OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#1136  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2008-04-15 19:48
Kedves Feszter! A példakép témakör kutatásáról két tanulmányt tudok ajánlani:
Pető Andrea – Berteke Waaldijk: A női példaképek élettörténetének feldolgozása, Új Pedagógiai Szemle, 2005/02; Mihály Ildikó: „Hősfogyatkozás” vagy modellterror?Adalékok a példaképválasztások folyamatához,Új Pedagógiai Szemle, 2006/01
Jó munkát kívánok!
 
#1135  Nóranoriprincess[kukac]freemail[pont]hu2008-04-15 19:21
Nóra vagyok, fiatal irodalomtörténész és magyar-rajz tanár palánta. Szívesen leveleznék hasonló érdeklődésű emberekkel!
 
#1134  feszternem_esz[kukac]freemail[pont]hu2008-04-15 19:14
Kedves OFOE!

Példaképek témakörben keresek szakirodalmat, nemzetközi kitekintésű vizsgálatokat, kérdőíveket, azok elemzését. Előre is köszönöm az ötleteket!
 
#1133  a szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-04-14 20:35
Kedves Kérdező!
Erre a kérdésre a Tanácsadóban válaszoltunk.
 
#1132  Hoffmann Andreahoffrea[kukac]gmail[pont]com2008-04-14 18:58
Pedagógus vagyok, ez az utolsó tanévem. Idén csak fél óraszámban tanítottam. Azt szeretném tudni, hogy a 40 év után járó jubileumi jutalmamat úgy fogják-e kiszámítani, hogy a "fél" fizetésemet szorozzák öttel?
A válszt előre is köszönöm!
 
#1131  Sz.Tasnádi Annamáriaszneani[kukac]mpp[pont]hu2008-04-14 00:23
Bocsánatot kérek az előző hozzászólásomért, nem voltam elég alapos, - most látom, lényegében minden, általam felvetett dolog fent van a honlapom is. :)

Tiszteletem, üdvözletem! :)
 
#1130  Sz. Tasnádi Annamáriaszneani[kukac]mpp[pont]hu2008-04-14 00:18
Még talán csak annyit: egy hírlevelük lehetne! Szívesen olvasnám mint szülő is pl. hogy milyen fejlemények vannak az oktatás-ügy területén, - nem elsősorban jogszabályokra gondolok, de azokra is. És jó volna, ha itteni pedagógusoktól lehetne konkrét esetekben is véleményt/tanácsot kérni. Jó lenne jobban együttműködni!! :) Mindenből a legjobbakat kívánom tisztelettel, szeretettel: Annamária.
 
#1129  Sz. Tasnádi Annamáriaszneani[kukac]mpp[pont]hu2008-04-13 23:56
Őszinte tiszteletem és nagyrabecsülésem!! 6 gyermeket felnevelt, mostmár sajnos özvegy édesanya vagyok, - legkisebb gyermekem 17 és fél, legidősebb 30 és fél éves. Volt/van tapasztalatom az iskolákkal, tanárokkal kapcsolatban. Nagyon nagyrészt pozitív. Szeretnék ezúton is köszönetet mondani minden pedagógusnak, aki még meg tudta őrízni az igaz emberséget, tisztességet, a szakma és a gyermekek őszinte szeretetét, és meg tudott maradni - valahol a szíve mélyén - maga is gyermeknek! Mert enélkül nem megy...! :) Kívánok jó egészséget, sok-sok szépet-jót, sikereket a szakmai és a privát életben is minden ilyen pedagógusnak! Őszinte tisztelettel, szeretettel: Sz. Tasnádi Annamária / Győr.
 
#1128  petikehaztartas[kukac]haztartas[pont]com2008-04-12 17:42
Olyan egyszerű a megelőzés - minden szempontból!
A kályhához mennék vissza, mert a számokkal van baj!
Ha 2 (!) számot megváltoztatnánk a közoktatási törvényben és annak megfelelően élnénk, minden szellemi, anyagi következményével - tudom nem lenne könnyű,azonban roppant eredményes lenne !
Mi az akadálya a kognitív, stressz- és erőszakmentes iskolának ( óvodának - itt is
léteznek horror számok ) - a társadalmon, a pedagógusokon, a gyerekeken és családokon kívül :-)))?
Megmutatom!
Olvassuk el, gondoljuk át az eredeti számokkal a szöveget, majd a zárójelben szereplő számokkal!
Következtetésével forduljon képviselőjéhez!
"A közoktatási törvény 66. § (5) bekezdése szerint az iskolába felvett tanulók osztályba vagy csoportba való beosztásáról - a szakmai munkaközösség, annak hiányában a nevelőtestület véleményének kikérésével - az igazgató dönt. Az
osztályok, csoportok szervezésének szabályait a törvény 3. számú melléklete határozza meg. Eszerint az iskola 1-4. ( 1-12. ) évfolyamán az osztályokat oly módon kell megszervezni, hogy az iskolai osztályba felvett gyermekek, tanulók száma
ne lépje túl a maximális 26 ( 13 ) fős létszámot. Az iskolai osztályokra megállapított maximális létszámot legfeljebb húsz százalékkal át lehet lépni a nevelési év, illetőleg a tanítási év indításánál, ha az iskolában az adott
évfolyamon csak egy iskolai osztály indul; továbbá a nevelési év, tanítási év során abban az esetben, ha új gyermek, tanuló átvétele miatt indokolt."( Forrás: OKTATÁSI JOGOK BIZTOSÁNAK HIVATALA, www.oktbiztos.hu )
 
#1125  petrafoldes[pont]petra[kukac]gmail[pont]com2008-04-10 21:36
Kedves Zsuzsa!
Bemásoltam a cikked mögé "kommentbe", és ott válaszolok... De annyit itt is elmondok, hogy nagyon köszönjük a cikket!
 
#1124  Földes Petrafoldes[pont]petra[kukac]chello[pont]hu2008-04-10 17:21
Kedves Petra, látom, ez a cikkem nem sikerült. A hozzászólásokból. Mindenki csak a címben foglaltakra reflektál, mert túlhangsúlyoztam azt a tényt, hogy ezek a nyelvi tagozatos gyerekek már akkor is "Európában gondolkodva" tervezték karrierjüket. Ami szerintem nem feltétlen baj, sőt! Ha hazatérnének, még jól is jönne!! Könnyebb lehetne így szakítanunk önveszélyes önámitó és önsorsrontó, provinciális lhazafiaskodásainkkal...
De! Azt éreztem bajnak, hogy csaknem 40 évig tanítottam, és semmi de semmi az égvilágon nem változott a családok (gyermekek) mentalitáésában. Nem a tudásnak, hanem a pénznek és csakis a pénznek volt és maradt presztizse. Ez az, ami szerintem a kitaposott cipőben, kinyúlt pulcsiban oktató tanárokat - bennünket is - felpofozhatóvá tett a vagányabb diákok számára.Az értékválság, ami a társadalmat megbetegítette (nem a rendszerváltás óta!) az iskolában kulminál!! Tévednék??
Tedd ki a saját hozzászólásomat, ha jónak véled, publikus. Csak szomorú vagyok hogy ennyire félreérthetően írtam meg a gyerekek dogáinak elemzését! Baráti öleléssel: Zsuzsa
 
#1123  Juliofoe[kukac]chello[pont]hu2008-04-10 08:40
„Jobb, ha tudomásul vesszük: azon a napon, amikor a tanulók az iskolán belül, a Net révén egyszerre kaphatnak asztro/lóg/nómiai választ ugyanarra a kérdésre, akkor a modernitás azon projektje, amit iskolának nevezünk, egészen komoly kihívás elé kerül.” Ez az idézet egy olyan blogról származik, amelyet az AULA most tett fel saját pedagógiai blog gyűjteményébe. (Ha ez a felvétel korábban történt, bocsánat, kedves Szerkesztők, én most fedeztem fel.) Izgalmas, aktuális felvetések, kommentek, mindenkinek ajánlom: http://oktatas.blog.fn.hu/
 
#1122  a szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-04-08 18:45
Kedves Kőrévi!
Sajnos nem tudjuk garantálni a gyors választ, ezért azt kérjük, hogy más fórumon is érdeklődjön.
Továbbá mindenkitől azt kérem (nem először), hogy az Üzenőbe ne küldjön a Tanácsadóval kapcsolatos kérdéseket, kéréseket.
Tisztelettel: a szerk.
 
#1121  kőrévizoli[pont]dora[kukac]freemail[pont]hu2008-04-08 14:38
6505. könyvjelző számú kérdésemre egy ideje várom a T. Tanácsadó válaszát...Köszönettel: Kőrévi
 
#1120  A szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-04-07 16:24
Kedves Ági! Arra kérünk, hogy a Tanácsadóban tedd fel a kérdésedet.
 
#1119  agiagi967[kukac]freemail[pont]hu2008-04-07 15:05
Esedezve kédem!

Mi történik a pedagógusokkal, ha az ált. isk.-t alapítványi fenntartónak adja át az önkormányzat?
Jogutódlás vagy jogutódlás nélküliség esetén mindenképpen jár-e a végkielégítés, ha a közalkalmazotti jogviszonyának megszűnésébe nem egyezik bele a dolgozó?
Kinevezett, több évtizede az iskolában tanító pedagógusról van szó.
Mire vigyázzunk, mire figyeljünk?
Mi a javaslat?
 
#1117  Budapest Tablómegrendeles[kukac]tablo[pont]suli[pont]hu2008-04-07 04:00
Kedves Pedagógusok, tablókészítés szolgáltatásunkat szeretnénk a figyelmükbe ajánlani: http://tablo.suli.hu

Minden jót!
 
#1116  orsos jánosjanigyerek[kukac]citromail[pont]hu2008-04-06 10:16
én 6 éves voltam a teror támadás nál ara emlékszem hogy a world trade center meg támad ták
ha valaki akar beszélni velem a kor a janigyerek@citromail.hu irjanak sokan
 
#1115  Ofoeosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-04-03 21:12
Kedves Péter!
Az osztálypénz több szempontból kényes kérdés.
1. Ki döntötte el, hogy legyen osztálypénz? Beleegyeztek-e a szülők, hogy pénzt szednek a gyereküktől? Milyen formában született a döntés?
2. Miért nem fizet a gyerek? Nem elképzelhető, hogy a család pénzszűkében van? Esetleg elfelejti?
Azért teszek fel ennyi kérdést, mert szülői szervezetek és egyes szülők is gyakran kifogásolják, hogy az elvileg ingyenes közoktatásban rendszeres a pénzgyűjtés. Először ezen lenne érdemes elgondolkodni, megbeszélni kollégákkal, szülőkkel. A helyzet magyarázható, de nem tisztázott.

Az igazolásokat a tanév végéig kell megőrizni.

 
#1114  Szabó Péterroyal[kukac]citromail[pont]hu2008-04-03 20:44
Kedves Kollégák!

Két kérdésem van: Hogyan lehet behajtani az osztálypénzt a nem fizető gyerekektől?
A másik: Meddig kell megőrizni az igazolásokat, illetve kell-e egyáltalán?
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Az ombudsman szerint alapjogokba ütközik a kötelező nyelvvizsga bevezetése
Az intézkedés veszélyeire korábban többek között Aáry-Tamás Lajos, az oktatási jogok biztosa is felhívta a figyelmet, szerinte a felvételi rendszer bemeneti feltételeinek módosítása tö...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.14.
Ahelyett, hogy megvédenék, büntetik a prostitúcióra kényszerített gyerekeket
Április végén egy gyermekprostitúciós ügyben a bíró szigorúbb ítéletét azzal indokolta, hogy az elkövetés helyszínén az utóbbi években megsokasodtak az ilyen bűncselekmények. A helysz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.14.
Rettegtek a gyerekek a súlyos lelki traumákat okozó óvónőtől, de semmi nem történt, amíg egy szülő feljelentést nem tett
Az olyan panaszokat, ahol nincs látható nyom, külső sérülés, sajnos nagyon nehéz bizonyítani – nyilatkozta a Népszavának Gyurkó Szilvia gyermekjogi szakértő. Tapasztalatai szerint az é...
(Forrás: népszava)
--
2019.05.14.
Friss kutatás: a munkahely nem helyettesíti az egyetemi tanulást
Egy kutatás szerint jelentős a lemorzsolódás az egyetemi alapképzéseken: a hallgatók 40 százaléka megszakítja tanulmányait – az okok egyelőre nem tisztázottak, de annyi biztos, hogy sok...
(Forrás: eduline)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek