OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#2264  csillaovicuki[kukac]citromail[pont]hu2011-08-20 22:24
Mit jelent az államosítás,: ingatlanvagyonban,működtetésben, önkormányzati, társulási finanszírozásban, önkormányzati ÖNHIKI-nen, megvalósult pályázat aktiválásában, meglévő pályázat továbbképzésben, feladatfinanszírozásban, igazgató kinevezésében, ellenőrzésben, kinevezésben, munkaviszony megszüntetésben, tanulmányi szerződésben, stb. stb. a társulást, hogyan államosítják? Ha nincs a társulásban gyógypedagógus, pszichológus, akkor megszűnik a feladat, pedig tudjuk, hogy nincs végzett szakember, Mivan?
 
#2263  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-08-18 08:11
Kedves Csilla!
A Szilágyi Gyula Potyautasok című írása (két izgalmas esettanulmánnyal) az Élet és Irodalomban valóban döbbenetes. Két rendkívül tehetséges, ámde hhh-s fiatalról szól, akik kiszorulnak a rendszerből, és hiába mutatnak bizonyos területeken rendkívüli képességeket, jövőjük nem ígérkezik biztatónak, sőt... Az írást elolvashatjátok itt.
 
#2262  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2011-08-16 11:30
Aki még nem tette volna, szavazzon a Goldenblog szakértői kategóriájában az OktpolCaféra!



 
#2261  L. Ritók Nóral[pont]ritoknora[kukac]gmail[pont]com2011-08-14 07:38
Igen, pontosan értjük egymást. De mások miért nem értik ezt? A fél(vagy még több rész) ország a kényszeres születésszabályozást sürgeti, miközben meg lehetne oldani másképp, ha a valós helyzetet valakik végre értékelnék, és hosszú távú stratégiába kezdenének. Akik döntési helyzetben vannak....
 
#2260  csillaovicuki[kukac]citromail[pont]hu2011-08-13 21:10
Nóri, nagyon jó a Nyomor széle, és tényleg csak megerősítésként, a fogamzásgátlás nagyon drága ma magyar honban, főleg ott, ahol már a meglévő terhesség megszakítása nagyon drága, bár még mindig olcsóbb, mint a fogamzásgátlás: az abortuszért is háromszor kell utazni a védőnői szolgálathoz,(Nálunk negyven kilóméterre) és szociális rászorultság okán is közel tíz ezer forint az abortusz. Így összesen közel húsz ezer.
a gyermeknevelési támogatás összege több mint húsz ezer, a rendszeres bérpótló juttatás összege több mint húsz ezer, ám ezek havonkénti juttatások, hogy fizet belőle a teherbe esett nő húsz ezer forintot. át kellene gondolni. harminc év alatt ingyen nem kötik el a nő pete vezetékét sem. ki segíti generálni a nyomort? csak nem a szociális juttatások mértéke?
 
#2259  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2011-08-10 14:37
‎2011. augusztus 1-jén megjelent a Pedagógia-Online Hungarian Educational Research Journal (PO-HERJ), a Nevelés- és Oktatáskutatók Szövetségének (HERA) kétnyelvű online tudományos folyóirata. Megtalálható itt.
 
#2258  Robin Hódrobinkalandsziget[kukac]gmail[pont]com2011-07-18 14:19
Kedves Osztályfőnökök!

Július 1-én megnyílt Magyarország első ártéri kalandparkja a tiszafüredi Császlód-szigeten!
22 hektár, 20 élményelem.
15 méteres kültéri mászófal, 300, ill. 400 méteres drótkötél csúszda, 140 elemből álló felnőtt- és gyermek kötélpálya, lomkorona tanösvény, erdei tornapálya 1800 méteren, zorb..

Várunk minden kalandra vágyó diákot, és persze pedagógust, akár már az első osztályosokat is!Rengeteg fénykép, látogatói vélemények és további információ itt: www.facebook.com/RobinKalandSziget

Üdvözlettel,

Robin Hód
 
#2257  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-07-13 08:01
Olvassátok el Achs Karcsi Vakbélműtét konzultációval című cikkét! Egy kedvcsináló részlet: "Az iskolaügy bizony igazi konzultációt érdemel. Egy konzultációban érvek sora hangzik el, amelyre ellenérveket lehet felhozni, aztán vitatkozni, esetleg megállapodásra jutni. És szükséges valamiféle alapismeret is. A sebészorvos nyilván szakmai érvekre építi döntését a vakbélműtétről, nem pedig a sok-sok laikus szavazatának összeszámlálásából." (Népszabadság,2011.07.13.)
 
#2256  Aktív Állampolgárság Alapítványinfo[kukac]aktivpolgar[pont]hu2011-07-08 10:44
Képzési felhívás: Az iskola mint az aktív állampolgárságra nevelés gyakorlati terepe

Akkreditált továbbképzés pedagógusoknak

Időpont: 2011. augusztus 29-31. (+ egy közösen egyeztetett képzési nap októberben)

Helyszín: Budapest

Az Aktív Állampolgárság Alapítvány 30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzést hirdet az aktív állampolgárságra nevelés iskolai megvalósításának témájában, az alapítvány által kifejlesztett Álompolgár elnevezésű program és a hozzá kapcsolódó kézikönyv alkalmazásával.

További információk: http://www.aktivpolgar.hu/?p=hirek&id=18
 
#2255  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-07-05 13:00
Elindult az OFOE blog! Szeretettel várok minden érdeklődőt! Szekszárdi Juli

 
#2253  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2011-06-26 15:53
A napi rendszerességgel frissülő sajtófigyelő mától a
Modern Iskola honlapján található. Az eddig összegyűlt adatbázis továbbra is elérhető az aula.info.hu portálon. A hírek – korábbiakhoz hasonlóan – s közeljövőben az OFOE honlapján is folyamatosan olvashatók lesznek.
 
#2252  axaxkaro[kukac]vipmail[pont]hu2011-06-25 21:22

Jaj, hát persze, hogy nem volt megrázkódtatás, feldúlás, egyéb, sőt... valami élet úgy szerda késő délután két bizottság között cikázva. Speciel pont az egyik kedvencem mondta (volt több tucat - mármint kedvenc), ismerhetitek is a hullámzó Duna tetejéről, ráadásul talán öt-tíz centinyi eltéréssel attól a helytől, ahol éppen magam is Gogolból érettségiztem ugyanebben a teremben 74-ben... szóval szerettem az ügyet. A sorrend is fordított volt: Tamási Áron szövege már réges régen átértékelődött, amikor ez a kis baki elviselhetőbbé tette az egészet.
 
#2251  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-06-25 13:06
Nem jöttem rá magamtól, hogy az imént egy diákbaki(?) dúlta fel annyira Axot. Karcsi, remélem, már túl vagy a fénymásolóvá lett AA. kiváltotta megrázkódtatáson, annyira nem vészes az ügy, tudok ennél megrázóbbat is. Nem is keveset.
 
#2250  ...efemerita[kukac]citromail[pont]hu2011-06-25 11:03
Csak arra akartam utalni Ax-nak, talán kissé körülményesen, hogy nem érdemes egy jó tanárnak átértékelnie Tamási Áron gondolatát, csak mert egy diák ennyire üstökön ragadta Gogolt. Megfelelő ásványi anyag bevitelével és önbizalommal lehet még belőle bármi. És még mindig fennáll a lehetősége, hogy tényleg csak ennyire indiszponált volt.
 
#2249  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-06-25 07:46
Karcsi! Folytasd! Kitűnő abszurd darab indul. A fénymásolóvá átlényegült A.A. vajon most mit, pontosabban kit sokszorosít? Egyre kíváncsibb leszek...
 
#2248  ...efemerita[kukac]citromail[pont]hu2011-06-24 09:25
Ez igazán...egészen...izé..!
Az ontológiai optimizmus szerint azért vagyunk a világon, hogy mindent megmagyarázzunk benne.
Adott egy kidolgozott tétel, mely szerint Akakij Akakijevics folyton másol. Ezt az osztálylétszámnak megfelelő példányszámban fénymásolták, s kissé összemosódtak a dolgok.
Ami még valószínűbb: ez már a színpadra alkalmazás stádiuma, amikor is egy abszurd dráma formálódik a fejekben. A.A. nem egyszerűen a kezelője, hanem maga a fénymásoló.Izgalmasan indul.
 
#2247  axaxkaro[kukac]vipmail[pont]hu2011-06-23 06:39

"Akakij Akakijevics fénymásoló volt egy hivatalban."

(Azért vagyunk a világon, hogy valahol érettségiztessünk benne. - T. Á.)
 
#2246  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2011-06-10 10:20

Sürgés-forgás vagy iszapbirkózás? Setényi János és Radó Péter az aktuális oktatáspolitikáról az atv-ben.
 
#2245  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2011-06-03 09:59
Olvassátok el a múlt heti Magyar Narancsot a neten. Több mindanyiunkat érintő, izgalmas írás található benne: az iskolabezárásokról, a felsőoktatás átalakításáról, no meg arról, hogy megszüntetik a fiatalkorúak bíróságait. Csupa húsba vágó ügy. Figyeljetek már oda, mi zajlik körülöttünk!
 
#2244  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2011-05-23 07:56
A Pedagógia-Online Villanykönyvek tündöklése: az eBook használata a hétköznapokban és az oktatásban című rendezvényére ma 18 órai kezdettel kerül sor az ELTE PPK Kazinczy utcai épületében. A beszélgetés meghívott vendégei: Moldován István (Magyar Elektronikus Könyvtár, osztályvezető), Fehér Péter (egyetemi adjunktus, ELTE BTK, Kindle blogger), Főző Attila (eLearning szakértő, kutató, EDUCATIO), a beszélgetés moderátora: Ollé János. A részvétel offline és online is lehetséges. A rendezvény vágatlan felvétele az eseményt követően megtekinthető a portál webináriumában.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.14.
Vásárhelyi Mária: Miféle generáció nő fel ebben az országban?
Aztán azon tűnődtem, vajon miféle generáció nő fel itt ebben az országban. Milyen társadalom lesz az, ahol a fiatalok hazugsággal és gyűlölettel szennyezett világban szocializálódnak?...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.14.
Ha van értelme a verselemzésnek, akkor csak így
Hauber Károly, a pápai Türr István Gimnázium tanára olyan könyvet írt és állított össze A verselemzés iskolája címmel, amelyik sikerrel ötvözi a két fenti megközelítési módot: azaz...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.14.
Nem oldódik meg a probléma azzal, hogy rehabra küldjük a gyereket
A Bagázs Közhasznú Egyesület munkatársai Bag és Dány romatelepein közvetlen közelről követhették nyomon, hogyan vált évről évre egyre súlyosabb problémává a drogfogyasztás Magyarorsz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.12.14.
Az egészségügy és az oktatás kivéreztetésével tudta tartani a kormány a hiányt
Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi az ára annak, hogy Magyarország hosszú évek óta képes tartani az államháztartási hiány - maastrichti - mértékét? Katona Tamás szerint ennek egyértelm...
(Forrás: Népszava)
--
2018.12.14.
"Semmibe veszik a tiltakozást" - az egyetemi dolgozóknál is kiverte a biztosítékot a túlóratörvény
A Felsőoktatási Dolgozók Szakszervezetének (FDSZ) elnöksége mély felháborodását fejezi ki a munka törvénykönyve egyéni képviselői indítvánnyal történt, a szakszervezeti és társadalmi...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Több ezer kínai és az iráni hallgató tanul a magyar egyetemeken: itt vannak a friss adatok
Egy év alatt négyezerrel emelkedett a magyar felsőoktatási intézmények külföldi hallgatóinak száma: míg a 2016/2017-es tanévben 26 519, addig az előző tanévben már 30 276 külföldi tanult...
(Forrás: Eduline)
--
2018.12.14.
Jobban teljesítenek a diákok, ha egy órával később kezdődik az iskola
Egy seattle-i iskolakerület 18 középiskolájában 2016 őszén vezették be a későbbi tanításkezdést: 7.50 helyett csaknem egy órával később, 8.45-kor kezdődött az iskola. A szülők vegyesen...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
Több mint 45 ezer könyvet osztanak szét szegény gyerekek között
A Libri 2018-as karácsonyi kampányában arra kért mindenkit, hogy vigyék el adománygyűjtő pontjaihoz azokat a gyerekkönyveiket, amik régóta a könyvespolcaik mélyén rejtőznek, és amelyekkel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.14.
A PDSZ szerint sincs más lassan, mint az országos sztrájk
"a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete a T/3628 számú, rabszolgatörvényként elhíresült törvényjavaslat minden elemét és annak elfogadásának körülményeit is elutasítja. Úgy vélj...
(Forrás: Pécsi Stop)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek