OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#783  Amáliakulia[kukac]citronail[pont]hu2007-08-29 19:16
Kedves mindenki! A segítségeteket kérem. Főiskolai művelődés szervező végzettséggel és felsőfokú angol vizsgával tanítottam eddig egy középiskolában angol nyelvet. Jelenleg utolsó előtti évemet taposom az egyetemen angol nyelv és irodalom szakon. Tudtok valamit az új törvényről, hogy hogyan szabályozza az alkalmazható tanárok végzettségét? Milyen bűntetést von maga után, ha az iskola nem tartja be és továbbra is nekem ad angol órákat? sos válaszra volna szükségem.
 
#782  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-08-28 17:26
Kedves Zsóka!
Ezt én is tudom, de a szabadságával nem a pedagógus rendelkezik. Éppen ezért nekem fogalmam sincs, hogy mikorra mennyit írnak ki, de amióta a pályán vagyok még nem volt arra példa, hogy például a téli szünetben az üres iskolában "dolgozzak"!
 
#781  Zsókadafuka[kukac]gmail[pont]com2007-08-28 17:02
Kedves Zöldbéka!

Ti eddig mit csináltatok ezeken a napokon? Szabadságon voltatok? Vagy munkanapnak jelentettétek? az őszi szünet 3 munkanap, a téli szünet 5 munkanap, a tavaszi szünet 2 munkanap= 10 munkanap. Erre szabadságot vettél ki eddig? nem értem a kérdést. Az összes szabadságotokból tartalékoltok annyit, hogy erre a 10 napra maradjon? tényleg kíváncsi lennék erre? Köszönöm!
 
#780  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-08-28 14:29
Kedves Judit! Ti tudtok-e olyan jogszabályi változásról, rendeletről, mely arra utasítaná az iskolaigazgatókat, hogy a tanítási szünetekben (őszi, téli, tavaszi) be kell rendelniük a pedagógusokat "dolgozni"? Nálunk ez történik, kiváncsi vagyok, mi kerülte el a figyelmemet?! Köszönöm.
 
#778  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-08-27 13:54
Kedves Judit! Nem egészen világos, amit kérdezel. Miért ne lehetne névre szólóan kérdezni? A változás csupán annyi az előző működéshez képest, hogy minden kérdés és válasz publikus. Csak rajtad múlik, hogy a kérdésednél megadod-e az egész nevedet, vagy jeligét használsz. Jó tanévkezdést kívánunk
 
#777  Papp Judittjutka[kukac]citromail[pont]hu2007-08-26 09:51
Gratulálok ,nagyon jó,hogy van ilyen tanácsadó rovat,szeretném megkérdezni,hogy csak névre szólóan miért nem lehet kérdezni.Köszi és jó munkát,üdvözlettel: Judit
 
#776  Némethné Andrean[pont]andrea01[kukac]freemail[pont]hu2007-08-25 17:27
oktatófilmek érdekelnének kommunikációs készségfejlesztéshez és szociális kompetenciák fejlesztéséhez.
köszönettel: Andrea
 
#775  pankacsernikilma[kukac]citromail[pont]hu2007-08-23 06:22
kedves krisztina, köszönöm az ötleteket! tényleg sok értékes információt megtudhatok ezekből a dolgokból (én is, ők is), mindenképp beépítem az első napba. Szerencsére 3 közös órával kezdünk, így jut mindenre (azaz sok mindenre:-) idő.
 
#774  PeerKpeerk[kukac]freemail[pont]hu2007-08-22 16:52
Kedves Panka,

Olyan jó olvasni, látni:), hogy osztályfőnökként lelkesen várod az új tanítványokat és a tanévkezdést!
Mindenképpen jó ötlet, hogy keretet adsz az osztályfőnöki óráknak, és nem csak a "lehetséges", adott esetben erőltetett nyári beszámolókra hagyatkozol. A csapatépítő játékokon túl izgalmasnak tartom, amikor a gyerekek az osztályfőnökkel/pedagógussal kapcsolatos elvárásaikat, a tanévvel/felső tagozattal kapcsolatos vágyaikat, félelmeiket mondhatják el (vagy leírják és egy dobozba teszik-ezt akár később is lehet alkalmazni és témát adhat az óráknak)és persze te is ugyanezt teszed. Fontos, hogy emellett megjelenjen, mit tudnak ők és te nyújtani/vállani. Ezt később is érdekes lehet megismételni, a korábbit újra elolvasni...
Sikeres és örömteli tanévet!
Üdvözlettel:

Peer Krisztina
 
#773  valipolgar-belane[kukac]freemail[pont]hu2007-08-21 17:25
Kedves Kollégák!
Elsős matemetikánál használatos színesrúd készlethez keresek kis fehér kockát! Sajnos csak ez hiányzik! Ha bárki tud jó megoldást (nem akarunk egész készletet!)írjon! Minden megoldás érdekel! Köszi
 
#772  Nóraofoe[kukac]chello[pont]hu2007-08-19 22:01
Kedves Zsóka!
Köszönjük a gratulációt! Jó tudni, hogy volt értelme a leállásnak.
 
#771  pankacsernikilma[kukac]citromail[pont]hu2007-08-19 16:04
Kedves Mindenki!
Az idén lesz először ötödikes osztályom, ráadásul egy olyan osztály, melynek tanuói két osztályból kerültek ki (azaz újra osztották az alsós osztályokat). Szóval új közösség formálódik majd, remélem, sikerrel:-). Már vannak ötleteim, milyen játékokkal, feladatokkal indítom az első napot velük, de ha valakinek van valami jól bevált módszere, tapasztalata az első osztályfőnök óráról, örülnék, ha megosztaná velem:-)Előre is köszi és jó tanévkezdés minden honlaplátogatónak és készítőnek!
 
#770  Zsókadafuka[kukac]g[pont]mail[pont]com2007-08-19 15:01
Igen Tsiztelt OFOE!!!!!

Nagyon tetszik a megújult Tanácsadó rovat! Már több órája csak ezt olvasgatom, és mindent megtalálok, amit keresek! Szuper!!!! Gartaulálok! Tisztelettel: Zsóka
 
#768  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-08-18 14:53
Kedves Klári! Kérjük, hogy kérdésedet a Tanácsadóban tedd fel. OFOE
 
#767  Klárikozma_klara[kukac]freemail[pont]hu2007-08-18 09:45
Kérdésem a következő: 2 és fél éve tanítok szakközépiskolában informatikát, július 1-étől határozatlan idejű kinevezésem van és egy tanulmányi szerződésem is, mert 1 éve egyetemre járok. Ebben vállalták, hogy foglalkoztatnak, amíg el nem végzem az egyetemet és kifizetik az összes tanulmányi költségem 80%-át. De most fordult a helyzet, ettől a tanévtől kezdve csak fél állású rendszergazdaként akarnak foglalkoztatni. Ez szabályos? Hova lehet ilyenkor fotdulni? Köszönöm.
 
#766  zsanettkisszsanett[kukac]freemail[pont]hu2007-08-17 17:31
Kedves Ofő!
Nagyon köszönöm a tesztekkel kapcsolatos "intelmeket"! Nem is gondoltam, hogy Julin kívül más is hozzá fog ehhez szólni, de így még izgalmasabb a dolog és természetesen meg is fogadom a jótanácsokat!
Köszönöm!
 
#765  ofoeofoe[kukac]cello[pont]hu2007-08-16 22:50
Drága Kollégák! Kedves Erzsi! A Tanácsadó már működik. A jogi és szakmai mentálhigiénés kérdéseket ott tegyétek fel. Erzsi kérdésére már a válasz is olvasható.
A továbbiakban az Üzenőbe érkező tanácsadós kérdéseket figyelmen kívül fogjuk hagyni.
 
#764  Erzsikomjathyerzsebet[kukac]tar[pont]hu2007-08-16 22:02
Azt szeretném megkérdezni, hogy a ha utolsó éves hallgató vagyok a tanítóképző főiskolán és ha alkalmazna tanítóként egy iskola, akkor mi szerint sorolnak be a közalkalmazotti bértáblába?
Érettségivel vagy mivel negyed éves vagyok, ezért magasabbal, mintha már végzett tanító lennék?


Köszi: Erzsi
 
#763  Ofőofoe[kukac]chello[pont]hu2007-08-16 20:27
Kedves Zsanett!
Valóban fontos, hogy osztályával jó és bizalmi kapcsolatot alakítson ki, amihez rengeteg energia és kitartás szükséges. Fontos, hogy érdekessé tegye az órákat, elsősorban érdeklődési körüknek megfelelően.
A személyiségtesztekkel kapcsolatban azonban óvatosságra inteném, ha csak nincsen képesítése ezek használatára és kiértékelésére. Azért nehéz hozzáférni, mert csak a megfelelő végzettségű (pl.: pszichológus) szakemberek, vagy erre specializálódott intézmények vehetik meg igen drágán. Javaslom, kérjen ebben segítséget az iskolapszichológustól, ha van, aki a felvételben is segít. Amennyiben nincs, a helyi Nevelési Tanácsadó szakembereitől.
A teszteken túl számos lehetősége van, hogy közelebb kerüljön diákjaihoz, ne szabjon határokat kreativitásának: filmek nézése, beszélgetés tematikus témákról, vitainditó kérdések bedobása, kerekasztal beszélgetés, meghívott vendégek egy-egy témában, csoportfoglalkozás adott témában stb.
Minden jót, Peer K.
 
#762  OFOEofoe[kukac]chello[pont]hu2007-08-16 15:19
Örömmel tájékoztatjuk a kedves Kollégákat, hogy a megújult Tanácsadó újra látogatható.
Nagy-nagy köszönet érte Mészáros Jánosnak!!!
Reméljük, ilyen módon még hatékonyabbá tehetjük ennek az egyre népszerűbb rovatnak a működését.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.07.19.
Nyáry Luca: A magántanulás mentett meg attól, hogy csődtömeggé váljak – Így látja az új törvényt egy érintett diák
A köznevelési törvény pénteken elfogadott módosításai szerint a következő tanévtől (tehát már idén szeptembertől) megszűnik a magántanulói státusz, felváltja az úgynevezett „egy...
(Forrás: wmn.hu)
--
2019.07.17.
Kell még 164 millió forint közpénz a milliós tandíjjal induló elit magániskolára
Szeptemberben nyit Debrecenben az alapítványi iskola, ahova a jelentkezés is 100 ezer forintba kerül. Ösztöndíjas helyek egyelőre nem lesznek, az építkezést az adófizetők állják, a szá...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.07.17.
Egyszerre 11 óvónő mondott fel egy újpesti óvodában
Olyan pedagógusok hagyták ott az óvodát, akik már az alakulás óta ott dolgoztak, alapítók voltak. Két olyan mesterpedagógus is felállt, akik óriási szaktudással is rendelkeznek. A távoz...
(Forrás: Újpesti Hírmondó)
--
2019.07.17.
Még egy dolog, amiben szembemegyünk Európával: egyre több a korai iskolaelhagyó
A 2010-ben elfogadott Európa 2020 Stratégiában Magyarország azt vállalta, hogy 2020-ra a korai iskolaelhagyók arányát 10 százalékra csökkenti, ettől a célkitűzéstől azonban egyre távolodunk...
(Forrás: Népszava)
--
2019.07.17.
Megőrülsz: almaügyi nyomozást rendelt el a tankerület
Valószínűleg megtaláltuk a hét agygörcsét, pedig még csak kedd van. A magyar általános iskolákban általában almát adnak a tízóraihoz, ám arra, ami most jön, egyetlen almagengszter, egyetlen...
(Forrás: Pécsi Stop)
--
2019.07.17.
A német, az osztrák és a lengyel rektori konferencia kiáll az MTA mellett
Közös közleményben adott hangot kedden aggodalmainak a német, az osztrák és a lengyel rektori konferencia a Magyar Tudományos Akadémia átalakításával kapcsolatos jogszabály elfogadása miatt...
(Forrás: Magyar Narancs)
--
2019.07.17.
Évtizedes kudarcok után újra tanulhatnak
Van, akitől a gyermeknevelés és autista kisfia fejlesztése, van, akitől az önbizalomhiány, és van, akitől a családfenntartó szerep vette el a továbbtanulás lehetőségét. Egyesek beletö...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.07.17.
Bódis József: Nem csorbulnak a szülői jogok a köznevelési törvény módosításával
Az államtitkár hangsúlyozta: a szülői jogok továbbra is megmaradnak, mert ha a szülő úgy ítéli meg, hogy korai lenne háromévesen óvodába vinni a gyermeket, egy év halasztást kérhet....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.07.17.
Az érettségi biztos túlbuzgósága miatt semmisítették meg a Szinyei Gimnázium tizenöt végzősének érettségijét
A helyzet abszurditását fokozza, hogy az iskolában a tizenöt említett diákon kívül is voltak olyan érettségizők, akiknek az érintettekhez hasonlóan hiányzott egy-egy természettudományos...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Márta! Íme a válasz, amit a PDSZ jogi szakértőjének segítségével adunk meg.
Az Nkt. 62. § (5) bekezdése szerint a nevelési-oktatási és a pedagógiai szakszolgálati intézményekben pedagógus-munkakörökben
dolgozó pedagógus heti teljes munkaidejének nyolcvan százalékát (a továbbiakban: kötött munkaidő). A 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet
17. § (5) bekezdése szerint "a (4) bekezdésben meghatározottak alapján az egy pedagógusnak elrendelhető tanórai és egyéb foglalkozások,
pedagógiai szakszolgálati közvetlen foglalkozások száma egy tanítási napon a kettő, egy tanítási héten a hat órát nem haladhatja meg. A
neveléssel-oktatással lekötött munkaidő, óvodapedagógus esetében a kötött munkaidő felső határa felett eseti helyettesítés a (4)
bekezdésben foglaltak alapján rendelhető el, egy pedagógus számára tanítási évenként legfeljebb harminc tanítási napra, óvoda esetében egy nevelési éven belül legfeljebb harminc napra." A fentiekből következik, hogy nem teljes héten nem 26 órával kell számolni, hanem időarányosan, mivel ekkor a heti munkaidő 40 óránál kevesebb.
Az összevont helyettesítések esetében a Kjt. 24. § (1) bekezdését kell alkalmazni, amely szerint, ha a közalkalmazott munkaköre ellátása mellett a munkáltató rendelkezése alapján átmenetileg más munkakörébe tartozó feladatokat is ellát, s ezáltal jelentős többletmunkát végez,
illetményén felül a végzett munkával arányos külön díjazás (helyettesítési díj) is megilleti.
Reméljük, segítettünk.

--
  Márta

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy munkahét nem minden napján dolgozunk, mert pl. munkaszüneti nap ( Nagypéntek), vagy szabadságot írt ki a vezető ( tavaszi szünet utáni nap), esetleg 1-1 tanítás nélküli munkanap esik a hétre, akkor is csak a 26 óra feletti helyettesítés számít bele abba a bizonyos 30 napba, amely felett már fizetni kell a helyettesítésekért? Nem kell ilyen esetekben arányosan csökkentve számítani a heti kötött munkaidőt, tehát nem max. 26-ban meghatározni? Az iskolavezetés szerint nem. :( Szerintem ez olyan, mintha ledolgoztatnák velünk pl.a szabadságot. Pl. egy nap a héten nem tartottam órákat, mert osztálykiránduláson voltam. Ezen a napon lett volna 4 órám, de mivel nem tartottam meg, azon a héten csak 22 órám volt, 4 óra helyettesítést is kiírhatnak, ami 26 óra alatt van, tehát nem is számít helyettesítésnek. Az összevont helyettesítések pedig egyáltalán nem számítanak nálunk helyettesítésnek. Rendben van ez így?Nagy a káosz. Senki nem tud semmit.Válaszát előre is köszönöm

--
  Eleonóra

Kedves OFOE!

Nagyon szépen köszönöm a válaszukat! :-)

Üdvözlettel: Németh Eleonóra

--
  ofoe

Kedves Eleonóra! Kicsit bonyolult a helyzeted mert a pedagógus munkaköröd alapján jár Neked a 21 munkanap alapszabadság, és a 25 munkanap pótszabadság. Az ápoló munkakör alapján viszont évi 21 munkanap alapszabadság és a Kjt. 57. § (1) bekezdése szerint a fizetési fokozatoddal egyenlő számú munkanap pótszabadság illet meg. Ugyanis a 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bek c)pontja alapján a kollégiumi ápoló munkakörben dolgozóknak nem jár az évi 25
munkanap pótszabadság, erre ["c) a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörök közül a pedagógiai asszisztens,szabadidő-szervező, gyermek- és ifjúságvédelmi felügyelő, pedagógiai
felügyelő, gyógypedagógiai asszisztens, pszichopedagógus, gyógytornász,munkakörben foglalkoztatottak jogosultak. (A válaszadásban a PDSZ jogi szakértője volt segítségünkre.)

--
  ofoe

Kedves Krisztina! Nagyon nehéz a konkrét helyzet pontos ismerete nélkül érdemi tanácsot adni, de megpróbálom. Az első lépés valóban átgondolni azt, hogy Te magad mennyiben vagy felelős az adott problémáért. A figyelmeztetőkkel, intőkkel csak a saját feszültségedet oldod némileg, eredményt nem tudsz elérni. Gondold át, hogy melyik ponton romlott el a kapcsolat az adott csoporttal, eleve így fogadtak, vagy menetközben történt valami. Az a soraidból kiderül, hogy nincs köztetek bizalmi kapcsolat, tehát kommunikáció helyett hadakoztok. Időt kellene szánni arra, hogy a problémát tisztázzátok, megállapodásra jussatok a közös megoldás módjában. Ennek vannak különböző technikái. Fontos, hogy ne személyes sértésként kezeld az ügyet, hanem közös megoldandó problémaként. Nem ördögtől való, amit a kollégáid tanácsolnak, hogy fordulj pszichológushoz, aki segíthet azon, hogy a Benned való görcsöt fel tudd oldani. Amíg Te magad nem jutsz túl ezen a görcsön, nem tudod kézbe venni az ügyeket. Ezek a diákok már nem kamaszok, fiatal felnőttek, nekik is fontos, hogy eljussanak az érettségiig, és matematikából is elérjenek egy bizonyos szintet. Ez lehet az a közös ügy, amin együttesen és nem egymás ellenében kellene dolgoznotok. Szívesen levelezek erről Veled privátban is, ha akarod, de nem minden részlet tartozik a nyilvánosságra. Jelezd, ha ezt szeretnéd. Üdvözlettel Szekszárdi Juli

--
  László Krisztina

Kedves OFOE!
Nem tudom mennyire válaszolható meg a kérdésem. Egy középiskolában tanítok, heti 27 órában matematikát, 8 érettségis csoportnak. (Plusz a korrepetálások, plusz a helyettesítések.) Nagyon szeretem a diákjaimat, de mint mindenhol, ahol emberek vannak, előfordulnak konfliktusok. A kb 110 diákból, akiket két éve tanítok, van kb 15, akik állandóan csak a hibát keresik a munkámban, agresszíven és lekezelően bánnak velem, sokszor megaláznak a csoport egésze előtt. Amikor esetleg szaktanári figyelmeztetést adok nekik, akkor hangosan kiröhögnek, hogy az ő szüleiket ez nem érdekli. (Ezek a diákok már 17-19 évesek, mivel a nyelvi tagozat nulladik évfolyama egy évvel megnöveli a középiskolai tanévek számát.) Semmivel nem tudom őket sem motiválni, sem fegyelmezni, tönkre teszik az óráimat.) Hiába fordultam az osztályfőnökökhöz segítségért, mind ők, mind az igazgató-helyettes és a munkaközösség vezető szerint, ez az én hibám, azért viselkednek így velem, mert ez "belőlem jön". Közben az iskolából folyamatosan mennek el a tanárok, és hiába keresett a szakom, (angol-matek) úgy érzem, hogy nem becsülik meg a munkámat. Hiába az a kb 90 diák aki jól teljesít, (nem egy dícséretes 5-ös is van, és emelt matematika érettségi előkészítő csoportok is), hiába a rengeteg dolgozat, számonkérés, ingyen korrepetálás, rendszeres, hogy káromkodva, csapkodva, üvöltözve csapják az asztalomra a kijavított dolgozatot, mert az nem négyes, hanem csak hármas. És közben a vezetőség, az osztályfőnökök és a munkaközösség vezető szerint is, nekem kell változtatnom, pszichológushoz mennem, mert engem nem lehet elviselni. Meg kell jegyezzem, ezek az emberek 25-30 éve vannak ebben az iskolában. Ez a matematika státusz, amit én megkaptam 2 éve, egy előző iskolavezetéstől, már nagyon régóta, úgymond, "forgó hely" volt, mert - más tanárok elmondása szerint - mindig "volt valami probléma a matek tanárokkal". Minden más matematika tanár az iskolában, már 10-20-30 éve itt tanít.
Nem igazán tudom, mit kezdhetnék a problémával. Tudnának esetleg tanácsot adni?
Köszönettel: Krisztina

--
  Eleonóra

Kedves OFOE Csapat!
Segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban, hogy egy egyházi iskolában dolgozom, mint 50% kollégiumi felügyelő, 50% kollégiumi ápoló. Érdeklődnék, hogy ilyen esetben számomra mennyi szabadság jár? Tavaly fél állásban tanítottam, akkor járt a pedagógusi szabadság, itt úgy olvasom, ebben a munkakörben is jogosult lennék.?
Köszönettel: Németh Eleonóra

--
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek