüvegüket.)
Asszem nem lapozok vissza a többi üzenetet olvasni, mert eléggé elvette a kedvem a szülőktől ez az egy oldal is.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.10.19.
Az Oktatási Hivatal nem vizsgálja a CEU ügyét, pedig az egyetem már rég teljesítette a Lex CEU feltételeit
Szél Bernadett szerint itt „egy tisztességes intézménnyel szórakoznak, benne több száz diákkal, tanárral és dolgozóval. Az oktatással szórakoznak, ami mindannyiunknak létkérdés: az é...
(Forrás: mérce)
--
2018.10.19.
Tanár leszek, vagy mégsem?
Nincs már sok hátra, hogy kézhez kapjam a tanári diplomámat. Hamarosan hivatalosan is középiskolai pedagógussá avatnak, végre értelmet nyer hatéves egyetemi kínszenvedésem. Vagy mégsem....
(Forrás: 20on)
--
2018.10.19.
Időben szállítják ki a tankönyveket
Nem igaz, hogy nőttek a terjesztési költségek, sőt ugyanannyi pénzért több szolgáltatást kapnak az iskolák – mondta lapunknak a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója....
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
A tehetséges középiskolások támogatására fókuszál az 5. TDK-fórum
Szabó István, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnökhelyettese arról beszélt, hogy a vállalkozások keveset fektetnek a felsőoktatásba, még mindig inkább „embersz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.10.19.
Hol csúszott félre a PISA-toleranciamérés, és miért maradt ki belőle Magyarország?
2018-ban újfajta készségek mérésével bővült a PISA-teszt: a fejlett államokat tömörítő Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) úgy döntött, hogy mostantól a term...
(Forrás: Qubit)
--
2018.10.19.
A közoktatás hátsó udvara – a legrosszabb középiskolák
- Az érdektelenség mellett a másik nagy probléma, hogy rengeteg a funkcionális analfabéta, a sajátos nevelési igényű, a halmozottan hátrányos helyzetű gyerek, akik komoly lemaradással, tud...
(Forrás: Népszava)
--
2018.10.19.
Személyes motivációja lehetett a kercsi ámokfutó diáknak
A lőfegyverhez - egy Bekasz típusú, csőtáras vadászpuskához - amelyet a támadás előtt mintegy egy hónappal szerzett be, törvényesen jutott hozzá. A történtek miatt az orosz parlament als...
(Forrás: Infostart)
--
2018.10.19.
Ez vár a cukorbeteg diákokra az iskolában?
Elmondható, hogy a diabéteszes gyerekek óvodai és iskolai ellátásának szabályai, valamint a képzéshez szükséges jogszabályi feltételek adottak.- írja Rétvári Bence államtitkár, Mesterh...
(Forrás: Eduline)
--
2018.10.19.
Újra kinevezték a korábbi igazgatót, még a portás is felmondott a gimnáziumban
Viszonylag gyakori forgatókönyv, hogy egy iskola élére kineveznek egy arra alkalmatlannak tűnő embert, amire a korábban összeszokott és összezáró tanári kar felháborodik és tiltakozik,...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
  Vajda Szilárd

Tisztelt szerkesztőség! Két iskolában tanítok. Az egyik klikes, a másik alapítványi. Az elmúlt tanévben a két iskolában nem volt egész állásnak megfelelő óraszámom, heti 10-10 órában tanítottam. A klikes iskolában határozatlan időre vagyok kinevezve, míg az alapítványiban az elmúlt tanévben is határozott időre neveztek ki, valamint most is. A gondjaim az alapítványi iskolával vannak. Ezek a következők: 1.) 2017. szeptemberében csak a hónap 15. napjától neveztek ki, annak ellenére, hogy az állásra augusztusban jelentkeztem, és fel is vettek. Tudni kell, hogy művészeti iskoláról van szó, de hát akkor is, én kész voltam a tanításra már szeptember elején. A klikes iskolában is a hó közepén kezdjük a tanítást, mégis, az első alkalommal, mikor odakerültem, szept. 1-jétől szólt a szerződésem. 2.) 2018. jún. 15-én kötöttünk ugyan egy határozatlan idejű szerződést teljes munkaidőre, ám az csak augusztus 15-én lépett volna hatályba. Augusztus 14-én szóltam a munkáltatónak, hogy az egész állást nem tudom vállalni, csak heti 3 napban kb. 15 órát, tehát 3/4 állást. Ám nemcsak az óráimat módosították 22-ről 15 re (ami természetes, ez is volt a kérésem), hanem a szerződés hatályba lépésének időpontját is szept. 1-jére! 3.) 27-én voltam már bent az iskolában, értekezleten (miközben nem is volt munkaviszonyom...), senki nem szólt egy szót sem, hogy csináljuk meg a szerződést. Csupán 3-ára hívtak be szerződést aláírni. Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy visszamenőleg már nem tudnak lejelenteni, ezért az ígért 1-je helyett 4-én indul a szerződésem. Kérdés: Elképzelhető, hogy ebben az alapítványi iskolában szórakoznak velem?

--
  Somogyi Györgyi Ilona

Kedves János!
A fiam ebben az évben ment tovább tanulni az iskolájába(pápai szakképzési centrum-Várpalota)Ő eddig is itt tanult sikeresen elvégezte a számítógép szerelői szakképzőt,most le akar érettségizni-számítás technika érdekli ebben képzeli el a jövőjét,angol nyelvből is jó,jelenleg franciát is elkezdte tanulni önszorgalomból-Ő SNI-is erről kaptunk szakértői véleményt 2012-ben akkor töltötte be a 16.évét.Így véglegesítették a szakértői véleményt.Hétfőn az osztályfőnöke mondta,hogy vigyen frissebb papírt,mert ez már régi.Már legalább 4 db fénymásolat ott van ebből az iskolában,mert tankönyv igénylésnél is kellett.Matematikai problémái vannak segédeszközzel jól elboldogul,van motorikus gondja is már kevésbé-kézzel való írásnál lassú géppel gyorsan ír,gyógytornára jár kicsit koordinálni kell a gerincén gyógytornára kapott javaslatot.Gyógytorna van az iskolában is.Amúgy néha kell szólni neki ,hogy ne felejtsen el dolgokat- figyelem zavaros néha.Kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit tenni az ügyben,hogy 2012-es a határozat.Vastagon szedett betűkkel le van írva,hogy a szakértői vélemény és a benne foglaltak a tanulmányai befejezéséig érvényes. Vagyis használhat segédeszközöket a matematikai feladatok megoldásához, számológépet,laptopot jegyzetek leírásához,kézírás amennyiben nem kell akkor felelhet szóban.Kell mennünk "frissebb" igazolást kérni a Pedagógiai Szakszolgálathoz?
Köszönettel:Szülő

--
  ofoe

Kedves Orsolya! Ha nincs pedagógiai végzettsége, elvileg nem bízható meg osztályfőnökséggel. Üdvözlettel a Szerkesztőség

--
  ofoe

Kedves H. Róbert! Az osztályokba sorolásnál nyilván pedagógiai szempontok a legfontosabbak. Nem igazán érthető, hogy a gyerek miért nem kerülhetett az óvodástársaival közös csoportba. Javaslom, hogy beszéljen személyesen az beosztást készítő igazgatóval, hátha ennyi is elegendő ahhoz, hogy a döntés megváltozzon. Persze, ha nem sikerül, tovább lehet menni a fenntartóhoz, de reméljük, erre nem lesz szükség.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Blum Szilárd:] >Érdemes felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy a hátrányos helyzetű csoportokból érkezők sajátos hiányosságokat mutathatnak az érzelmi funkcióik területén (a családi összeütközésekből, a környezetük által okozott hosszú távú diszkriminációból, a rendszeres […]
Neuroandragógiával a kirekesztés ellen (Továbbképzés és tréning, 2018. május 24-25.) »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek