OFOE a Facebook-on

Üzenő

Elrejtés
Név:
Email:
Üzenet:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
#2718  Lauralarvucska[kukac]gmail[pont]com2013-08-26 22:41
Kedves Palkó Balázs!

Egyetlen banknál sem érdemes számlát nyitni. Mi (10.-es osztály) úgy döntöttünk, hogy nem fizetünk sarcot a banknak, tanáraink megérdemlik, hogy ebből a pénzből is nekik kedveskedünk valamivel. A megalázó kényszer-takarékoskodást (osztálypénzt) megszüntettük, gyűjtse mindenki a maga módszerével és akkor hozza be a szükséges összeget, amikor kell. Egy osztálykirándulás ma már luxus, a szalagavató kőkemény üzlet, hetente röpködnek az ezresek ilyen alapítvány, olyan sportkör, egyenpóló, stb., stb., célokra, miközben cidrizünk, hogy legjobb tanáraink mikor jelentik be: jövő héten felvételi beszélgetésre megyek egy olyan céghez, ahol a keresetemből el tudom tartani 2 gyerekemet. Majd, ha a tanár keres többet, mint a banki alkalmazott, akkor utóbbiakat segítjük azzal, hogy jó pénzért kezelhetik a számlánkat.
 
#2717  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2013-08-26 13:45
Kedves Andrea! Üzenetváltásunkat átmásoltam az adott cikk kommentjei közé, ott többen nézik. Itt is láthatták, mert született Lippai Ilditől is egy hozzászólás a filmről. Ez is igazolja, hogy a Kevin minden formájában igen csak képes borzolni a kedélyeket.
 
#2714  Juliszekszardi[pont]julia[kukac]gmail[pont]com2013-08-25 09:53
A Hívatlanul csoport már több, mint 2500 fővel működik a Facebookon. Aki idegenkedik a Facebooktól, a következő webcímen is csatlakozhat: hivatlanul@googlegroups.com. A csoport titkos abban az értelemben, hogy a tagok nevei csak a csoporton belül láthatók.
 
#2713  Varga Ilivargaili[kukac]gmail[pont]com2013-08-24 16:27
Kedves Mariann! A Köznev. tv-ben van meghatározva a tagintézmény-vezető kötelező óraszáma, ez a tanulók létszámától függ. Az osztályfőnöki teendők ellátásért eddig járó órakedvezményt valószínűleg el lehet felejteni (a munkaközösség-vezetőit is), szerintem ezért (is) emelkedik a pótlék összege. Olyant nem olvastam a jogszabályban, hogy úgy, mint ahogy eddig volt, maximalizálva lenne az összevonandó pótlékok összegének felső határa.
A vezetőknek (intézmény, tagintézmény stb) véleményem szerint azért annyi a kötelező óraszáma amennyi, hogy a fennmaradó munkaidejükben a vezetéssel járó feladatokat lássák el, és nem azért, hogy ebben az időkeretben minél több fizetett túlórát vagy akár osztályfőnökséget is vállaljanak. Ilyen terhelés mellett nem várható senkitől minőségi munka. Pedig egy a tantestületéért felelős vezető számára nagyon fontos lenne a törvény pontos ismerete például azért, hogy annak szempontjait szem előtt tartva megfelelő tantárgyfelosztást tudjon készíteni.
 
#2712  Pongrácz Mariannmariannpongracz0[kukac]gmail[pont]com2013-08-23 18:00
Érdeklődöm, hogy általános iskolában a tagintézményvezető egyben lehet-e osztáyfőnök is?Mindkét pótlék és kedvezmény megtartásával? Hány órát kell-ene így tartani hetente?
 
#2711  Varga Ilivargaili[kukac]gmail[pont]com2013-08-21 22:09
Kedves Réthi Mária!
A munka törvénykönyve szerint évente 7 munkanapot -legfeljebb két részletben - a munkavállaló kérésének megfelelően kell kiadni.
138/1992. Korm. rend.:a pedagógus szabadságát elsősorban a nyári, őszi, téli, tavaszi szünetben kell kiadni.
Véleményem szerint a mt. előírása szerint 7 napot ki kell adni szorgalmi időben is, a többit meg kell oldani valahogyan. Ha valóban olyan halaszthatatlan az ügy, mindjárt a tanév kezdésekor próbáljon meg a többire is szabadságot kérni. Korábban működött az óra csere-bere is, de eddig volt túlóra, és ezért érdemes volt.Ha nem, megy így, fizetésnélkülit kellene kérni, de nem biztos, hogy megadják.
Megjegyzem, ha szabit ír ki, és nem marad a szünetekre, az rendkívül méltánytalan a többiekkel szemben. (Most meg a kötelező óraszám emelésével pláne.) Papíron ugyanis bemegy dolgozni...
(Azt furcsának tartom, hogy a munkáltatója "részletes jogszabályi állásfoglalást kért". Állásfoglalást már senki nem ad ki, legfeljebb véleményt.)
 
#2710  Réthi Máriarethim[kukac]gmail[pont]com2013-08-20 10:02
Tisztelt Osztályfőnökök!
Az alábbi kérésemhez kérek Önöktől jogi állásfoglalást:
Határozatlan időre kinevezett tanár vagyok egy általános iskolában, 32 éve tanítok. Szeptember 18-tól október 1-ig 11 nap szabadságot kértem a munkáltatómtól, a Mt. 122.§ (2)alapján.Bár a munkáltatóm nem volt teljesen elutasító, de részletes jogszabályi állásfoglalást kért. Tisztában vagyok vele, hogy nem a legszerencsésebb időpont szorgalmi időben egy pedagógusnak szabadságot kérni, de az élet produkál rendkívüli helyzeteket.
Kérdésem: Megillet-e engem a szabadság, ha igen milyen mértékben?
Fizetés nélküli szabadságot csak a legvégső esetben szeretnék igénybe venni. Várom megtisztelő válaszukat: Réthi Mária
 
#2709  Palkó Balázsbalpa[kukac]t-online[pont]hu2013-08-19 22:06
Kedves Osztályfőnökök!
Tud valaki tanácsot adni, hogy melyik banknál érdemes számlát nyitni egy 9.-es osztály számára?
Köszönöm a segítséget: Balázs
 
#2708  Varga Ilivargaili[kukac]gmail[pont]com2013-08-17 09:17
Kedves Krisztina! Valóban: a Köznev. tv. alapján az 5-6. évfolyamon tesi szakos tanár vagy tanító+megfelelő műv. terület kell. Viszont a kényszer nagy úr. Jelenleg nyakra-főre keresik a tesi tanárokat, nem tudom honnan tudnak leakasztani annyit, amennyi kellene. Régebben valahol olvastam, hogy a 120 órás keretén belül majd a nem tesi szakosok elvégezhetnek valamit és azzal megtarthatják a foglalkozásokat. (Bár mintha ez az alsó tagozatra vonatkozott volna.) Ezen az alapon egy egyetemi kieg. képzésben szerzett szakedzőivel esetleg lehet esélye, hogy kaphat 5-6. osztályban is testnevelés órát.
 
#2707  Csillakoszacsi[kukac]freemail[pont]hu2013-08-16 17:42
Köszönöm a választ! :)
 
#2706  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-08-16 15:05
Kedves Ildi és Mária! Köszönjük a helyreigazítást. Feltételezhetően Nektek van igazatok. Kedves Csók Tiborné, bocsánat a téves válaszért.
 
#2705  máriaszullone[kukac]freemail[pont]hu2013-08-16 09:40
Kedves Ildi!
Egyetértek veled. Én is úgy tudom, hogy nyevtanár taníthat bármely iskolatípusban. Hivatkoznék erre a linkre.
 
#2704  Ildiildinova[kukac]freemail[pont]hu2013-08-16 08:19
Kedves Csók Tiborné! Én úgy olvastam a köznevelési törvény 3.számú mellékletében, hogy az idegennyelv tanár, az ének- és a testnevelés szakos tanár főiskolai végzettséggel is taníthat minden iskolatípusban és minden évfolyamon. Elnézést az okoskodásért!
 
#2703  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-08-15 18:07
Kedves Csilla, nem vállalkozunk a jelenlegi átalakuló jogi környezetben arra, hogy hitelesen megválaszoljuk ezt a bonyolult munkajogi kérdést. Ezt helyben kellene tisztázni a fenntartóval.
 
#2702  Csillakoszacsi[kukac]freemail[pont]hu2013-08-15 13:33
Kedves Hölgyem/Uram!
Óvodapedagógusként, fejlesztőpedagógusként G7-be vagyok besorolva. A volt vezető óvónő beszámította az éveimbe a régi, de nem közalkalmazotti munkaviszonyomat is. 1993-ban kezdtem dolgozni, közalkalmazottként, pedagógusként 2005-től, mivel felnőtt fejjel végeztem el a fősulit.Kérdésem: jogtalanul tette? Csak a közalkalmazotti éveket kellett volna számítani? Most a pedagógus életpályamodell esetén akkor vissza leszek minősítve? És a szakvizsgám sem számít, mert még nem dolgoztam le X évet a pályán?
Köszönöm előre a válaszát!
Tisztelettel: K-né Csilla
 
#2701  Nórinora0912[kukac]freemail[pont]hu2013-08-15 08:54
Köszönöm a gyors válaszát!
A fejlesztők lapjának egyik kommentjében olvastam.
Közben a képzésvezető tanárral is beszéltem, és ő is megerősített abban, hogy fejleszthetek, főleg, ha óvónői státuszban maradok!+ egy év képzéssel pedig megszerezhetem szakvizsgára épülve a fejlesztőpedagógusi képzést.
Azért fontos, ez nekem, mivel kérnem kell a fenntartó támogatását a képzéshez.
 
#2700  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-08-15 08:43
Kedves Nóri! Ha óvodapedagógusként szakvizsgázol a nevezett szakon, nyilván fejleszthetsz BTM-es ovisokat, hiszen ott megszerzed az ahhoz szükséges tudást, és papírod is lesz róla. Hol olvastál olyasmit, hogy ez nem így van?
 
#2699  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-08-15 08:00
Kedves Krisztina! A hatályos rendelkezések szerint tanítói végzettséggel 1-4. osztályban taníthat a pedagógus, 5-6. osztályban csak akkor, ha egy bizonyos műveltségi területet elvégzett a főiskolán. Úgy látom, hogy sportszakedzőként sportkör vezethető. Utána kell nézni, hogy az adott iskolában az ottani tevékenység része lehet-e a mindennapos testnevelésnek.
 
#2698  OFOEosztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com2013-08-14 21:14
Kedves Csók Tiborné! Főiskolai diplomával csak általános iskolában taníthat, a középiskolához egyetemi végzettség szükséges.
 
#2697  Csók Tibornécsok[pont]tiborne[kukac]gmail[pont]com2013-08-14 19:43
Tisztelt OFOE!

Az alábbi kérdésre szeretnék választ kapni:
Taníthatok-e továbbra is főiskolai nyelvtanári diplomával középiskolában 2013 szeptemberétől?

Tisztelettel és köszönettel:
Csók Tiborné
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2019.05.21.
Ónody-Molnár Dóra: Az ólom- katona
Az ólomkatona azonban váratlanul visszalőtt. Persze fel lehet tenni a kérdést, hogy mire megy vele. Tiltakozhatnak az akadémikusok, amennyire csak akarnak, jön a törvény, amint a végrehajtó...
(Forrás: 168 óra)
--
2019.05.21.
Nyelvvizsgával kamatmentes az új diákhitel
lső körben várhatóan háromezer fiatal él majd a nyelvtanulási diák­hitel lehetőségével – hangzott el a témában tartott sajtótájékoztatón. A legfeljebb félmillió forintos, októbert...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2019.05.21.
Komoly feladatok várnak a diákokra a következő hetekben: nyelvi és kompetenciamérés jön
Az idegen nyelvi mérés feladatsora a 6. és 8. évfolyamos diákokra vár, akik 2019. május 22-én tesztelhetik a tudásukat. A feladatsort minden olyan 6. és 8. osztályos diáknak ki kellett tö...
(Forrás: eduline)
--
2019.05.21.
Orbán továbbra sem szán három percet a tiltakozó tanárokra
Közel tízezer aláírás gyűlt eddig össze a budaörsi pedagógusok nyílt levelére, ám a miniszterelnök nem veszi át a dokumentumot. Április elején közel háromszáz budaörsi oktatási, nevel...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.18.
Ebbe az iskolába járatja gyerekeit a budai elit: 10-szeres a túljelentkezés, tandíj nincs
"Ha ma elmegyek egy 15 éves érettségi találkozóra, ott az egykori tanítványaim jó része olyan szakmában dolgozik vagy olyan foglalkozást végez, amiről fogalmam sincs, hogy mit jelent, egyszer...
(Forrás: Pénzcentrum)
--
2019.05.18.
Forradalmasítják a vak tanulók matematika oktatását
Ma már minden technológiai feltétel adott, hogy a közoktatásban a látássérült diákok ugyanolyan szinten tanulhassák a matematikát, mint a látó társaik. A szükséges matematikai leíró...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.18.
Ne szenvedjenek, mosolyogjanak, ha lecigányozzák őket
A több ezer, családjából kiemelt gyerek jó része roma, és a szakértők egy része szerint jó lenne, ha a többségük roma nevelőszülőhöz kerülhetne. Ők általában könnyebben megtalá...
(Forrás: abcug.hu)
--
2019.05.17.
Robotdiák helyettesít egy beteg gyereket a tanórákon Bécsben
Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2019.05.17.
Csak a politika szintjére ne süllyedjen le a vita – történelemtanítás másképp
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készs...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  ofoe

Kedves Zoé! Nagyon örülünk, ha csatlakozol hozzánk.
A jelentkezési lapot a következő linken találod. A kitöltött és aláírt lapot szkenneld be, és küldd el az osztalyfonokok@gmail címre. Ha a szkennelés problémát okoz, küldheted postán is: OFOE, 1025 Budapest, Zöldlomb u- 56/a. Üdvözlettel az egyesület elnöksége.

--
  Németh Zoé

Kedves OFOE Csapat,
hogy lehetek az Egyesület tagja?

--
  ofoe

Kedves Emese! Amennyiben 1958. szept. 1. előtt születtél, automatikusan a Ped. II-be kerülsz, egyébként pedig a Ped. I-be. A fizetési kategóriát ugyanúgy kell megállapítani, mint a közalkalmazotti fizetési fokozatot: az eddigi közalkalmazotti jogviszonyaid, illetve
olyan munkaviszonyaid alapján, amelyek alatt már rendelkeztél a jelenlegi munkaköröd betöltéséhez szükséges végzettséggel. Ha volt 1992. júl. 1. előtt munkaviszonyod, az is beleszámít, ha ezek alapján jó az 5-ös besorolás, akkor a Ped.
I. fokozat 5. kategóriájába fogsz kerülni. Az illetményalapot az egyetemi végzettség alapján kell megállapítani,ez a 101.500 Ft.
vetítési alap 180%-a.
A mailedre küldünk egy bértáblát is. (A választ nagyon szépen köszönjük a PDSZ szakértőjének.)

--
  Emese

Tisztelt Szerkesztők!
Segítségüket szeretném kérni néhány információval kapcsolatban.
Magyar-német-könyvtár szakos egyetemi végzettséggel rendelkező pedagógus vagyok, azonban 2007. és 2019. között nem végig dolgoztam pedagógusként, viszont most lehetőségem van ismét tanárként tevékenykedni.
2007. dec. 13-tól egy iskolában könyvtárosként dolgoztam heti 30 órában. 2008. szept. 1-től ugyanebben az iskolában könyvtárostanárként tevékenykedtem heti 40 órában 2013. márc. 17-ig. Ebben az időszakban (2007. dec. 13. és 2013. márc. 17. között tanítottam is magyar nyelv és irodalmat. Ez a szerződésemben nem jelent meg, bérkiegészítésként kaptam meg az óráim díját.)
2013. márc. 18-tól egy kulturális központban, közalkalmazotti jogviszonyban dolgozom könyvtárosként (2016. július 31-ig), illetve gyűjteménykezelőként (2016. aug. 1-től a mai napig). Jelenleg a közalkalmazotti bértáblán H 5-ös besorolással rendelkezem.
Kérdésem a pedagógus előmeneteli rendszerrel kapcsolatban az lenne, hogy a fenti háttérrel, mire számíthatok (ped. II. besorolás pl.), hova kerülök besorolva a pedagógus bértáblát tekintve, mire figyeljek szerződéskötéskor?
Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Adoryán Emese

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk!
A pótlékot nyilván az kapja meg, aki ellátja a feladatot. A táppénzen lévő kolléga nyilván nem veheti fel a rendelkezésre álló összeget Az osztályfőnöki munkát érintő jogszabályokról itt tájékozódhat.

--
  ofoe

Kedves Kautnik András! Természetesen megjelentetjük az összefoglalóját, nagyon köszönjük, ha megkapjuk. Kíváncsian várjuk, üdvözlettel Szekszárdi Júlia

--
  Kautnik András

Tisztelt Ofoe!
Szívesen készítenék egy pályaorientációs összefoglalót a duális képzésről: ofőknek, diákoknak, szülőknek... Ez egy új, az esélyegyenlőséget, a munkaerő-piaci elhelyezkedést segítő képzési forma. Osztályfőnökként érdekes kérdéseket kaptam a duális képzéssel kapcsolatban. Megszólaltatnám a Kamara egyik szakértőjét, de szeretnék azzal az "ígérettel" fellépni, hogy le fog jönni a beszélgetés az OFOE honlapján. Lehetségez ez? Köszönettel és üdvözlettel, Kautnik András (Szent Gellért Gimnázium).

--
  KMM

Tisztelt szerkesztőség, ha egy kolléga 3 hétig táppénzen volt, és közben az intézményvezető kérésére én látam el helyette az ofő-i feladatokat törvény szerint nekem jár osztályfőnöki pótlék? Illetve milyen törvény rendeletben találok ezzel kapcsolatos kérdéseimre választ. Nagyon köszönöm

--
  ofoe

Kedves Kérdezőnk! A pótlékot feltételezhetően a táppénzes időszakban kapja meg a helyettesítő kolléga. Amint ismét munkába állsz, mint működő osztályfőnöknek nyilván Neked jár továbbra is a pótlék.

--
  Sz. Józsefné

Az osztályfőnöki pótlék elvehető-e attól a munkavállalótól aki pár hetes táppénzen van, és odaadható-e a kollégának? Köteles-e a kolléga visszaadni, a munkavállaló visszatér a táppénzről?

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Trencsényi Laci:] Nóri, újabb terminológiai vita köztünk. Ha elfogadod a tehetséggondozás és felzárkóztatás dichotómiáját (ahogyan az oktatáspolitika és a rosszul szocializált pedagóguselit gondolja), akkor elfogadod a szelekciós funkciót. Vagyis: Van, akinek tehetséggondozás jár (a konfidens […]
Az arányvesztés béklyójában »

--

[Bea:] Ezt el kellene lesni a színészek képzéséből. Régóta mondom :) Örülök, hogy a hallgatók is igényelnék.
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[vik:] Az egyetemi szinten valóban addig működhetett jól az "oktatás", amíg a tanárok és diákok "szintje" nem különült el a munkát illetően. Hiszen egyetemnek is azért nevezik (ma már hiába), mert a tanárok és diákok egyetemességén alapult, ahol a munka-tanulás […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[csilla:] nem provokálni szeretnék, de van olyan szakember, aki a gondolataimat olvassa, és tud számomra, olyan elméleti útmutatást adni, hogy hogyan gondozzak egy ma már 15 éves, abuzált, anyaszerepben lévő lánykamaszt! ezek a gyermekek nem kis számban kerülnek be a gyermekvédelmi […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] 2014. márciusában láttam ezt a filmet! Ma a Máltai Szeretet szolgálat működteti! nincs információm róla!https://index.hu/video/2011/08/29/tiszabo_s1e1/ https://index.indavideo.hu/video/Ha_nincs_iskola_elveszett_a_falu_1 Eltelt hét év! Ezen gyermekek, egy része, szavazóképes […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] borderline, hospitalizáció kamaszkorban! ha nem segítünk a családokon, mint ahogy Nóri teszi, 10 év múlva a társadalom gerincét sok-sok településen a ma gyermekei képviselik majd a felnőtt lakosságot! ha kiemeljük őket családjukból és átexportáljuk más településekre, […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Csilla:] Még mindig rágom minden szavát!Én ott vagyok, ahol ő nem! szakellátás a gyermekvédelemben, de voltam alapellátásban is! Voltam óvoda vezető is! Drága Ax! kérdeztem tőled! Mi ez? Kaptam rá választ! Látjátok Ti ezt? Láttátok ti ezt!? elviszlek benneteket! nem Nórihoz! máshová! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[csilla:] Amikor először tettem javaslatot arra, hogy emeljünk ki gyerekeket családjukból, nem haboztam!Fájt, mert tudtam, benn ragadnak a rendszerben, sejtettem az abúzust! de láttam magam körül a tehetetlen környezetet is : védőnő, óvoda, iskola, aktív és passzív szociális eszközök! […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Juli:] Kedves Péter! A "t. szerző" nagyon is jól ismeri a magyar valóságot, a hátrányos helyzetű térségek problémáit. Vajon kit lehet komolyan venni, és kit nem? Arra kérném, hogy mielőtt Ritók Nóráról azt állítja, hogy "íróasztal mögül okítja a kollégáit", […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--

[Péter:] „Hatszáz évig nem akartak beilleszkedni, miért pont most akarnának?” „Ugyan már! Ismerek olyanokat, akik ki tudtak emelkedni. A többi miért nem akar?” Ezek a mondatok nem tekinthetők előítéletnek, inkább ténymegállapításnak. Kétségtelen tény, hogy nem kevés azoknak a […]
L. Ritók Nóra: Láthatatlan Magyarország »

--
OFOE (2001–2019) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek