OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#31  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-29 18:50
Itt szeretném tudatni minden érdeklődővel, hogy az Oktatási Minisztérium elkészítette a közoktatásról szóló 1993. évi törvény módosításának tervezetét. A tervezet szövege elolvasható az OM és a Sulinet honlapján. (www.om.hu, www.sulinet.hu). Az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületétől is kértek előzetes véleményt január 10-i határidővel. Szeretnénk ebben a közérdekű kérdésben a pedagógusok minél szélesebb körének az álláspontját képviselni. Használjuk ki e célból ezt a faliújságot, amelynek a gyorsasága mellett előnye, hogy lehetőséget ad az azonnali közvetlen reflexióra is
 
#30  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-29 11:44
Nóri Meg mindenki, aki esetleg e-mailen szeretne velem kapcsolatba lépni. A levelezőprogramom olykor nem fogad üzeneteket. A sürgős dolgokat küldjétek ezen a faliújságon. Mindenkinek nagyon Boldog Újévet kívánok ezen az útvonalon is. Juli
 
#29  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-25 14:20
"Karácsony első napja van, köszönt és minden jót kíván egy csíz a csupasz körtefán"
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek, aki olvassa a falat.
 
#28  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-20 01:13
Kedves Jucóka Nagyszerű lesz a dolog januárban is, és bármikor, folyamatosan.
Mindenkinek Nincsenek nálatok olyan diákok, akik verset, prózát írnak Küldjetek ilyeneket, a legjobbakat feltesszük a honlap "előterébe".
Kinek van valami jó ötlete a tanácsadói rovat megmozgatásához
 
#27  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-18 21:58
Köszönöm János az információt. Póstázom a Julinak a nyilatkozatot.
Julikám A kérdőívek feldolgozásából csak januárban lesz megfogható anyag, akkor tudok a tapasztalatokról egy kis képet adni, de az egy átfogó kép lesz az iskola megítélését, az elégedettséget, elégedetlenséget és igényeket illetően. A családi kapcsolatok javíthatóságának alaposabb vizsgálatát pedig egy későbbi időpontban tudnám elképzelni, ha a tantestülettel kiválasztanánk mint továbbfejlesztendő területet.
 
#26  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-16 18:13
Köszönöm, János, hogy szólsz, ezt elnéztem. Majd javítjuk az alapszabályt. Jucóka Nincs kedved részletesen leírni a kérdőíves tapasztalatokat Esetleg néhány részletet közeadni a válaszokból Persze név nélkül
 
#25  Janmjan[kukac]mail[pont]datanet[pont]hu2002-12-15 23:19
Kedves Jucó
Egyszerű Küldje el a belépési nyilatkozatot a következő címre:
Szekszárdi Júlia
Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
1051 Budapest, Dorottya u. 8.
Itt jegyzem meg, hogy az alapszabályban helytelenül az egyesület régi címe szerepel.
Üdvözlettel: J.
 
#24  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:17
Megint elfelejtettem, szívesen támogatnám belépésemmel az egyesület munkáját, de nem tudom mit kezdjek a belépési nyilatkozattal. Tájékoztassatok, hogyan juttathatom el és kinek.
Üdv.
 
#23  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-15 01:12
Szervusztok
Julikám, teljesen egyetértek a gondolatoddal, nem közömbösségről van szó a szülők részéről, hanem arról a sokadrangúságról, amit elfoglal a gyermek iskolai élete a család millió gondja mellett. Én is erről erről beszéltem, amikor idő hiányában ránk bízza az iskolai problémák megoldását. Ezért is nehéz megoldást keresni a kapcsolat javítására. A mi hátrányos helyzetű, vidéki tanulóinknál még egy internetes kapcsolat is elképzelhetetlen jó ideig. Csak beleolvasás szintén nyilatkozva a kérdőíveinkről elmondhatom, hogy igénylik a szülők az osztályfőnökökkel való gyakoribb találkozást (lsd saját osztályom kérdőíve), de még a szülői értekezletekre is kis százalékban jelennek meg (nálam 14 fő a 38-as osztálylétszámnál). Csak a gyerekek érzelmi megközelítésén keresztül tudok próbálkozni, hogy rajtuk keresztül csalogassam be az intézetbe legalább valamilyen más időpontban a szülőket.
Kálmán Meglátogattam honlapotokat, igazán érdekes lehet a program, de ...˛Ugye nem kell ecsetelnem, hogy mit jelent egy iskolában előállni egy ilyen lehetőséggel a mai szűkös keretek közt, főleg, ha a szociometria használatában is egyedülálló vagyok. Így marad a feldolgozásra a téli szünet, és több-kevesebb sikerrel az önálló "terápia", mert még a város is pszichológus gondokkal küzd.
 
#22  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:29
Bocs, én tévedtem, véletlenül beírtam a www-t az elejére. Rendben van a cím Érdemes megnézni, ez egy valóban működő és hatékony program. Mindenkinek ajánlom.
 
#21  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-12 15:25
Kedves Kálmán A megadott címen nem elérhető a honlap. Nincs benne elírás Pedig a program valóban nagyon izgalmas lehet az osztályfőnökök számára (is).
 
#20  Kálmánszatmari[kukac]radnoti-elte[pont]sulinet[pont]hu2002-12-12 10:04
Mindenki figyelmébe
Akit érdekel a "Közööségek Tükörben" program, ami egy szociometriai vizsgálatra épülő fejlesztő módszer az iskolai közösségek részére, az a http://pc2.radnoti-elte.sulinet.hu honlapon bővebb információkat talál róla és emailban kereshet engem is további infókért.
 
#19  nóranora_szatmary[kukac]hotmail[pont]com2002-12-12 01:45
A témával kapcsolatban érdemes beleolvasni Szabó László Diagnózis az iskoláról - Kórkép magunkról című, gondolatébresztő cikkébe (ÚPSZ 2002/07), melyben többek között arra keresi a választ, hogy sok esetben miért marad eredménytelen az iskola azon igyekezete, hogy együttműködésre késztesse a szülőket.
A cikk a honlapról is elérhető (Tematikus olvasnivalók az ÚPSZ oldalain / Értékelés).
 
#18  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:16
Jucóka Valóban érdekes lenne a szülői kérdőívetek eredménye
 
#17  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-10 21:14
Vajon miért "érdektelenek" a szülők Valóban mindig közömbösség húzódna a dolgok hátterében Nincsenek-e ők ugyanúgy agyonhajtva, mint mi, pedagógusok Nekünk van-e mindig elég időnk és energiánk a gyerekeinkre, és milyen sűrűn tartjuk a kapcsolatot az ő iskolájukkal
 
#16  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-10 18:56
Ja, most a felületességem újabb példája, hogy összekevertem a / és
jeleket.
Na erről ennyit
Sziasztok.
 
#15  jucoszalai[kukac]nagyatad[pont]hu2002-12-10 18:53
Szervusztok/ Örömmel vettem a honlapon és leveles ládámban is a tanácskozás jegyzőkönyvét.Most sajnálom igazán, hogy nem tudtam ott lenni
/Julikám a felvetéseddel kapcsolatosan csak annyit, hogy én nem feszültséget érzek köztünk és a szülők között. Én azt a fajta szülői hozzáállást érzem, hogy az a legkisebb gondjuk mi van az iskolában Az ottani problémát oldják meg ott, a többivel meg elvergődök én - gondolja a kedves szülő. Nálunk most jönnek vissza a szülői kérdőívek, elég érdekeseket olvasunk össze belőle. Az értékeléséről majd tájékoztatnálak,ha érdekel. Tovább is vizsgálódhatunk e téren, mert az érdektelenség nálunk egetrengető
Kedves Mjan/ Gondolkodtam rajta, vajon ki lehet az a csendes társalgótárs, aki ilyen okosakat ír nekünk a honlap használatával kapcsolatban,- felületességemet jól példázva - s most találtam meg a nevedet a honlapon. Üdvözöllek és neked is gratulálok.
Üdv mindenkinek.Juco
 
#14  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-09 15:50
Kedves Honlap-látogatók Felhívnám a figyelmet arra a tapasztalati és kutatási adatokkal is alátámasztott jelenségre, hogy a pedagógusok (az osztályfőnök, az iskola) és szülők (családok) között rendkívül nagy a feszültség. Evvel kapcsolatban nézzék/nézzétek meg a honlapon az osztályfőnöki vizsgálat aktuális (2002. őszi) adatait és az OFOE szakmai tanácskozásának jegyzőkönyvét. Ezen a valamennyiünket érintő problémán jó lenne együttesen gondolkodni. Vajon mit tehetnénk a feszültség enyhítése érdekében
 
#13  Janmjan[kukac]mail[pont]datanet[pont]hu2002-12-06 21:49
Ha valakit a látogatottság érdekel, minden lap alján olvasható a számláló
Most #4547 az állása.
(Egyébként csak akkor számol, amikor a kezdőlapot letöltöd.)
Nézzük meg egy hónap múlva...
 
#12  Juliszekja[kukac]axelero[pont]hu2002-12-06 20:17
Azért ajánlgatjuk a weblapunkat fűnek, fának. Hátha előbb-utóbb rákap a nép. Bár ez még nagy falat lesz: rácsalogatni a pedagógusok széles körét az interaktivitásra. Ha van valakinek ötlete, hogyan lehet mindez kicsit hatékonyabbá tenni, mindenképpen jelezze Az egyesületi tanácskozás részletes jegyzőkönyve elkészült, nemsokára fenn lesz a honlapon. Szia, Jucóka, köszönjük a gratulációt. Fontos is, hogy erősítsd egy kicsit az önbizalmunkat.
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.07.19.
Nyáry Luca: A magántanulás mentett meg attól, hogy csődtömeggé váljak – Így látja az új törvényt egy érintett diák
A köznevelési törvény pénteken elfogadott módosításai szerint a következő tanévtől (tehát már idén szeptembertől) megszűnik a magántanulói státusz, felváltja az úgynevezett „egy...
(Forrás: wmn.hu)
--
2019.07.17.
Kell még 164 millió forint közpénz a milliós tandíjjal induló elit magániskolára
Szeptemberben nyit Debrecenben az alapítványi iskola, ahova a jelentkezés is 100 ezer forintba kerül. Ösztöndíjas helyek egyelőre nem lesznek, az építkezést az adófizetők állják, a szá...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.07.17.
Egyszerre 11 óvónő mondott fel egy újpesti óvodában
Olyan pedagógusok hagyták ott az óvodát, akik már az alakulás óta ott dolgoztak, alapítók voltak. Két olyan mesterpedagógus is felállt, akik óriási szaktudással is rendelkeznek. A távoz...
(Forrás: Újpesti Hírmondó)
--
2019.07.17.
Még egy dolog, amiben szembemegyünk Európával: egyre több a korai iskolaelhagyó
A 2010-ben elfogadott Európa 2020 Stratégiában Magyarország azt vállalta, hogy 2020-ra a korai iskolaelhagyók arányát 10 százalékra csökkenti, ettől a célkitűzéstől azonban egyre távolodunk...
(Forrás: Népszava)
--
2019.07.17.
Megőrülsz: almaügyi nyomozást rendelt el a tankerület
Valószínűleg megtaláltuk a hét agygörcsét, pedig még csak kedd van. A magyar általános iskolákban általában almát adnak a tízóraihoz, ám arra, ami most jön, egyetlen almagengszter, egyetlen...
(Forrás: Pécsi Stop)
--
2019.07.17.
A német, az osztrák és a lengyel rektori konferencia kiáll az MTA mellett
Közös közleményben adott hangot kedden aggodalmainak a német, az osztrák és a lengyel rektori konferencia a Magyar Tudományos Akadémia átalakításával kapcsolatos jogszabály elfogadása miatt...
(Forrás: Magyar Narancs)
--
2019.07.17.
Évtizedes kudarcok után újra tanulhatnak
Van, akitől a gyermeknevelés és autista kisfia fejlesztése, van, akitől az önbizalomhiány, és van, akitől a családfenntartó szerep vette el a továbbtanulás lehetőségét. Egyesek beletö...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.07.17.
Bódis József: Nem csorbulnak a szülői jogok a köznevelési törvény módosításával
Az államtitkár hangsúlyozta: a szülői jogok továbbra is megmaradnak, mert ha a szülő úgy ítéli meg, hogy korai lenne háromévesen óvodába vinni a gyermeket, egy év halasztást kérhet....
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.07.17.
Az érettségi biztos túlbuzgósága miatt semmisítették meg a Szinyei Gimnázium tizenöt végzősének érettségijét
A helyzet abszurditását fokozza, hogy az iskolában a tizenöt említett diákon kívül is voltak olyan érettségizők, akiknek az érintettekhez hasonlóan hiányzott egy-egy természettudományos...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Márta! Íme a válasz, amit a PDSZ jogi szakértőjének segítségével adunk meg.
Az Nkt. 62. § (5) bekezdése szerint a nevelési-oktatási és a pedagógiai szakszolgálati intézményekben pedagógus-munkakörökben
dolgozó pedagógus heti teljes munkaidejének nyolcvan százalékát (a továbbiakban: kötött munkaidő). A 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet
17. § (5) bekezdése szerint "a (4) bekezdésben meghatározottak alapján az egy pedagógusnak elrendelhető tanórai és egyéb foglalkozások,
pedagógiai szakszolgálati közvetlen foglalkozások száma egy tanítási napon a kettő, egy tanítási héten a hat órát nem haladhatja meg. A
neveléssel-oktatással lekötött munkaidő, óvodapedagógus esetében a kötött munkaidő felső határa felett eseti helyettesítés a (4)
bekezdésben foglaltak alapján rendelhető el, egy pedagógus számára tanítási évenként legfeljebb harminc tanítási napra, óvoda esetében egy nevelési éven belül legfeljebb harminc napra." A fentiekből következik, hogy nem teljes héten nem 26 órával kell számolni, hanem időarányosan, mivel ekkor a heti munkaidő 40 óránál kevesebb.
Az összevont helyettesítések esetében a Kjt. 24. § (1) bekezdését kell alkalmazni, amely szerint, ha a közalkalmazott munkaköre ellátása mellett a munkáltató rendelkezése alapján átmenetileg más munkakörébe tartozó feladatokat is ellát, s ezáltal jelentős többletmunkát végez,
illetményén felül a végzett munkával arányos külön díjazás (helyettesítési díj) is megilleti.
Reméljük, segítettünk.

--
  Márta

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy munkahét nem minden napján dolgozunk, mert pl. munkaszüneti nap ( Nagypéntek), vagy szabadságot írt ki a vezető ( tavaszi szünet utáni nap), esetleg 1-1 tanítás nélküli munkanap esik a hétre, akkor is csak a 26 óra feletti helyettesítés számít bele abba a bizonyos 30 napba, amely felett már fizetni kell a helyettesítésekért? Nem kell ilyen esetekben arányosan csökkentve számítani a heti kötött munkaidőt, tehát nem max. 26-ban meghatározni? Az iskolavezetés szerint nem. :( Szerintem ez olyan, mintha ledolgoztatnák velünk pl.a szabadságot. Pl. egy nap a héten nem tartottam órákat, mert osztálykiránduláson voltam. Ezen a napon lett volna 4 órám, de mivel nem tartottam meg, azon a héten csak 22 órám volt, 4 óra helyettesítést is kiírhatnak, ami 26 óra alatt van, tehát nem is számít helyettesítésnek. Az összevont helyettesítések pedig egyáltalán nem számítanak nálunk helyettesítésnek. Rendben van ez így?Nagy a káosz. Senki nem tud semmit.Válaszát előre is köszönöm

--
  Eleonóra

Kedves OFOE!

Nagyon szépen köszönöm a válaszukat! :-)

Üdvözlettel: Németh Eleonóra

--
  ofoe

Kedves Eleonóra! Kicsit bonyolult a helyzeted mert a pedagógus munkaköröd alapján jár Neked a 21 munkanap alapszabadság, és a 25 munkanap pótszabadság. Az ápoló munkakör alapján viszont évi 21 munkanap alapszabadság és a Kjt. 57. § (1) bekezdése szerint a fizetési fokozatoddal egyenlő számú munkanap pótszabadság illet meg. Ugyanis a 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bek c)pontja alapján a kollégiumi ápoló munkakörben dolgozóknak nem jár az évi 25
munkanap pótszabadság, erre ["c) a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörök közül a pedagógiai asszisztens,szabadidő-szervező, gyermek- és ifjúságvédelmi felügyelő, pedagógiai
felügyelő, gyógypedagógiai asszisztens, pszichopedagógus, gyógytornász,munkakörben foglalkoztatottak jogosultak. (A válaszadásban a PDSZ jogi szakértője volt segítségünkre.)

--
  ofoe

Kedves Krisztina! Nagyon nehéz a konkrét helyzet pontos ismerete nélkül érdemi tanácsot adni, de megpróbálom. Az első lépés valóban átgondolni azt, hogy Te magad mennyiben vagy felelős az adott problémáért. A figyelmeztetőkkel, intőkkel csak a saját feszültségedet oldod némileg, eredményt nem tudsz elérni. Gondold át, hogy melyik ponton romlott el a kapcsolat az adott csoporttal, eleve így fogadtak, vagy menetközben történt valami. Az a soraidból kiderül, hogy nincs köztetek bizalmi kapcsolat, tehát kommunikáció helyett hadakoztok. Időt kellene szánni arra, hogy a problémát tisztázzátok, megállapodásra jussatok a közös megoldás módjában. Ennek vannak különböző technikái. Fontos, hogy ne személyes sértésként kezeld az ügyet, hanem közös megoldandó problémaként. Nem ördögtől való, amit a kollégáid tanácsolnak, hogy fordulj pszichológushoz, aki segíthet azon, hogy a Benned való görcsöt fel tudd oldani. Amíg Te magad nem jutsz túl ezen a görcsön, nem tudod kézbe venni az ügyeket. Ezek a diákok már nem kamaszok, fiatal felnőttek, nekik is fontos, hogy eljussanak az érettségiig, és matematikából is elérjenek egy bizonyos szintet. Ez lehet az a közös ügy, amin együttesen és nem egymás ellenében kellene dolgoznotok. Szívesen levelezek erről Veled privátban is, ha akarod, de nem minden részlet tartozik a nyilvánosságra. Jelezd, ha ezt szeretnéd. Üdvözlettel Szekszárdi Juli

--
  László Krisztina

Kedves OFOE!
Nem tudom mennyire válaszolható meg a kérdésem. Egy középiskolában tanítok, heti 27 órában matematikát, 8 érettségis csoportnak. (Plusz a korrepetálások, plusz a helyettesítések.) Nagyon szeretem a diákjaimat, de mint mindenhol, ahol emberek vannak, előfordulnak konfliktusok. A kb 110 diákból, akiket két éve tanítok, van kb 15, akik állandóan csak a hibát keresik a munkámban, agresszíven és lekezelően bánnak velem, sokszor megaláznak a csoport egésze előtt. Amikor esetleg szaktanári figyelmeztetést adok nekik, akkor hangosan kiröhögnek, hogy az ő szüleiket ez nem érdekli. (Ezek a diákok már 17-19 évesek, mivel a nyelvi tagozat nulladik évfolyama egy évvel megnöveli a középiskolai tanévek számát.) Semmivel nem tudom őket sem motiválni, sem fegyelmezni, tönkre teszik az óráimat.) Hiába fordultam az osztályfőnökökhöz segítségért, mind ők, mind az igazgató-helyettes és a munkaközösség vezető szerint, ez az én hibám, azért viselkednek így velem, mert ez "belőlem jön". Közben az iskolából folyamatosan mennek el a tanárok, és hiába keresett a szakom, (angol-matek) úgy érzem, hogy nem becsülik meg a munkámat. Hiába az a kb 90 diák aki jól teljesít, (nem egy dícséretes 5-ös is van, és emelt matematika érettségi előkészítő csoportok is), hiába a rengeteg dolgozat, számonkérés, ingyen korrepetálás, rendszeres, hogy káromkodva, csapkodva, üvöltözve csapják az asztalomra a kijavított dolgozatot, mert az nem négyes, hanem csak hármas. És közben a vezetőség, az osztályfőnökök és a munkaközösség vezető szerint is, nekem kell változtatnom, pszichológushoz mennem, mert engem nem lehet elviselni. Meg kell jegyezzem, ezek az emberek 25-30 éve vannak ebben az iskolában. Ez a matematika státusz, amit én megkaptam 2 éve, egy előző iskolavezetéstől, már nagyon régóta, úgymond, "forgó hely" volt, mert - más tanárok elmondása szerint - mindig "volt valami probléma a matek tanárokkal". Minden más matematika tanár az iskolában, már 10-20-30 éve itt tanít.
Nem igazán tudom, mit kezdhetnék a problémával. Tudnának esetleg tanácsot adni?
Köszönettel: Krisztina

--
  Eleonóra

Kedves OFOE Csapat!
Segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban, hogy egy egyházi iskolában dolgozom, mint 50% kollégiumi felügyelő, 50% kollégiumi ápoló. Érdeklődnék, hogy ilyen esetben számomra mennyi szabadság jár? Tavaly fél állásban tanítottam, akkor járt a pedagógusi szabadság, itt úgy olvasom, ebben a munkakörben is jogosult lennék.?
Köszönettel: Németh Eleonóra

--
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek