OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#370  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-08-22 23:51
Kedves Laci! Az OFOE honlapon az osztályfőnöki szerep és az osztályfőnöki óra rovatban vannak anyagok a tervezésről, helyzetelemzésről, módszerekről. Nézd meg, reméljük találsz ötletet, segítséget az új feladathoz. Reméljük, sikerül majd "felkavarni az állóvizet". Eredményes munkát kívánunk!
 
#369  Radó Lászlóradolaci[kukac]freemail[pont]hu2005-08-21 22:34
Tisztelt kollégák! A most kezdődő tanévtől én leszek iskolánkban az osztályfőnöki munkaközösség vezetője. Szeretném kicsit felkavarni az állóvizet. Elsőként az évek (évtizedek) óta körbejáró tanmeneteket szeretném frissíteni. Tud-e nekem segíteni valaki abban, hogy hol lehet az interneten (vagy máshol) osztályfőnöki tanmenet-javaslatokat találni? Köszönettel radolaci
 
#368  Évaemmem[kukac]freemail[pont]hu2005-08-15 20:24
Kedves Zsolt ..."sajátos nevelési igényű ötödikes osztálynak"! Ha a miértről egy kicsit bővebben tájékoztatnál bennünket, könnyebben segíthetnénk. További jó munkát kívánok: Éva
 
#367  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-08-15 18:04
Kedves Zsolt Nem szeretnélek elkedvetleníteni, de ezt a feladatot semmiképpen sem szabad bürokratikusan megközelíteni. Óvnálak attól, hogy még az év elkezdése előtt "beprogramozz". Biztos, hogy ehhez a feladathoz csak laza, rugalmasan formálható terv-vázlat készíthető. Azt gondolom, Neked – mivel az osztályod létszáma szerencsésen alacsony – mindenek előtt a hét gyerek alapos megismerésével kellene kezdened a munkát. Nyilván igen sok múlik azon, hogy vajon miért "sajátos nevelési igényűek" ezek a kisdiákok. Ez nagyban meghatározza a készülő programod tartalmát. Feltétlenül szükséges lenne beszerezned és tanulmányoznod valamennyi dokumentumot az egyes gyerekekről, valamint ha korábban is tanulócsoportként működtek, az osztály előéletéről(osztálynapló, jellemzések, feljegyzések stb.). Tájékozódj a gyerekek korábbi pedagógusaitól az egyéni problémákról A tanévre a helyedben rengeteg változatos szabadidős tevékenységet, kötetlen beszélgetést terveznék az egyes gyerekekkel. Oldott légkörben sokkal inkább számíthatsz a bizalmuk elnyerésére, együttműködési készségük felkeltésére. Ha kicsit konkrétabban kérdezel, szívesen állunk rendelkezésedre ennél konkrétabb ötletekkel is. Üdvözlettel Juli
 
#366  ifj. Gyarmathy Zsoltgyzs[kukac]c2[pont]hu2005-08-11 07:59
Tisztelt Kollégák Segítségeteket szeretném kérni. Szeptembertől osztályfőnöke leszek egy 7 fős, sajátos nevelési igényű ötödikes osztálynak. Most dolgozgatok az osztályfőnöki tanmeneten, óravázlatokon, és... szóval nem egyszerű dolog, igazán nem érzem még felkészítve magam sem lelkileg, sem pedagógiailag erre a feladatra...de szeptemberig ez is meglesz... Szóval... Ha valaki dolgozott már ilyen gyerekekkel, vagy van már kész tanmenete, óravázlata, és szívesen megosztaná velem, nagyon megköszönném. További jó nyarat kívánok, és a boldog új év reményében üdvözlök mindenkit: Zsolt E-mail címem (ezt olvasom inkább, internetezni nem mindig tudok): gyzs@c2.hu
 
#365  JULIszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-06-25 19:07
Kedves látogatóink
elkezdődött a várva várt vakáció
honlapunk nem áll le, csak egy csöppet lassít.
a nyár során is várjuk reagálásaikat, javaslataikat, kérdéseiket az üzenő és a tanácsadó rovatban.
az ofoe szép nyarat, kellemes pihenést, sikeres feltöltődést kíván annak reményében, hogy az olvasók többségének lesz is erre módja és lehetősége.
 
#364  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-06-09 20:23
Nagy Henrietta Holtomiglan c. könyvét, amelyről nemrégiben a honlapon is hírt adtunk kizárólag az iskolák 20%-os engedménnyel a kiadótól megrendelhetik, a homonnai@homonnai.com e-mail címen.
A bolti ár 1980 Ft.
 
#363  Emeseevaradi[kukac]yahoo[pont]com2005-05-19 15:53
De jó, hogy ezt végre szóvá teszi valaki Az én lányom tavaly "csak" négy iskolába felvételizett, és csak kettőben volt ezek közül újabb írásbeli is, de pontosan így járt. Nagyon rosszul érintette a levél hangneme. Ő egyetlen pozitív jelzést tartalmazó írást sem kapott, pedig jól sikerültek a vizsgái, és be is került az első helyen megjelölt gimnáziumba. Nincsen ez így jól
 
#362  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-19 11:34
Szerencsére akad olyan iskola is, amely a következőképpen fogalmaz: "Kedves ... Sajnálattal láttam, hogy bár a felvételin nyújtott kiváló teljesítményeddel bekerültél volna iskolánk ... tagozatára, mégsem iskolánkat választottad. Remélem, jól döntöttél, és másutt megtaláltad az érdeklődésednek leginkább megfelelő iskolát, tagozatot. További jó tanulást, eredményekben gazdag, boldog középiskolai éveket kívánunk"
Tudom, apróságról van szó, de hát az élet csupa apróságból tevődik össze. És ezt éppen a pedagógusoknak nem szabadna elfelejteniük. Hiszen egy gyerek életében ez a dolog egyáltalán nem számít „apróságnak”.
 
#361  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-19 11:30
Valóban a legjobbakat, a legtehetségesebbeket szűrik ki Úgy vélem, hogy mindenképpen felesleges és megerőltető tehertételről van szó, ami által a gyerek legfeljebb állóképességét tekintve fejlődik.
Vajon mi a célja annak, hogy 12-14 éves korban ilyen vesszőfutásnak tesszük ki a gyerekeket Senki nem gondol arra, hogy éppen azokat a gyerekeket éri a legnagyobb megpróbáltatás, akik a legkomolyabban veszik az iskolát
Hab a tortán, hogy ha egy gyerek – példánknál maradva – mind az öt intézményben sikeres felvételit tesz, akkor a nem az első helyen feltűntetett iskoláktól a következő írásos értesítést kapja: „Értesítem, hogy .... tanuló (szül.: ....) a .... Gimnázium .... tagozatára nem nyert felvételt.” Ez nyilván egy előre gyártott „egyenlevél”, de gondolt-e már arra valaki, hogy milyen hatást kelt a hosszadalmas procedúrát sikeresen teljesítő serdülőben az így megfogalmazott, a szó szoros értelmében kudarcot sejtető írás Talán nem kellene ennyire korán a gyerekeket „felnőttnek” tekinteni azáltal, hogy ilyen személytelen levelet küldünk neki.
 
#360  Kálmánkalmanko[kukac]freemail[pont]hu2005-05-17 19:41
Az érettségi körüli hercehurca közben se felejtsük el a közelmúltban lezajlott középiskolai felvételi vizsgákat. Nem mindennapi teher nehezedik azokra az gyerekekre, akik több iskolát is megjelölnek. Van ugyan egy központi felvételi vizsga, de ennek eredményét nem minden iskola fogadja el. Sőt az ezt elfogadók nagy része is további szűrővizsgákat iktat be a felvételi rendjébe. Tehát ha valaki például öt iskolába is jelentkezik, annak az egy központi írásbeli mellett további öt írásbeli és öt szóbeli vizsgán kell helyt állnia. Ez időben és terhelésben megközelíti, sőt esetenként meghaladja egy egyetemi vizsgaidőszak elvárásait.
Vajon mit érnek el ezzel az iskolák
 
#359  Júliavaradi[pont]julia[kukac]enternet[pont]hu2005-04-16 19:59
Kedves volt Osztálytársaink Aki még nem értesült volna róla, nekünk is lesz osztálytalálkozónk május 28-án. A Szinyei Merse Pál Általános Iskola és Gimnázium 1980-ban érett 4. d osztályáról van szó. Beszéltünk az igazgató úrral, aki hozzájárult ahhoz, hogy a suliban kezdhessük meg a találkozót, kinyitják nekünk a gimit. Remélem, az a néhány osztálytársunk, akit még nem sikerült elérnünk, jelentkezik még. A fenti e-mail címen tudtok elérni. Mindenkit nagyon várunk Váradi Juli
 
#358  Szelestei Raymundszraymund[kukac]axelero[pont]hu2005-04-04 17:08
Tisztelt Fenyő D. György, Tanár Úr
Április 29-én az esti órákban az 1985-ben végzett 4.D osztály tartja 20 éves érettségi évfordulóját, melyre szeretettel elvárjuk.
Kérem szíves jelentkezését a szraymund@axelero.hu email címre.
Előre is köszönöm
Üdvözlettel
Szelestei Raymund
 
#357  Attilaattesz[kukac]chello[pont]hu2005-03-26 08:05
(Folytatás) A saját 13 éves fiam szerint senkinek semmi köze sincs ahhoz, hogy egy tanár mit csinál a tanításon, az iskolán kívül, és szerinte egyenesen felháborító, hogy ezt az esetet az újság megszellőzteti. Az ő egyik tanárának kocsmája van, mégsem szólja meg ezért senki. Úgy tűnik tehát, hogy a fiatalabb generáció egy sereg olyan dolgot természetesnek tekint, amin az idősebbek megütköznek. És ez nem tolerancia, nem elfogadás, hanem közömbösség, cinizmus. A "prositualizálódás" a szó valódi és átvitt értelmében is természetes része lesz mindennapjainknak. És ez veszélyes trend.
 
#356  Attilaattesz[kukac]chello[pont]hu2005-03-26 08:04
Részben egyetértek Olgával, hiszen az idézett cikkben emlegetett "másodállás" valóban nem fér össze a hagyományos pedagógusszereppel. De azért meg kell vallani, hogy az így megszerezhető pénz lényegesen több, mint amit szakmai munkával (például korrepetálással, tanfolyammal, gyerekmegőrzéssel) meg lehet keresni.
 
#355  Madarászné Olgamadib[kukac]freemail[pont]hu2005-03-26 06:46
Megdöbbentőnek tartom a Másodállás című cikkben olvasottakat. Nem tudom hova vezetne, ha a tanár társadalomban is elharapózna az a nézet, hogy mindengy honnan, csak pénz legyen lakásra, autóra, vidéki házra, bármire. És ennek érdekében bármire hajlandóak vagyunk. Aki tanárnak megy, vállalja, hogy a versenyszféránál lényegesen kevesebbet fog keresni, és esetleg mellétanít, korrepetál, nyáron sem nyaralni megy, hanem táboroztat. De az a technika, ami a cikkben szerepel, számomra elfogadhatatlan.
 
#354  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2005-03-10 22:32
Kedves Ildikó Nem tudom, hogy hol veszel részt a másoddiplomás képzésben, és hogy milyen szakos vagy. Az interneten található információk szerint Rónaháti Sándornének az ELTE TFK német tanszékkel van kapcsolata. Az egyetem vagy a tanszék könyvtárában feltételezhetően megtalálható ez a mű.Ha sikerül pontosabban kinyomoznunk a lelőhelyet, jelentkezünk még. Üdvözlettel Juli
 
#353  Nyíriné Podmaniczki Ildikónypi[kukac]freemail[pont]hu2005-03-03 13:01
Kedves Kollegák
Másoddiplomás képzésben veszek részt, és szükségem lenne Rónaháti Sándorné: A videó szerepe a nyelvoktatásban c. tanulmányára.
Ha módotokban áll, az e-mail címemre kérek szépen segítséget.
Köszönettel: Nyíriné P. Ildikó
 
#352  G. T. Évag[pont]totheva[kukac]citromail[pont]hu2005-02-24 20:28
Kedves OFOE
 
#351  OFOEOFOE[kukac]axelero[pont]hu2005-02-15 19:42
Kedves B.F.
Jogi kérdésére sajnos nem áll módunkban válaszolni, mert az Ön által megadott e-mail cím hibás. Kérem, jelentkezzen, hogy elküldhessük a választ.
Üdvözlettel:
OFOE
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.04.19.
„Kiemelkedő” csaló iskolák. Nahalka István írásas
Felmerülnek jogi és oktatásigazgatási kérdések is. Nem vagyok jogász, nem tudom megmondani, hogy a kompetenciamérések során történő csalás jogi értelemben minek minősül. Ha van ilyen...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.18.
Odaszúrt az MTA Palkovicséknak egy méretest
Az ITM eddig nem árulta el, hogy javítaná a magyar innovációs teljesítményt, sőt a kormány adós egy részletes tanulmánnyal, de addig is az MTA összeálított egyet, az Eötvös 2020+ anyagot...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.17.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból
2020 szeptemberétől a mostani szakgimnáziumok ötéves technikummá, a szakközépiskolák pedig hároméves szakképző iskolákká alakulnak – jelentette be Pölöskei Gáborné, az Innováció...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.15.
Megreformálnák a tanári pályaalkalmasságit
Jelenlegi formájában nem tölti be valódi szerepét a pedagógusok pálya­alkalmassági vizsgálata az érintett oktatók és hallgatók szerint. A felvételi részét képező vizsgálat jórészt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A gyermekek érdekét helyezi előtérbe a szaktárca
Az Igazságügyi Minisztérium lépéseket készül tenni azért, hogy a gyermekek legfőbb érdekét szem előtt tartó szabályozás szülessen az úgynevezett jogellenes gyermekelviteli ügyekben....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A több napja tartó lengyel tanársztrájkról
Ez a magyar médiában néhány példától (itt, itt, itt és itt) eltekintve egyelőre nem kapott nagy figyelmet. A cikkben a sztrájk okait és körülményeit járom körül, mely a Taní-tani Online...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.13.
Félelmetes, hogy itt tartunk, és az is félelmetes, hogy nem tiltakozunk
Elnézve az eseményeket, a reakciókat, az általános folyamatokat, komolyan megkérdőjeleződik bennem, van-e értelme az egésznek. Mennyivel egyszerűbb lenne szülőként kimenekíteni a saját...
(Forrás: ckpinfo)
--
2019.04.13.
Orbán Viktor ma azt tesz az oktatás rendszerével, amit akar
Az oktatás szereplői közül mára lényegében már csak a diákok azok, akik érdemben lennének képesek hallatni a hangjukat, de a NER résen van: a kormány ellen többször és több fórumon...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.04.13.
Palkovics szerint az MTA átláthatatlan, év végéig pedig át kell szervezni
Cáfolta az MTA hivatalos közleményében Palkovics László innovációs- és technológiai minisztérium Hír Televíziónak adott korábbi nyilatkozatát, melyben azt állította:„A magyar kormá...
(Forrás: mérce)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek