OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#436  Nyunyóbungyuli[kukac]citromail[pont]hu2006-01-18 19:03
Hali. Az évfolyamdolgozatomat a családon belüli erőszakról írom, de sajnos nagyon kevés statisztikai anyagot találtam.Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
 
#433  Tündetundetalas[kukac]vipmail[pont]hu2006-01-13 16:33
Nem kérek tanácsot, csak fortyogok itt magamban, hátha találok társakat. A gyermekem 13 éves szülinapjára az elveszett helyett kért új mobilt, ezt egy könnyelmű pillanatomban meg is ígértem neki. Sőt azt is mondtam, hogy választhat. Ő meg ragaszkodik egy 45 ezer forintos változathoz. Szerinte ez nem is olyan drága, hiszen vannak drágábbak is. Miután jeleztem, hogy ennyi pénzt nem adok ki egy ilyen kütyüre, vérig sértődött, duzzog és pimasz. Hogy én nem tartom be az ígéretemet, különben csak egyszer van az embernek egy évben szülinapja stb. stb. Szönyű rossz a hangulatunk ezért... Normális dolog ez az egész?
 
#432  Nagy Henriettasilver1[kukac]chello[pont]hu2006-01-12 07:56
Kedves Pedagógusok!

Szeretnék tájékoztatni minden kedves pedagógust, hogy a napokban jelenik meg a második könyvem, ( Holtomiglan?- A családon belüli erőszak volt az első) aminek a címe Az erőszak a családban marad?- Gyermekbántalmazás. Kifejezetten szociális munkásoknak, pedagógusoknak, tanulóknak, valamint a segítő szakmában tevékenykedőknek íródott. A kötet igyekszik átfogó képet adni a gyermekbántalmazás történetéről, jogi kezeléséről az elmult 4 év statisztikáival igazolva, hogy a probléma fölött nem lehet szemet hunyni, a megelőzéssel, a keueléssel foglalkozni kell. Tájékoztat a gyermekvédelemben és a törvényben biztosított lehetőségekről, melyek a bántalmazottak helyzetének jelentős javulását eredményezhetik. Felhívja a figyelmet a jelzőrendszer szerepére, mely a korai felismerés záloga, a prevenció egyetlen lehetősége. Ha valakinek felkeltette a kiadvány az érdeklődését, a silver1@chello. hu e-mail címen jelezhetl A kiadvány ára: 850 Ft.

Tisztelettel: Nagy Henrietta
 
#431  Osztin Powerssasddsa[kukac]hotmail[pont]hu2006-01-11 17:50
Most olvastam el az arhívból eme csudás cikket: hát nagy butaság Tesótanár – kefebajusszal
 
#430  Gesztes Olympianagyito[kukac]nagyito[pont]hu2006-01-09 13:37
A Nagyító Alapítvány pályázatot hirdet középiskolás osztályoknak, csoportoknak hétvégi iskolán kívüli képzésen való részvételre a tavaszi félév folyamán. További információ: www.nagyito.hu
Várjuk jelentkezését!
 
#429  Baranyai Imreofoe[kukac]axelero[pont]hu2006-01-09 13:33
Tisztelt Dr. Walter Károly!

Nincs szükség rá, hogy OFOE állást foglaljon az Ön által feltett kérdésben, arra ugyanis az oktatási törvény pontosan megadja a választ:
Amennyiben az osztályfőnöki pótlék helyett a közoktatási törvény mellékletének negyedik része (A teljesítménypótlék alkalmazása) miatt az ott szereplő 3/b pont alapján megemelték az osztályfőnök besorolási alapilletményét (10-14%), akkor a 4. pont alapján az Ön által is említett 3. rész II. 7/a pontjában szereplő órakedvezmény nem vehető igénybe, illetve ez a teljesítménypótlék tartalmazza az osztályfőnöki pótlékot is.
Ha csak megemelték az osztályfőnöki pótlékot, de nem alkalmazták a teljesítménypótlékot, akkor az Ön által is említettek alapján az „adminisztrációs” óra is jár, természetesen a megtartott osztályfőnöki óra mellett.

Tisztelettel: Baranyai Imre
 
#428  Dr. Walter Károlytitkar[kukac]gyakorlo-kap[pont]sulinet[pont]hu2006-01-03 12:09
Tisztelt Baranyai Imre!


Állásfoglalás kérése az alábbi törvényértelmezésre:

A Közoktatási Törvény mellékletének 3. rész II. 7/a pontja „az osztályfőnöki, ….. feladatot ellátó pedagógus heti kötelező órájának teljesítésébe a feladat ellátására heti egy órát kell beszámítani.”
A fenntartó értelmezése szerint az osztályfőnöki feladatokat ellátó pedagógusnak heti egy órát biztosít, amelyet a kötelező heti órájában – amennyiben a szaktárgyaiban nincs meg a kötelező óraszáma – biztosít, ha a kötelező szaktárgyi óráin túl látja el ezt a teendőt heti egy órában, azt túlóraként finanszírozza.
A pedagógusok a törvényt úgy értelmezik, hogy az előbb felsorolt lehetőségeken felül a megtartott osztályfőnöki órán túl jár még heti egy óra osztályfőnöki adminisztrációra, melyet a fenntartónak túlóraként kell biztosítani.
Kérdéseim:
1. A fenntartó helyesen járt-e el akkor, amikor a megemelt osztályfőnöki pótlék mellett heti egy órát finanszíroz osztályfőnöki feladataik teljesítésére?
2. Az egy órán túl köteles-e a fenntartó finanszírozni heti plusz egy órát az osztályfőnökök adminisztrációs teendőinek ellátására?

Tisztelettel:

Dr. Walter Károly
Igazgató
KECSVM Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium
7400 Kaposvár, Béke u. 75.
82/411-628
 
#427  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2005-12-29 18:31
Kedves Ilma! Mivel a válaszom nem ment át e-mailen, legalábbis visszajelzés jött, hogy nem tudták azt elküldeni, a felvetett kérdésedre itt is válaszolok.
A helyi tanterv nem csak az általános iskolában tartalmaz(hat)ja a pályaorientációt, hanem a középfokon is. Ez nálunk most meglehetősen zűrös, léteznek ugyanis 8, 6 és 4 osztályos gimnáziumok. Ráadásul a szakközépiskolák nagy része egyesült a gimnáziumokkal, a szakképzés egyre később indul.
A pályaorientációt nehezíti, hogy a munkaerőpiac hihetetlen gyorsasággal, követhetetlenül alakul. Mivel hiányzik a biztos jövőkép, nehéz, szinte lehetetlen követni a folyamatokat. A nevelési tanácsadók legfeljebb az önismereti oldallal tudnak valamit kezdeni. A tankötelezettség 18 éves korig tart, a pályaválasztás ideje is kitolódik. Az iskola kompetenciája a pályaorientáció kérdéseiben erősen behatárolt. Sok múlik a családon, illetve a helyi lehetőségeken. Igazából nincs a dolognak a szó szoros értelmében kiépült rendszere. Nem véletlen , hogy a korábban pályaorientációként említett általános követelmények 2003-ban beépülnek a Felkészítés a felnőtt létre című fejezetbe. A koncepció valóban korszerű, a megvalósulás azonban meglehetősen egyenetlen. Javaslom, hogy nézz bele a Jelentés a magyar közoktatásról 2003 fejezeteibe. Első sorban az Oktatási rendszer és a tanulói továbbhaladás című fejezetet ajánlom a figyelmedbe. Olvasd el, és nyugodtan kérdezz, ha valami nem világos! Üdvözlettel Szekszárdi Juli
 
#426  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2005-12-29 13:11
Kedves Éva! A viselkedésformákról (közöttük a rejtőzködőről is) találsz megbízható információt Atkinson Pszichológia című tankönyvében (Osiris Kiadó, 1997.)Ugyanitt kaphatsz tájékoztatást a kapcsolódó egyéb szakirodalomról is. Jó munkát és boldog újévet kívánunk Neked.
 
#425  Évaalbert_eva[kukac]index[pont]hu2005-12-28 22:31
Úgy látszik, már nagyon késő van, látom, hogy elírtam a lényeget!
Nem fejtőzködő, hanem REJTŐZKÖDŐ viselkedésformáról van szó.
 
#424  Évaalbert_eva[kukac]index[pont]hu2005-12-28 22:27
Kedves osztályfőnökök, pedagógusok!
Szakdolgozatom megírásához keresek olyan szakirodalmat, amely a viselkedésformákat meghatározza. Különösen az érdekel, hogy mi jellemző a fejtőzködő viselkedésformára. (Nem csak a hazugságra).
Kérem, hogy válaszukat e-mail címemre küldjék.
Köszönettel: Éva
 
#423  Juliszekja[kukac]t-online[pont]hu2005-12-21 12:35
Kedves Ilma! Kérdésedre természetesen válaszolunk. A választ az e-mail címedre küldjük. Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk. Az OFOE szerkesztősége nevében Sz. Juli
 
#422  Ilmailma[kukac]eunet[pont]yu2005-12-20 20:05
Kedves Osztályfőnökök!
Kérdésem némileg kötődik az osztályfőnöki tevékenységhez, így remélem, válaszol nekem valakiJ
Szerbiában élek és a szakosításom során egy dolgozatot kell írnom a Pályaorientáció a magyar iskolarendszerben címen. Sok anyagot találtam hozzá de egy dologról nem találtam adatot a szakirodalomban: ki az a személy az iskolában, aki a pályaválasztáshoz kötődő tevékenységeket végzi? Az osztályfőnök? (nálunk ez úgy működik, hogy minden iskolában van szakszolgálat, bölcsésszakos pedagógussal vagy pszichológussal és a pályorientáció az ő feladatköre). Minden iskolának van pályaválasztási felelőse (valahol ezt a megnevezést találtam) vagy ez csak egy lehetőség?
Ha pár sorban válaszolnátok, hogy működik az a rendszer vagy ajánlanátok hozzá szakirodalmat, azt nagyon megköszönném...
Áldott ünnepeket!
Ilma
 
#421  Gabigabriella[kukac]yahoo[pont]com2005-12-19 20:10
Az interneten találtam a következő idézetet. Karácsonyra készülve szívből ajánlom meggondolásra valamennyi pedagógus kollégámnak:

"Az emberek más és más utakon keresik a beteljesülést és a boldogságot. Ha nem a te utadon vannak, az még nem jelenti azt, hogy elvesztek." (H. Jackson Brown, Jr.)

Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek. Szeretettel Gabi
 
#420  Péterdramaped[kukac]axelero[pont]hu2005-12-08 20:57
Ha jól tudom, ez azt jelenti, hogy ha egy iskolába többen jelentkeznek, mint az oda felvehető létszám, akkor berakják egy kalapba a neveket, és kihúznak annyit, amennyit fel tudnak venni. Mi ebben a szelekció? (Ezt a "Ki ellenőrzi?" kérdést bizonyára nem értené meg egy civilizáltabb hon polgára, de mi persze értjük.) Természetesen ez a "káderezés" is jól behatárolja a földrajzi helyet. Szóval "Nem káderezni, tanítani!" - mondaná Sanyi bácsi.
 
#418  Kincsessapientia49[kukac]invitel[pont]hu2005-12-06 18:21
Mit szóltok a beiskolázással kapcsolatos törvénymódosításhoz?
Szerintem ez is szelekcíó!
Mit jelent, hogy sorrsolással döntöm el a felvételt? Ki ellenőrzi? Mit tudhat meg az iskola a "káderezés"során a még fel nem vett gyerekről és családi körülményeiről?Biztos, hogy reális lesz a megítélése?Szerintem az szülők iskolai végzettségének a megismerése nem elég indok! Nekem hátrányos helyzetű az újgazdag,diplomás szülők gyereke is, akit csak pénzzel tömnek, de nem érnek rá vele törödni. Ha igen,abban sincs sok köszönet.STB.
Hogy fog ez a gyakorlatban működni?
 
#417  Nóranora[kukac]aula[pont]info[pont]hu2005-11-26 16:51
Tisztelt kérdezőnk, kedves „Tücsök”!
A Tanácsadóba november 25-én érkezett titkos kérdésére már kész a válasz, de sajnos nem tudjuk elküldeni Önnek, mert a megadott e-mail cím hibás. Kérem, hogy vagy a honlap Kapcsolat űrlapján keresztül, vagy a fenti e-mail címre küldje el nekünk pontos elektronikus elérhetőségét.
Köszönettel:
A szerk.
 
#416  Boriborbala[kukac]citromail[pont]hu2005-11-21 12:50
Osztom a honlapon megjelent borulátást az olvasás, az irodalom háttérbe szorulása, a magyarórák népszerűtlenné válása miatt. A nagy sötétségben valóban örömteli fényt jelentett a "Versmetró". (Több is olvasható erről a figyelemre méltó kezdeményezésről a www.versmetro. hu honlapon.) A metrókocsikban a reklámok között ugyan, de jól észrevehetően (szemmagasságban) versek és művészi színvonalú fotók láthatók. Az idősebb generáció egy a hétvégén elhangzott rádióriport alapján inkább a klasszikusokat látta volna szívesen, a tizenéves fiatalok viszont úgy találták, hogy a kortársszerzők sokkal inkább hozzájuk szólnak. Az is felmerült, hogy napjaink művészetéig az iskolában amúgy sem igen jutnak el. Talán ezen a módon előbb-utóbb elérhető, hogy az igényes művészet mindennapi környezetünk szerves részévé váljon.Reménykedjünk!
 
#415  Nagy Henriettasilver1[kukac]chello[pont]hu2005-11-10 09:32
Kedves Katalin!

A könyvem megvásárolható a Libri, és Alexandra boltokban, valamint több, más könyvesboltban is. De megrendelhető az interneten is több helyen, pl. www.sunbooks.hu, www.bookline.hu. Ha nem sikerül, szóljon, szívesen segítek.


Üdvözlettel: Nagy Henrietta
 
#414  Takács Róberttakrobi[kukac]yahoo[pont]com2005-11-09 11:18
Minden érdeklődőt szeretettel várunk az ANNO FILMKLUB nyitó rendezvényén, 2005. november 16-án 18 órától a Politikatörténeti Intézetben (1054, Bp. Alkotmány u. 2.; www.polhist.hu/ujdonsag)
Program: VALAHOL EURÓPÁBAN
Beszélgetőtárs: Kovács Emőke történész, Báron György filmesztéta
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.21.
Ónody-Molnár Dóra: Az ólom- katona
Az ólomkatona azonban váratlanul visszalőtt. Persze fel lehet tenni a kérdést, hogy mire megy vele. Tiltakozhatnak az akadémikusok, amennyire csak akarnak, jön a törvény, amint a végrehajtó...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.05.21.
Nyelvvizsgával kamatmentes az új diákhitel
lső körben várhatóan háromezer fiatal él majd a nyelvtanulási diák­hitel lehetőségével – hangzott el a témában tartott sajtótájékoztatón. A legfeljebb félmillió forintos, októbert...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.05.21.
Komoly feladatok várnak a diákokra a következő hetekben: nyelvi és kompetenciamérés jön
Az idegen nyelvi mérés feladatsora a 6. és 8. évfolyamos diákokra vár, akik 2019. május 22-én tesztelhetik a tudásukat. A feladatsort minden olyan 6. és 8. osztályos diáknak ki kellett tö...
(Forrás: eduline)
--
2019.05.21.
Orbán továbbra sem szán három percet a tiltakozó tanárokra
Közel tízezer aláírás gyűlt eddig össze a budaörsi pedagógusok nyílt levelére, ám a miniszterelnök nem veszi át a dokumentumot. Április elején közel háromszáz budaörsi oktatási, nevel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek