OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#933  Péterkcsf[kukac]freemail[pont]hu2007-11-24 14:34
Kedves Kollégák!

Jelenleg 9. évfolyamos, szakmunkás/géplakatos/osztályom van. Honnan tudok nekik a pályaorientáció tantárgyhoz anyagokat gyűjteni? Miből készüljek fel? Van ehhez valami szakkönyv? Ez az első osztályom. Ami érdekes, hogy a felettük levő évfolyamoknak nincs ilyen tantárgya, így nem tudok kitől segítséget kérni a kollégák közül sem. Egyáltalán kötelező ez a tantárgy, vagy lehetne helyette mást is tanítani? Végül is azért kaptam ezt, hogy legyen velük elég órám. De így tényleg csak nyűg.
 
#932  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-11-23 21:19
Szia, Liza! Nézd meg ezen a honlapon a Rendhagyó megemlékezés március 15-ről című összeállítást. Hátha tetszeni fog! Sok sikert!
http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=334
 
#931  Bali LizaBaliza[kukac]freemail[pont]hu2007-11-23 19:58
Kedves Kollégák!
Március 15-re keresek előadható drámajátékot középiskolásoknak!
Tudna valaki kész anyagot adni? Hálás lennék,és nem sajátítom ki a szerzőséget ! De ha csak ötlete van valakinek: hol találok ilyesmit, azt is megköszönöm : B Liza
 
#929  Juditblasko[pont]judit[kukac]freemail[pont]hu2007-11-22 17:00
Helló,lehet hogy rossz helyen járok,de valaki megtudná nekem mondani,hogy honnan tudok segitséget kérni az alábbi ügyben:dajka vagyok vidéken egy oviban.Az utóbbi 5-10 évben annyira megváltoztak a munkakörömhöz hozzátoldott "kötelességeim", hogy már szinte: mosogatónő, takaritónő, kaja, pohár, tányér be-kihordás, avargereblyézés, fűnyirás és még sorolhatnám, hogy mik a főnököm (aki iskola, ovoda igazgató-gyerek nélkül -- semmit nem ért a gyermekneveléshez) által kiszabott munkáim, hogy a csoportban a gyerekekkel már szinte nem is vagyok. Persze mindezekért semmi plusz pénz nélkül... Hol tudok segitséget kérni ez,és még az ovodában folyó ügyekkel kapcsban???
 
#928  mesemacimilegyen[kukac]network[pont]hu2007-11-21 23:19
Rockzenét a suliba ? Csak nézzétek meg ! youtoube , keresőbe : évnyitó hunyadi
 
#927  mártahadnagym[kukac]chello[pont]hu2007-11-21 13:04
Kedves papírszobrász!
Talán azért nem kellene ilyen kategórikus kijelentéseket tenni! Ezek szerint akkor ne tanítsuk mondjuk Balassit sem, és Shakespearet sem, mert úgysem aktuálisak már? Az emberek hány százaléka olvas Csokonayt? Azt nem vitatom, hogy igenis vannak értékei a rock és mindenféle mai, a fiatalok zenéjének is....Véleményem szerint az ésszerű kompromisszum a célravezető, ahogy azt a már szintén elavultnak tekintett, régi Hippolytban mondta Kabos Gyula. "Ebből is egy kicsit, meg abból is egy kicsit." Ugye milyen gyakran hivatkozunk egyébként a régi dolgokra...? Egy jó zenetanár - hála Istennek a mi iskolánkban az van - nagyon jól megtalálja az egyensúlyt, pedig vidéki, műszaki irányultságú szakközépiskola vagyunk. És még egy dolog: az előző osztályomban volt egy Gilda nevezetű lány. Ők kérték meg hogy hallgassuk meg egyszer azt az operát amelyikben szerepel Gilda... és meghallgattuk és élvezték...
Hát így is lehet nézni a dolgokat! Egyébként meg zene tekintetében mindenevő vagyok: hallgatok Mozartot, Verdit, EDDA-t és Kárpátiát, Illést , Omegát, Boban Markovicsot és Gheorghe Zamfirt. Üdv Hadnagy Márta
 
#926  papírszobrászpapirszobrasz[kukac]freemail[pont]hu2007-11-21 11:07
Rockzenét az iskolákba!

Mindannyiunk életében fontos helyet foglal el a zene. A gyerekek esetében ez az állítás még inkább igaz, hiszen sokan közülük ezzel a művészettel összekötve képzelik el a jövőjüket. Tíz közül legalább kilenc sztár akar lenni, jó részük zenei pályán. Ha viszont kedvenc tantárgyaikról kérdeznénk őket, kevesen választanák az ének zenét, s ezek többsége is csak azért, mert ettől nem tartanak. Ennek az abszurd állapotnak az az oka, hogy más zenét szeretnek, más zenét hallgatnak, mint amit az iskolában tanítanak nekik. Zenetanárok felmérése szerint az embereknek mindössze l %-át érdekli a klasszikus műfaj. Milyen alapon biztosítanak tehát előjogokat a komolyzenének az oktatásban és a kultúrpolitikában? Mi köze a demokráciához annak, hogy egy kis létszámú csoport próbálja rákényszeríteni ízlését, értékítéletét a társadalomra? A művészetek alakulását, fejlődését nem kritikusok, esztéták, filozófusok szabták meg -még csak nem is a művészek-, hanem az emberek igényei, és az ezek kielégítésére rendelkezésre álló technikai lehetőségek. A klasszikus zene háttérbe szorulása nem műveltségi probléma, hiszen egyre több az iskolázott, diplomás ember. Térben és időben is megnőttek az igények a zenével szemben, amelyeknek ez a műfaj nem tudott eleget tenni, megnőttek a lehetőségek, amelyeket nem volt képes kihasználni. Nem erre a célra jött létre az ipari forradalom idején, amely megteremtette kialakulásának feltételeit. Egy szűk réteg (vagyonos polgárság, nemesség) igényeinek kiszolgálására született meg, soha nem volt egyetemes sem földrajzi, sem társadalmi, sem zenei értelemben. Kötöttségei miatt nem tudta integrálni Európa perifériáin élő, vagy nem európai népek zenéit (latin zene, néger zene, stb.), képtelen volt élni később kifejlesztett, vagy elterjedt hangszerek (ütő-, elektromos hangszerek, gitár, szaxofon, stb.) által nyújtott új lehetőségekkel. Művelőinek tevékenysége vagy l00 éve interpretálásra szorítkozik, azok lettek a sztárok (karmesterek, énekes és hangszeres szólisták), akik a komolyzene termékeny időszakában epizodistáknak számítottak. Ilyen intervallum soha nem volt a műfaj történetében. Valójában ez nem is intervallum, hanem végleges állapot. A klasszikus zene alkotóereje megmásíthatatlanul kiapadt, szerepe a jövőben a hagyományőrzés. Ne tévesszen meg senkit az, hogy időközben intézményes jelleget öltött, hogy kiváltságos helyzetet élvez az oktatásban és a művészetpolitikában, hogy ismérveit rendszerbe foglalták, amelyet hívei valóságos (s ezen a téren kizárólagos) tudománynak tartanak. Számos olyan rendszer létezett már ezen a világon, melyet biztos alapon állónak hittek, a körülmények változása mégis pillanatok alatt lerombolta őket. Az osztály alapon létrejött műfajok (ideértve a színházat, az önálló költészetet, stb. is ) nem képesek a demokratikus követelményeknek eleget tenni. Egyetlen műfaj van, amely megfelel mindazoknak az elvárásoknak, amelyeket a zenével szemben támasztunk. Ebből következik, hogy az ének-zene megújításának is egyetlen útja van: a tárgy oktatását a rockzenére kell alapozni. Erre az útra pedig mielőbb rá kell lépnünk, mert ezt most még elsőként tehetjük meg, s az elsőségből mindig hasznot lehet kovácsolni.

 
#925  Pintérné M. Ildikópinterildiko[kukac]hotmail[pont]com2007-11-20 03:35
Kedves Juli!
Köszönöm szépen a gyors reagálást, az oki cikkeit elküldtem tegnap már (ha már dolgoztam nekik, ennyire ismerem őket).
Minden más infót nagyon köszönök. Bármilyen segítség jól jön, mivel mindig rövid a határidő.
Köszönettel: Ildikó
 
#924  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-11-19 22:07
Kedves Ildi! Ha a www.oki.hu honlapon rákerestek ezekre a kifejezésre, találtok írásokat a témával kapcsolatban. Esetleg a GOOGLE keresőn is meg lehet próbálni. Ajánlom a Falus Iván szerkesztette Didaktika tankönyvet (Nemzeti Tankönyvkiadó, már a második kiadás is megjelent), és érdemes a Pedagógiai Lexikont is megnézni. Az is megvan online: http://human.kando.hu/pedlex/lexicon/
Jó munkát kívánok mindkettőtöknek.
 
#923  Pintérné M. Ildikópinterildiko[kukac]hotmail[pont]com2007-11-19 17:46
Kedves OFOE tagok, Juli!
Sógornőm kért segítséget tőlem, hogy a szakdogájában segítsek. Irodalmi ajánlás kellene a következőkhöz: testnevelésórák elemzése nev. elmélet: akarati nevelés és didaktikai szempont: motiváció. Nincsen időm utána nézni, mert a saját szakdogámat írom, szerencsére ehhez bőséges az irodalom (vagy sajnos?). Ha bárki tud segíteni, nagyon köszönöm!!
P.M. Ildikó
 
#922  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-11-18 15:05
Kedves Látogatóink! Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy Nézőpontok címmel új rovat indult a honlapon, ahol filmet is lehet nézni. Elsőként a Rogers iskoláról látható tanulságos mozi. Érdemes megnézni!
 
#921  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-14 20:18
Köszönjük szépen,hogy elkülditek a cikket.A lányok nagyon megörültek neki.A képeketa cikkhez én küldtem a PDSZ-nek,mivel nem találtak róla fotót.A honlapot,pedig figyelemmel fogom kisérni,mert a középsó lányom is tagja a szakszervezetnek és óvodapedagógusnak készül,ez az utolsó éve.A címemet,pedig elküldöm az emailre és mégegyszer köszönjük!
Maradok tisztelettel:Emőke
 
#920  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-11-14 19:08
Kedves Emőke! Persze, hogy elküldjük a cikket. Kérlek, az e-mail címemre (szekja@t-online.hu) küldd el a postacímedet. Ismeretlenül is szeretettel üdvözlöm az egész családot Juli
 
#919  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-14 15:22
Nagyon szépen köszönöm,hogy válaszoltak e kis szemelvényre.Egy kéréssel szeretnék önökhöz fordulni.Az interjú részlete olvasható önöknél és a lányaim szeretnék,ha elolvashatnák a teljes anyagot,ha nem gond.Nagyon megköszönném.Ha a mai világban mindenki így gondolkodna,mint a "nagyi" (az unokák hívták így)nem lenne ennyi probéma.Ha tudnak abban segíteni,hogy elküldik a teljes cikket, nagy örömet szereznének nekünk.

Maradok tisztelettel: Emőke
 
#917  Nóra és Juliofoe[kukac]chello[pont]hu2007-11-14 08:05
Kedves Emőke!
Nagyon jólesett a jelentkezésed. Édesanyáddal mi – sajnos – nem sokat találkoztunk, de az a két együttlét felejthetetlennek bizonyult. Késve értesültünk a haláláról, és igencsak furdalt bennünket a lelkiismeret, hogy nem siettünk jobban a vele készült interjú megszerkesztésével. Hihetetlen kisugárzása volt a személyiségének, és – úgy gondoljuk – a lányának nem kell bizonygatnunk, hogy milyen pótolhatatlan veszteség a hirtelen távozása. Valami eltűnt vele, aminek igencsak híján vagyunk manapság. Ismeretlenül is őszinte szeretettel üdvözlünk, és a legjobbakat kívánjuk
Szatmáry Nóra és Szekszárdi Júlia
 
#916  Bokor Józsefné ,Galambos emőkebhalacska[kukac]citromail[pont]hu2007-11-13 22:54
"Saját peremmel kezdődött..."íráshoz szeretnék a cikk írójának köszönetet mondani.Édesanyám tényleg egy csodálatos ember volt,amit szavakkal nehéz kifejezni,de a tettei annál inkább megmutatják,hogy milyen ember is volt valójában.Még egyszer köszönöm,hogy ilyen szépen emlékeztek meg róla.

Tisztelettel : Galambos Emőke
 
#915  Stefanristvan[kukac]enternet[pont]hu2007-11-10 14:01
Kirendeltek bennünket a jövő héten egy kiskörzeti tanácskozásra. Délelőtt rövidített órák lesznek, du. 1-től 5-ig pedig az említett program. Úgy tudom, hogy az oktatási törvény nem ad lehetőséget rövidített órákra, és szerintem nem lehet kötelezővé tenni egy tanácskozást sem. Igazam van? Előre is köszönöm a válaszT!
 
#914  sulifonsulifon[kukac]citromail[pont]hu2007-11-10 00:21
Kedves OFOE! Köszönöm az ajánlást!
 
#897  piroskapiroska0207[kukac]freemail[pont]hu2007-10-31 19:18
Vajon nekem ki tud segíteni ? Véletlenül bukkantam rá Lámpás kérdésére - taníthat-e etikát az ELTE Társ. ismeretek szakával, és úgy tűnik, nem ! Én épp ott képezem magamat, azért támogat benne az igazgatóm, mert a felhívásba -net-en is fenn van... -az szerepel, h etikával is bővítették.Na, ha nem, vajon át lehet-e jelentkezni gyorsan és hová ?
 
#893  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-28 23:03
Kedves Róza! Kérlek, a kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel, ott kapsz majd választ rá.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.04.19.
„Kiemelkedő” csaló iskolák. Nahalka István írásas
Felmerülnek jogi és oktatásigazgatási kérdések is. Nem vagyok jogász, nem tudom megmondani, hogy a kompetenciamérések során történő csalás jogi értelemben minek minősül. Ha van ilyen...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.18.
Odaszúrt az MTA Palkovicséknak egy méretest
Az ITM eddig nem árulta el, hogy javítaná a magyar innovációs teljesítményt, sőt a kormány adós egy részletes tanulmánnyal, de addig is az MTA összeálított egyet, az Eötvös 2020+ anyagot...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.17.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból
2020 szeptemberétől a mostani szakgimnáziumok ötéves technikummá, a szakközépiskolák pedig hároméves szakképző iskolákká alakulnak – jelentette be Pölöskei Gáborné, az Innováció...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.15.
Megreformálnák a tanári pályaalkalmasságit
Jelenlegi formájában nem tölti be valódi szerepét a pedagógusok pálya­alkalmassági vizsgálata az érintett oktatók és hallgatók szerint. A felvételi részét képező vizsgálat jórészt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A gyermekek érdekét helyezi előtérbe a szaktárca
Az Igazságügyi Minisztérium lépéseket készül tenni azért, hogy a gyermekek legfőbb érdekét szem előtt tartó szabályozás szülessen az úgynevezett jogellenes gyermekelviteli ügyekben....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A több napja tartó lengyel tanársztrájkról
Ez a magyar médiában néhány példától (itt, itt, itt és itt) eltekintve egyelőre nem kapott nagy figyelmet. A cikkben a sztrájk okait és körülményeit járom körül, mely a Taní-tani Online...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.13.
Félelmetes, hogy itt tartunk, és az is félelmetes, hogy nem tiltakozunk
Elnézve az eseményeket, a reakciókat, az általános folyamatokat, komolyan megkérdőjeleződik bennem, van-e értelme az egésznek. Mennyivel egyszerűbb lenne szülőként kimenekíteni a saját...
(Forrás: ckpinfo)
--
2019.04.13.
Orbán Viktor ma azt tesz az oktatás rendszerével, amit akar
Az oktatás szereplői közül mára lényegében már csak a diákok azok, akik érdemben lennének képesek hallatni a hangjukat, de a NER résen van: a kormány ellen többször és több fórumon...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.04.13.
Palkovics szerint az MTA átláthatatlan, év végéig pedig át kell szervezni
Cáfolta az MTA hivatalos közleményében Palkovics László innovációs- és technológiai minisztérium Hír Televíziónak adott korábbi nyilatkozatát, melyben azt állította:„A magyar kormá...
(Forrás: mérce)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek