OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#328  Jolij[pont]baller[kukac]freemail[pont]hu2004-12-14 12:12
Ahová én jártam gimibe a nyolcvanas években, volt olyxan tanár, aki "rendelt" karácsonyi ajándékot a gyerekektől, hűtőládát, szőnyeget, ilyesmit. Persze az igazgató sem volt különb, ő kifejezetten emiatt bukott meg. Hogy ma mi a helyzet, arról nincs információm.
Joli
 
#327  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2004-12-14 10:47
Kedves Tünde
Őszintén meglepődtem azon amiket írtál
Nálunk - sem ahol tanítok, sem ahova a fiam járt általános iskolába és gimibe is - a ballagási ajándékot kivéve, soha nem volt szokás ilyen nagy ajándékvásárlás. Egy - egy doboz csoki karácsonykor, vagy egy csokor virág évvégén, egy egy szál virág március 8-ra vagy pedagógus napra és ennyi. És nem is várta el senki Sőt Szerintem is ez néháy túlbuzgó szülő akciója, akiket az osztályfőnök símán le tudna állítani - ha akarná. Szerintem szülői értekezleten fel kellene vetni. Üdv Márta
 
#326  Tündettunde[kukac]hotmail[pont]hu2004-12-13 11:51
Kérdés, hogy az iskolavezetés és az osztályfőnök le tudja-e állítani ezt a folyamatot. És vajon le akarja-e Az az érzésem, hogy a dolog túl nőtt rajtuk. Miért várjuk a pedagógustól, hogy sokkal különb legyen, mint a környezete
 
#325  Zsoltkakula[kukac]hotmail[pont]com2004-12-13 10:09
Kedves Tünde Mit lehet elérni azzal, ha a szülő nem jár be az iskolába A gyerekkel úgyis beküldetik a pénzt, és neki kellemetlen, ha nem viszi... Egyébként talán tényleg szülői túlbuzgóság a karácsonyi iskolai ajándékozás, amit az iskolavezetés és az osztályfőnök tud csak leáálítani. Nem hinném hogy a tanárok többsége elvárja. Zsolt
 
#324  Tündettunde[kukac]hotmail[pont]com2004-12-12 10:57
Három gyerekem jár ugyanabba az általános iskolába. Nincs különösebb problémám az iskolával, de elegem van abból, hogy állandóan pénzt szednek valamire: mostanában többnyire a tanároknak szóló karácsonyi ajándékra meg a karácsonyi ünnepségre. Ezt nem lehet anyagilag győzni Nem hiszem, hogy jó érzésű pedagógus a mai nehéz világban elvárja, hogy karácsonyra drága ajándékot vegyenek neki. Szerintem ez sokkal inkább néhány lelkes szülőtárs túlbuzgása. Akinek elég pénze van, annak nem számít a néhány ezer forintnyi többlet kiadás karácsony előtt, de akinek kevesebb a pénze és több a gyereke, annak nem könnyű. Sem kiadni, sem megtagadni a fizetést, amikor főleg ilyen célra gyűjtenek. Azt tapasztalom, hogy többen azért nem járnak be az iskolába, mert el szeretnék kerülni az így kialakuló kényelmetlen helyzeteket. Kedves Pedagógusok Kedves Osztályfőnökök Nem lehetne segíteni az emiatt szorongó szülőknek
 
#323  Zsoltkakula[kukac]hotmail[pont]com2004-11-24 11:02
Olvastam a szegénységről szóló osztályfőnöki óra leírását az Új Pedagógiai szemlében. Sajnos az osztályomban is nagy feszültséget kelt a gyerekek anyagi helyzete közötti egyre nagyobb szakadék. Eddig csak felületileg próbáltam kezelni a problémát, de a cikken felbuzdulva szervezni fogok osztályfőnöki órát is a témában.
Üdv: Zsolt
 
#322  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-11-14 10:05
Kedves Márta Azt gondolom, hogy az "esélyegyenlőségi programhoz" össze kellene gyűjtenetek az intézményetekben a valamilyen szempontból sajátos törődést igénylő tanulók adatait (tanulási zavarokkal küszködők, fogyatékkal élők, valamilyen nemzetiséghez, etnikumhoz tartozók, szociális okok miatt hátrányos helyzetűek stb.) Az adatok számbavételét követően az ezekkel a diákcsoportokkal való differenciált foglalkozás módját kell leírni(működő és tervezett szakmai programok, az ezt végző pedagógusok képzése, nem pedagógus szakemberek: gyógypedagógusok, pszichológusok igénybevétele, együttműködés külső szervezetekkel, hatósággal stb.) Ehhez a tervhez természetesen a személyi, tárgyi, anyagi feltételrendszer is hozzá tartozik. Számba kell tehát venni, hogy milyen feltételek vannak meg, illetve melyeket kell külső forrásból biztosítani. Ez a program alap lehet a fenntartóval folytatandó tárgyaláshoz, hiszen bizonyos alapfeltételek biztosítása az ő feladata. Kiegészítő forrásokra nyilván pályázni szükséges. Mindenképpen készítsetek egy minimum programot a nélkülözhetetlen feltételek feltűntetésével. A jogszabályokban nézzetek utána, hogy mely feltételek biztosítására kötelezhető a fenntartó. Nem tudom, kielégítő-e ez a válasz Ha nem, jelezd Jó munkát kívánok mindannyiatoknak Juli
 
#321  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2004-11-11 11:26
Kedves kollégák
Tudna-e valaki küldeni egy mintát az "esélyegyenlőségi program" elkészítéséhez Gondolom ti is szenvedtek ezzel, az összes többi mellett, és halvány gőzöm sincs hogy kezdjek hozzá. A jogszabályokat már kigyűjtöttük, de még mindig nem lettünk okosabbak. Nagyon megköszönném, óriási segítség lenne Márta
 
#320  Beanagyb at axelero[pont]hu2004-11-05 10:11
Kedves Rita Nem újsághír alapján formáltam véleményt, hanem saját tapasztalataim alapján, az újsághír csak alátámasztotta ezeket. Az érdekvédelem egyébként valóban nem tud megvédeni a törvényes munkáltatói döntésekkel, elbocsátásokkal szemben, a törvénytelenségekre viszont felhívhatja a figyelmet, és ha veled szemben követ el ilyet a munkáltató, ingyenes jogi képviseletet nyújthat például. Azért ez nem olyan kevés. Abban az iskolában, ahol tanítottam, már négy megnyert per van a munkáltatóval szemben, hat pedig folyamatban. Kívánom neked, hogy ne kelljen soha ilyen légkörű iskolában dolgoznod.
 
#319  Ritaegyer[kukac]freemail[pont]hu2004-11-05 07:36
Kedves Bea és Gyuri
Szerintem kockázatos dolog újsághír alapján véleményt formálni. Egy munkaügyi per a mi sulink ellen is folyik, a kolléga, aki elindította, nagyon meggyőzően tudja előadni az igazát, viszont mi tudjuk azt is, amit elhallgat.
Egyébként pedig a szakszervezettől én nem érzem magam nagyobb biztonságban, se a KAT-tól. Ha ki akarnak tenni, kitesznek, szakszervezet ide vagy oda.
 
#318  Líviaszill[kukac]yahoo[pont]com2004-10-29 16:24
Takács Géza méltán dühös ugyan a jelen közoktatási kormányzatra (egyetértek), de azért a Szatmári Nóra által felvetett (nevelést érintő, osztályfőnökök számára különösen lényeges) probléma mellett nem szabadna szó nélkül elmenni. Nekem is vannak személyes emlékeim kamaszkorbeli megszégyenülésekről a torna órán, amit – mint utólag azért kiderült – nem volt szükségszerű. Egy serdülő önbecsülésében a saját külleméről, testéről, mozgásáról kialakult kép roppant nagy szerepet játszik. Gondoljunk csak azokra a kislányokra, akik még az életüket is kockára teszik, csak hogy tökéletes alakjuk legyen. Úgy emlékszem ezen a honlapon is esett erről szó. Az iskolai testnevelés órák mindenféle feltételek híján nem töltik be a nekik szánt funkciót, a külön sportlehetőségek nagyrészt piaci viszonyok között működnek (már ahol vannak), a tömegsport sehol stb.
 
#317  Takács Gézacsgez[kukac]freemail[pont]hu2004-10-29 13:27
A mellesleg természetesen két l-lel értendő. Lehet, hogy ezt se így kellett volna írni.
Meg még más hiba is becsúszott, bocsánat.
TG
 
#316  Takács Gézacsgez[kukac]freemail[pont]hu2004-10-29 13:23
Nos, kedves Szatmáry Nóra, noha testnevelés ügyben teljesen igazad van, másfelől pedig téged is rendesen behúztak a csőbe. Mint ahogy mindazokat, akik az osztályzás megszüntetésének hírére félteni kezdték, vagy végre jól leleplezték a testnevelésórát.
A hekyzet ugyanis az, hogy ez a hír nem az iskola testnevelés szempontjából érdekes.
Az a kérdés, hogy ezentúl a miniszter úr és hivatala kedve és izlése szerint rendelkezhet az iskola legbelsőbb szakmai ügyeiről (Ahogy ezt elkezdték az oktatási törvénnyel.) Melesleg egy magát liberálisnak mondó párt miniszteréről van szó, mely párt oktatásügyi nagyságai hajdan a szakmai autonómiánál nem ismertek magasabb hatóságot.
Szóval itt alkotmányos botrányról van szó, nem a szegény, jobb sorsra érdemes iskolai testnevelésről.
Üdvözlettel, Takács Géza
 
#315  Beanagyb at axelero[pont]hu2004-10-26 14:40
Kedves Gyuri Valóban nem érdemes ugrálni, ha a munkahelyed mindenáron való megtartása a cél. A munkáltatók, kihasználva a pályán mind súlyosabbnak tűnő egzisztenciális bizonytalanságot, egyre kevésbé riadnak vissza etikátlan, hovatovább törvénytelen eszközöktől, mondván, úgysem meri szóvá tenni senki. Az a munkavállaló pedig, aki jogi úton próbál érvényt szerezni igazának, könnyen "leépítés" áldozata lehet. Mindezek ellenére nekem valahogy rokonszenvesebbek az ugrálók, azok, akiknek még nem tűnt el teljesen a gerincük.
 
#314  Gyurigyho;freemail[pont]hu2004-10-26 11:46
Ugrálni valóban nem ajánlatos. A nagy szakszervezeti ugrabugrát lám, az orvosok is megszívják. Miért gondoljuk, hogy a pedagógusokat hagyják büntetlenül "érdekképviselni"
 
#313  Szatmáry Nóraszatmaryn[kukac]axelero[pont]hu2004-10-25 15:54
Kedves Bärnkopf Péter
Köszönjük hozzászólását Futár Iván cikkéhez. Örömmel vennénk, ha részletesebben is kifejtené véleményét, megosztaná velünk tapasztalatait az iskolájukban működő e-naplóval kapcsolatban.
Üdvözlettel:
OFOE
 
#312  BPbarpeter[kukac]vmg[pont]sulinet[pont]hu2004-10-20 09:14
Kedves Kollégák
Én is most olvastam az e-Naplóról szóló cikket. A véleményem az, hogy Futár úr, mint szülő, az egész napló és az egész projekt felszínéből lát egy kis darabkát. A rendszer jóval komplexebb és bonyolultabb a leírtaknál. Természetesen nem a saját elképzeléseink vezérelnek a megvalósításban és nem követünk el semmilyen törvénytelenséget (pl. az átlagszámítással) Ő semmilyen módon nem keresett meg minket az információ-szerzés céljábó, azaz kizárólag magánvéleményt írt le. OM engedélyünk van a rendszer működtetésére és az idei évben az OM, az IHM és az Educatio Kht munkatársai is megtekintették a Myor e-naplót. A tapasztalataink (minden vonalon) várakozáson felül pozitívak. Bärnkopf Péter igh. VMG
 
#311  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2004-10-18 12:17
Megint én. Kedves Kollégák
Időközben elolvastam a tájékoztatót az e-naplóról. Véleményem szerint nagyon hasznos tudna lenni, csak számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy sajnos ma Magyarországon még nem általános az otthoni internet hozzáférés, és a munkahelyén sincs meg mindenkinek ez a lehetősége. Én mindenesetre nagyon jónak találnám Elég sok hasonló szoftvert teszteltünk már mi is az iskolában, legutoljára az érettségi dokumentációt elkészítő programot, és nagyon hasznosnak bizonyulnak. És nem osztom azt a véleményt, hogy az e-napló személytelenné tenné a szülő - pedagógus kapcsolatot, sőt
Inkább elősegítené a napi kapcsolatot, és semmivel sem személytelenebb, mint a telefon, már ha a szülő egyáltalán hajlandó megkeresni a tanárt. És még ott van a szülői értekezlet is, amit azért nem lehet interneten tartani A mi - mármint a tanárok - munkáját pedig sokban egyszerűsítené, véleményem szerint. Mindenesetre jónak találom a felvetést, érdemes róla beszélni, érveket felhozni pro és kontra. Üdv Márta
 
#310  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2004-10-18 11:24
Kedves Juli
Azt szeretném kérdezni, hogy az osztályfőnöki konferenciára a 12000 Ft részvételi díjban a szállás- és reggeli, vacsora költség is benne van, vagy azt még ezen felül kell fizetni Márta
 
#309  Ritaegyer[kukac]freemail[pont]hu2004-10-04 16:13
Kedves Juli és Márta
Köszi a tippeket: most úgy néz ki, megoldható a dolog, a tánctanár legalább is azt mondta. Munkásabb, de megoldható úgy, hogy menet közben cseréljenek táncpartnert. Bízzunk benne, hogy a gyakorlatban is működni fog.
(Most már akkor "csak" azt kell eldönteni, hogy melyik fényképész, milyen ruha, milyen zene, és hogy mi legyen az osztály saját műsora. De mivel a kecskék és a káposzták is beszélő viszonyban maragtak egymással, majd összeáll a többi is.)
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.21.
Ónody-Molnár Dóra: Az ólom- katona
Az ólomkatona azonban váratlanul visszalőtt. Persze fel lehet tenni a kérdést, hogy mire megy vele. Tiltakozhatnak az akadémikusok, amennyire csak akarnak, jön a törvény, amint a végrehajtó...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.05.21.
Nyelvvizsgával kamatmentes az új diákhitel
lső körben várhatóan háromezer fiatal él majd a nyelvtanulási diák­hitel lehetőségével – hangzott el a témában tartott sajtótájékoztatón. A legfeljebb félmillió forintos, októbert...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.05.21.
Komoly feladatok várnak a diákokra a következő hetekben: nyelvi és kompetenciamérés jön
Az idegen nyelvi mérés feladatsora a 6. és 8. évfolyamos diákokra vár, akik 2019. május 22-én tesztelhetik a tudásukat. A feladatsort minden olyan 6. és 8. osztályos diáknak ki kellett tö...
(Forrás: eduline)
--
2019.05.21.
Orbán továbbra sem szán három percet a tiltakozó tanárokra
Közel tízezer aláírás gyűlt eddig össze a budaörsi pedagógusok nyílt levelére, ám a miniszterelnök nem veszi át a dokumentumot. Április elején közel háromszáz budaörsi oktatási, nevel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek