OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
#1015  bettyolahne[pont]betti[pont][kukac]freemail[pont]hu2008-01-24 16:57
Tisztelt OFOE!
Szeretném kérdezni Öntől, hogy 5641-es könyvjelző szám alatt tettem föl kérdést; mikorra várhatom a válaszát?! Tisztelettel:Betty
 
#1013  Bakó Katalinweborvos[kukac]gmail[pont]com2008-01-24 15:04
Kedves OFOE!
Szeretnék kérdezni, milyen útja módja van -jogszabályi és egyéb szinten-hogy tanórán kivüli órát vállaljon a pedagógus,mint sportköri óra keretén belül.Milyen szerződés jellemző erre..
Kérem , aki ilyet csinál a tapasztalatait és ehhez kellő jogosítványokat el tudná nekem mondani.
Tudomásom van-un.közoktatás tipusú sportiskola jogszabályi voltjáról, de nem adott válast egy csomó kérdésemre.
Sürgős és fontos..Előre köszönöm.
Bakó Katalin testnevelő
 
#1012  Farkas Olgafolga[kukac]jgypk[pont]u-szeged[pont]hu2008-01-24 11:07
Kedves Géza!
Nagyon örültem, hogy a Neveddel és az írásoddal ezen a fórumon is találkoztam.
Sok sikert kívánok az újabb szakmai vállalkozásodhoz!
SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar - ez az új neve közös anyaintézményünknek!

Farkas Olga
Takács Gézának szól az üzenet, Szegedről
 
#1011  a szerk.osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-23 18:51
Kedves Zsuzsa! Csak azt tudom írni, mint minden ilyen esetben: kérdésedet a Tanácsadóben tedd fel.
 
#1010  Hargitai Zsuzsahzs52[kukac]citromail[pont]hu2008-01-23 18:35
Segítsetek! Pedagógus vagyok.A tavalyról megmaradt szabadságomat(7 nap) nem hozhatom át erre az évre.Hol nézzek utána, hogy helyesen járt-e el a munkáltatóm, amikor írásban közölte velem? Üdv. Zsuzsa
 
#1004  juditduika1985[kukac]gmail[pont]com2008-01-21 11:43
Kedves Ofoe!Ismét köszönöm a segítségüket nagyon sokra becsülöm az önök munkáját és kívánok önöknek továbbra is jó,kellemes munkát.
 
#1003  ofoeosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-19 00:28
Kedves Gaby! Mint már a 976. és a 984. számú üzenetekben jeleztük, a mi honlapunk is tartalmaz egy március 15-i műsort (a keresővel megtalálod), és találsz ötleteket a Történelemtanárok Egyletének honlapján (tte.hu) az "Ünnepek, évfordulók" rovatban.
 
#1002  Gabyorlando22[kukac]freemail[pont]hu2008-01-18 22:10
Nem tudna valaki segíteni március 15-ei műsor készítésében? Nagyon örülnék kész anyagnak,de bármilyen segítség jól jönne. Kezdő vagyok ilyen területen. 7-8. osztályosokkal kell színvonalas megemlékezést produkálnom. Előre is kösz minden segítséget! Kovács Gabriella
 
#1001  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-18 18:16
Kedves Betty! Arra kérünk, hogy kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel, ott fogsz választ kapni rá.
 
#1000  bettyolahne[pont]betti[pont][kukac]freemail[pont]hu2008-01-18 17:15
Tisztelt Öfő! Szeretném kérdezni,hogy óv.ped +felsőfokú gyógyped.assziszt.+most járok szakvizs.-val egybekötött diff.fejlesztő ped.szakra,lehetek-e fejlesztő ped? Teljes állásban foglalkoztathatnak-e? A válaszukat várom és nagyon köszönöm!!
 
#999  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-18 15:40
Kedves Judit! A kért adatok:
Z-Press Kiadó Kft, Miskolc, 2006.
Eredeményes munkát kívánunk.

 
#998  Juditduika1985[kukac]gmail[pont]com2008-01-18 14:53
Tisztelt Ofoe! Az önök segítséget szeretném kérni találtam egy könyvet az interneten mely jó lenne az én szakdolgozatomhoz csak sajnos nem tudom beleírni a bibliográfiámba mert csak a könyv címét és szerzőjét tudom,de szükségem lenne a kiadás helyére, a kiadóra, és az évszámára.Örülnék ha ebben tudnának nekem segíteni.A könyv címe:Hatékony tanulás kineziológiával.Helga Baureis és Claudia Wagenman írta.A segítségüket előre is köszönöm.
 
#997  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-16 08:15
Kedves Panka! Köszönjük a dicséretet, nagyon jólesik.
 
#996  pankacsernikilma[kukac]citromail[pont]hu2008-01-16 05:43
Kedves ofoe honlap szerkesztők!
Napról - napra megleptek valami újjal, érdekessel!
Ma reggel nagy örömömre egy újabb kisfilm, módszertani segédlettel!
csak gratulálni tudok ehhez a nagyon minősáes honlaphoz, és sok-sok kitartást!!!!!
 
#994  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2008-01-14 10:05
Kedves Aba Bán! Úgy véljük, hogy az Ön által kezdeményezett vita túlmegy az Üzenő keretein, pedig nagyon komplex, a különböző nézőpontokból különböző módon értelmezhető és megítélhető, rendkívül időszerű, ráadásul sokakat foglalkoztató problémát vet fel. Javasoljuk, hogy kapcsolódjon be a honlapunkon zajló virtuális nevelésügyi kongresszusba. Bármelyik megjelenő íráshoz van lehetősége kommentet fűzni, de – ha úgy találja jónak – akár önálló írással is jelentkezhet.
 
#991  Földes Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2008-01-14 09:26
Kedves Aba Bán,
nagyon kérem, hogy előbb olvasson, utána kérdezzen! Nagyon fontos lenne, hogy erről a valóban súlyos társadalmi problémáról ne a - bármennyire is visszafogott - indulat szintjén, hanem józanul beszéljünk. Itt jelzem, hogy vannak sok éve működő, sikeres programok - de ha erre kitérnék, megint csak olvasnivalót tudnék ajánlani, s azzal az előző körben sem voltam sikeres... Remélem (azon leszek), hogy konstruktív vitapartnerként egy erre a célra sokkal alkalmasabb fórumon a közeljövőben találkozunk.
 
#990  Aba Bánmas[kukac]mas[pont]hu2008-01-13 23:21
Kedves Petra! Majd olvasok, csak még kérdeznék, most akkor mi várható a koordinátoroktól, akik olyan kiválóak? Sürgetnek? Vagyis megerőszakolják az iskolát? Lassitanak, vagyis az állásukat kockáztatják? Vagy lavíroznak, és akkor meg sem a tanároknak, sem az adminisztrátoroknak, sem a programnak nem jók?
Ha olyan jók ezek a koordinátorok, miért nem iskolát vezetnek,volna már egy tucat remek iskolánk, holott pillanatnyilag egy sincs. Olyan legalábbis nincs, amelyik a legelesettebb cigányok gyerekeivel is boldogul sok éve. És megváltoztatta a világot.
És hol képzik ki azokat a remek koordinátorokat? Vannak, akik már tudják, mi a teendő a cigány gyerekekkel? Miért nem árulják el, miért nem gyakorolják?
 
#989  Földes Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2008-01-13 19:47
Kedves „ababa” a sajtóban valóban megjelentek az integrációval kapcsolatos elrettentő hírek. Javaslom, hogy az árnyaltabb tájékozódás érdekében olvassa el a szóban forgó kutatás interneten is hozzáférhető beszámolóját, valamint a legfrissebb integrációt érintő kutatás eredményeit Az integráció folyamata valóban sok problémával küzd: legfőképpen azzal, hogy a szegregáció mértéke és a leszakadók súlyos helyzete a folyamat gyorsítását igényelné, míg a pedagógusok szakmai felkészítése és a helyi társadalom fogadókészségének megalapozása a folyamat lassítását tenné szükségessé. Ezzel az ellentmondással küzd az OOIH, amelynek szakemberei, a régiós koordinátorok, megismétlem: KIVÁLÓ felkészültséggel és szakmai elhivatottsággal teszik a dolgukat.
Másrészt: válaszomnak volt egy nem titkolt, bár lehet, hogy rejtett üzenete is: Szerettem volna felhívni a figyelmet arra, hogy a nagy állami rendszerek és alkalmazottaik (lásd OOIH és a régiós koordinátorok) értünk vannak. A valóságos, hatékony szakmai szolgáltatás, főleg egy új területen, többek között attól jön létre, ha a „kliensek” megrendelőként jelzik az igényeiket – a hálózati iskolák kérdeznek, konzultációt kérnek; azoktól, akik arra vannak, hogy válaszoljanak és konzultáljanak (vagyis esetünkben a régiós koordinátoroktól). Álnaiv válaszommal, nagyon is tudatosan, egy olyan világot vizionáltam, ahol mindez természetes…
 
#988  ababamas[kukac]mas[pont]hu2008-01-13 14:58
Kedves Petra, a tanácsa megtévesztő, hetek óta hangos a sajtó attól a hírtől, hogy az integrációs modelliskolák nem integrálnak. (kutatási eredmény) Attól félek, hogy a koordinárorok még kevésbé. Noha valós, helyismeretet sugalló adminisztrációra persze bárkit meg tudnak tanítani. Az igaz.
 
#987  Földes Petranjikita[kukac]freemail[pont]hu2008-01-11 11:56
Kedves Zsuzsa!
Fordulj az Országos Oktatási Integrációs Hálózat régiós koordinátorához, ők kifejezetten erre vannak; az a dolguk, hogy Nektek segítsenek! S minthogy régiós koordinátor, valós, gyakorlatias, naprakész helyismerettel rendelkezik, így össze tud hozni a környezetetekben azzal az iskolával, akiktől a legtöbbet tanulhattok. Jó munkát, sok sikert kívánok Nektek!
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2020.01.19.
Most megszüntetni a médiaismeret tantárgyat olyan, mint monszun idején megszabadulni az esőkabátoktól
A médiatanárok és a tanagyagot kialakító film- és médiatudománnyal foglalkozó kutatók felháborodtak a kivezetésről szóló hír hallatán. Hartai László, az ELTE Filmtudomány tanszéké...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.01.19.
Ragaszkodnak az SNI-s gyerekek szülei a bezárásra ítélt egri általános iskolához
Tavaly februárban jogerős bírósági ítélet mondta ki, hogy fel kell számolni a szegregációt több hazai iskolában. Az egyik érintett iskolát, az egri Móra Ferenc Általános iskolát fenntart...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.01.19.
Századvég: A magyarok kétharmada igazságtalannak véli a gyöngyöspatai roma családok kártérítését
A miniszterelnök és más kormánytagok azóta is hangoztatják, hogy a szegregált romáknak nem akarják kifizetni a bíróságon megítélt kártérítést. A Századvég közleménye alapján má...
(Forrás: 24.hu)
--
2020.01.19.
Huszártelepen majdnem áldozatul estek a szegregáció elleni harcnak
A gyöngyöspatai per kapcsán ismét a középpontba került az iskolai szegregáció témája. A kártérítés híre könnyen bírósági eljárások tömegét generálhatja, akár az olyan helyeken...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2020.01.19.
Pénz helyett képzést adna az állam a gyöngyöspataiaknak
Dacára annak, hogy a Kúrián a mai napon jogerőre emelkedik a a gyöngyöspatai ítélet, amely százmilliós nagyságrendű kártérítést adna roma családoknak, a magyar kormány kitart azon á...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2020.01.19.
Megtagadott ítélet: máig sem kapták meg az évekig szegregált gyerekeknek jogerősen járó kártérítést Gyöngyöspatán
Horváth László, a térség fideszes országgyűlési képviselője Farkas Lilla felvetésére úgy reagált: neki választott képviselőként minden, a körzetéhez tartozó település ügyével...
(Forrás: Népszava)
--
2020.01.19.
A gimnáziumi vezetők azt kérik, 2021 szeptemberéig ne lépjen hatályba az új NAT
Az Élenjáró Gimnáziumok Igazgatói Grémiuma azt kéri a kormánytól, hogy legkorábban 2021 szeptemberében lépjen hatályba az új Nemzeti alaptanterv (Nat).Az MTI-hez péntek este eljuttatott...
(Forrás: Népszava)
--
2020.01.15.
"A szülők értelmesebbek, mint Parragh Lászlóék"
Csökkent a szakképzésben részt vevő gyerekek száma a KSH adatai szerint, bár Palkovics László innovációs miniszter és Parragh László MKIK-elnök korábban trendfordulóról beszélt, arr...
(Forrás: Klubrádió)
--
2020.01.15.
Az MTA szívesen segítene a Nemzeti alaptantervben, de válaszokat nem kaptak
A visszajelzések hiánya ellenére a Magyar Tudományos Akadémia továbbra is kész részt venni az ország jövője szempontjából meghatározó fontosságú Nemzeti alaptanterv (NAT) társadalmi...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Láng Róbert! Ime a szabály
Mt. 123. § (1) A szabadságot esedékességének évében kell kiadni.

(2) A szabadságot, ha a munkaviszony október elsején vagy azt követően kezdődött, a munkáltató az esedékességet követő év március 31-ig adhatja ki.

(3) A szabadságot, ha a munkavállaló oldalán felmerült ok miatt nem lehetett az (1) bekezdésben meghatározottak szerint kiadni, az ok megszűnésétől számított hatvan napon belül ki kell adni.

(4) Az esedékesség évében kell kiadottnak tekinteni a szabadságot, ha igénybevétele az esedékesség évében megkezdődik és a szabadság következő évben kiadott része nem haladja meg az öt munkanapot.

(A választ Nagy Erzsébettől, a PDSZ szakértőjétől kaptuk.)

--
  OFOE

Kedves Gyimesi Krisztina! A PDSZ szakértőjétől, Nagy Erzsébettől kaptuk a következő választ:
1. A Kjt. 23/B. § -a adott mint lehetőség:
(1) A teljes munkaidőben foglalkoztatott közalkalmazott írásbeli
kérelmére a munkáltató köteles a kinevezésben heti húszórás
részmunkaidőt kikötni, ha a közalkalmazott a kérelem benyújtásakor az
Mt. 128. §-ában foglalt fizetés nélküli szabadságot vesz igénybe.
(2) A munkáltató a közalkalmazottnak a munkaidő egyenlőtlen
beosztására vonatkozó kérelmét csak abban az esetben tagadhatja meg,
ha az számára lényegesen nagyobb munkaszervezési terhet jelentene. A
munkáltató köteles írásban megindokolni a kérelem megtagadását.
(3) A részmunkaidő kikötése
a) a fizetés nélküli szabadság megszűnését követő naptól,
b) ha a közalkalmazott betegsége vagy a személyét érintő más
elháríthatatlan akadály esetén az akadályoztatás megszűnésétől
számított harminc napon belül ki kell adni rendes szabadságát, a
szabadság leteltét követő naptól hatályos.
A b) pontban foglaltak alkalmazása esetén - a felek eltérő
megállapodása hiányában - a rendes szabadság kiadását a fizetés
nélküli szabadság lejártát követő első munkanapon meg kell kezdeni.
Eltérő megállapodás esetén a rendes szabadság kiadását a fizetés
nélküli szabadság lejártát követő harminc napon belül meg kell
kezdeni.
(4) A kérelmet az (1) bekezdés szerinti fizetés nélküli szabadság
igénybevételének megszűnése előtt legalább hatvan nappal kell a
munkáltatóval közölni. A kérelemben a közalkalmazott köteles
tájékoztatni a munkáltatót
a) a fizetés nélküli szabadság igénybevételére jogosító gyermeke
harmadik életéve betöltésének időpontjáról, továbbá
b) ha egyenlőtlen munkaidő-beosztásban kíván dolgozni, a
munkaidő-beosztásra vonatkozó javaslatáról.
(5) A (4) bekezdésben foglaltaktól eltérően a nevelési-oktatási
intézményben pedagógus munkakörben foglalkoztatottak esetében a
kérelmet a fizetés nélküli szabadság tartama alatt, a tanév szorgalmi
időszakának befejezését, illetve az első félév befejezését megelőző
hatvan nappal korábban kell a munkáltatóval közölni.
(6) A (3) bekezdés szerinti időponttól a közalkalmazotti jogviszony
alapján közvetlenül vagy közvetve nyújtott pénzbeli vagy természetbeni
juttatás tekintetében e törvény erejénél fogva az időarányosság elve
alkalmazandó, ha a juttatásra való jogosultság a munkaidő mértékével
összefügg.
(7) Az (1) bekezdés szerinti kérelem alapján kikötött részmunkaidőben
a munkáltató a közalkalmazottat
a) a kérelem szerinti időpontig, de
b) legfeljebb a gyermek négyéves koráig, három vagy több gyermeket
nevelő közalkalmazott esetén a gyermek hatéves koráig
köteles foglalkoztatni. Ezt követően a közalkalmazott munkaidejét a
kérelem benyújtása előtti mérték szerint kell megállapítani.
(8) Az (1)-(7) bekezdés nem alkalmazható a vezetői megbízású
közalkalmazott tekintetében.
Ekkor a kötött munkaidő a részmunkaidő 80%-a lesz, pl. félállás esetén
heti 20 óra, és a neveléssel-oktatással lekötött munkaidő is a
csökkentett munkaidő 55-65 százaléka. (félállásnál heti 11-13 óra). A
szabadság ugyanannyi marad, csak a távolléti díj, ami a szabadság
idejére jár, az időarányos illetmény alapján lesz megállapítva.
Sajnos a köznevelési törvény szerint nincs már külön napközis
munkakör, ezért azt is tanító szakképzettséggel kell ellátni alsó
tagozaton. Maradnak olyan egyéb foglalkozások, amelyek nem
végzettséghez kötöttek: szakkörök, tehetséggondozó, tanórán kívüli
foglalkozás, tanórán kívüli programok szervezése, lebonyolítása.

--
  OFOE

Tisztelt Szodrai Csilla! A szakképzési törvény 127 § 6 szerint annak, aki már alkalmazott, mindenképp ki kell fizetni, aki új, annak megállapodás esetén:
A munkáltatói jogkör gyakorlója a szakképző intézmény alkalmazottjával megállapodhat a szakképző intézményben eltöltött legalább tizenötéves munkaviszony esetére jubileumi jutalom biztosításában. Az Nkt. e törvény hatálybalépését megelőző napon hatályos rendelkezései szerinti szakgimnázium, illetve szakközépiskola alkalmazottja esetében az ilyen megállapodás a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvény szerinti feltételekkel kötelező azzal, hogy a jubileumi jutalomra jogosító időszakban a közalkalmazotti jogviszony és a szakképző intézménnyel fennálló munkaviszony időtartamát egybe kell számítani. (A választ Juhász Ágnes adta meg.)

--
  Gyimesi Krisztina

Kedves OFOE!

Gyesen lévő tanár vagyok (8 osztályos gimnáziumban, magyar irodalom és nyelv, egyetemi diplomával, 16 év munkaviszony, 3 gyermekem miatt 9 tanított év). A következő tanévtől mennék vissza tanítani. Jelenleg 2 lehetőségen gondolkodom:
1. a korábbi gimnáziumomba visszavárnak, azonban teljes állást a 3 gyermek miatt nem vállalnék. Amennyiben jól tudjuk, a 3. gyermek 5 éves koráig az iskolának biztosítania kell a "félállást". Ez valóban így van? Illetve ha nem félállásba, hanem "6 órába" szeretnék visszamenni, van-e lehetőségem, vagy csak ha a munkáltató is beleegyezik? Továbbá a "6 órás" állás a pedagógusoknál pontosan mit jelent (kötelező óraszámok, egyéb kötelezettségek, stb.)
2. Egy általános iskolában, ahol csak alsó tagozat van, tanítót keresnek. Mivel kieső helyen, egy faluban van az iskola, évek óta nincs jelentkező. Én ebben a faluban lakom, és a 3 gyermek mellett átmenetileg szívesen dolgoznék ebben az iskolában. Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan munkakör, amit az egyetemi végzettségemmel, tanári diplomámmal betölthetnék az alsó tagozatban (pl. napközis pedagógus, stb.).

Válaszát előre is köszönöm,
Kriszta

--
  Láng Róbert

T. Cím!
Érdeklődni szeretnék, hogy közalkalmazotti munkaviszonnyal a dec.23-tól megkezdett EGYBEFÜGGŐ szabadságból mennyi vihető át a 2020-as naptári évre a 2019-es keretből?
Köszönöm

--
  Szodrai Csilla

Tisztelt OFOE!
Arra a kérdésre szeretnék választ kapni, hogy a 2020 január 1-jétől oktatókká átminősülő és az új szakképzési törvény hatálya alá kerülő, jelenleg még közalkalmazott pedagógusoknak eddig alanyi jogon járó jubileumi jutalma megmarad-e, vagy 2020. január 1-jétől kezdve ez csak egy adható jutalom lesz, ami a munkáltató anyagi helyzetétől függ majd.Hol találom meg ennek a kérdésnek a megbízható jogi szabályozását?
Köszönettel:
Szodrai Csilla

--
  OFOE

Kedves Dóra! Meg kell kérdezni a döntéshozót, hogy mi indokolja a lépést. Ha ez szóban nem működik, írásban kell megtennie, mégpedig hivatalos levélben: választ vár, és ezt indokolja (nem volt előzmény, váratlanul érte, ragaszkodik az indokláshoz stb.) Mindenképpen menjen másolat a fenntartónak. A levélen fel kell tüntetni, hogy kik kaptak másolatot. (Ha szakszervezeti tag, a szakszervezet támogatását is kérheti.) Felvethető a probléma nevelőtestületi értekezleten is, de ragaszkodni kell a jegyzőkönyvhöz. A levelezés online is lebonyolítható, de fontos, hogy legyen mindennek írásos nyoma. A szakmai munkaközösség támogatását van esélye elnyerni? Reméljük, sikerül tisztázni a dolgot, illetve orvosolni a problémát. Üdvözlettel az OFOE szerkesztősége

--
  Hesz Dóra Virág

Köszönöm a gyors választ!
Pedig így történt, gyakorlatilag ezen a héten, hétfőről keddre már megvonták az osztályfőnökségemet (semmi konkrétumról nem tájékoztattak, "jobb, ha nem is tudom", szülői megkeresések voltak). Valakik valamit mondtak...írásban nem kaptam semmit, fegyelmi, természetesen nem volt, hisz nem követtem el semmit. Van ennek a lépésnek v.milyen formai, írásbeli feltétele? Mind szakmailag, mind anyagilag súlyosan érint ez a döntés, amit nem tartok megalapozottnak. Előre is köszönöm a segítséget!
HEsz Dóra Virág

--
  OFOE

Kedves Dóra! Tulajdonképpen furcsa, hogy így történt. Gondolom, az ügynek voltak előzményei, valamivel feltételezhetően indokolták ezt a lépést.
Az iskolavezetőnek jogában áll lecserélni az osztályfőnököt, de nem csak úgy, ötletszerűen az egyik pillanatról a másikra.

--
  Hesz Dóra Virág

T. Cím!

Az iránt érdeklődöm, hogy tanév közben (szóval most, 2019. nov.végén)megvonható-e az ofő pótlék egy más kolléga kinevezésével egyik napról a másikra...

Várom szíves válaszukat:
Hesz Dóra Virág

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2020) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek