OFOE a Facebook-on
Kedves látogatóink! Ma újra elindult a sajtófigyelő, amely egy ideje - személyes okok miatt - szünetelt.

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#857  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:41
Részletek: http://www.zsiraf.hu
 
#856  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-15 10:39
Kedves Judit!
Nagyon örülök, hogy mélyebben utánanézett a témának Zöldbékával ellentétben, aki csak leszólta a játékot!

Kezdeném a nem közhelyszerű válaszaimmal:
1."hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek?"
Ez az oldal nem akar kizárni semmilyen más módszert a meglévő csapatépítési módszerekből!
Saját meggyőződésem, hogy a személyes kapcsolaton alapuló csapatépítésnél, mint például a csapatsport, számháború, csoportos kiselőadások, nincs jobb.

Ez a játék nem hivatott helyettesíteni egyiket sem. Ez egy plusz eszköz, hogy ha már annyi időt töltenek a diákok az Interneten ne egyedül töltsék, hanem együtt barátaikkal, más osztály tanulóival, és egy közös játék kovácsolja őket össze, amiben senkinek sincs előnye, sem fizikailag, sem szellemileg. Amennyiben az ügy mellé áll egy tanár, akit tisztelnek, szeretnek a diákok, még gyorsabbá teheti a folyamatot.

2. Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát

A játék ötlete abból indult, hogy van egy pedagógus barátom, aki szenved attól, hogy nincs sok lehetőség a diákokat az iskolán kívül is összetartásra motiválni. Klikkek alakulnak ki, ahogy idősödnek.
A legtöbb iskolán kívüli kiránduláshoz pénz kell, ami limitált az évben.

Ennek reményében indítottuk meg ezt a játékot, az internet lehetőséget ad arra, hogy az osztály együtt lehessen az oldalon, és együtt küzdjenek ráadásul egy Forintba, nem kerül.

Korábbi tapasztalatok nincsenek, mivel ez egy egyedülálló játék, létezett már hasonló, csak az nem diákok, hanem országok között zajlott. De ott kizárólag csak klikkelni lehetet. Nem volt más tartalom. A Zsiráf oldalon rengeteg érdekes hír és tartalom van, persze ehhez mélyebbre kell lapozni, nem elég a főoldalon megállni.
Amióta elindult a játék rengeteg levelet kapunk iskolákból, diákoktól, akik nagyon dicsérik, szeretik a játékot. Ha a fórumot elkezdi nézegetni ezt ön is láthatja.

3. Olcsónak, igénytelennek, bulvár ízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket
Szerintem ez elég durva, nem pedagógus szájába való kijelentés. Azonban erre is szívesen válaszolok, mert szerencsére eddig csak jót mondtak a játékról, és vártam már az építő jellegű kritikát.
Ez egy elég szubjektív kijelentés, azonban csak egy részben fogadom el. Az igénytelen és bulvár ízűt, semmilyen módon sem fogadhatom, el, már csak azok nevében sem, akik írnak a magazinba, vagy az oldalra!
(Dr. Csorba Csaba Tanár Úr, Földeák Iván)

Az ajándékok sem igénytelenek, bulvár jellegűek de ezt csak az oldalon hirdetjük meg a hét végén. Addig titok.

Üdvözlettel és barátsággal: Kovács András
 
#855  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-10-13 10:43
Kedves Kovács András! Megnéztem a zsiráf honlapot, de – osztva Zöldbéka véleményét – nem igazán értem, hogy miért ezt a módját ösztönzik a csapatépítésnek. A többször emlegetett tény: hogy egy Tanárnő tartja, még nem teszi meggyőzővé a dolgot. Milyen célt tűztek ki a versenyszellem serkentésén kívül? Milyen remények, esetleg tapasztalatok támasztják alá ennek a "bajnokságnak" a pedagógiai de legalábbis közösségi hasznosságát? Kész vagyok elhinni, hogy ez valamiért nagyszerű dolog, de az eddigi információim inkább az ellenkezőjét sugallják. Olcsónak, igénytelennek, bulvárízűnek tűnik az egész. Várjuk a nem közhelyszerű ellenérveket!!!!
 
#854  Kovács Andrásandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 20:24
Országos Iskolai Klikkbajnokság! http://www.zsiraf.hu
A klikkelés 5 percetsem vesz igénybe, ez utan mehetnek nyugodtan sportolni. Ezenkívül remek lehetőség a tanulókat az interneten keresztül is támogatni. Az egyik vásárosnaményi osztályt egy Tanárnő vezeti és ha kell moderálja őket. Egy plusz lehetőség együt lenni a diákokkal, látni őket hogyan viselkednek az iskolán kívül.
 
#853  Sóvágó Monikamoniso[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:48
Keresem: Kozéki Béla:Eszköz az alapvető személyiségvonások mérésére Pedagógiai Szemle 1989. 5.szám
 
#852  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-10-12 18:41
Talán jobb lenne, ha klikkelgetés helyett olvasna, sportolna, játszana az a gyerek - ez az igazi közösségépítés ....no, meg értelme is több van
 
#851  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#850  ERIKAkisvirag[kukac]index[pont]hu2007-10-12 18:10
Én is SNI-seknek keresnék tanmenetet 5-es Apáczai könyvhöz
 
#849  Kovacs Andrasandkovacs[kukac]hotmail[pont]com2007-10-12 11:20
Osztályfőnökök Figyelem!

Klikkelj az iskoládra!
Elindúlt az országos Iskolai Klikkbajnokság!
http://www.zsiraf.hu
Minden iskola nevezhet, bárki klikkelhet a saját iskolájára. Minden fordulóban értékes díjakat kapnak a legtöbbet klikkelő iskolák. Most is nagyban zajlik az első forduló. Vásárosnaményi iskola vezet P.I Tanárnő vezetésével. Eddig 3.000.000 klikk gyűlt össze 15 nap alatt!! Aki még nem kezdte el osztályával ajánlom kezdje el a október 26-tól a 2. fordulóban. Rendkívül jó eszköz csapatépítésre, összehozza az osztályokat egymással. Hisz a közös célnél nincs fontosabb!!
 
#848  OfoeOfoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-10 18:05
Kedves Tagintézmény-vezető! Kérjük, hogy kérdését a Tanácsadó rovatban tegye fel, az Üzenőnek más a funkciója.
 
#847  tagintézmény-vezetőzivansul[kukac]c2[pont]hu2007-10-10 16:16
Kinek vállalhatja továbbtanulási költségeit, ill.fizethet tanulmányi költségeihez hozzájárulást a munkáltató? Igaz-e, hogy ennek feltétele tanulmányi szerződés megkötése a dolgozóval?
 
#845  Ofoeofoe[kukac]t-online[pont]hu2007-10-09 21:57
Kedves Magdi és Márti! Kérünk Benneteket, hogy kérdéseteket a Tanácsadó rovatnál tegyétek fel, ott kaptok majd rá választ. Az Üzenő rovat más célt szolgál.
 
#844  Magdialmamagdi[kukac]freemail[pont]hu2007-10-09 16:10
Kedves OFOE!

2008.02.04-én töltöm az 57. évemet. 2007. augusztusában már 38 év közalkalmazotti munkaviszonnyal rendelkezem. Kérdésem: mikortól kezdhetem meg legkorábban az előrehozott öregségi nyugdíj vonatkozásában a felmentési időt? 2007.11.04. vagy csak 2008.02.04-től.
Üdvözlettel: Almási Józsefné
 
#843  mártahadnagym[kukac]chello[pont]hu2007-10-09 10:31
Kedves OFOE!
Előrehozott érettségivel kapcsolatos kérdésem lehet másokban is felmerült. Iskolánk úgy döntött, hogy akik előrehozott érettségit akarnak tenni, azoktól kérjük az osztályozóvizsgát (az iskola döntheti el, hogy ezt kéri-e vagy sem az előrehozott érettségi előtt.) Az osztályozóvizsga eredménye lesz majd az év végi jegye is, ami majd be fog kerülni a bizonyítványba. Ennek következményeként, ha valaki pl. most ősszel előrehozottat akar tenni mondjuk németből, és az osztályozóvizsgán 2-est kap, akkor az év végén is 2-ese lesz, vagy ad absurdum megbukik, akkor németből év végén is megbukik, jóllehet addig még bőven van ideje hogy "rátanuljon", és év végéig jobb jegyet szerezzen, és majd érettségizik akkor. Kérdésem: törvényileg kötelező érvényű-e ez a jegy az év végi bizonyítványba, vagy ezt is az iskola dönti el, hogy kötelezővé teszi-e, vagy esélyt ad a tanulónak, hogy év végéig még javíthasson?
Előre is köszönettel
Hadnagy Márta
 
#842  a szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-08 00:36
Kedves Ibolya!
Kérem írja körül egy kicsit pontosabban a szimptómát, mert a "nem működik" sajnos kevés ahhoz, hogy értsük, hiszen nekünk és másoknak is "működik".
Köszönettel:
a szerk.
 
#841  Ibolyabrian21[kukac]citromail[pont]hu2007-10-06 12:18
hahó!

Vki tudna nekem abban segíteni, h. a Tanácsadó rovatnál, hogyan kell elküldeni a konkrét kérdésemet? Mert az ellenőrzés/előnézet dolog nem működik. Előre is köszönöm! üdv: Ibolya
 
#840  zsususy[kukac]gmail[pont]com2007-10-04 13:53
A napközit 60 perccel számolják az iskolák többségében, én legalábbis még nem hallottam olyanról, ahol 45 lett volna.
 
#839  Ofoeofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-04 13:41
Kedves Zsuzsa! Kérünk, hogy kérdésedet a Tanácsadó rovatnál tedd fel. Ott fogsz majd választ kapni. Addig is jó munkát kívánunk.
 
#838  Gajdosiné Koncz ZsuzsaGojone[kukac]freemail[pont]hu2007-10-04 09:45
Üdv!

Szeretném megérdeklődni, hogy a napközi a túlóra elszámolásában, miért 60 perc és nem 45 perc? Én 11.30-16.00-ig vagyok napközis tanári diplomával, kétszer egy héten. Hány óra ez 4 és fél vagy 6 óra?
 
#836  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-10-03 10:24
A konkrét kérdésedre a konkrét válasz annyi, hogy a minőségi bérezést illetően nem létezik jogszabály. Ha a kérdés mélyebben érdekel, a Tanácsadóban érdeklődj, és ott kicsit pontosabban írd le a problémát, mert így nehéz rá szakszerűen válaszolni.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.11.12.
A szülő felelősségévé tenné a KDNP, hogy szakmát szerezzen a gyerek
Az új szakképzési törvényhez nyújtott be a kereszténydemokrata Hollik István módosító javaslatot. Ez – osztrák példára hivatkozva – a szülők (vagy a kiskorú tanuló törvényes ké...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.11.12.
Nem kötelező, de nagy előnyt jelent felvételinél a nyelvvizsga
Bár nem lesz kötelező a középfokú nyelvvizsga a felsőoktatási tanulmányok megkezdéséhez, de azok a diákok, akik most jelentkeznek a felsőoktatásba, és már rendelkeznek nyelvvizsgával,...
(Forrás: infostart)
--
2019.11.12.
Részletek a szakképzés átalakításáról
Tartalmában és módszertanában is átalakul a szakképzés, juttatásai az ösztöndíjak és a munkaszerződések rendszerén alapulnak majd, és módosul a szakképzésben oktatók jogállása -...
(Forrás: infostart)
--
2019.11.12.
Készíts te is digitális tananyagot - Prievara Tiborral!
A tanfolyam előadója Prievara Tibor, a #school létrehozója, a TanárBlog írója, A 21. századi tanár és A 21. századi iskola című könyvek (társ)szerzője, aki Nádori Gergellyel együtt imm...
(Forrás: Nyelv és Tudomány)
--
2019.11.12.
Nem született még döntés a nulladik osztályról
„Az Emberi Erőforrások Minisztériuma a Nemzeti alaptantervvel kapcsolatosan semmiféle új információt nem hozott nyilvánosságra, mivel a dokumentummal kapcsolatosan nem született még dönt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.11.12.
Háromszázezret érhet egy jó vizsga
Csaknem négyszeresére emelkedik az ösztöndíjasok száma a szakképzésben: míg az idén 33 ezren kaphatnak juttatást, 2021-ben már 110 ezernél is több diá­kot fog támogatni az állam. A kezdetben...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.11.12.
Visszaüt a migránspropaganda: Ferencvárosban az Erdogan-féle magániskolától féltik a lányokat
Az emberekben nyomott hagyott a migránsok elleni propaganda, és már Erdogan magániskolájával kapcsolatban is olyan félelmek jelennek meg a helyiek körében, hogy lányokat fognak megerőszakolni...
(Forrás: Népszava)
--
2019.11.12.
A Nemzeti Bántalmazás Rendszere
Kiverték két fogát és eltörték több bordáját egy 15 éves fiúnak egy fiatalkorú banda tagjai a Széll Kálmán téren, kés is volt náluk. De ez a riport nem róluk szól. Nem is arról a...
(Forrás: Népszava)
--
2019.11.12.
A belügyminiszterhez fordult Baranyi Erdoganék iskolája miatt
Pintér Sándor belügyminisztertől kért tájékoztatást hétfőn Baranyi Krisztina, Ferencváros polgármestere a kerületben helyet kapott török alapítványi Maarif Általános Iskola és Gimn...
(Forrás: Népszava)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Zoltán!
A munkaszerződéssel foglalkoztatottakra is a pedagógus-előmeneteli
rendszer vonatkozik, a hozzá tartozó illetményrendszerrel, és a
szabadság. valamint pótszabadság is azonos, a távolléti díj számítása
az Nkt. alapján történik, a túlmunka díjazása, beleértve a
pihenőnapokon végzett munkát, mindenki esetében az Mt .és a
326/2013-as rendelet alapján történik, ahogy az eseti helyettesítésre
vonatkozó előírások is azonosak. Nem jár jubileumi jutalom, és a
végkielégítés is csak az Mt. alapján, ahogy távozáskor nincs
felmentési idő, hanem jóval rövidebb felmondási idő van. A nők negyven
év jogosultsági idő alapján nem kérhetik a felmentésüket, hanem közös
megegyezéssel vagy felmondással mehetnek el. A munkaviszony sokkal
könnyebb felmondással megszüntetni, mint felmentéssel, mert csak annyi
a kritérium, hogy az indok legyen valós és okszerű. Ha valakit
felmondással el akarnak küldeni, az Mt. hatálya alá tartozó munkáltató
esetében nem kötelező az előzetes állásfelajánlás. Küldök egy
összehasonlító táblázatot

((A választ a PDSZ jogi szakértőjétől kaptuk. Az ígért táblázatot a mail címre küldtük el).

--
  Tóth Zoltán

Üdvözlöm!
Szeretnék választ kapni az alábbi kérdésemre.
Alapítványnál, pedagógus munkakörben foglalkoztatott munkavállalóra a munatörvénykönyve vonatkozik. Minden kérdésben? Melyekben nem?
Különösen a heti munkaidő, az éves szabadság és a túlmunka díjazása (szombat, vasárnap) érdekelne.
Várom válaszát,
üdvözlettel: Zoltán

--
  ofoe

Kedves Rita! A gyermekvédelmi felelős munkakör 2012 szeptemberétől megszűnt, a feladat az osztályfőnökhöz került. Nem törvénymódosítás volt ez, hanem az új törvény és a hozzá kapcsolódó rendeletek tértek el a korábbiaktól. (A válasz a PDSZ jogi szakértőjétől érkezett.)

--
  ofoe

Kedves Katalin! Jól tudja : 22 órát kellett volna alapul venni, a tagóvoda vezetője - bár csoportban kell lenni 3 csoportos óvoda esetén, tehát nem függetlenített vezető -, de kap órakedvezményt. Tehát nem a 32 órát, hanem a 22 órát kell nézni és erre rászámolni a túlórát. (A választ Bakonyi Anna óvodai szakértő adta meg.)

--
  Mohácsi Katalin

Tisztelt OFOE!

Szeretnék állásfoglalást kérbi a következő helyzetre! Tagintézmény vezető vagyok egy 3 csoportos óvodában. Saját csoporttal foglalkozom,és látom el a vezetői feladatokat.Kolleganőm nem lesz ebben az évben, így egyedül látom el a feladatot a nap folyamán.A fenntartó eddig 50 óra ingyen munkát kért, majd a 32 óra feletti órákat számolta el részemre 90 %-os túlórával. Kérdésem az lenne, hogy jogos-e számomra az óvónők kötelező 32 órájával való számolás, mert az én kinevezésemben a 22 óra van megjelölve.EDDIG A 32 ÓRA FELETTI IDŐT számolták el ingyen 50 órai munka után.

Válaszukat nagyon köszönöm!
Üdvözlettel: Mohácsi Katalin

--
  Sasváriné Rita

Tisztelt Szerkesztőség!
Emlékeim szerint volt egy 2012. évi szabályozás mely az iskolai gyv felelős feladatkörét ill. annak változását írja le. Ha jól emlékszem, az ofő munkakörbe jobban beletették a gyv- t, míg a szakirányú képesítéssel nem rendelkező tul.képpen pedagógus gyv felelős feladatai arányosan csökkentek. Kb a kapcsolattartás segítése és a statisztika maradt meg neki. Meg is szűnt a 2 óra adható órakedvezménye. Most szükségem lenne arra az információra, hogy mely rendelet vagy törvénymódosítás írja le ezt a változást. Ebben kérem segítségüket. Tisztelettel: Sasváriné

--
  ofoe

Kedves Márta! Íme a válasz, amit a PDSZ jogi szakértőjének segítségével adunk meg.
Az Nkt. 62. § (5) bekezdése szerint a nevelési-oktatási és a pedagógiai szakszolgálati intézményekben pedagógus-munkakörökben
dolgozó pedagógus heti teljes munkaidejének nyolcvan százalékát (a továbbiakban: kötött munkaidő). A 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet
17. § (5) bekezdése szerint "a (4) bekezdésben meghatározottak alapján az egy pedagógusnak elrendelhető tanórai és egyéb foglalkozások,
pedagógiai szakszolgálati közvetlen foglalkozások száma egy tanítási napon a kettő, egy tanítási héten a hat órát nem haladhatja meg. A
neveléssel-oktatással lekötött munkaidő, óvodapedagógus esetében a kötött munkaidő felső határa felett eseti helyettesítés a (4)
bekezdésben foglaltak alapján rendelhető el, egy pedagógus számára tanítási évenként legfeljebb harminc tanítási napra, óvoda esetében egy nevelési éven belül legfeljebb harminc napra." A fentiekből következik, hogy nem teljes héten nem 26 órával kell számolni, hanem időarányosan, mivel ekkor a heti munkaidő 40 óránál kevesebb.
Az összevont helyettesítések esetében a Kjt. 24. § (1) bekezdését kell alkalmazni, amely szerint, ha a közalkalmazott munkaköre ellátása mellett a munkáltató rendelkezése alapján átmenetileg más munkakörébe tartozó feladatokat is ellát, s ezáltal jelentős többletmunkát végez,
illetményén felül a végzett munkával arányos külön díjazás (helyettesítési díj) is megilleti.
Reméljük, segítettünk.

--
  Márta

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy munkahét nem minden napján dolgozunk, mert pl. munkaszüneti nap ( Nagypéntek), vagy szabadságot írt ki a vezető ( tavaszi szünet utáni nap), esetleg 1-1 tanítás nélküli munkanap esik a hétre, akkor is csak a 26 óra feletti helyettesítés számít bele abba a bizonyos 30 napba, amely felett már fizetni kell a helyettesítésekért? Nem kell ilyen esetekben arányosan csökkentve számítani a heti kötött munkaidőt, tehát nem max. 26-ban meghatározni? Az iskolavezetés szerint nem. :( Szerintem ez olyan, mintha ledolgoztatnák velünk pl.a szabadságot. Pl. egy nap a héten nem tartottam órákat, mert osztálykiránduláson voltam. Ezen a napon lett volna 4 órám, de mivel nem tartottam meg, azon a héten csak 22 órám volt, 4 óra helyettesítést is kiírhatnak, ami 26 óra alatt van, tehát nem is számít helyettesítésnek. Az összevont helyettesítések pedig egyáltalán nem számítanak nálunk helyettesítésnek. Rendben van ez így?Nagy a káosz. Senki nem tud semmit.Válaszát előre is köszönöm

--
  Eleonóra

Kedves OFOE!

Nagyon szépen köszönöm a válaszukat! :-)

Üdvözlettel: Németh Eleonóra

--
  ofoe

Kedves Eleonóra! Kicsit bonyolult a helyzeted mert a pedagógus munkaköröd alapján jár Neked a 21 munkanap alapszabadság, és a 25 munkanap pótszabadság. Az ápoló munkakör alapján viszont évi 21 munkanap alapszabadság és a Kjt. 57. § (1) bekezdése szerint a fizetési fokozatoddal egyenlő számú munkanap pótszabadság illet meg. Ugyanis a 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bek c)pontja alapján a kollégiumi ápoló munkakörben dolgozóknak nem jár az évi 25
munkanap pótszabadság, erre ["c) a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörök közül a pedagógiai asszisztens,szabadidő-szervező, gyermek- és ifjúságvédelmi felügyelő, pedagógiai
felügyelő, gyógypedagógiai asszisztens, pszichopedagógus, gyógytornász,munkakörben foglalkoztatottak jogosultak. (A válaszadásban a PDSZ jogi szakértője volt segítségünkre.)

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek