OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
#2080  Zoltángibran[kukac]citromail[pont]hu2010-06-09 22:35
!Meghallgattam a linket újra.Na ilyen tanárok vannak. Én sajnálom őt. A diákok csak röhögtek rajta. Szegény.Egyébként az ilyenek fizetését csökkentsék nyugodtan 15 %-kal!Csak ne szövegeljenek nekem a tanárok szép lelkéről...
 
#2079  Katinemethkati1024[kukac]gmail[pont]com2010-06-09 21:54
Mi kell ahhoz, hogy valaki osztályfőnök lehessen?
Mennyi tapasztalat?...
 
#2078  Zoltántzoltan[kukac]citromail[pont]hu2010-06-08 18:18
http://www.youtube.com/watch?v=uXkLide_JCM
ezen a linken egy budapesti jó nevű gimnázium tanára szólt be egyik diákjának minősíthetetlen hangon.
Napokig hallgattam újra és újra, nem akartam hinni a fülemnek. 13 éves lányom megszólal: apa miért csodálkozol? Gyakran beszélnek így a tanárok velünk...



 
#2077  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-06-01 19:24
Kedves "Tanuló"! A helyzetről a konkrét körülmények ismerete nélkül nem lehet megalapozott véleményt mondani. Meg kellene hallgatni ehhez a többi érintettet is, Te is csak valaki nevében szólsz, akiről nem tudunk semmit. A helyzetet csak a szereplők bevonásával, a helyszínen lehet(ne) tisztázni, ha egyáltalán lehetőség van a megfelelő kommunikációra. Valami oka csak van annak, hogy a helyzet ennyire elmérgesedett.
 
#2076  tanulójakabricsi[kukac]gmail[pont]com2010-06-01 15:35
Kedves OFOE!

Lenne egy problémám, melyet nagyon igazságtalannak tartok, ezért fordulok önökhöz.

Egyik ismerősömmel történt, hogy elkésett az óráról, melyen témazárót írtak. Az órából már csak két és fél perc volt hátra, mindezek ellenére a tanár megíratta vele a dolgozatot. A diák természetesen megkapta az egyest, és indulatában széttépte a kiosztott dolgozatot. Mikor a tanár ezt észrevette, kijelentette, hogy megbuktatja, az átlaga ellenére (nem áll bukásra még ezzel a jeggyel sem, 2.1 lenne az átlag).

Mi a teendő ilyen helyzetben?
Nem érzem jogosnak az évvégi buktatást...még ilyen nagy indulatok közepette sem.
 
#2075  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-05-31 12:06
Kedves Róza! Erre ilyen rövidke üzenetben nehéz pontos választ adni. Azt sem tudjuk, hányadikos gyerekekkel foglalkozol, milyen feltételek, körülmények között dolgozol stb. A honlapunkon különben vannak módszerek, amelyekkel fejleszthető az önismeret, de mindez önmagában csak technika, a kontextust: a kölcsönös bizalmon alapuló jó kapcsolatot, a megfelelő, elfogadó társas légkört stb. Neked/Nektek kell megteremtenetek. Különben a dolog egyszerűen nem működik. A honlapon elérhető játékok webcíme: http://www.osztalyfonok.hu/rovat.php?id=13
 
#2074  Rózabellambi[kukac]freemail[pont]hu2010-05-31 09:50
Kedves OFOE!

Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám az iskolában pedagógiai módszerekkel "javítani" a tanulóim önértékelését/önismeretét?
 
#2073  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-05-24 13:28
Kedves Petrik Imre! Mi nem foglalkozunk munkajogi tanácsadással, de a Fővárosi Pedagógiai Intézetnek van ilyen szolgáltatása: http://www.fppti.hu/intezmenyiranyitas. Reméljük, sikerül választ kapni a kérdésére.
 
#2072  Zsuzsijordan62[kukac]freemail[pont]hu2010-05-24 13:26
http://www.ddrmk.hu/documents/ddrmk_premiumevek.pdf
 
#2071  Petrik Imreiipetrik[kukac]citromail[pont]hu2010-05-24 11:51
T.Cím !
Mivel csak ezt a felületet találtam , kérném ha tud valaki friss információt a Prémium Évek programról
tájékoztasson.
Létezik e még ez a lehetőség,-bővebb infót hol lehet találni
Üdvözlettel : P.I.
Előre is kösz !
iipetrik@citromail.hu
is megfelelne
 
#2070  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-05-22 11:18
Kedves Kollégák! A Vendég a háznál című műsor május 26-i és június 3-i adásában Peer Kriszti (az egyesület elnökségi tagja és honlapunk egyik állandó szerzője) válaszol betelefonáló szülők kérdéseire. Ha a 11.30-kor induló adást élőben nem sikerül elérni, meghallgathatjátok utólag a neten (http://www.mr1-kossuth.hu/musoraink/vendeg-a-haznal.html#meghallgatom) Ne hagyjátok ki!!!
 
#2064  Szigeti Veraszigetivera[kukac]yahoo[pont]com2010-05-04 21:44
Kedves osztályfőnökök!
Remélem, nem veszik tolakodásnak, ha ezt az üzenőfalat használom arra, hogy felhívjam a figyelmüket egy ingyenes képzési lehetőségre 14-18 éves fiatalok számára. A NANE Egyesülettel preventív foglalkozásokat tartunk a párkapcsolati erőszak témájában 4 órában, osztályoknak vagy bármilyen ifjúsági csoportnak. Ha érdeklődik, kérem, küldjön egy e-mailt a szigetivera@yahoo.com
címre, hogy részletesen tájékoztathassam.
 
#2062  Zsuzsijordan62[kukac]freemail[pont]hu2010-04-23 12:48
Kedves Kollégák!
Most, hogy mindenki benn van a "sűrűjében", egy nagy kéréssel fordulnék Hozzátok! Igaz, az idén ez engem nem érint iskolai szinten, de szeretnék új anyák napi dalokat gyűjteni. Nem a neten találhatókat, mert azzal tele van a padlás, hanem valami gyönyörűségesen szép, az íróasztalok fiókjaiban heverő egyedi darabokra gondolok. Ha valakinek van ilyen, kérem, küldje el nekem!!!
 
#2061  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2010-04-22 09:32
A történet valóban megdöbbentő, de nem hiszem, hogy széles körben általános lenne ez a tanári viselkedés. A konkrét ügyben azt javaslom, hogy a kedves szülő higgadjon le, és tegyen bejelentést az igazgatónak, ahol az érintett tanár részvételével tisztázzák a kérdést. Ha nem sikerül, tovább lehet persze lépni. E szavak alapján az így nyilatkozó tanár egyszerűen alkalmatlan a pályára, és rossz hírbe keveri az iskoláját, azokat a kollégáit is, akik sohasem ragadtatnák magukat ilyen kijelentésekre.
 
#2060  Zsuzsijordan62[kukac]freemail[pont]hu2010-04-22 07:35
Nem jutok szóhoz. És ehhez mit szólt az igazgató?!
 
#2059  szülőgibran[kukac]citromail[pont]hu2010-04-22 07:13
Elnézést - beleszólnék a vitába. El kell mondjam, az iskola egyáltalán nem nevel. Már az általános iskola sem. Gimnáziumokról jobb nem beszélni. 15 éves gyerekem osztályfőnökéhez mentem beszélgetni (saját akaratból) ahol a 30 év körüli férfi tanár ült velem szemben,az 50 éves anyával, és ilyeneket fröcsögött a szemembe: a maga fia nem is szar, hanem híg fos. Közben folytak a könnyeim. Segítségért mentem. Valószínűleg el sem hiszik ezt nekem. Pedig igaz.
 
#2058  Zsuzsijordan62[kukac]freemail[pont]hu2010-04-21 17:10
Kedves Emme!
Mélységes felháborodást, haragot és támadást érzek ki az írásodból, amin azért nem lepődök meg, mert biztos, hogy a Te helyedben én is így reagáltam volna. Számomra ugyanis első a gyerek, a maga képességeivel, örömeivel és problémáival, és csak ezután jöhet a tananyag. És ez így van, mióta a pályára kerültem. A megnyilvánulásodból úgy vélem, tanárként Neked is ez az alapelved, és ha az iskolátokban mindenki így gondolkodik és cselekszik, akkor csak gratulálni tudok! Ám lehet, hogy a múltkori írásainkban valamit félreértettél. Mi az egyházi iskolákat nem akartuk a többi fölé emelni, mindössze annyit mondtunk, hogy a jellegükből következően nyújtanak olyan pluszt, ami egy önkormányzati iskolában nincs meg. Ez nem a másik intézmény lebecsmérlését jelenti, hanem egyszerűen csak egy különbség a kettő között. Ezen az alapon így felháborodtál volna azon is, ha valaki a Waldorf- vagy Montessori iskolák előnyeiről ír?! És még valami: a Te állításaidról hol találom a felmérések eredményeit?
 
#2057  Emmeemme[kukac]gmail[pont]com2010-04-21 12:56
Nem értem ezt az "erkölcs", "normarendszer" elméletet, miért láttatják sokan az egyházi iskola előnyének, amikor nyílt titok, hogy az egyházi iskolák tanulói élen járnak az ambulanciákon az alkohol mérgezési és abortusz statisztikában.
Egy tanár kollégámat pont azért küldték el egy egyházi iskolából, mert a gyerekeknek szexuális felvilágosításhoz szakértőt akart hívni egy különóra keretében, miután a legtöbb lánykának már volt legalább egy abortusza.
Azt pedig, hogy a "nevelői" szerep melyik iskolában milyen minőségű, találgatással és egyéni véleménnyel felmérés hiányában vajmi keveset mond. Ellenkező véleményű anekdotákat magam is tudnék mesélni.
 
#2056  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-03-26 12:18
A politikai apátia veszélyeiről szóló vitairat ugyan már lecsúszott a főoldalról, de érdemes ismét ránézni (Schüttler T., http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=745) Egyrészt azért, mert már két izgalmas komment is érkezett hozzá, amire lehetne reflektálni. Másrészt pedig azért, mert a gondolatkört folytatja, bővíti és mélyíti a szintén életbevágó problémákat felvető, a tanárképzésről szóló levélváltás. Ez még fenn van a főoldalunkon. Várjuk a közoktatás kérdéseiről együttgondolkodni kész kollégáink hozzászólásait. Van (lenne!) miről eszmét cserélnünk.
 
#2055  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2010-03-24 08:36
Kedves Kollégák!

Mivel sorra érkeznek még az érdekesebbnél érdekesebb esettanulmányok, szeretnénk folytatni ezek fogadását és megjelentését. Ezért meghosszabbítjuk „Pedagógiai esettanulmány” pályázatunk határidejét május 31-ig. Továbbra is várjuk az írásokat!

(Részletek a következő webhelyen:
http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=730)
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 |
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.12.07.
Ónody-Molnár Dóra: Akadémiai kutatóhálózatok: egyre durvuló harc az MTA és Palkovics László között
A teremben, ahol az MTA rendkívüli közgyűlését követő sajtótájékoztatóra várakozó újságírók ültek, egyszer csak megjelent egy asszisztens, aki fogta Palkovics László névtáblájá...
(Forrás: 168 óra)
--
2018.12.07.
Egyetemisták segíthetnek iskolásoknak
Tanítsunk Magyarországért! elnevezéssel a társadalmi felzárkózást és érzékenyítést célzó program indul – jelentette be tegnap György László, az Innovációs és Technológiai Miniszt...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.12.07.
Könnyen elveszíthetik gyereküket a pszichés betegek
A családsegítők nem ismerik eléggé a pszichiátriai betegségek természetét, ezért sokszor óvatosságból túl szigorúan járnak el, ha a családnál kiderül, hogy az egyik szülőnek mentá...
(Forrás: 444.hu)
--
2018.12.07.
Gyermekpornográfia miatt emelnek vádat Pest megyei középiskolások ellen
A Pest megyei középiskolások olyan pornográf felvételeket osztottak meg az interneten, amelyek az egyik vádlott volt barátnőjéről, a bűnügy sértettjéről készültek. A felvételeket egy...
(Forrás: Infostart)
--
2018.12.07.
Ezrével törölte a videókat a YouTube, amelyekben iskolai csalásra biztatták a diákokat
Idén májusban nagy visszhangot keltett a YouTube egyik ügye, amikor kiderült, a videómegosztón százával sorakoznak a diákokat iskolai csalásra biztató felvételek. Ezek között olyanok is...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.07.
Programozható robotot kapott 38 magyar iskola
kiskunfélegyházi térség 38 általános és középiskolájába érkezett Alpha 1 Pro oktatási célokra is kiváló az eszközök csütörtöki átadóján elhangzottak szerint. Az Alpha 1 PRO nem...
(Forrás: hvg.hu)
--
2018.12.07.
Rekviem az ÁMK-kért? - Trencsényi László írása
Vajon megtudjuk-e még bármikor is, hogy az ÁMK mint új típusú intézmény a „szocializációdeficites” helyi társadalmak problémamegoldására jó válasz, vagy éppenséggel ott működö...
(Forrás: Tani-tani Online)
--
2018.12.07.
Egyféle, rosszabb minőségű tankönyvek, mint közérdek
Szintén 2014-ben történt, hogy az állam végképp leuralta a tankönyvpiacot, ennek egy fontos eleme volt, hogy megvásárolta az Apáczai Kiadót és a Sanomától a Nemzedékek Tudása Tankönyvkiad...
(Forrás: index)
--
2018.12.07.
Van olyan nyelv, amiből a vizsgázók több mint fele megbukik: itt vannak a friss statisztikák
Majdnem annyian próbáltak nyelvvizsgát szerezi 2018 első hat hónapjában, mint tavaly egész évben - derül ki az Oktatási Hivatal statisztikáiból. A középiskolások alighanem a közelgő felv...
(Forrás: Eduline)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
  ofoe

A gyermekek után járó pótszabadságot az Mt. 118. § (1)-(3) bekezdése szabályozza:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV,
Ez a munkakörre járó alap- és pótszabadságon felül jár, megvonni tehát jogszerűtlen.

--
  lizzy77

Tisztelt Szerkesztőség! Az iskola, ahol dolgozom, külön engedélyhez köti a gyermekek után járó pótszabadság kivételét, mondván, hogy nekünk úgyis túl sok szabadságunk van. Többen mondták nekem, hogy ehhez nincs joguk, mert törvény szerint jár a nem gyerekesek szabadságán felül, és ennek semmi köze ahhoz, hogy amúgy mennyi a szabadság. Kinek van igaza? Köszönöm a választ

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot adott feladatokra kell megállapítani, amelyet részmunkaidőben történő foglalkoztatás esetén sem lehet csökkenteni,mivel a megbízással összefüggő feladat nem kevesebb, mint teljes heti
munkaidőben. A pótlékcsökkentés tehát nem indokolt.

--
  magdi72

Tisztelt Szerkesztőség!
Az idei tanévtől egészségügyi okok miatt kértem a részmunkaidős foglalkoztatásomat.A ténylegesen megtartott 24 óra helyett 18 órában tanítok,megmaradt az osztályfőnökségem és a munkaközösség-vezetői feladatom.A szerződés módosításakor arra hivatkozva.hogy kevesebbet vagyok bent az iskolában,csökkentették a pótlékokat is arányosan.Ha ugyanazt a feladatot látom el,ugyanannyi munkamennyiséggel,akkor lehet-e indokolt a pótlékcsökkentés?

--
  ofoe

Kedves Szilvi! Szerintünk erre nem lehet kötelezni a fiúkat függetlenül attól, hogy milyen típusú osztályba járnak. Ezt helyben kellene megbeszélni az iskolavezetéssel. Esetleg az érintett osztályfőnök közvetíthetné a problémát, a DÖK közbenjárását is kérhetitek. De ha mindez nem működik, egy az osztályt képviselő küldöttség is felkeresheti az iskolavezetést, és elmondhatja az érveit. A részletek ismerete nélkül nehéz jó tanácsot adni. A lényeg, hogy felnőtt emberek módjára, kulturáltan próbáljátok elintézni a dolgot.

--
  Szilvi07

Helló. Érdeklődni szeretnék. 12. osztályos tanuló vagyok. Az osztályomban vannak fiúk, akik nem szeretnének keringőt táncolni, de az iskola vezetőség kötelezni akarja őket, arra hivatkozva, hogy a szakgimnazistáknak kötelező. Többször is átnéztük az iskola házirendjét, és ez nincs benne feltüntetve. Kíváncsiak lennénk, hogy erre a vezetőség kötelezheti-e őket, és ha igen, miért csak a szakgimnazistákat, amikor a szakközepesek közt is vannak olyan fiúk, akik nem táncolnak.

--
  OFOE

Kedves Somogyi Györgyi Ilona!
Önnek teljesen igaza van: 16. életévét betöltött SNI-s tanuló már nem kontroll köteles, a Bizottságok ezért újabb szakvéleményt nem állítanak ki, az iskola köteles elfogadni az utolsó kontrollvizsgálat megállapításait. Ennek ellenére kérhet újabb igazolást, tudok erre példát, de a Bizottságok nem kötelezhetőek erre.
SNI-s tanulóknak továbbra is "járnak" a Bizottságok által javasolt könnyítések, tehát használhat segédeszközöket, hosszabb időt kell számára biztosítani stb. (Ugyanakkor a szakmunkás vizsgák követelményeit nem hangolták össze az SNI-s követelményekkel, így fordulhat például elő, hogy ezeken a vizsgákon SNI-s tanulónak úgy kell idegen nyelvű szakmai vizsgát tennie, hogy gyakorlatilag nem tanult idegen nyelvet.)

--
  OFOE

Kedves Vajda Szilárd! Azt tanácsoljuk, hogy kérdezze meg az alapítványi iskola igazgatójától, hogy mi magyarázza a csúszást. Amennyiben nem kap elfogadható választ, írásban lehet bejelentést tenni a fenntartónak, ezúttal az alapítvány kuratóriumának.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek