OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
#633  Imreh cCsabánéborbala[pont]imreh[kukac]axelero[pont]hu2007-03-18 11:04
a 120 órás továbbképzésről szeretnék kérdezni.A törvény 1998. jan.1-én lépett életbe, de továbbképzési terv 1998. szeptembertől került elkészítésre. 1998. júniusban kaptam felsőfokú oktatásinformatikus szakképesítést. melyik ciklusra vonatkozik nekem a teljesítés? Át kellett volna-e soroljanak engem magasabb fizetési osztályba? Aki tud segíteni, írjon!!!!
 
#632  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-03-15 21:25
Kedves Óvónő!
Tartson ki: egyszer rá kell jönniük az "illetékeseknek", hogy a nevelést nem lehet "forintosítani", mégis hasznot hoz: a holnapot, a jövőt! Kitartás!
 
#631  Kiss Annadodo[pont]67[kukac]freemail[pont]hu2007-03-06 19:46
Kedves Kollégák!
Olyan kollégák jelentkezését várom, akik a BME közoktatásvezetői szakvizsga másodéves hallgatói és március 09, vagy márc. 23-tól vesznek részt a balatonfüredi tréningen.
Előre is köszönöm.
 
#630  óvónőcsillamama[kukac]citromail[pont]hu2007-03-05 19:51
Tisztelt Leiner tanár úr!
Mélyen egyetértek a február 11-i írásával. Igaz én óvónő vagyok, de szeretném azt hinni, hogy izig-vérig. Egy dologhoz szeretnék érteni közel húsz éve: a kisgyermekneveléshez. Úgy érzem, megfojtanak a pedagógiai programokkal, mert csak nevelni a jóra nem lehet: le kell dokumentálni: mérhető sikerkritériumokkal. Azt nem hiszik el, hogy mi azért járunk be dolgozni, mert hivatástudatunk van: le kell dokumentálni. Évek óta nem kérünk túlórapénzt, mert akkor sok a bérünk: inkább egymást kihelyettesítjük szivességből, mert tiszteljük egymást és egymás családját, ezt sem hiszik el, mert: munkaidő, nevelési-időkeret, teljesítjük-e?, biztos, hogy a másnap kifestendő nyaksálak kivágásához tényleg egy óra kell? A vezető ellenőrzi? Minek? IMIP: egy jó vezető a másodperc töredéke alatt végez ellenőrzést, ügyviteli munkát, stratégiai döntést hoz, valószínűség-számítást végez, statisztikai táblát készít, beszámolót ad, tisztában van a költségvetés precíz elszámolásával, a normatívák pontos kiszámításával?: egyszerre kell jogász, informatikus, pénzügyi szakember a vezetéshez. Akkor ezt úgy hívják: menedzsment. Én emberi lényekkel dolgozom, nem látok selejtet, csak gyermeket, vagy gyermekéért, éltéért, megkeseredettségétől, megélhetéséért küzdő szülőt. A gyermek él, és élni akar. A szülő elfáradt. Nem érdekli a pedagógus kínja, ha érdekli valami, az csakis a saját civil szférája. (többség) Engedjék, hogy neveljem a gyermekeket!
 
#629  Lajkó Júliacsutihvc[kukac]freemail[pont]hu2007-03-05 19:49
Kedves Juli! Kérlek,segíts,ha tudsz: média tanítást tanul egyik kollégám.Szakdolgozatában szeretne a média hatás és a gyerekek agesszivításának kapcsolatáról írni. Ha tudsz gyerek-mérőeszközzel segítei, kérlek,tedd légyszíves. Köszönöm. Jól vagy, sok a dolgod,erővel és egészséggel bírod? Ezt kívánok és köszönöm a sgítséget. Puszillak a másik Juli
 
#628  selliselli69[kukac]citromail[pont]hu2007-03-05 15:22
Valaki nyugtasson meg, hogy kudarijudit nem pedagógus - ezzel a helyesírással.
 
#627  sacagajdasaci[kukac]tvnetwork[pont]hu2007-03-02 16:05
Sziasztok4
Egy kis közvélemény kutatást végzek készülő dolgozatomhoz. Szívesen fogadok minden véleményt a közoktatási intézmények belső ellenőrzési rendszeréről.
pl: Szerintetek jelenleg érezhető-e a hatása óvodákban, iskolákban e rendszer működésének, (működik-e)? Ha működik, akkor hogyan hat ez a pedagógusi pálya társadalmi presztízsére, szakmai pedagógiai munka színvonalára, szerepet játszik e a közoktatás anyagi finanszírozásában? stb. Köszönöm a gyors véleményeket.
 
#626  zoldbekaleinerk[kukac]freemail[pont]hu2007-02-23 20:05
Kedves bertuli! Ma hallottam az illetékesektől a tv-ben, hogy a két pedszálló közül csak a Gyáli úti marad meg-az is önköltséges lesz (kb 40-60ezer havonta).Elhagzott az Ablak műsorában !
 
#625  bertulibertuli[kukac]freemail[pont]hu2007-02-23 14:50
Sziasztok!

Tud vki, vmit a budapesti pedagógusszállókról?
 
#624  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-23 11:46
Köszönöm a válaszukat.
 
#623  A szerk.ofoe[kukac]chello[pont]hu2007-02-23 11:29
Kedves Kudari Judit!
Kérdésére a választ itt találja: tanacs.php?id=1677.
 
#622  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-23 11:08
Drága Erzsébet de ott legalább rögtön kapok választ és nem 2 hónap múlva SE! már lassan nem is lesz aktuális a kérdésem!
 
#621  Erzsébeterzsi54[kukac]gmail[pont]com2007-02-22 16:07
Judit! Szerintem is fordulj inkább ügyvédhez, alkalmanként tizezerért...
 
#620  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-02-20 18:36
Kedves Judit! Sajnáljuk, hogy késik a válasz, bár két hónap nem igen szokott előfordulni. Magyarázat (ha nem is mentség), hogy hihetetlen mennyiségű kérdés érkezik és nem győzzük idővel és emberrel. Utána nézünk, és addig is türelmedet kérjük. Üdvözlettel OFOE
 
#619  kudarijuditkudarijudit[kukac]citromail[pont]hu2007-02-20 07:52
Azért köszi, hogy 2 hónap után sem kapok választ a kérdéseimre!!!! Aranyosak vagytok. Legközelebb biztos hozzátok fordulok!!!!
 
#618  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-02-08 20:46
Kedves Alattyányi Mária! Kérdését áttettük a Tanácsadó rovatba, ahol szakértőnk válaszolni fog a kérdésére. Addig is szíves türelmét kérjük. OFOE
 
#617  Alattyányi Máriaahama[kukac]freemail[pont]hu2007-02-08 19:31
2000 jan-ban szakirányú végzettséget szereztem, s 2000 március-ban átsoroláson várakozási idő csökkentésben részesültem, aminek érvényesítése:2003-2002-re történt. 56 éves múltam,azonban 2000 óta is képeztem magam, s a 120 óra továbbképzést teljesítettem.Utólsó kategóriám 2008-ban lesz. Abban a meggyőződésben nyújtottam be az igazolásaim, hogy csökkentik a várakozási időt. Megtagadták, szerintük 2002-től indult a következő 7 év,annak ellenére,hogy 2000-ben végeztem. Kérem, hogy tájékoztassanak, hogy a törvény hogyan rendelkezik
 
#616  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-02-04 12:41
Kedves Mária!

A Nevelési kézikönyv nem csak osztályfőnököknek című kötetben (Szerk: Szekszárdi J.) OKI Kiadó - Dinasztia Tankönyvkiadó, 2001 olvashatsz erről. A leginkább ide vonatkozó fejezet Kósáné Ormai Vera - Völgyi Péterné A társas kapcsolatok és a szerephierarchia alakulása egy általános iskolai osztályban (195-207. o.) Ez egy felsőtagozatos osztály kapcsolatrendszerének alakulását követi és közli a szociometriai vizsgálat szempontjait is.
Egyéb szakirodalom
Mérei Ferenc: Közösségek rejtett hálózata,KJK Bp. 1971 (Létezik újabb kiadása is.)
Mészáros Aranka: Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága. In: Iskola szociálpszichológiai jelenségvilága, ELTE, Eötvös Kiadó, 1997.
Társas viszonyok az osztályban. In: Kósáné Ormai Vera: A mi iskolánk. IFA, Budapest, 1998. 150-185. o.

Jó munkát kívánunk

OFOE
 
#615  Máriashiraz5[kukac]citromail[pont]hu2007-02-04 08:55
Kedves kollegák, kedves tanácsadók!
Szociometriai mérést szeretnék elvégezni az elsős osztályomban: érdekel a csoport szerkezete, a perem és a központi gyerekek léte stb.
Melyek azok a kérdések ill. kérdés típusok melyeket alkalmazhatok, és hol olvashatok minderről. Köszönöm Mária
 
#614  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2007-02-03 23:30
Kedves Anna!
Kérdésedet áttettük a Tanácsadó rovatba. Baranyai úr ott fog válaszolni rá. Üdvözlettel OFOE
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2020.01.19.
Most megszüntetni a médiaismeret tantárgyat olyan, mint monszun idején megszabadulni az esőkabátoktól
A médiatanárok és a tanagyagot kialakító film- és médiatudománnyal foglalkozó kutatók felháborodtak a kivezetésről szóló hír hallatán. Hartai László, az ELTE Filmtudomány tanszéké...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.01.19.
Ragaszkodnak az SNI-s gyerekek szülei a bezárásra ítélt egri általános iskolához
Tavaly februárban jogerős bírósági ítélet mondta ki, hogy fel kell számolni a szegregációt több hazai iskolában. Az egyik érintett iskolát, az egri Móra Ferenc Általános iskolát fenntart...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.01.19.
Századvég: A magyarok kétharmada igazságtalannak véli a gyöngyöspatai roma családok kártérítését
A miniszterelnök és más kormánytagok azóta is hangoztatják, hogy a szegregált romáknak nem akarják kifizetni a bíróságon megítélt kártérítést. A Századvég közleménye alapján má...
(Forrás: 24.hu)
--
2020.01.19.
Huszártelepen majdnem áldozatul estek a szegregáció elleni harcnak
A gyöngyöspatai per kapcsán ismét a középpontba került az iskolai szegregáció témája. A kártérítés híre könnyen bírósági eljárások tömegét generálhatja, akár az olyan helyeken...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2020.01.19.
Pénz helyett képzést adna az állam a gyöngyöspataiaknak
Dacára annak, hogy a Kúrián a mai napon jogerőre emelkedik a a gyöngyöspatai ítélet, amely százmilliós nagyságrendű kártérítést adna roma családoknak, a magyar kormány kitart azon á...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2020.01.19.
Megtagadott ítélet: máig sem kapták meg az évekig szegregált gyerekeknek jogerősen járó kártérítést Gyöngyöspatán
Horváth László, a térség fideszes országgyűlési képviselője Farkas Lilla felvetésére úgy reagált: neki választott képviselőként minden, a körzetéhez tartozó település ügyével...
(Forrás: Népszava)
--
2020.01.19.
A gimnáziumi vezetők azt kérik, 2021 szeptemberéig ne lépjen hatályba az új NAT
Az Élenjáró Gimnáziumok Igazgatói Grémiuma azt kéri a kormánytól, hogy legkorábban 2021 szeptemberében lépjen hatályba az új Nemzeti alaptanterv (Nat).Az MTI-hez péntek este eljuttatott...
(Forrás: Népszava)
--
2020.01.15.
"A szülők értelmesebbek, mint Parragh Lászlóék"
Csökkent a szakképzésben részt vevő gyerekek száma a KSH adatai szerint, bár Palkovics László innovációs miniszter és Parragh László MKIK-elnök korábban trendfordulóról beszélt, arr...
(Forrás: Klubrádió)
--
2020.01.15.
Az MTA szívesen segítene a Nemzeti alaptantervben, de válaszokat nem kaptak
A visszajelzések hiánya ellenére a Magyar Tudományos Akadémia továbbra is kész részt venni az ország jövője szempontjából meghatározó fontosságú Nemzeti alaptanterv (NAT) társadalmi...
(Forrás: index)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Láng Róbert! Ime a szabály
Mt. 123. § (1) A szabadságot esedékességének évében kell kiadni.

(2) A szabadságot, ha a munkaviszony október elsején vagy azt követően kezdődött, a munkáltató az esedékességet követő év március 31-ig adhatja ki.

(3) A szabadságot, ha a munkavállaló oldalán felmerült ok miatt nem lehetett az (1) bekezdésben meghatározottak szerint kiadni, az ok megszűnésétől számított hatvan napon belül ki kell adni.

(4) Az esedékesség évében kell kiadottnak tekinteni a szabadságot, ha igénybevétele az esedékesség évében megkezdődik és a szabadság következő évben kiadott része nem haladja meg az öt munkanapot.

(A választ Nagy Erzsébettől, a PDSZ szakértőjétől kaptuk.)

--
  OFOE

Kedves Gyimesi Krisztina! A PDSZ szakértőjétől, Nagy Erzsébettől kaptuk a következő választ:
1. A Kjt. 23/B. § -a adott mint lehetőség:
(1) A teljes munkaidőben foglalkoztatott közalkalmazott írásbeli
kérelmére a munkáltató köteles a kinevezésben heti húszórás
részmunkaidőt kikötni, ha a közalkalmazott a kérelem benyújtásakor az
Mt. 128. §-ában foglalt fizetés nélküli szabadságot vesz igénybe.
(2) A munkáltató a közalkalmazottnak a munkaidő egyenlőtlen
beosztására vonatkozó kérelmét csak abban az esetben tagadhatja meg,
ha az számára lényegesen nagyobb munkaszervezési terhet jelentene. A
munkáltató köteles írásban megindokolni a kérelem megtagadását.
(3) A részmunkaidő kikötése
a) a fizetés nélküli szabadság megszűnését követő naptól,
b) ha a közalkalmazott betegsége vagy a személyét érintő más
elháríthatatlan akadály esetén az akadályoztatás megszűnésétől
számított harminc napon belül ki kell adni rendes szabadságát, a
szabadság leteltét követő naptól hatályos.
A b) pontban foglaltak alkalmazása esetén - a felek eltérő
megállapodása hiányában - a rendes szabadság kiadását a fizetés
nélküli szabadság lejártát követő első munkanapon meg kell kezdeni.
Eltérő megállapodás esetén a rendes szabadság kiadását a fizetés
nélküli szabadság lejártát követő harminc napon belül meg kell
kezdeni.
(4) A kérelmet az (1) bekezdés szerinti fizetés nélküli szabadság
igénybevételének megszűnése előtt legalább hatvan nappal kell a
munkáltatóval közölni. A kérelemben a közalkalmazott köteles
tájékoztatni a munkáltatót
a) a fizetés nélküli szabadság igénybevételére jogosító gyermeke
harmadik életéve betöltésének időpontjáról, továbbá
b) ha egyenlőtlen munkaidő-beosztásban kíván dolgozni, a
munkaidő-beosztásra vonatkozó javaslatáról.
(5) A (4) bekezdésben foglaltaktól eltérően a nevelési-oktatási
intézményben pedagógus munkakörben foglalkoztatottak esetében a
kérelmet a fizetés nélküli szabadság tartama alatt, a tanév szorgalmi
időszakának befejezését, illetve az első félév befejezését megelőző
hatvan nappal korábban kell a munkáltatóval közölni.
(6) A (3) bekezdés szerinti időponttól a közalkalmazotti jogviszony
alapján közvetlenül vagy közvetve nyújtott pénzbeli vagy természetbeni
juttatás tekintetében e törvény erejénél fogva az időarányosság elve
alkalmazandó, ha a juttatásra való jogosultság a munkaidő mértékével
összefügg.
(7) Az (1) bekezdés szerinti kérelem alapján kikötött részmunkaidőben
a munkáltató a közalkalmazottat
a) a kérelem szerinti időpontig, de
b) legfeljebb a gyermek négyéves koráig, három vagy több gyermeket
nevelő közalkalmazott esetén a gyermek hatéves koráig
köteles foglalkoztatni. Ezt követően a közalkalmazott munkaidejét a
kérelem benyújtása előtti mérték szerint kell megállapítani.
(8) Az (1)-(7) bekezdés nem alkalmazható a vezetői megbízású
közalkalmazott tekintetében.
Ekkor a kötött munkaidő a részmunkaidő 80%-a lesz, pl. félállás esetén
heti 20 óra, és a neveléssel-oktatással lekötött munkaidő is a
csökkentett munkaidő 55-65 százaléka. (félállásnál heti 11-13 óra). A
szabadság ugyanannyi marad, csak a távolléti díj, ami a szabadság
idejére jár, az időarányos illetmény alapján lesz megállapítva.
Sajnos a köznevelési törvény szerint nincs már külön napközis
munkakör, ezért azt is tanító szakképzettséggel kell ellátni alsó
tagozaton. Maradnak olyan egyéb foglalkozások, amelyek nem
végzettséghez kötöttek: szakkörök, tehetséggondozó, tanórán kívüli
foglalkozás, tanórán kívüli programok szervezése, lebonyolítása.

--
  OFOE

Tisztelt Szodrai Csilla! A szakképzési törvény 127 § 6 szerint annak, aki már alkalmazott, mindenképp ki kell fizetni, aki új, annak megállapodás esetén:
A munkáltatói jogkör gyakorlója a szakképző intézmény alkalmazottjával megállapodhat a szakképző intézményben eltöltött legalább tizenötéves munkaviszony esetére jubileumi jutalom biztosításában. Az Nkt. e törvény hatálybalépését megelőző napon hatályos rendelkezései szerinti szakgimnázium, illetve szakközépiskola alkalmazottja esetében az ilyen megállapodás a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvény szerinti feltételekkel kötelező azzal, hogy a jubileumi jutalomra jogosító időszakban a közalkalmazotti jogviszony és a szakképző intézménnyel fennálló munkaviszony időtartamát egybe kell számítani. (A választ Juhász Ágnes adta meg.)

--
  Gyimesi Krisztina

Kedves OFOE!

Gyesen lévő tanár vagyok (8 osztályos gimnáziumban, magyar irodalom és nyelv, egyetemi diplomával, 16 év munkaviszony, 3 gyermekem miatt 9 tanított év). A következő tanévtől mennék vissza tanítani. Jelenleg 2 lehetőségen gondolkodom:
1. a korábbi gimnáziumomba visszavárnak, azonban teljes állást a 3 gyermek miatt nem vállalnék. Amennyiben jól tudjuk, a 3. gyermek 5 éves koráig az iskolának biztosítania kell a "félállást". Ez valóban így van? Illetve ha nem félállásba, hanem "6 órába" szeretnék visszamenni, van-e lehetőségem, vagy csak ha a munkáltató is beleegyezik? Továbbá a "6 órás" állás a pedagógusoknál pontosan mit jelent (kötelező óraszámok, egyéb kötelezettségek, stb.)
2. Egy általános iskolában, ahol csak alsó tagozat van, tanítót keresnek. Mivel kieső helyen, egy faluban van az iskola, évek óta nincs jelentkező. Én ebben a faluban lakom, és a 3 gyermek mellett átmenetileg szívesen dolgoznék ebben az iskolában. Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan munkakör, amit az egyetemi végzettségemmel, tanári diplomámmal betölthetnék az alsó tagozatban (pl. napközis pedagógus, stb.).

Válaszát előre is köszönöm,
Kriszta

--
  Láng Róbert

T. Cím!
Érdeklődni szeretnék, hogy közalkalmazotti munkaviszonnyal a dec.23-tól megkezdett EGYBEFÜGGŐ szabadságból mennyi vihető át a 2020-as naptári évre a 2019-es keretből?
Köszönöm

--
  Szodrai Csilla

Tisztelt OFOE!
Arra a kérdésre szeretnék választ kapni, hogy a 2020 január 1-jétől oktatókká átminősülő és az új szakképzési törvény hatálya alá kerülő, jelenleg még közalkalmazott pedagógusoknak eddig alanyi jogon járó jubileumi jutalma megmarad-e, vagy 2020. január 1-jétől kezdve ez csak egy adható jutalom lesz, ami a munkáltató anyagi helyzetétől függ majd.Hol találom meg ennek a kérdésnek a megbízható jogi szabályozását?
Köszönettel:
Szodrai Csilla

--
  OFOE

Kedves Dóra! Meg kell kérdezni a döntéshozót, hogy mi indokolja a lépést. Ha ez szóban nem működik, írásban kell megtennie, mégpedig hivatalos levélben: választ vár, és ezt indokolja (nem volt előzmény, váratlanul érte, ragaszkodik az indokláshoz stb.) Mindenképpen menjen másolat a fenntartónak. A levélen fel kell tüntetni, hogy kik kaptak másolatot. (Ha szakszervezeti tag, a szakszervezet támogatását is kérheti.) Felvethető a probléma nevelőtestületi értekezleten is, de ragaszkodni kell a jegyzőkönyvhöz. A levelezés online is lebonyolítható, de fontos, hogy legyen mindennek írásos nyoma. A szakmai munkaközösség támogatását van esélye elnyerni? Reméljük, sikerül tisztázni a dolgot, illetve orvosolni a problémát. Üdvözlettel az OFOE szerkesztősége

--
  Hesz Dóra Virág

Köszönöm a gyors választ!
Pedig így történt, gyakorlatilag ezen a héten, hétfőről keddre már megvonták az osztályfőnökségemet (semmi konkrétumról nem tájékoztattak, "jobb, ha nem is tudom", szülői megkeresések voltak). Valakik valamit mondtak...írásban nem kaptam semmit, fegyelmi, természetesen nem volt, hisz nem követtem el semmit. Van ennek a lépésnek v.milyen formai, írásbeli feltétele? Mind szakmailag, mind anyagilag súlyosan érint ez a döntés, amit nem tartok megalapozottnak. Előre is köszönöm a segítséget!
HEsz Dóra Virág

--
  OFOE

Kedves Dóra! Tulajdonképpen furcsa, hogy így történt. Gondolom, az ügynek voltak előzményei, valamivel feltételezhetően indokolták ezt a lépést.
Az iskolavezetőnek jogában áll lecserélni az osztályfőnököt, de nem csak úgy, ötletszerűen az egyik pillanatról a másikra.

--
  Hesz Dóra Virág

T. Cím!

Az iránt érdeklődöm, hogy tanév közben (szóval most, 2019. nov.végén)megvonható-e az ofő pótlék egy más kolléga kinevezésével egyik napról a másikra...

Várom szíves válaszukat:
Hesz Dóra Virág

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2020) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek