OFOE a Facebook-on
Nyomtatóbarát változat Link küldése
2013. november 6.
» Hozzászólások (0)
Címkék:
   

Szervezzék következő osztálykirándulásukat az eXbox Élményparkba!

Miért éppen ide? Mert itt garantált a jókedv, rengeteg az élménydús programlehetőség, és mindez hatalmas és tágas, esőtől-hidegtől védett, több mint 4.500 m2 beltéri területen.

Nálunk biztos, hogy senki sem fogja babrálni az okostelefonját percenként! Még azok sem fognak kibújni a közös élmények alól, akik gyakran kérnek felmentést tesi órán. Valódi élményekre épülő, változatos, mozgáscentrikus kikapcsolódást kínálunk a diákok és a kísérő tanárok számára egyaránt. Ebből senki sem akar kimaradni!

Fedett csarnokunk kínálata időjárási viszontagságoktól mentesen:

  • kalandpályák több nehézségi szinten
  • falmászás gyerekpályától a profi szintig
  • görkorcsolyázás, rollerezés és gördeszkázás eszközbérléssel együtt
  • palánkfoci és streetball a csapatsportokat kedvelőknek
  • új és trendi extrém sportok, pl. Freeline Skate, Gauswheel
  • tollasozás, célba dobás és egyéb játékok

Szakképzett trénerek és animátorok irányításával és felügyeletével maximális biztonság mellett várjuk az Önök osztályát. A csapatjátékra fókuszáló programok – mint például csapatversenyek, foci, röplabda bajnokság – a legnépszerűbbek a diákok körében, csak úgy, mint a görkorcsolya, gördeszka, palánkfoci, kosárlabda, roller, tollas, pingpong, és társasjáték. A különböző programelemeink igény szerint kötetlenül és egyénileg is igénybe vehetők.

Részvételi díjak

  • Az osztálykirándulás csomagot 1.750 Ft/fő áron biztosítjuk hétköznapokon, előzetes regisztrációt követően az osztályok és az iskolás csoportok számára.
  • Kedvezmény! 50 fő felett 1.650 Ft/fő áron!
  • 100 fő felett egyéni árajánlattal várjuk az iskolás csoportokat.
  • A belépés tanárok számára ingyenes. Minden kísérő tanár vendégünk egy meleg italra!
  • Csoportok számára igény esetén házias 2 fogásos meleg ebédet biztosítunk 3 dl üdítővel 1.265 Ft/fő áron.

Fontos tudnivalók

  • Étel-ital behozatala nem engedélyezett. Figyelmükbe ajánljuk az eXbox területén található büfé kínálatát.
  • A kalandpálya, a gurulós sportok és a labdás játékok használatához saját zárt tornacipő kötelező. Más lábbeliben, pl. papucsban tilos igénybe venni.
  • A mászófal tiszta talpú saját váltócipőben vagy az eXbox recepcióján bérelhető mászócipőben vehető igénybe.
  • Fizetési feltételek:

    A bruttó részvételi díj 50%-a átutalással történik az az IT-Novum Kft. Unicredit Banknál lévő bankszámlájára: 10918001-00000044-70630000. Az átutalás megjegyzési rovatában kérjük feltüntetni az osztálykirándulás dátumát, valamint a Megrendelő nevét és számlázási címet. A részvételi díj fennmaradó 50%-a teljesítéskor (az osztálykirándulás napján) készpénzben fizetendő. Készpénzfizetés esetén az ellenérték kiegyenlítése a telephelyen nyitva tartási időben (14.00-22.00 óra között) történik. Cím: 1117 Budapest, Hunyadi út 4.

    Sportnapok lebonyolítását is vállaljuk akár 1.000 fő fogadására alkalmas létesítményünkben!

    További információ:
    tel.: 30/232-5108
    info@exbox.hu

    Érdekel, visszahívást kérek!

    --

     » Kommentálom
     Kommentálom «
    Várjon...

    A hozzászólások megengedett tartalmával kapcsolatban lásd kommentelési irányelveinket.

     Sajtófigyelő    Összes hír »
    2019.06.17.
    Ha afrikai árvaházba menne önkéntesnek, hát, ne tegye!
    Eltartja és konzerválja a gyerekek fejlődését károsan befolyásoló, tömeges árvaházak létezését, sőt, akár családokat szakíthat szét az a mai napig általános gyakorlat, hogy a fejlett...
    (Forrás: index)
    --
    2019.06.16.
    Megint szép élet lehet a katonaélet
    Három katonai középiskola lesz a közeljövőben Magyarországon — tudta meg lapunk. A debreceni Kratochvil Károly Honvéd Középiskola és Kollégium mellett Hódmezővásárhelyen és Székesfeh...
    (Forrás: Magyar Nemzet)
    --
    2019.06.16.
    Belenyúl a kormány az oktatásba, de nem mondják meg, mit akarnak vele
    Több ponton is belenyúlna a kormány a köznevelési törvénybe, derült ki egy csütörtökön megjelent módosítócsomagból. Megszüntetnék a magántanulóságot, ami eddig a jómódú családok...
    (Forrás: abcug.hu)
    --
    2019.06.16.
    Le akarták váltani a tanárok az igazgatót, erre kivonult az egyház egy tolnai iskolából
    A szülők kezdeményezték a változtatást, amihez csatlakoztak a pedagógusok és az önkormányzat. A gerjeni iskola fenntartója a szekszárdi tankerületi központ lesz, a tolnai intézménytől...
    (Forrás: hvg.hu)
    --
    2019.06.16.
    Köznevelési törvénymódosítás: már a demokrácia látszatát is lebontják
    „Nagyobb anyagi megbecsülést kaphatnak az iskolaigazgatók” című közleménnyel promózta az EMMI a köznevelési törvény tervezett módosítását. Azt kifelejtették belőle, hogy végleg...
    (Forrás: Pécsi Stop)
    --
    2019.06.14.
    Megszüntetné a kormány a magántanulói státuszt – egy lépés előre, kettő hátra
    Az eddig az iskolából kipenderített gyerekek bent tartása a közoktatásban tehát valóban jó lenne a gyereknek és a társdalomnak is (feltéve, ha a fenti feltételeket biztosítaná az állam...
    (Forrás: hvg.hu)
    --
    2019.06.13.
    Elvenné a beleszólást a kormány az iskolaigazgatói kinevezésekbe
    Az iskolaigazgatók kinevezésekor az érintett tanári közösségek, diákok, szülők, nemzetiségi önkormányzatok hivatalosan is véleményezhetik a jelölteket. Több olyan botrány is volt az...
    (Forrás: index)
    --
    2019.06.13.
    Felrúgta a Pedagógusok Szakszervezetével kötött megállapodást a kormány - nem vált be a kulturált emberek módszere
    A szakszervezet eddig tárgyalt, ősztől akciókat hirdetünk – jelentette be csütörtöki tanévzáró sajtótájékoztatóján Szabó Zsuzsa, a Pedagógusok Szakszervezetének (PSZ) elnöke. Elismerte...
    (Forrás: Népszava)
    --
    2019.06.13.
    A Kormány benyújtotta a nemzeti köznevelésről szóló törvény módosítását az Országgyűléshez
    A kormány célja, hogy – a pedagógusok már bevezetett életpályamodellje részeként – az iskolaigazgatók többletmunkája is nagyobb megbecsülést kapjon. Ezért, ha az Országgyűlés elfogadja...
    (Forrás: kormány.hu)
    Utolsó üzenetek:
      Eleonóra

    Kedves OFOE!

    Nagyon szépen köszönöm a válaszukat! :-)

    Üdvözlettel: Németh Eleonóra

    --
      ofoe

    Kedves Eleonóra! Kicsit bonyolult a helyzeted mert a pedagógus munkaköröd alapján jár Neked a 21 munkanap alapszabadság, és a 25 munkanap pótszabadság. Az ápoló munkakör alapján viszont évi 21 munkanap alapszabadság és a Kjt. 57. § (1) bekezdése szerint a fizetési fokozatoddal egyenlő számú munkanap pótszabadság illet meg. Ugyanis a 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bek c)pontja alapján a kollégiumi ápoló munkakörben dolgozóknak nem jár az évi 25
    munkanap pótszabadság, erre ["c) a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörök közül a pedagógiai asszisztens,szabadidő-szervező, gyermek- és ifjúságvédelmi felügyelő, pedagógiai
    felügyelő, gyógypedagógiai asszisztens, pszichopedagógus, gyógytornász,munkakörben foglalkoztatottak jogosultak. (A válaszadásban a PDSZ jogi szakértője volt segítségünkre.)

    --
      ofoe

    Kedves Krisztina! Nagyon nehéz a konkrét helyzet pontos ismerete nélkül érdemi tanácsot adni, de megpróbálom. Az első lépés valóban átgondolni azt, hogy Te magad mennyiben vagy felelős az adott problémáért. A figyelmeztetőkkel, intőkkel csak a saját feszültségedet oldod némileg, eredményt nem tudsz elérni. Gondold át, hogy melyik ponton romlott el a kapcsolat az adott csoporttal, eleve így fogadtak, vagy menetközben történt valami. Az a soraidból kiderül, hogy nincs köztetek bizalmi kapcsolat, tehát kommunikáció helyett hadakoztok. Időt kellene szánni arra, hogy a problémát tisztázzátok, megállapodásra jussatok a közös megoldás módjában. Ennek vannak különböző technikái. Fontos, hogy ne személyes sértésként kezeld az ügyet, hanem közös megoldandó problémaként. Nem ördögtől való, amit a kollégáid tanácsolnak, hogy fordulj pszichológushoz, aki segíthet azon, hogy a Benned való görcsöt fel tudd oldani. Amíg Te magad nem jutsz túl ezen a görcsön, nem tudod kézbe venni az ügyeket. Ezek a diákok már nem kamaszok, fiatal felnőttek, nekik is fontos, hogy eljussanak az érettségiig, és matematikából is elérjenek egy bizonyos szintet. Ez lehet az a közös ügy, amin együttesen és nem egymás ellenében kellene dolgoznotok. Szívesen levelezek erről Veled privátban is, ha akarod, de nem minden részlet tartozik a nyilvánosságra. Jelezd, ha ezt szeretnéd. Üdvözlettel Szekszárdi Juli

    --
      László Krisztina

    Kedves OFOE!
    Nem tudom mennyire válaszolható meg a kérdésem. Egy középiskolában tanítok, heti 27 órában matematikát, 8 érettségis csoportnak. (Plusz a korrepetálások, plusz a helyettesítések.) Nagyon szeretem a diákjaimat, de mint mindenhol, ahol emberek vannak, előfordulnak konfliktusok. A kb 110 diákból, akiket két éve tanítok, van kb 15, akik állandóan csak a hibát keresik a munkámban, agresszíven és lekezelően bánnak velem, sokszor megaláznak a csoport egésze előtt. Amikor esetleg szaktanári figyelmeztetést adok nekik, akkor hangosan kiröhögnek, hogy az ő szüleiket ez nem érdekli. (Ezek a diákok már 17-19 évesek, mivel a nyelvi tagozat nulladik évfolyama egy évvel megnöveli a középiskolai tanévek számát.) Semmivel nem tudom őket sem motiválni, sem fegyelmezni, tönkre teszik az óráimat.) Hiába fordultam az osztályfőnökökhöz segítségért, mind ők, mind az igazgató-helyettes és a munkaközösség vezető szerint, ez az én hibám, azért viselkednek így velem, mert ez "belőlem jön". Közben az iskolából folyamatosan mennek el a tanárok, és hiába keresett a szakom, (angol-matek) úgy érzem, hogy nem becsülik meg a munkámat. Hiába az a kb 90 diák aki jól teljesít, (nem egy dícséretes 5-ös is van, és emelt matematika érettségi előkészítő csoportok is), hiába a rengeteg dolgozat, számonkérés, ingyen korrepetálás, rendszeres, hogy káromkodva, csapkodva, üvöltözve csapják az asztalomra a kijavított dolgozatot, mert az nem négyes, hanem csak hármas. És közben a vezetőség, az osztályfőnökök és a munkaközösség vezető szerint is, nekem kell változtatnom, pszichológushoz mennem, mert engem nem lehet elviselni. Meg kell jegyezzem, ezek az emberek 25-30 éve vannak ebben az iskolában. Ez a matematika státusz, amit én megkaptam 2 éve, egy előző iskolavezetéstől, már nagyon régóta, úgymond, "forgó hely" volt, mert - más tanárok elmondása szerint - mindig "volt valami probléma a matek tanárokkal". Minden más matematika tanár az iskolában, már 10-20-30 éve itt tanít.
    Nem igazán tudom, mit kezdhetnék a problémával. Tudnának esetleg tanácsot adni?
    Köszönettel: Krisztina

    --
      Eleonóra

    Kedves OFOE Csapat!
    Segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban, hogy egy egyházi iskolában dolgozom, mint 50% kollégiumi felügyelő, 50% kollégiumi ápoló. Érdeklődnék, hogy ilyen esetben számomra mennyi szabadság jár? Tavaly fél állásban tanítottam, akkor járt a pedagógusi szabadság, itt úgy olvasom, ebben a munkakörben is jogosult lennék.?
    Köszönettel: Németh Eleonóra

    --
      ofoe

    Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
    A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

    --
      Németh Zoé

    Kedves OFOE Csapat,
    hogy lehetek az Egyesület tagja?

    --
      ofoe

    Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
    olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
    I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
    vetítési alap 180%-a.
    A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

    --
      Emese

    Tisztelt Szerkesztők!
    Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
    Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
    2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
    2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
    Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
    Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

    --
      ofoe

    Kedves Kérdezőnk!
    A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

    --
    Üzenő Kommentek   RSS
    Utolsó 10 hozzászólás:

    [Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
    Az arányvesztés béklyójában »

    --

    [Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
    Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

    --

    [vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
    Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

    --

    [csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --
    OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek