OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#24  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:17
Megint elfelejtettem, szívesen támogatnám belépésemmel az egyesület munkáját, de nem tudom mit kezdjek a belépési nyilatkozattal. Tájékoztassatok, hogyan juttathatom el és kinek.
Üdv.
 
#23  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:12
Szervusztok
Julikám, teljesen egyetértek a gondolatoddal, nem közömbösségről van szó a szülők részéről, hanem arról a sokadrangúságról, amit elfoglal a gyermek iskolai élete a család millió gondja mellett. Én is erről erről beszéltem, amikor idő hiányában ránk bízza az iskolai problémák megoldását. Ezért is nehéz megoldást keresni a kapcsolat javítására. A mi hátrányos helyzetű, vidéki tanulóinknál még egy internetes kapcsolat is elképzelhetetlen jó ideig. Csak beleolvasás szintén nyilatkozva a kérdőíveinkről elmondhatom, hogy igénylik a szülők az osztályfőnökökkel való gyakoribb találkozást (lsd saját osztályom kérdőíve), de még a szülői értekezletekre is kis százalékban jelennek meg (nálam 14 fő a 38-as osztálylétszámnál). Csak a gyerekek érzelmi megközelítésén keresztül tudok próbálkozni, hogy rajtuk keresztül csalogassam be az intézetbe legalább valamilyen más időpontban a szülőket.
Kálmán Meglátogattam honlapotokat, igazán érdekes lehet a program, de ...˛Ugye nem kell ecsetelnem, hogy mit jelent egy iskolában előállni egy ilyen lehetőséggel a mai szűkös keretek közt, főleg, ha a szociometria használatában is egyedülálló vagyok. Így marad a feldolgozásra a téli szünet, és több-kevesebb sikerrel az önálló "terápia", mert még a város is pszichológus gondokkal küzd.
 
#22  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:29
Bocs, én tévedtem, véletlenül beírtam a www-t az elejére. Rendben van a cím Érdemes megnézni, ez egy valóban működő és hatékony program. Mindenkinek ajánlom.
 
#21  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:25
Kedves Kálmán A megadott címen nem elérhető a honlap. Nincs benne elírás Pedig a program valóban nagyon izgalmas lehet az osztályfőnökök számára (is).
 
#20  Kálmánszatmari[kukac]radnoti-elte[pont]sulinet[pont]hu2002-12-12 10:04
Mindenki figyelmébe
Akit érdekel a "Közööségek Tükörben" program, ami egy szociometriai vizsgálatra épülő fejlesztő módszer az iskolai közösségek részére, az a http://pc2.radnoti-elte.sulinet.hu honlapon bővebb információkat talál róla és emailban kereshet engem is további infókért.
 
#19  nóranora_szatmary[kukac]hotmail[pont]com2002-12-12 01:45
A témával kapcsolatban érdemes beleolvasni Szabó László Diagnózis az iskoláról - Kórkép magunkról című, gondolatébresztő cikkébe (ÚPSZ 2002/07), melyben többek között arra keresi a választ, hogy sok esetben miért marad eredménytelen az iskola azon igyekezete, hogy együttműködésre késztesse a szülőket.
A cikk a honlapról is elérhető (Tematikus olvasnivalók az ÚPSZ oldalain / Értékelés).
 
#18  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:16
Jucóka Valóban érdekes lenne a szülői kérdőívetek eredménye
 
#17  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:14
Vajon miért "érdektelenek" a szülők Valóban mindig közömbösség húzódna a dolgok hátterében Nincsenek-e ők ugyanúgy agyonhajtva, mint mi, pedagógusok Nekünk van-e mindig elég időnk és energiánk a gyerekeinkre, és milyen sűrűn tartjuk a kapcsolatot az ő iskolájukkal
 
#16  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-10 18:56
Ja, most a felületességem újabb példája, hogy összekevertem a / és
jeleket.
Na erről ennyit
Sziasztok.
 
#15  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-10 18:53
Szervusztok/ Örömmel vettem a honlapon és leveles ládámban is a tanácskozás jegyzőkönyvét.Most sajnálom igazán, hogy nem tudtam ott lenni
/Julikám a felvetéseddel kapcsolatosan csak annyit, hogy én nem feszültséget érzek köztünk és a szülők között. Én azt a fajta szülői hozzáállást érzem, hogy az a legkisebb gondjuk mi van az iskolában Az ottani problémát oldják meg ott, a többivel meg elvergődök én - gondolja a kedves szülő. Nálunk most jönnek vissza a szülői kérdőívek, elég érdekeseket olvasunk össze belőle. Az értékeléséről majd tájékoztatnálak,ha érdekel. Tovább is vizsgálódhatunk e téren, mert az érdektelenség nálunk egetrengető
Kedves Mjan/ Gondolkodtam rajta, vajon ki lehet az a csendes társalgótárs, aki ilyen okosakat ír nekünk a honlap használatával kapcsolatban,- felületességemet jól példázva - s most találtam meg a nevedet a honlapon. Üdvözöllek és neked is gratulálok.
Üdv mindenkinek.Juco
 
#14  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-09 15:50
Kedves Honlap-látogatók Felhívnám a figyelmet arra a tapasztalati és kutatási adatokkal is alátámasztott jelenségre, hogy a pedagógusok (az osztályfőnök, az iskola) és szülők (családok) között rendkívül nagy a feszültség. Evvel kapcsolatban nézzék/nézzétek meg a honlapon az osztályfőnöki vizsgálat aktuális (2002. őszi) adatait és az OFOE szakmai tanácskozásának jegyzőkönyvét. Ezen a valamennyiünket érintő problémán jó lenne együttesen gondolkodni. Vajon mit tehetnénk a feszültség enyhítése érdekében
 
#13  Janmjan[kukac]mail[pont]datanet[pont]hu2002-12-06 21:49
Ha valakit a látogatottság érdekel, minden lap alján olvasható a számláló
Most #4547 az állása.
(Egyébként csak akkor számol, amikor a kezdőlapot letöltöd.)
Nézzük meg egy hónap múlva...
 
#12  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-06 20:17
Azért ajánlgatjuk a weblapunkat fűnek, fának. Hátha előbb-utóbb rákap a nép. Bár ez még nagy falat lesz: rácsalogatni a pedagógusok széles körét az interaktivitásra. Ha van valakinek ötlete, hogyan lehet mindez kicsit hatékonyabbá tenni, mindenképpen jelezze Az egyesületi tanácskozás részletes jegyzőkönyve elkészült, nemsokára fenn lesz a honlapon. Szia, Jucóka, köszönjük a gratulációt. Fontos is, hogy erősítsd egy kicsit az önbizalmunkat.
 
#11  nóranora_szatmary[kukac]hotmail[pont]com2002-12-05 14:33
A látogatottság mintha kicsit erősebb lenne, bár lehet, hogy csak Juli meg én nyitogatjuk valamivel többet, mint azelőtt. Mindenesetre néha támadnak kétségeim, érdemes-e mindössze két-három napig aktuális dolgokat feltenni, mint amilyen például az Ajánló legjava...
Kedves Juco
Még egy része lesz a "Módszerek nevelési..." című, Juli-féle anyagnak, talán ma sikerül feltenni. Üdv: Nóra
 
#10  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-04 22:07
Látom Julikám Te is jársz fent néhaVárom a tanácskozás anyagának megjelenését. Nagyon tetszik a honlapon megjelent "módszerek a nevelési vizsgálatokhoz" gyűjtemény.Mivel én is a Ló jegyében születtem én is gyakran töltöm időmet minden időigényes foglalatossággal, így most - a minőségesdi mellett - csináltam meg az ez évi szociometriát az osztályomnál, nehogy unatkozzak a téli szünetben.Vigyázz magadra és családodra, ne szakadj meg azért a sok vállalástól.
Nóra Te vagy a "megvalósítók" Üdvözöllek Téged is
Remélem lesz egy kis mozgás most ezen a szép kis honlapon is.Mit vettetek észre a látogatottság alakulásában
Na, mindenkinek üdv. Juco
 
#9  nóranora_szatmary[kukac]hotmail[pont]com2002-11-30 18:39
Köszönjük szépen a biztatást
A "megvalósítók"
 
#8  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-11-30 17:54
Az előbb véletlenül nyomtam meg a szomorú arcot, most ide teszem a vigyorit, hiszen az előző üzenethez az dukál. Bocsánat, majd belejövök...
 
#7  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-11-30 17:53
Viszont volt egy egészen jó műhelybeszélgetés az OFOE (Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete) szervezésében a Harmat utcai Általános Iskolában (Bp. X. Harmat u. 88.) Ott voltunk közel negyvenen az egész országból, és beszélgettünk a család és az iskola kapcsolatának a problémáiról.Jól sikerült találkozó volt nem csak azért, mert izgalmas volt a téma, és aktívak a jelenlevők(a jegyzőkönyv majd felkerül a honlapra), hanem azért is, mert a vendéglátó iskola (ezen belül az igazgatónő Szabó Edit és a szervező Gerstenbrein Jutka) kellemes, vendégszerető légkört biztosított. Hogy ez milyen sokat tud jelenteni Azt hiszem, mindenki jól érezte magát, és nem érezte felesleges áldozatnak a szabad szombatját.
 
#6  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-11-30 17:43
Esik az eső, köd van, dolgoznom kellene, és nincs kedvem. Az egészet ráfogom a frontra
 
#5  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-11-30 16:14
Tetszik az üzenőfalas megoldás, és tetszik a megújult honlap is. Gratulálok a megvalósítóknak
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.04.19.
„Kiemelkedő” csaló iskolák. Nahalka István írásas
Felmerülnek jogi és oktatásigazgatási kérdések is. Nem vagyok jogász, nem tudom megmondani, hogy a kompetenciamérések során történő csalás jogi értelemben minek minősül. Ha van ilyen...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.18.
Odaszúrt az MTA Palkovicséknak egy méretest
Az ITM eddig nem árulta el, hogy javítaná a magyar innovációs teljesítményt, sőt a kormány adós egy részletes tanulmánnyal, de addig is az MTA összeálított egyet, az Eötvös 2020+ anyagot...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.17.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból
2020 szeptemberétől a mostani szakgimnáziumok ötéves technikummá, a szakközépiskolák pedig hároméves szakképző iskolákká alakulnak – jelentette be Pölöskei Gáborné, az Innováció...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.04.15.
Megreformálnák a tanári pályaalkalmasságit
Jelenlegi formájában nem tölti be valódi szerepét a pedagógusok pálya­alkalmassági vizsgálata az érintett oktatók és hallgatók szerint. A felvételi részét képező vizsgálat jórészt...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A gyermekek érdekét helyezi előtérbe a szaktárca
Az Igazságügyi Minisztérium lépéseket készül tenni azért, hogy a gyermekek legfőbb érdekét szem előtt tartó szabályozás szülessen az úgynevezett jogellenes gyermekelviteli ügyekben....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.04.15.
A több napja tartó lengyel tanársztrájkról
Ez a magyar médiában néhány példától (itt, itt, itt és itt) eltekintve egyelőre nem kapott nagy figyelmet. A cikkben a sztrájk okait és körülményeit járom körül, mely a Taní-tani Online...
(Forrás: tani-tani online)
--
2019.04.13.
Félelmetes, hogy itt tartunk, és az is félelmetes, hogy nem tiltakozunk
Elnézve az eseményeket, a reakciókat, az általános folyamatokat, komolyan megkérdőjeleződik bennem, van-e értelme az egésznek. Mennyivel egyszerűbb lenne szülőként kimenekíteni a saját...
(Forrás: ckpinfo)
--
2019.04.13.
Orbán Viktor ma azt tesz az oktatás rendszerével, amit akar
Az oktatás szereplői közül mára lényegében már csak a diákok azok, akik érdemben lennének képesek hallatni a hangjukat, de a NER résen van: a kormány ellen többször és több fórumon...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.04.13.
Palkovics szerint az MTA átláthatatlan, év végéig pedig át kell szervezni
Cáfolta az MTA hivatalos közleményében Palkovics László innovációs- és technológiai minisztérium Hír Televíziónak adott korábbi nyilatkozatát, melyben azt állította:„A magyar kormá...
(Forrás: mérce)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek