OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#390  Kertész Ágnesgelesz111[kukac]freemail[pont]hu2005-09-30 13:02
Kedves Válaszadó nagyon köszönöm az információt és keresem ezen a címen az egyesületet.Köszönettel és üdvözlettel Kertész Ágnes
 
#389  OFOEofoe[kukac]axelero[pont]hu2005-09-27 17:32
Kedves Anett!
Mivel üzenetedet a tanácsadó rovat vezetőjének, Földes Petrának címezted, kérdésedre a Tanácsadóban találod a választ.
Üdvözlettel:
A szerk.
 
#388  Anetttommacska[kukac]freemail[pont]hu2005-09-26 21:24
Kedves Petra! Kezdő osztályfőnök vagyok egy 6/1-es gimnáziumi osztállyal. Igen értelmes kis csapat, de állandóan panaszkodnak a kollégák a magatartásukra. Én ötödik éve tanítok testnevelést, osztályom még nem volt, tesi órán megszoktam a kisebb, bontott csoportokat, ők 32-en vannak. Az én órámon is egymás szavába vágva beszélnek, sokszor engem sem hallgatnak végig. Egy hetes továbbképzésen voltam, 3 beszedett ellenőrző fogadott: egy tanuló szaktanári figyelmeztetőt kapott a magatartása miatt, a másik olvashatatlanul írta be az ellenőrzőbe a tanárok neveit, a harmadik egyszerűen csak a keresztnevüket írta be, ráadásul becézve. (Beküldték a kollégát helyettesíteni, mivel biológia könyv hiányában szakórát nem tudott tartani, beszedte az ellenőrzőjüket.) Tehetetlennek érzem magam, a kollégák is csak annyit mondanak, hogy "kapjam el a grabancukat még most", de használható tanácsot nem kapok. Nem szeretem a figyelmeztetőket osztogatni (egyet adtam öt év alatt), de most nem látom a megoldást. Hogy vegyem rá őket, hogy tiszteljék, segítsék egymást? Készülünk egy kis tánccal a gólyabálra, részt vesz mindenki benne, de a szervezési része (milyen ruha, hajpánt, ki készítse el, stb.) egy káosz. Nagyon várom a válaszod! Köszönettel: Anett
 
#387  Fülöp Dánielfulop[pont]daniel[kukac]studyguard[pont]hu2005-09-26 12:16
Kedves Osztályfőnökök! Olvastam a honlapon az előítélet című részt és gondoltam megemlítem, hogy novemberben jelenik meg két filmünk ami a rasszizmussal és a toleranciával foglalkozik. Szerintrm ezek a filmek sikeresen használhatók majd ebben a témában hiszen direkt iskoklákba készészültek. Addig is kérem nézegessek a www.studyguard.hu honlapunkat. Jó munkát kívánok! Fülöp Dániel
 
#386  Gyöngyibelgyogy[kukac]freemail[pont]hu2005-09-25 20:45
Kedves Mindenki! Egy nagyon fontos ügyben szeretnék segítséget kérni. Az osztályomba jár egy szociopata, valamint kezdődő pszichopata kisfiú. A nevelőanyja mindent megtesz annak érdekében, hogy egy megfelelő iskolát találjon számára, mivel nemcsak másokra, de önmagára is veszélyes. Az eddigi próbálkozások kudarcba fulladtak. Az iskolák azzal érvelnek, hogy túl magas az IQ-ja. Választ szeretnék kapni az ügyben, hogy létezik-e egyáltalán Magyarországon olyan iskola, ahol ez a gyermek esélyt kapna a fejlődésre és gyógyulásra! Köszönettel: Gyöngyi
 
#385  Szilagyiné Biri Erikaszilagyine[pont]erika[kukac]vipmail[pont]hu2005-09-25 20:01
Általános iskolai nyolcadik osztályos osztályfőnöki órai tanmenet tervezetet keresek.
 
#384  Kovács Jolánkojoli[kukac]freemail[pont]hu2005-09-23 10:33
Kedves Petra! Kérdésem a következő: A nyáron táboroztattunk szabadságunk alatt 6 napon át gyerekeket iskolánkból.Milyen tanulókiséreti elszámolásst kérhetünk ezért pontosan, és milyen jogszabályra hivatkozhatunk, hogy valóban el is számolják?
Köszönettel:
Joli
 
#383  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-09-17 08:20
(Folytatás) Kedves Toscana! Nagyobb a probléma, ha az osztályfőnök, aki pillanatnyilag a személyesség (sajnos egyszemélyi) garanciája kellene hogy legyen, az Önök esetében nem próbál nyitottabb lenni, és – feltételezhetően a gyerekek vélt érdekében – az új tanár személyével történő riogatással ösztönöz a minél jobb teljesítésre. Persze ez a szülői olvasat, érdekes lenne tudni, hogy a gyerekek miként élik meg ezt a dolgot. Jelzi, hogy unják az órákat. Ez mindig így van? Egyéni vagy csoportos problémáról van szó? Próbáltak erről már beszélni a tanárokkal? A kölcsönös bizalom megteremtése a szülőkön is múlhat. Általánosságban nehéz "tanácsot" adni. Mindig helyben kellene utat keresni egymáshoz, s ennek a módját is az adott helyzet szabja meg. Érdeklődéssel várjuk újabb jelentkezését, ha többet konkrétumot tudunk meg a problémájáról, talán közösen előbbre jutunk...
 
#382  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-09-17 08:10
Kedves "Toscana"! Elnézésedet kérjük, hogy viszonylag hosszú ideig nem válaszoltunk szülői aggodalmat tükröző levelére. A személyesség hiánya az iskolák többségében sajnos általános probléma, mi is többször írtunk már erről (ld. például a főoldal legfrissebb írását). Az is kétségtelen, hogy a személyességnek nem kedveznek a frontális órák, amikor a tanár oktat és számonkér, a gyerekek pedig jegyzetelnek, felelnek és, mint írja: szoronganak. Hogy a tanári szigor váltja ki belőlük a szorongást, vagy ez csak ráerősít az általános rossz közérzetre, azt nehéz megítélni a konkrét helyzet ismerete nélkül. Ha a szigor igényességgel, a tanulók igényeihez, érdeklődéséhez, adott szintjéhez igazodással párosul, akkor akár pozitív is lehet.
 
#381  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-09-12 19:59
Kedves Kertész Ágnes! Kérdésére megadom Menyhért Ildikónak az elérhetőségét. Az Utolsó Padban Egyesület ugyanezen a postacímen érhető el: 1091. Budapest, Mihalkovics u. 14. III/8. Üdvözlettel SZJ
 
#380  Fülöp Dánielfulop[pont]daniel[kukac]studyguard[pont]hu2005-09-12 14:20
Kedves Osztályfőnökök! Cégem oktatófilmek forgalmazásával foglalkozik. Filmjeink olyan témákat dolgoznak föl mint a drog, dohányzás, anorexia, AIDS, alkohol. Filmjeink 20-30 percesek és mindehz van egy óravezető füzet ami segít levezetni az ilyen jellegű prevenciós órát. Minden évben min. 3x küldünk minden iskolának egy katalógust amiben minden újdonság és aktuális akció megtalálható. Ha van idejük kérem nézzék meg a www.studyguard.hu honlapunkat. Kérdés: Mivel általában az iskolákban nincs pénz ilyen filmekre Önök szerint a szülői munkaközösségeket be lehetne-e vonni? Ha minden szülő 100 forintot beleadna akkor jópár prevenciós filmet megvehetne az iskola és fontos témákkal foglalkozhatnának. Kérem akinek van hozzászólása véleménye írjon nekem. Köszönöm, jó munkát kívánok! Fülöp Dániel
 
#379  Kertész ÁgnesGELESZ111[kukac]FREEMAIL[pont]HU2005-09-09 07:05
jÓ NAPOT KÍVÁNOKkERSEM A KAPCSOLATOT AZ UTOLSÓ PADBAN EGYESÜLET VEZETŐJÉVEL,MENYHÉRT ILDIKÓVAL. KÉREM SEGÍTSENEK EBBEN.KÖSZÖNETTEL KERTÉSZ ÁGNES
 
#378  Laknerfi Zsuzsalaknerfizsuzsa[kukac]freemail[pont]hu2005-09-08 20:57
Osztályfőnöki munkatervhez kérek segítséget. Köszönöm.
 
#377  Polusin Katalinpolka2[kukac]freemail[pont]hu2005-09-08 17:38
Kedves Kollégák! Hetedikes félóra/hét-hez keresek ofi tanmeneet, és szintén 0,5 órás etikát. Köszönöm a segítséget előre is: P.Kati
 
#376  Toscanatoscana[kukac]freemail[pont]hu2005-09-06 09:35
Van egy kilencedikes gyermekem, jó tanuló, hatosztályos gimnáziumba jár, fontos az is, hogy a főváros egyik elismert gimnáziumába. Rengeteg panasz éri a szülőket és a gyerekeket is az osztály minősíthetetlen magatartása miatt. Amit az osztályfőnök és a gyerekem is elmesél, abból én arra következtetek, hogy a gyerekek unják az órákat. A tanítási módszer a következő: a tanár előadást tart, a gyerek több oldalon át jegyzetel és a füzetből tanul. Véleményem szerint ez már az egyetemen is túlhaladott, a jó tanár törekszik arra, hogy érdekessé tegye az órát. Idén kaptak egy új tanárt, az osztályfőnök azzal jelentette be, hogy szíve szerint való pedagógust kapnak, mert ő az egyik legszigorúbb tanár az iskolában. Ez általában azt jelenti, hogy a gyerekek félnek tőle. Valóban itt tartunk még mindig? Az osztályfőnöknek sincs semmilyen személyes viszonya ehhez az osztályhoz, annyit nem tett meg, hogy megkérdezze a gyerekektől, hogy telt a nyár. Ilyenkor mit tehet egy szülő, aki szintén meg van félelmítve, hiszen a kölcsönös bizalmatlanság irányítja a kapcsolatokat. Szeretném, ha tanácsot adnának! Nagyon sok szeretettel neveljük a gyerekeinket, az iskolában pedig bizalmatlan, rideg, személytelen légkör veszi körül ezt az igen igyekvő gyermeket.
 
#375  Fülöp Renátarenifulop[kukac]freemail[pont]hu2005-09-05 15:05
Európai Testnevelő Piknik 2005.09.20-23. Eger - Szilvásvárad Kedves Kollégák Ez úton is tisztelettel meghívjuk Magyarország egyik legjelentősebb, európai tekintetben is úttörő sportszakmai rendezvényére, az Európai Testnevelő Piknikre. E formabontó módszertani találkozó célja a fiatalok, gyerekek sporthoz való viszonyának megújítása, új sportok megismertetése azokkal a szakemberekkel, akik a legnagyobb hatással lehetnek a fiatal korosztály szemléletének alakításában. Első alkalommal tavaly rendeztük meg a szemináriumot, a Nevelés a sport által európai év – EYES 2004 keretében Zánkán. Ekkora sikerre mi sem számítottunk, így kötelességünk, hogy az idén még igényesebb programot kínáljunk szeptember 20 és 23 között Egerben és Szilvásváradon. Üdvözlettel: Fülöp Renáta Zöldpont Egyesület és Szerkesztőség Részletes program, jelentkezés: http://www.zoldpont.hu e-mail: piknik@t-online.hu
 
#374  Mendly Lajoslajos[pont]mendly[kukac]deutscheschule[pont]hu2005-09-05 13:17
Az előző üzetenet folytatása, mert túl sokat fecsegek :) . Ebben a tanévben projekt-hetünket 2005. október 4-7 között tartjuk. E négy nap alatt 8-14 óráig lesz mód a módszer gyakorlati alkalmazásának megtekintésére. Az érdeklődőket d.e. 10 órától tudnám fogadni, s mintegy 1-1,5 órai elfoglaltságot jelentene számukra a bemutató (én magam is projektet fogok vezetni, ezért a teljes délelőttöt sajnos nem tudom az érdeklődőkkel tölteni). A kellő felkészülés érdekében kérem, hogy az érdeklődők szeptember 25-ig e-mailben jelezzenek nekem részvételi szándékukat. Üdvözlettel:
-------
Thomas Mann Gimnázium - Deutsche Schule Budapest Mendly Lajos a magyar nyelvű oktatás vezetője lajos.mendly@deutscheschule.hu 1121 Bp., Cinege u. 8/c tel: +361 391-9100 fax: +361 391-9110 www.deutscheschule.hu
 
#373  Mendly Lajoslajos[pont]mendly[kukac]deutscheschule[pont]hu2005-09-05 13:16
Kedves Kollégák! A Thomas Mann Gimnázium - Deutsche Schule Budapest német-magyar közoktatási intézmény, tanáraink többsége német, a közismereti tárgyak többségét a magyar gyerekek is németül tanulják. A német közoktatás számos olyan eleme napi gyakorlat iskolánkban, amelyek a magyar praxisban talán még nem honosodtak meg. Ilyen a különböző tevékenység-orientált tanítási metódusok közül mindenekelőtt a projektrendszerű oktatás. A metódus előnyeit talán nem kell most részleteznem (egyéni és csoportos tanulás, szociális tanulás, problémamegoldó, kommunikációs stb. készség fejlődése, interdiszciplinaritás). Iskolánkban kétévente ősszel rendezünk projekt-hetet (napokat). Ilyenkor a szokásos osztályrendszer helyett a tanulók érdeklődése szerint szerveződött tanulócsoportok alkotják az oktatás alapegységét. E csoportokban különböző évfolyamra járó diákok dolgoznak együtt egy-egy probléma megoldásán, s készítenek valamilyen terméket, amelyet az utolsó nap bemutatnak az iskola szélesebb nyilvánosságának. A problémák tantárgyakat átívelő megoldásokat követelnek; sokszor több tanár vezet egy-egy csoportot. A legutóbbi projekt-napok témái között szerepelt pl. bumeráng-készítéstől a naprendszer méretarányos modelljének elkészítésén keresztül madárfotózásig sok szép és érdekes téma, vélhetően az idei ötletek sem lesznek szegényebbek. Amennyiben a kollégákat érdekli, szívesen megmutatjuk, mit jelent a projekt-hét a gyakorlatban. A kollégákat szívesen körbevinném a projektcsoportok munkáját figyelni, részt vehetnének a bemutatón, stb. Ebben a tanévben projekt-hetünket 2005. októb
 
#372  Varjacskarekasi[kukac]sziszki[pont]hu2005-08-30 10:21
Kedves Anett! Nalunk a golyataborban (is) szokott lenni hasonlo bemutatkozas. Iden az uj osztalyok egy-egy magnokazettat kaptak, amelyre 3 dalt vettunk fol. Az elso dalra "legzenevel" kellett keszulniuk, a masodikra vmilyen koreografiat talaltak ki, a harmadikra pedig egy filmjelenetet. Erre volt kb. 3 ora felkeszulesi idejuk, es egeszen otletes produkciok szulettek. Udv, V
 
#371  Anetttommacska[kukac]freemail[pont]hu2005-08-26 16:28
Kedves Kollégák! A gimnáziumunkban hagyománya van a gólyanapi rendezvényeknek, amikor az új osztályok egy ötletes bemutatkozó műsorral készülnek. Mint új osztályfőnök semmi ötletem... Tudnátok segíteni? Anett
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.04.19.
„Kiemelkedő” csaló iskolák. Nahalka István írásas
Felmerülnek jogi és oktatásigazgatási kérdések is. Nem vagyok jogász, nem tudom megmondani, hogy a kompetenciamérések során történő csalás jogi értelemben minek minősül. Ha van ilyen...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.18.
Odaszúrt az MTA Palkovicséknak egy méretest
Az ITM eddig nem árulta el, hogy javítaná a magyar innovációs teljesítményt, sőt a kormány adós egy részletes tanulmánnyal, de addig is az MTA összeálított egyet, az Eötvös 2020+ anyagot...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.17.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból
2020 szeptemberétől a mostani szakgimnáziumok ötéves technikummá, a szakközépiskolák pedig hároméves szakképző iskolákká alakulnak – jelentette be Pölöskei Gáborné, az Innováció...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.15.
Megreformálnák a tanári pályaalkalmasságit
Jelenlegi formájában nem tölti be valódi szerepét a pedagógusok pálya­alkalmassági vizsgálata az érintett oktatók és hallgatók szerint. A felvételi részét képező vizsgálat jórészt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A gyermekek érdekét helyezi előtérbe a szaktárca
Az Igazságügyi Minisztérium lépéseket készül tenni azért, hogy a gyermekek legfőbb érdekét szem előtt tartó szabályozás szülessen az úgynevezett jogellenes gyermekelviteli ügyekben....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A több napja tartó lengyel tanársztrájkról
Ez a magyar médiában néhány példától (itt, itt, itt és itt) eltekintve egyelőre nem kapott nagy figyelmet. A cikkben a sztrájk okait és körülményeit járom körül, mely a Taní-tani Online...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.13.
Félelmetes, hogy itt tartunk, és az is félelmetes, hogy nem tiltakozunk
Elnézve az eseményeket, a reakciókat, az általános folyamatokat, komolyan megkérdőjeleződik bennem, van-e értelme az egésznek. Mennyivel egyszerűbb lenne szülőként kimenekíteni a saját...
(Forrás: ckpinfo)
--
2019.04.13.
Orbán Viktor ma azt tesz az oktatás rendszerével, amit akar
Az oktatás szereplői közül mára lényegében már csak a diákok azok, akik érdemben lennének képesek hallatni a hangjukat, de a NER résen van: a kormány ellen többször és több fórumon...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.04.13.
Palkovics szerint az MTA átláthatatlan, év végéig pedig át kell szervezni
Cáfolta az MTA hivatalos közleményében Palkovics László innovációs- és technológiai minisztérium Hír Televíziónak adott korábbi nyilatkozatát, melyben azt állította:„A magyar kormá...
(Forrás: mérce)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek