OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#866  Ancsaancsa[pont]abay[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 18:09
Kovács András védelmében!

Had vegyem védelmem alá a játékot. Két hete lettem figyelmes arra, hogy nagy izgalommal beszélgetnek egymással a diákok. Még olyanok is akik eddig nem keresték egymás társaságát. Megérdeztem óra elején, hogy mi az a nagyon fontos dolog. Egyszerre többen, nagy hévvel elkezték magyarázni, hogy most hagyták le a miskolci iskolásokat a klikkbajnokságban, pedig csak most kezdték, és hogy a B-sekkel klikkelnek együtt. Nem nagyon értettem, hogy miről beszélnek, de aztán megmutatták magukat a ranglistán, és azt is hogy én hogyan klikkeljek. Én klikkelek, mert az osztályom számon kéri tőlem :)
Amióta megy a játék, tényleg többet beszélgetnek a gyerekek olyanokkal akikkel eddig nem a közös élmény miatt.
Csak ennyit akartam elmondani, hogy nekem tetszik a játék és a portál is. Én is együtt játszom az osztályommal:
Ancsa
 
#865  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 18:02
Kedves Juli!
Ön valamit nagyon félreértet...
Végre beszélgetés folyt az üzenő falon.
Sajnálom, hogy önt felbosszantotta a vita.
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#864  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-15 17:44
Elnézést kérünk minden látogatótól, úgy látszik, valaki nem bír magával, és újra meg újra felteszi a piszkát az ÜZENŐRE. Ha hazaér a szerkesztőnk, azonnal leveszi. Ez csak ma már a második próbálkozása az ismeretlen jóakarónak. Hogy mi öröme lehet benne? A dolog minden esetre őt minősíti, bennünket "csak" bosszant.
 
#862  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 15:56
Akit mégis érdekel az Országos Iskolai Klikkbajnokság, és szeretne az iskolájával, osztályával harcba szállni az értékes nyereményekért, az itt tudja megtenni:
http://www.zsiraf.hu

Aki, csak véleményét szeretné elmondani a játékról, mint Juli és Zöldbéka, azt szívesen várom itt az üzenőfalon, vagy az e-mail címemre.
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#861  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 15:49
Kedves Juli!
a véleményét elfogadom és tiszteletbe tartom. Azonban azt ne feljtse el, hogy néha a legegyszerűbb dogok a legjobbak.
Szívesen veszem az építő kritikát, azonban ebből még nem kaptam önöktől, csak a rosszalló megnyilvánulást. Nem tudom ön milyen viszonyban van a diákjaival, de biztos nem ismeri az internetes szokásaikat.
Az építő kritikám: Járjon utána, mennyi időt és hol töltenek el tanulói az interneten. Ha megcsinálja, mindenképp névtelenül kérdezze meg őket. Nagyon meg fog lepődni az eredményektől. Ezt tapasztalatból mondom. én megcsináltam.

Várom az építő jellegű kritikát:
Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#860  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-15 15:26
Kedves András! A félreértések elkerülése végett én az előző üzenetben nem a teljes (tartalmas és változatos) zsiráfmagazint minősítettem, hanem kimondottan a klikkelős játékot. Aránytalannak éreztem és érzem a lelkes kampányt összevetve az ösztönzött tevékenység kisszerűségével és ürességével. Ezt a véleményt továbbra is fenntartom.
 
#859  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-15 12:52
Kedves András!
Magam is utánanéztem,mert enm szeretek úgy véleményt alkotni, hogy nem ismerem azt, amiről beszélek. Egyébként hasonló kezdeményezés létezett már évekkel ezelőtt is.
teljesen egyetértek a közösségépítésről alkotott véleményeddel - erről tudnék mit mesélni, kérlek te se alkoss véleményt mielőtt megismernél (mondjuk minket, zöld békákat). Sok sikert a játékotokhoz, én csak a magam véleményét tolmácsoltam. Azt se rossz indulattal: tényleg jobb lenne, ha a gyerek az internet helyett kirándulna, sportolna, olvasna, rajzolna stb!
Baráti üdvözlettel
 
#857  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:41
Részletek: http://www.zsiraf.hu
 
#856  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:39
Kedves Judit!
Nagyon örülök, hogy mélyebben utánanézett a témának Zöldbékával ellentétben, aki csak leszólta a játékot!

Kezdeném a nem közhelyszerű válaszaimmal:
1."hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek?"
Ez az oldal nem akar kizárni semmilyen más módszert a meglévő csapatépítési módszerekből!
Saját meggyőződésem, hogy a személyes kapcsolaton alapuló csapatépítésnél, mint például a csapatsport, számháború, csoportos kiselőadások, nincs jobb.

Ez a játék nem hivatott helyettesíteni egyiket sem. Ez egy plusz eszköz, hogy ha már annyi időt töltenek a diákok az Interneten ne egyedül töltsék, hanem együtt barátaikkal, más osztály tanulóival, és egy közös játék kovácsolja őket össze, amiben senkinek sincs előnye, sem fizikailag, sem szellemileg. Amennyiben az ügy mellé áll egy tanár, akit tisztelnek, szeretnek a diákok, még gyorsabbá teheti a folyamatot.

2. Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát

A játék ötlete abból indult, hogy van egy pedagógus barátom, aki szenved attól, hogy nincs sok lehetőség a diákokat az iskolán kívül is összetartásra motiválni. Klikkek alakulnak ki, ahogy idősödnek.
A legtöbb iskolán kívüli kiránduláshoz pénz kell, ami limitált az évben.

Ennek reményében indítottuk meg ezt a játékot, az internet lehetőséget ad arra, hogy az osztály együtt lehessen az oldalon, és együtt küzdjenek ráadásul egy Forintba, nem kerül.

Korábbi tapasztalatok nincsenek, mivel ez egy egyedülálló játék, létezett már hasonló, csak az nem diákok, hanem országok között zajlott. De ott kizárólag csak klikkelni lehetet. Nem volt más tartalom. A Zsiráf oldalon rengeteg érdekes hír és tartalom van, persze ehhez mélyebbre kell lapozni, nem elég a főoldalon megállni.
Amióta elindult a játék rengeteg levelet kapunk iskolákból, diákoktól, akik nagyon dicsérik, szeretik a játékot. Ha a fórumot elkezdi nézegetni ezt ön is láthatja.

3. Olcsónak, igénytelennek, bulvár ízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket
Szerintem ez elég durva, nem pedagógus szájába való kijelentés. Azonban erre is szívesen válaszolok, mert szerencsére eddig csak jót mondtak a játékról, és vártam már az építő jellegű kritikát.
Ez egy elég szubjektív kijelentés, azonban csak egy részben fogadom el. Az igénytelen és bulvár ízűt, semmilyen módon sem fogadhatom, el, már csak azok nevében sem, akik írnak a magazinba, vagy az oldalra!
(Dr. Csorba Csaba Tanár Úr, Földeák Iván)

Az ajándékok sem igénytelenek, bulvár jellegűek de ezt csak az oldalon hirdetjük meg a hét végén. Addig titok.

Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#855  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-13 10:43
Kedves Kovács András! Megnéztem a zsiráf honlapot, de – osztva Zöldbéka véleményét – nem igazán értem, hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek. A többször emlegetett tény: hogy egy Tanárnő tartja, még nem teszi meggyőzővé a dolgot. Milyen célt tűztek ki a versenyszellem serkentésén kívül? Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát? Kész vagyok elhinni, hogy ez valamiért nagyszerű dolog, de az eddigi információim inkább az ellenkezőjét sugallják. Olcsónak, igénytelennek, bulvárízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket!!!!
 
#854  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 20:24
Országos Iskolai Klikkbajnokság! http://www.zsiraf.hu
A klikkelés 5 percetsem vesz igénybe, ez utan mehetnek nyugodtan sportolni. Ezenkívül remek lehetőség a tanulókat az interneten keresztül is támogatni. Az egyik vásárosnaményi osztályt egy Tanárnő vezeti és ha kell moderálja őket. Egy plusz lehetőség együt lenni a diákokkal, látni őket hogyan viselkednek az iskolán kívül.
 
#853  Sóvágó Monikamoniso[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:48
Keresem: Kozéki Béla:Eszköz az alapvető személyiségvonások mérésére Pedagógiai Szemle 1989. 5.szám
 
#852  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:41
Talán jobb lenne, ha klikkelgetés helyett olvasna, sportolna, játszana az a gyerek - ez az igazi közösségépítés ....no, meg értelme is több van
 
#851  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#850  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#849  Kovacs Andrasandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 11:20
Osztályfőnökök Figyelem!

Klikkelj az iskoládra!
Elindúlt az országos Iskolai Klikkbajnokság!
http://www.zsiraf.hu
Minden iskola nevezhet, bárki klikkelhet a saját iskolájára. Minden fordulóban értékes díjakat kapnak a legtöbbet klikkelő iskolák. Most is nagyban zajlik az első forduló. Vásárosnaményi iskola vezet P.I Tanárnő vezetésével. Eddig 3.000.000 klikk gyűlt össze 15 nap alatt!! Aki még nem kezdte el osztályával ajánlom kezdje el a október 26-tól a 2. fordulóban. Rendkívül jó eszköz csapatépítésre, összehozza az osztályokat egymással. Hisz a közös célnél nincs fontosabb!!
 
#848  OfoeOfoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-10 18:05
Kedves Tagintézmény-vezető! Kérjük, hogy kérdését a Tanácsadó rovatban tegye fel, az Üzenőnek más a funkciója.
 
#847  tagintézmény-vezetőzivansul[kukac]c2[pont]hu2007-10-10 16:16
Kinek vállalhatja továbbtanulási költségeit, ill.fizethet tanulmányi költségeihez hozzájárulást a munkáltató? Igaz-e, hogy ennek feltétele tanulmányi szerződés megkötése a dolgozóval?
 
#845  Ofoeofoe[kukac]t-online[pont]hu2007-10-09 21:57
Kedves Magdi és Márti! Kérünk Benneteket, hogy kérdéseteket a Tanácsadó rovatnál tegyétek fel, ott kaptok majd rá választ. Az Üzenő rovat más célt szolgál.
 
#844  Magdialmamagdi[kukac]freemail[pont]hu2007-10-09 16:10
Kedves OFOE!

2008.02.04-én töltöm az 57. évemet. 2007. augusztusában már 38 év közalkalmazotti munkaviszonnyal rendelkezem. Kérdésem: mikortól kezdhetem meg legkorábban az előrehozott öregségi nyugdíj vonatkozásában a felmentési időt? 2007.11.04. vagy csak 2008.02.04-től.
Üdvözlettel: Almási Józsefné
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Az ombudsman szerint alapjogokba ütközik a kötelező nyelvvizsga bevezetése
Az intézkedés veszélyeire korábban többek között Aáry-Tamás Lajos, az oktatási jogok biztosa is felhívta a figyelmet, szerinte a felvételi rendszer bemeneti feltételeinek módosítása tö...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.14.
Ahelyett, hogy megvédenék, büntetik a prostitúcióra kényszerített gyerekeket
Április végén egy gyermekprostitúciós ügyben a bíró szigorúbb ítéletét azzal indokolta, hogy az elkövetés helyszínén az utóbbi években megsokasodtak az ilyen bűncselekmények. A helysz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.14.
Rettegtek a gyerekek a súlyos lelki traumákat okozó óvónőtől, de semmi nem történt, amíg egy szülő feljelentést nem tett
Az olyan panaszokat, ahol nincs látható nyom, külső sérülés, sajnos nagyon nehéz bizonyítani – nyilatkozta a Népszavának Gyurkó Szilvia gyermekjogi szakértő. Tapasztalatai szerint az é...
(Forrás: népszava)
--
2019.05.14.
Friss kutatás: a munkahely nem helyettesíti az egyetemi tanulást
Egy kutatás szerint jelentős a lemorzsolódás az egyetemi alapképzéseken: a hallgatók 40 százaléka megszakítja tanulmányait – az okok egyelőre nem tisztázottak, de annyi biztos, hogy sok...
(Forrás: eduline)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek