OFOE a Facebook-on
Nyomtatóbarát változat Link küldése
2013. november 6.
» Hozzászólások (0)
Címkék:
   

Szervezzék következő osztálykirándulásukat az eXbox Élményparkba!

Miért éppen ide? Mert itt garantált a jókedv, rengeteg az élménydús programlehetőség, és mindez hatalmas és tágas, esőtől-hidegtől védett, több mint 4.500 m2 beltéri területen.

Nálunk biztos, hogy senki sem fogja babrálni az okostelefonját percenként! Még azok sem fognak kibújni a közös élmények alól, akik gyakran kérnek felmentést tesi órán. Valódi élményekre épülő, változatos, mozgáscentrikus kikapcsolódást kínálunk a diákok és a kísérő tanárok számára egyaránt. Ebből senki sem akar kimaradni!

Fedett csarnokunk kínálata időjárási viszontagságoktól mentesen:

  • kalandpályák több nehézségi szinten
  • falmászás gyerekpályától a profi szintig
  • görkorcsolyázás, rollerezés és gördeszkázás eszközbérléssel együtt
  • palánkfoci és streetball a csapatsportokat kedvelőknek
  • új és trendi extrém sportok, pl. Freeline Skate, Gauswheel
  • tollasozás, célba dobás és egyéb játékok

Szakképzett trénerek és animátorok irányításával és felügyeletével maximális biztonság mellett várjuk az Önök osztályát. A csapatjátékra fókuszáló programok – mint például csapatversenyek, foci, röplabda bajnokság – a legnépszerűbbek a diákok körében, csak úgy, mint a görkorcsolya, gördeszka, palánkfoci, kosárlabda, roller, tollas, pingpong, és társasjáték. A különböző programelemeink igény szerint kötetlenül és egyénileg is igénybe vehetők.

Részvételi díjak

  • Az osztálykirándulás csomagot 1.750 Ft/fő áron biztosítjuk hétköznapokon, előzetes regisztrációt követően az osztályok és az iskolás csoportok számára.
  • Kedvezmény! 50 fő felett 1.650 Ft/fő áron!
  • 100 fő felett egyéni árajánlattal várjuk az iskolás csoportokat.
  • A belépés tanárok számára ingyenes. Minden kísérő tanár vendégünk egy meleg italra!
  • Csoportok számára igény esetén házias 2 fogásos meleg ebédet biztosítunk 3 dl üdítővel 1.265 Ft/fő áron.

Fontos tudnivalók

  • Étel-ital behozatala nem engedélyezett. Figyelmükbe ajánljuk az eXbox területén található büfé kínálatát.
  • A kalandpálya, a gurulós sportok és a labdás játékok használatához saját zárt tornacipő kötelező. Más lábbeliben, pl. papucsban tilos igénybe venni.
  • A mászófal tiszta talpú saját váltócipőben vagy az eXbox recepcióján bérelhető mászócipőben vehető igénybe.
  • Fizetési feltételek:

    A bruttó részvételi díj 50%-a átutalással történik az az IT-Novum Kft. Unicredit Banknál lévő bankszámlájára: 10918001-00000044-70630000. Az átutalás megjegyzési rovatában kérjük feltüntetni az osztálykirándulás dátumát, valamint a Megrendelő nevét és számlázási címet. A részvételi díj fennmaradó 50%-a teljesítéskor (az osztálykirándulás napján) készpénzben fizetendő. Készpénzfizetés esetén az ellenérték kiegyenlítése a telephelyen nyitva tartási időben (14.00-22.00 óra között) történik. Cím: 1117 Budapest, Hunyadi út 4.

    Sportnapok lebonyolítását is vállaljuk akár 1.000 fő fogadására alkalmas létesítményünkben!

    További információ:
    tel.: 30/232-5108
    info@exbox.hu

    Érdekel, visszahívást kérek!

    --

     » Kommentálom
     Kommentálom «
    Várjon...

    A hozzászólások megengedett tartalmával kapcsolatban lásd kommentelési irányelveinket.

     Sajtófigyelő    Összes hír »
    2019.08.20.
    Ötévesen látott először fehér embert, hetedikben bukott, ma iskolát vezet Miskolcon (interú Orsós Jánossal)
    Egyszerű a képlet: ha szakiskolába mész, akkor kapsz ösztöndíjat, ha gimnáziumba, akkor nem. A szegény családokból már senki nem jön érettségizni, mindenki tésztakészítő akar lenni....
    (Forrás: 24.hu)
    --
    2019.08.20.
    Magyarul is elindult a világ egyik legjobb tanulási oldala
    A Khan Academy neve összekapcsolódott a digitális eszközökkel megvalósult önirányított tanulás fogalmaival. Szülők lelkendezve szokták mesélni, hogy a gyerekük otthon nem (csupán) telefonos...
    (Forrás: Qubit)
    --
    2019.08.20.
    Ha elég vagyonos vagy, a gyerekednek mégsem kell Wass Albertet tanulnia
    Hírül adták tegnap, hogy Debrecen város és a Debreceni Egyetem együttesen alapítanak meg egy elit, angol-magyar tannyelvű magániskolát Debrecen-Pallagon, amely az egyszerű, mégis sokatmond...
    (Forrás: mérce)
    --
    2019.08.20.
    Gyarmathy Éva: „Mit akar, az egész ország így működik!”
    És nem azért kell a kis hazafiasságot belevinni a tananyagba, mert bárki hazafiasabb lesz, hanem a szófogadás gyakorlásáért. Igazodj! Most polgár leszel, aztán keresztény, népnemzeti, hazafi...
    (Forrás: hvg.hu)
    --
    2019.08.20.
    Iskolaépítészet: örökség és megújulás. Csémi Lili és Tarcsay Anita írása
    A műhelykonferencia a váci Apor Vilmos Főiskola formálódó térpedagógiai műhelyének keretében valósult meg, amelynek célja, hogy interdiszciplináris párbeszédet teremtsen az építészet...
    (Forrás: tani-tani online)
    --
    2019.08.20.
    Kettészakadt világ
    Visszakanyarodunk hát egy örök kérdéshez, mennyire várható el a mélyszegénységben a környezetbarát magatartás? Ha nincs fa, akkor mi a nagyobb bűn, ha káros anyagokkal fűt, vagy ha kih...
    (Forrás: hvg./Nyomor széle blog)
    --
    2019.08.12.
    A gyerekeinknek is jobb lenne, ha mi szülők nem állnánk ilyen csehül pénzügyi tudatosságban
    Legyen szó hazai vagy külföldi tanulmányokról, az önálló életkezdésről, mindez szülőnek, gyereknek egyaránt komoly anyagi terhet jelenthet. A „kirepülés” izgalmas, kihívásokkal teli...
    (Forrás: hvg.hu)
    --
    2019.08.11.
    Deviszont – kritikai pedagógia a külvárosban
    A Deviszont Közösségi Tér egy Budapest külvárosában működő oktatási program, amit társadalomtudósok, szociális munkások, filozófusok és pedagógusok hoztak létre szakképzésben tanul...
    (Forrás: mérce)
    --
    2019.08.11.
    Egyre több támogatást kapnak a családok az iskolakezdéshez
    Elsőtől kilencedik évfolyamig ingyenes tankönyvet kapnak a diákok, ami gyerekenként 10-12 ezer forint megtakarítást jelent. A szeptemberi családtámogatásokat is korábban, augusztus végén...
    (Forrás: Magyar Nemzet)
    Utolsó üzenetek:
      ofoe

    Kedves Márta! Íme a válasz, amit a PDSZ jogi szakértőjének segítségével adunk meg.
    Az Nkt. 62. § (5) bekezdése szerint a nevelési-oktatási és a pedagógiai szakszolgálati intézményekben pedagógus-munkakörökben
    dolgozó pedagógus heti teljes munkaidejének nyolcvan százalékát (a továbbiakban: kötött munkaidő). A 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet
    17. § (5) bekezdése szerint "a (4) bekezdésben meghatározottak alapján az egy pedagógusnak elrendelhető tanórai és egyéb foglalkozások,
    pedagógiai szakszolgálati közvetlen foglalkozások száma egy tanítási napon a kettő, egy tanítási héten a hat órát nem haladhatja meg. A
    neveléssel-oktatással lekötött munkaidő, óvodapedagógus esetében a kötött munkaidő felső határa felett eseti helyettesítés a (4)
    bekezdésben foglaltak alapján rendelhető el, egy pedagógus számára tanítási évenként legfeljebb harminc tanítási napra, óvoda esetében egy nevelési éven belül legfeljebb harminc napra." A fentiekből következik, hogy nem teljes héten nem 26 órával kell számolni, hanem időarányosan, mivel ekkor a heti munkaidő 40 óránál kevesebb.
    Az összevont helyettesítések esetében a Kjt. 24. § (1) bekezdését kell alkalmazni, amely szerint, ha a közalkalmazott munkaköre ellátása mellett a munkáltató rendelkezése alapján átmenetileg más munkakörébe tartozó feladatokat is ellát, s ezáltal jelentős többletmunkát végez,
    illetményén felül a végzett munkával arányos külön díjazás (helyettesítési díj) is megilleti.
    Reméljük, segítettünk.

    --
      Márta

    Szeretném megkérdezni, hogy ha egy munkahét nem minden napján dolgozunk, mert pl. munkaszüneti nap ( Nagypéntek), vagy szabadságot írt ki a vezető ( tavaszi szünet utáni nap), esetleg 1-1 tanítás nélküli munkanap esik a hétre, akkor is csak a 26 óra feletti helyettesítés számít bele abba a bizonyos 30 napba, amely felett már fizetni kell a helyettesítésekért? Nem kell ilyen esetekben arányosan csökkentve számítani a heti kötött munkaidőt, tehát nem max. 26-ban meghatározni? Az iskolavezetés szerint nem. :( Szerintem ez olyan, mintha ledolgoztatnák velünk pl.a szabadságot. Pl. egy nap a héten nem tartottam órákat, mert osztálykiránduláson voltam. Ezen a napon lett volna 4 órám, de mivel nem tartottam meg, azon a héten csak 22 órám volt, 4 óra helyettesítést is kiírhatnak, ami 26 óra alatt van, tehát nem is számít helyettesítésnek. Az összevont helyettesítések pedig egyáltalán nem számítanak nálunk helyettesítésnek. Rendben van ez így?Nagy a káosz. Senki nem tud semmit.Válaszát előre is köszönöm

    --
      Eleonóra

    Kedves OFOE!

    Nagyon szépen köszönöm a válaszukat! :-)

    Üdvözlettel: Németh Eleonóra

    --
      ofoe

    Kedves Eleonóra! Kicsit bonyolult a helyzeted mert a pedagógus munkaköröd alapján jár Neked a 21 munkanap alapszabadság, és a 25 munkanap pótszabadság. Az ápoló munkakör alapján viszont évi 21 munkanap alapszabadság és a Kjt. 57. § (1) bekezdése szerint a fizetési fokozatoddal egyenlő számú munkanap pótszabadság illet meg. Ugyanis a 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bek c)pontja alapján a kollégiumi ápoló munkakörben dolgozóknak nem jár az évi 25
    munkanap pótszabadság, erre ["c) a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörök közül a pedagógiai asszisztens,szabadidő-szervező, gyermek- és ifjúságvédelmi felügyelő, pedagógiai
    felügyelő, gyógypedagógiai asszisztens, pszichopedagógus, gyógytornász,munkakörben foglalkoztatottak jogosultak. (A válaszadásban a PDSZ jogi szakértője volt segítségünkre.)

    --
      ofoe

    Kedves Krisztina! Nagyon nehéz a konkrét helyzet pontos ismerete nélkül érdemi tanácsot adni, de megpróbálom. Az első lépés valóban átgondolni azt, hogy Te magad mennyiben vagy felelős az adott problémáért. A figyelmeztetőkkel, intőkkel csak a saját feszültségedet oldod némileg, eredményt nem tudsz elérni. Gondold át, hogy melyik ponton romlott el a kapcsolat az adott csoporttal, eleve így fogadtak, vagy menetközben történt valami. Az a soraidból kiderül, hogy nincs köztetek bizalmi kapcsolat, tehát kommunikáció helyett hadakoztok. Időt kellene szánni arra, hogy a problémát tisztázzátok, megállapodásra jussatok a közös megoldás módjában. Ennek vannak különböző technikái. Fontos, hogy ne személyes sértésként kezeld az ügyet, hanem közös megoldandó problémaként. Nem ördögtől való, amit a kollégáid tanácsolnak, hogy fordulj pszichológushoz, aki segíthet azon, hogy a Benned való görcsöt fel tudd oldani. Amíg Te magad nem jutsz túl ezen a görcsön, nem tudod kézbe venni az ügyeket. Ezek a diákok már nem kamaszok, fiatal felnőttek, nekik is fontos, hogy eljussanak az érettségiig, és matematikából is elérjenek egy bizonyos szintet. Ez lehet az a közös ügy, amin együttesen és nem egymás ellenében kellene dolgoznotok. Szívesen levelezek erről Veled privátban is, ha akarod, de nem minden részlet tartozik a nyilvánosságra. Jelezd, ha ezt szeretnéd. Üdvözlettel Szekszárdi Juli

    --
      László Krisztina

    Kedves OFOE!
    Nem tudom mennyire válaszolható meg a kérdésem. Egy középiskolában tanítok, heti 27 órában matematikát, 8 érettségis csoportnak. (Plusz a korrepetálások, plusz a helyettesítések.) Nagyon szeretem a diákjaimat, de mint mindenhol, ahol emberek vannak, előfordulnak konfliktusok. A kb 110 diákból, akiket két éve tanítok, van kb 15, akik állandóan csak a hibát keresik a munkámban, agresszíven és lekezelően bánnak velem, sokszor megaláznak a csoport egésze előtt. Amikor esetleg szaktanári figyelmeztetést adok nekik, akkor hangosan kiröhögnek, hogy az ő szüleiket ez nem érdekli. (Ezek a diákok már 17-19 évesek, mivel a nyelvi tagozat nulladik évfolyama egy évvel megnöveli a középiskolai tanévek számát.) Semmivel nem tudom őket sem motiválni, sem fegyelmezni, tönkre teszik az óráimat.) Hiába fordultam az osztályfőnökökhöz segítségért, mind ők, mind az igazgató-helyettes és a munkaközösség vezető szerint, ez az én hibám, azért viselkednek így velem, mert ez "belőlem jön". Közben az iskolából folyamatosan mennek el a tanárok, és hiába keresett a szakom, (angol-matek) úgy érzem, hogy nem becsülik meg a munkámat. Hiába az a kb 90 diák aki jól teljesít, (nem egy dícséretes 5-ös is van, és emelt matematika érettségi előkészítő csoportok is), hiába a rengeteg dolgozat, számonkérés, ingyen korrepetálás, rendszeres, hogy káromkodva, csapkodva, üvöltözve csapják az asztalomra a kijavított dolgozatot, mert az nem négyes, hanem csak hármas. És közben a vezetőség, az osztályfőnökök és a munkaközösség vezető szerint is, nekem kell változtatnom, pszichológushoz mennem, mert engem nem lehet elviselni. Meg kell jegyezzem, ezek az emberek 25-30 éve vannak ebben az iskolában. Ez a matematika státusz, amit én megkaptam 2 éve, egy előző iskolavezetéstől, már nagyon régóta, úgymond, "forgó hely" volt, mert - más tanárok elmondása szerint - mindig "volt valami probléma a matek tanárokkal". Minden más matematika tanár az iskolában, már 10-20-30 éve itt tanít.
    Nem igazán tudom, mit kezdhetnék a problémával. Tudnának esetleg tanácsot adni?
    Köszönettel: Krisztina

    --
      Eleonóra

    Kedves OFOE Csapat!
    Segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban, hogy egy egyházi iskolában dolgozom, mint 50% kollégiumi felügyelő, 50% kollégiumi ápoló. Érdeklődnék, hogy ilyen esetben számomra mennyi szabadság jár? Tavaly fél állásban tanítottam, akkor járt a pedagógusi szabadság, itt úgy olvasom, ebben a munkakörben is jogosult lennék.?
    Köszönettel: Németh Eleonóra

    --
      ofoe

    Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
    A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

    --
      Németh Zoé

    Kedves OFOE Csapat,
    hogy lehetek az Egyesület tagja?

    --
      ofoe

    Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
    olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
    I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
    vetítési alap 180%-a.
    A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

    --
    Üzenő Kommentek   RSS
    Utolsó 10 hozzászólás:

    [Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
    Az arányvesztés béklyójában »

    --

    [Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
    Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

    --

    [vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
    Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

    --

    [csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --

    [Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
    L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

    --
    OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek