OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#1321  Évaemmem[kukac]freemail[pont]hu2008-05-31 13:30
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe:(

http://www.origo.hu/itthon/20080529-gyermekjogi-honlapot-inditott-az-ombudsmani-hivatal.html


 
#1315  Zsókaszilfid[kukac]citromail[pont]hu2008-05-29 18:15
Kedves Osztályfőnök!

Nem túl szimpatikus az írása. Legegyszerűbb persze kirúgni a lökött 16 évest. Pedig a 16 évesekre jobban tudnak hatni hozzáértő, a tiniket szerető, értő pedagógusok - mint a szülők. Sajnos az én fiam is megbolondult mióta a hormonjai vágtatnak! De tudom, hogy ez a lökött viselkedés átmeneti. Úgy tűnik Ön pl. simán kirúgná az én jobb sorsra érdemes, de jelenleg átkozott, büdös kölkömet! Szerencsére a fiam igazgatója, és osztályfönöke nem úgy gondolkodik, mint Ön. üdv: egy anyuka, aki hálás a fia tanárainak a türelmükért.
 
#1314  IdeAidea[kukac]freemail[pont]hu2008-05-25 14:29
avagy irány a könyvtár és --> Sugár István: Bornemissza Gergely deák élete című könyv kikölcsönzése ;) ;)
 
#1313  Hmasf[kukac]htomail[pont]com2008-05-25 14:24
http://hu.wikipedia.org/wiki/Bornemissza_Gergely
vagy ez kevés?
hm? :))
 
#1312  Sáribnono77[kukac]citromail[pont]hu2008-05-23 20:58
Kéne Bornemissza Gergely életútja!
Aki tud linket,írjon!
 
#1311  Cirillaj[pont]lejla[kukac]freemail[pont]hu2008-05-15 20:51
Az integrált oktatással csak annyi probléma van, hogy nem szívesen áldoznak pénzt a pedagógiai munkát segítő emberekre,pl. pedagógus asszisztens.
Az elit iskoláknak pedig nem attól jó az eredményük, mert ott szuper gyermekek és szuper pedagógusok vannak, hanem azért, mert pedagógusok hada foglalkozik délutánonként a gyermekekkel, és megtanítja azt, amit délelőtt nem sikerült elsajátítaniuk. Érdemes lenne kutatást végezni, hogy milyen tantárgyakból, mennyi pénzt költenek a szülők délutáni (adómentes) órákra.
 
#1310  Peer Krisztipeerk[kukac]freemail[pont]hu2008-05-14 17:03
Én inkább abban látnám a megoldást, ha a túlkoros, kudarcokkal teli fiatalokat lenne mivel benntartani az oktatási rendszerben (hova is mehetne 8 általános nélkül, még gyorstalpalóra sem). Hiszek abban, hogy van olyan terület, amiben jók, ami érdekli őket, amiben tudnak sikereket elérni...a tanulás gondolom nem az, így egy mód van arra, hogy ne unatkozzanak, ha rendet bontanak. Addig sem a "nemtudásukról", sokkal inkább a rosszaságukról szól a történetük (ami persze még büszkeségre is okot adhat nekik). Talán találtok valamit, amitől fontosnak érzik magukat, és még tesznek is a közösségért.
Persze azt is értem, hogy van egy pont, amikor a többi gyermek érdekét is figyelembe kell venni, mert a diákok védelme a mi felelősségünk.
A "hiba" ha a rendszerben van, akkor nem feledkezhetünk el a családról, az iskoláról, a társadalomról és persze a gyerekről sem. Együtt tettük őket azzá, amilyenek.
 
#1307  Egy osztályfőnökkcsf[kukac]freemail[pont]hu2008-05-14 14:59
Köszönöm szépen Krisztina!
Fegyelmi tárgyalás lesz az ügyből, mert nem sikerült egyértelműen kideríteni a történteket. Az igazolatlan hiányzásoknak csak annyi a szerepük, hogy hiába jelentgetem én a jegyzőnek, meg a szülőnek, ha a gyerek ugyanúgy lóg továbbra is.
A hiba az egész rendszerben van, ha ezeket a 16 éves diákokat is ki lehetne zárni az oktatásból, már régen megoldódott volna az ügy, és lenne egy normális osztályom. Ők meg elmentek volna valamilyen gyorstalpaló tanfolyamra, és lehet, hogy már dolgoznának is... akár?

 
#1298  Peer Krisztinapeerk[kukac]freemail[pont]hu2008-05-13 14:08
Kedves Osztályfőnök,

Úgy gondolom, nem kellene egyedül vinned ezt a problémát, kérj segítséget kollégáidtól, az iskolában dolgozó szakemberektől (üljetek le közösen a gyerkekkel, külön-külön).
Bármilyen nehéz is, ne adjátok fel a szülőkkel sem a küzdelmet... Ha az együttműködés szikráját sem látni, forduljatok az illetékes gyermekjóléti szolgálathoz, kérjétek a családgondozók segítségét.
A 30 igazolatlan órát nem igazán értem, mert ennek jelentősége csak nem tanköteles gyermek esetében van (akkor ugyanis automatikusan megszűnik a tanulói jogviszony, ha meghaladta a 30 igazolatlan órát). Amennyiben tankötelesek a gyermekek, úgy az iskola feljelenti a szülőt a szabálysértési osztályon, mert nem biztosította gyermeke iskolába járását.
Másrészről nyíltan kommunikálnám azt is, amennyiben az iskolában (a pedagógusok tudtával) bántalmazás történik, jelezhetnek a rendőrség felé, amennyiben megteszik a feljelentést.
Munkádhoz erőt és kitartást kívánok!


 
#1292  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-05-13 10:17
Kedves "Osztályfőnök" kollégánk! Mivel jelenleg nem működtetjük a tanácsadó felületünket, a nevelési tárgyú kérdésekre a faliújságon válaszolunk. Szeretnénk jelezni, hogy az erőszakos jelenségek kezelésével kapcsolatban még a héten megjelenik majd egy cikk, amelyik remélhetően segíteni fog a nehéz probléma továbbgondolásában. Kérjük, figyeld a honlapot!
 
#1277  Egy osztályfőnökkcsf[kukac]freemail[pont]hu2008-05-12 15:04
Kedves Kollégák!

Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Adott 3 diák, akik folyamatosan terrorizálják, sőt verik is az egyik osztálytársukat. Mindháromnak már a fegyelmi a következő fegyelmező fokozat./amiken csak röhögnek/ A szüleiket nem is érdeklik, hiába beszéltem velük. Nem igazán kvalifiált szülőkkel amúgy se könnyű megtalálni a közös hangot. Az ő kisfiúk ártatlan... Plusz túl vannak a 30 igazolatlanon is bőven. Ha fegyelmit tartanék, akkor se lennénk előrébb, mert még jobban megvernék szegény srácot. A szülőkkel hiába beszélek, az igazolatlan hiányzások ellen se tudtak tenni semmit. A rendbontókat meg nem lehet kirakni, mert 16 évesek. Mit tegyek?
 
#1276  Szávai Istvánvizuszol[kukac]freemail[pont]hu2008-05-11 07:01
Köszönöm, és persze kritikusan viszonyulni hozzá!
 
#1275  Simon Ildikóildibell[kukac]yahoo[pont]com2008-05-10 21:02
Tisztelt Szávai István,

köszönjük az ajánlást. Hasznosnak látom, ha nem gond utalok rá a szakdolgozatomban is.

 
#1274  Szávai Istvánvizuszol[kukac]freemail[pont]hu2008-05-10 09:14
Év végéhez közeledve ajánlom mindenki figyelmébe általános és középiskolásoknak szánt játékgyűjteményemet:
http://www.freeweb.hu/kapcsoskonyv
Pontosabb helye:
Tartalomjegyzék/játékgyűjtemény
Osztályfőnöki munkához esetleg még az etikai tartalmú szövegek fejezet is érdekes lehet.
Visszajelzéseket örömmel veszek! vizuszol@freemail.hu
 
#1272  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2008-05-09 18:14
Tisztelt H. Mihály László Úr! Megismételjük korábbi kérésünket: ne küldjenek nekünk munkajogi kérdéseket se a kapcsolat űrlapon, se az Üzenőn keresztül, mert ezekre nincs módunk válaszolni. A részleteket ld. a honlap főoldalán, ahol a Tanácsadó rovat szüneteltetésének okairól adtunk tájékoztatást. Kérjük mindennek szíves tudomásulvételét.
 
#1268  H.Mihály Lászlóhorvmi[kukac]citromail[pont]hu2008-05-08 19:33
2009 augusztus.07.-én leszek 60 éves(férfi vagyok).Több mint 40 éves munkaviszonyom van. Már a 35 éves közalkalmazotti jogviszonyom is megvan(tanár ember vagyok).Koren­gedményes nyugdíjazásom kértem 2008 szeptembe­rétől, amire meg is van az esélyem, ui. az igazgatóm tájékoztatott arról, hogy amennyiben szeptemberben kevesebb gyerek kerül beiskolázásra néhány állás megszüntetésre kerül.Ennek következtében én ha akarok akkor nyugdíjba vonulhatok.Sze­retném tudni, hogy mikor járhatok jól?Ha a munkáltatóm mond fel, vagy ha felmentésemet kérem?Vagy nem is tudom, hogy hogyan tudnám úgy rendezni a dolgaimat, hogy a 40éves jubileumi jutalmam se veszítsem el.Kérem a számomra legkedvezőbb korengedményes nyugdíjba vonulásom útjában és módjában felvilágosítást nyújtani.
 
#1267  Anettanett[kukac]freemail[pont]hu2008-05-08 16:58
Én most kezdtem idén a tanári pályát!
 
#1266  nem mindegy??valami[kukac]valami[pont]hu2008-05-08 16:54
Sztem jó az oldi!!
 
#1259  Sárigaspar[pont]sarolta[kukac]egyszervolt[pont]hu2008-05-07 18:50
Csak kipróbálom, ha azt kérem, hogy nézzétek meg a honlapomat: www.napocska.hu/apro , akkor nő e a látogatottságom?
Nagyon örülnék, ha a Rádió után, itt is megtalálnátok. Gáspár Sári
 
#1258  Julisszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-05-07 09:44
Kedves Klapka!
Tanácsok kérése valóban nem való az üzenőfalra, de hiába kértük már több ízben is, hogy ne így legyen, mégis ide érkeznek az Erzsiéhez hasonló kérdések. Ezeket általában le szoktuk szedni, de mivel a Tanácsadó, mint jeleztük, szünetel, fenn hagytuk, hátha valaki segít a látogatók közül, és válaszol a kérdésre.
Az üzenőfal lényegében szabad (nem történik moderálás, ez nem fórum), de a szélsőséges megnyilvánulásokat nem hagyjuk fenn, és igyekszünk a felmerülő problémákhoz észrevételeket fűzni.
Kedves Ádám!
Ami a Klamm tanár úr kérdéskörét illeti: mi is láttuk többen, és megoszlottak a vélemények arról, hogy bevihető-e az iskolába, vagy sem. Abban egységesek voltunk, hogy a darab maga és az előadás is jó, színvonalas.
Azt gondolom (ez most személyes véleményem, ezért nem a szerkesztőség,hanem én magam vagyok az üzenet nevesített feladója), hogy a darab bevihető a tanárképzésbe,biztosan sokat tanulnak belőle a pedagógushallgatók. Hasonlóképpen jó kiindulás és vitaindító pedagógus-továbbképzésekhez, nevelési értekezletekhez.
A középiskolákba történő meghívással már óvatosabb lennék. A tanár, a tantestület előzőleg meg kell nézze a darabot, és azt követően tud csak megalapozottan dönteni arról, hogy vállalja-e a diákjaival közös megtekintést, vitát. 17-18 éves éretten gondolkodó osztályokban, ahol a tanárral jó és bizalmon alapuló a kapcsolat, elképzelhető a darabból kiindulva egy jó beszélgetés a tanár-diák kapcsolatról. Ennek azonban komoly kockázata van, hiszen mivel Klamm személyében ellenszenves, agresszív, a gyerekeket tudatosan megalázó tanár jelenik meg, egyáltalán nincs kizárva, hogy a a megtekintést tanárellenes kirohanások követik, amelyekre nehéz megfelelően reflektálni, az így kirobbanó feszültséget féken tartani, konstruktív irányba terelni.
Összegezve tehát nem utasítom el egyértelműen a középiskolai bemutatót, de rábeszélni az említett vitathatatlan kockázat miatt senkit sem mernék. Nagyon érdekes lenne, ha a kapcsolódó tapasztalatokat megosztanátok velünk.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.04.18.
Odaszúrt az MTA Palkovicséknak egy méretest
Az ITM eddig nem árulta el, hogy javítaná a magyar innovációs teljesítményt, sőt a kormány adós egy részletes tanulmánnyal, de addig is az MTA összeálított egyet, az Eötvös 2020+ anyagot...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.17.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból
2020 szeptemberétől a mostani szakgimnáziumok ötéves technikummá, a szakközépiskolák pedig hároméves szakképző iskolákká alakulnak – jelentette be Pölöskei Gáborné, az Innováció...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.15.
Megreformálnák a tanári pályaalkalmasságit
Jelenlegi formájában nem tölti be valódi szerepét a pedagógusok pálya­alkalmassági vizsgálata az érintett oktatók és hallgatók szerint. A felvételi részét képező vizsgálat jórészt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A gyermekek érdekét helyezi előtérbe a szaktárca
Az Igazságügyi Minisztérium lépéseket készül tenni azért, hogy a gyermekek legfőbb érdekét szem előtt tartó szabályozás szülessen az úgynevezett jogellenes gyermekelviteli ügyekben....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A több napja tartó lengyel tanársztrájkról
Ez a magyar médiában néhány példától (itt, itt, itt és itt) eltekintve egyelőre nem kapott nagy figyelmet. A cikkben a sztrájk okait és körülményeit járom körül, mely a Taní-tani Online...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.13.
Félelmetes, hogy itt tartunk, és az is félelmetes, hogy nem tiltakozunk
Elnézve az eseményeket, a reakciókat, az általános folyamatokat, komolyan megkérdőjeleződik bennem, van-e értelme az egésznek. Mennyivel egyszerűbb lenne szülőként kimenekíteni a saját...
(Forrás: ckpinfo)
--
2019.04.13.
Orbán Viktor ma azt tesz az oktatás rendszerével, amit akar
Az oktatás szereplői közül mára lényegében már csak a diákok azok, akik érdemben lennének képesek hallatni a hangjukat, de a NER résen van: a kormány ellen többször és több fórumon...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.04.13.
Palkovics szerint az MTA átláthatatlan, év végéig pedig át kell szervezni
Cáfolta az MTA hivatalos közleményében Palkovics László innovációs- és technológiai minisztérium Hír Televíziónak adott korábbi nyilatkozatát, melyben azt állította:„A magyar kormá...
(Forrás: mérce)
--
2019.04.13.
Fergeteges magyar siker a lányoknak rendezett matematikai diákolimpián
Kerekes Anna aranyérmet, Hámori Janka ezüstöt, Kocsis Anett és Mészáros Anna bronzérmet szerzett, ezzel Magyarország összesítésben a 8. lett az idén kilencedszer megrendezett Európai Leá...
(Forrás: Qubit)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek