OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#308  mártahadnagym[kukac]oveges-szi[pont]hu2004-10-04 10:17
Kedves Rita
Lehet, hogy hülyeséget mondok, nem értek a tánchoz, de nem lehetne egy olyan koreográfiát csinálni, hogy ne táncoljanak állandóan kötött párosításban Mondjuk 7 pár, addig a többiek mondjuk körben, vagy mit tudom én, utána meg cserélnék a párokat. Ez egy olyan kecske is káposzta is megoldás lehetne. Üdv Márta
 
#307  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-10-02 14:44
Kedves Rita Az sem elképzelhető, hogy két "turnusban" zajlik le a tánc Talán harmadikos fiúk (vagy korábban végzettek) is bevonhatók.Vagy a méglévő fiúk váltott partnerekkel táncolnak. Attól még szép lehet az a bemutató. A tánctanárnő nem partner egy a helyzethez igazodó koreográfia kialakításában Elhiszem, hogy az érintett anyuka nem erőszakos, de a többi anyuka (és apuka) is nyilván szeretné táncolni látni a lányát.
 
#306  Ritaegyer[kukac]freemail[pont]hu2004-10-02 13:18
Kedves Juli
Megértem én az anyukát is, hogy szeretné, ha a lánya táncolna.Kedvesen csinálta, nem volt erőszakos. Nem zsarolt, csak rosszul fog esni, ha csalódást okozok nekik.
Nekem is, neki is.Megértem a lányokat is, hogy 3 éve arra vágynak, hogy a negyedik osztályok közös nyitótáncában táncolhassanak. Sajnos a terem mérete sem teszi lehetővé, hogy mindenki táncoljon, aki szeretne. Eddig ez nem volt olyan nagy probléma, mert nem akartak ilyen sokan táncolni, mint most.
Abban biztos vagyok, hogy semmilyen módon nem akarok a döntésben részt venni, de hogy mit csináljunk, azt nem tudom.
 
#305  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-10-01 19:19
Még gyakorló tanárkoromból emlékszem én is, hogy ez érzékeny probléma, konfliktusokkal fenyegető gond.Hátha még a szülők is beavatkoznak Ha teheted, beszéld le az agilis anyukát a beavatkozásról. Hiszen ezzel leginkább a saját gyerekének árt. A tapasztalat az, hogy a diákok ezt egymás között megoldják.
Bár a sértődés/ sértettség többnyire elkerülhetetlen.
Nem tudtok külső fiúkat "importálni", hogy mindenki keringőzhessen (Testvéreket, udvarlókat, apukákat stb.) Lehetetlen elképzelés Ha minden lány (joggal) táncolni szeretne a saját szalagavatóján, hát miért ne tehetné ezt
 
#304  Ritaegyer[kukac]freemail[pont]hu2004-10-01 17:12
Kedves Juli
Köszönöm a választ. Kiszenvedtem magamból a tanmenetet, aminek csak formális jelentősége van, mert egy osztály - különösen egy végzős osztály - igazi tanmenetét az élet írja. Most épp az a fő gondunk, hogy válasszunk ki 15, a szalagavatón keringőzni vágyó lány közül hetet, mert annyi fiú jut nekik, illetve nincs több párnak hely a táncparketten. A sorsolás lenne persze a legjobb, de még úgy is harag lesz belőle, ismervén a lányaimat. Ráadásul az egyiknek az anyukája szerezte a tánctanárt, és szeretné persze, ha a lánya a táncolók közt lenne.
Na most hogyan tovább
 
#303  Juliszekja2004-09-30 12:09
Kedves Rita Valószínűleg azért nem érkezik számodra osztályfőnöki tanmenet, mert senki nem tudhatja, hogy a Te osztályodban mely problémákat érdemes az osztályfőnöki órákon napirendre tűzni. Ha csak nincs valami külön iskolai elvárás, akkor szabadon dönthetsz a tematikát illetően. Minden valószínűséggel a legintenzívebben az osztálybeli történésekkel, az osztály tanulóit érdeklő problémákkal kellene foglalkozni. Érettségizőkről lévén szó téma lehet a jövőről alkotott elképzelés. Szóba jöhetnek életmódbeli kérdések, család, házasság, válás stb. Javaslom: csinálj egy közvéleménykutatást az osztályod körében, hogy milyen témával foglalkoznának ők a legszívesebben. Elnézést a túl általános válaszért, de a kérdésed sem volt konkrét. Jó munkát kívánunk, és továbbra is várjuk kérdéseidet. A tanácsadó rovatban személyre szóló "titkos" választ is kaphatsz. Jó munkát kívánva üdvözöl Juli
 
#302  Ritaegyer[kukac]freemail[pont]hu2004-09-17 16:19
Kedves Kollégák
Nem tudtok véletlenül tippet adni, hogy honnan lehetne szerezni 12-es ofői tanmenetet Tudom, persze, hogy a szalagavató, bankett, ballagás stb. a tulajdonképpeni téme, de fel is kéne mutatni valamit
 
#301  Szávai Ilonafordulopont[kukac]pontkiado[pont]hu2004-09-16 19:11
Örülök, hogy megerősített Csonti, hogy nem csalás, nem ámítás A Fordulópont következő számában lesz szó az (sz)elektív mutizmusról. Továbbra is várjuk az esetismertetéseket Ki segített kimozdítani a gyereket Mennyi időbe telt Üdv: Sz.i. www.pontkiado.hu/fordulopont
 
#300  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-09-15 22:03
Kedves Csonti Nagyon köszönjük a felvilágosítást.
 
#299  Csontirekasi[kukac]sziszki[pont]hu2004-09-14 19:11
Létezik olyan, hogy szelektív mutizmus: stresszhelyzet hatására a gyermek nem tud beszélni, megnémul. Ha ilyen gyermekkel van dolga vkinek, az jól nézesse meg pszichológussal
Üdv
csonti
 
#298  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-09-10 09:00
Mivel a kérdésre a "szelektív mutizmus" ügyében senki sem reagált, feltételezem, hogy valaki a Fordulópont nevében a bolondját járatja velünk. Ha mégsem így van, kérem jelezze az illetékes Ebben a tanévben is várjuk az "üzenteket". OFOE
 
#297  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-09-08 20:45
Mi egyáltalán az a szelektív (elektív) mutizmus A kifejezést a magam részéről most hallom először. Elmagyarázná valaki
 
#296  szerkfordulopont[kukac]pontkiado[pont]hu2004-09-08 20:34
Kedves Osztályfőnökök, van valakinek tapasztalata-hozzászólása-netán terjedelmesebb anyaga a (sz)elektív mutizmusról Várjuk a Fordulópont készülő számába
 
#295  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2004-08-30 09:41
Kedves Kolléganő (aki dgjjulia e-mail címmel jelentkeztél be, és a Meixner módszer segédanyagáról érdeklődsz).
A módszerhez jól használható segédanyag Ványi Ágnes Olvasástanítás a diszlexia prevenciós módszerrel. Kapható a Mentor könyvesboltban: 1071 Budapest, Lövölde tér 7. Telefon és fax: (1)3431893. E-mail: mentorkonyvesbolt@axelero.hu.
Reméljük, tudtunk segíteni.
Eredményes tanévkezdést kívánunk (OFOE)
 
#294  Mendly Lajoslajos[pont]mendly[kukac]deutscheschule[pont]hu2004-08-29 20:31
A gyerekeknek két dolgot kell adni: gyökereket és szárnyakat. Goethe
A Budapesti Német Általános Iskola és Gimnázium - Deutsche Schule Budapest (német és magyar tantervek alapján dolgozó nyolcosztályos gimnázium) 2004. szept. 4-én, szombaton 10 - 13 óráig nyilt napot tart. Elsősorban a most negyedik általános iskolás diákok és szüleik számára aktuális a rendezvény, de minden érdeklődőt szeretettel várunk.
Mendly Lajos
a magyar nyelvű oktatás vezetője
lajos.mendly@deutscheschule.hu
 
#293  dgjdgjulia[kukac]hotmail[pont]com2004-08-26 16:43
Kedves kollégák
Először leszek osztályfőnök. Első osztályt kaptam és a Meixner-féle módszerrel kell tanítanom. A módszert jónak tartom, de mint megtudtam, nincs hozzá tanári kézikönyv. A szükséges továbbképzésről nem volt tudomásom, nem végeztem el. Ezért szükségem lenne minden hasznos tudnivalóra, tanácsra, információra a módszerrel kapcsolatban elsősorban az írás-olvasás tanítás területén. Aki tud, kérem segítsen, örömmel fogadok minden választ.
Köszönettel,
dgj
 
#292  ÁbelG_abel[kukac]primposta[pont]hu2004-07-22 11:40
Nekem most a Kőszívű ember fiait kellene elolvasnom, el is kezdtem, de szörnyen unom. Láttam a filmet, de az sem tetszett. Éljen a NYÁR
 
#291  Janjan[kukac]kik[pont]oki[pont]hu2004-07-21 13:03
Drága Csevegők Panasz érkezett, hogy nem működik az Üzenő. Most teszek egy kísérletet. J.
 
#290  Veravercsi[kukac]chello[pont]hu2004-07-03 10:18
A honlapon olvasható írás szerzőjének szerencséje van Az én gyerekem (12 éves) egyáltalán nem hajlandó könyvet venni a kezébe. Legfeljebb képregényt "olvas". Én is láttam a Nők Lapjában az induló vitát. Az első rész érdekes volt, a második sokkal kevésbé, de lehet, hogy jönnek még más írások is. Nagyon izgulok, hogy ha nem olvas a fiam, akkor később a középiskolában gondjai lesznek főleg magyarból, hiszen ott még több olvasni való lesz Fogalmam sincs, hogy mit tudok tenni Üdvözlettel Vera
 
#289  Zsuzsizsu[kukac]freemail[pont]hu2004-07-03 10:11
Kedves Péter Mint mindig, most is igazad van. Persze az elmélet és a gyakorlat nem mindig vág egybe. Hiába tudom, hogy a magamra fordított idő megtérül, erőt ad a feltöltődés, energiám elég kevés marad arra, hogy éljek ezzel a potenciális lehetőséggel. Azért, ígérem, a nyár folyamán próbálkozom majd, hogy a következő évet megújultan indíthassam el. Neked is kívánok nagyon jó pihenést, kikapcsolódást, további derüt, optimizmust és minden egyebet, amit csak kívánsz. Jól esett "beszélgetni" Barátsággal Zsuzsi
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Az ombudsman szerint alapjogokba ütközik a kötelező nyelvvizsga bevezetése
Az intézkedés veszélyeire korábban többek között Aáry-Tamás Lajos, az oktatási jogok biztosa is felhívta a figyelmet, szerinte a felvételi rendszer bemeneti feltételeinek módosítása tö...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.14.
Ahelyett, hogy megvédenék, büntetik a prostitúcióra kényszerített gyerekeket
Április végén egy gyermekprostitúciós ügyben a bíró szigorúbb ítéletét azzal indokolta, hogy az elkövetés helyszínén az utóbbi években megsokasodtak az ilyen bűncselekmények. A helysz...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.14.
Rettegtek a gyerekek a súlyos lelki traumákat okozó óvónőtől, de semmi nem történt, amíg egy szülő feljelentést nem tett
Az olyan panaszokat, ahol nincs látható nyom, külső sérülés, sajnos nagyon nehéz bizonyítani – nyilatkozta a Népszavának Gyurkó Szilvia gyermekjogi szakértő. Tapasztalatai szerint az é...
(Forrás: népszava)
--
2019.05.14.
Friss kutatás: a munkahely nem helyettesíti az egyetemi tanulást
Egy kutatás szerint jelentős a lemorzsolódás az egyetemi alapképzéseken: a hallgatók 40 százaléka megszakítja tanulmányait – az okok egyelőre nem tisztázottak, de annyi biztos, hogy sok...
(Forrás: eduline)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek