2 610 üzenetHozzászólás a(z) OFOE bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
Sziasztok4
Egy kis közvélemény kutatást végzek készülő dolgozatomhoz. Szívesen fogadok minden véleményt a közoktatási intézmények belső ellenőrzési rendszeréről.
pl: Szerintetek jelenleg érezhető-e a hatása óvodákban, iskolákban e rendszer működésének, (működik-e)? Ha működik, akkor hogyan hat ez a pedagógusi pálya társadalmi presztízsére, szakmai pedagógiai munka színvonalára, szerepet játszik e a közoktatás anyagi finanszírozásában? stb. Köszönöm a gyors véleményeket.
Valaki nyugtasson meg, hogy kudarijudit nem pedagógus – ezzel a helyesírással.
Kedves Juli! Kérlek,segíts,ha tudsz: média tanítást tanul egyik kollégám.Szakdolgozatában szeretne a média hatás és a gyerekek agesszivításának kapcsolatáról írni. Ha tudsz gyerek-mérőeszközzel segítei, kérlek,tedd légyszíves. Köszönöm. Jól vagy, sok a dolgod,erővel és egészséggel bírod? Ezt kívánok és köszönöm a sgítséget. Puszillak a másik Juli
Tisztelt Leiner tanár úr!
Mélyen egyetértek a február 11-i írásával. Igaz én óvónő vagyok, de szeretném azt hinni, hogy izig-vérig. Egy dologhoz szeretnék érteni közel húsz éve: a kisgyermekneveléshez. Úgy érzem, megfojtanak a pedagógiai programokkal, mert csak nevelni a jóra nem lehet: le kell dokumentálni: mérhető sikerkritériumokkal. Azt nem hiszik el, hogy mi azért járunk be dolgozni, mert hivatástudatunk van: le kell dokumentálni. Évek óta nem kérünk túlórapénzt, mert akkor sok a bérünk: inkább egymást kihelyettesítjük szivességből, mert tiszteljük egymást és egymás családját, ezt sem hiszik el, mert: munkaidő, nevelési-időkeret, teljesítjük-e?, biztos, hogy a másnap kifestendő nyaksálak kivágásához tényleg egy óra kell? A vezető ellenőrzi? Minek? IMIP: egy jó vezető a másodperc töredéke alatt végez ellenőrzést, ügyviteli munkát, stratégiai döntést hoz, valószínűség-számítást végez, statisztikai táblát készít, beszámolót ad, tisztában van a költségvetés precíz elszámolásával, a normatívák pontos kiszámításával?: egyszerre kell jogász, informatikus, pénzügyi szakember a vezetéshez. Akkor ezt úgy hívják: menedzsment. Én emberi lényekkel dolgozom, nem látok selejtet, csak gyermeket, vagy gyermekéért, éltéért, megkeseredettségétől, megélhetéséért küzdő szülőt. A gyermek él, és élni akar. A szülő elfáradt. Nem érdekli a pedagógus kínja, ha érdekli valami, az csakis a saját civil szférája. (többség) Engedjék, hogy neveljem a gyermekeket!
Kedves Kollégák!
Olyan kollégák jelentkezését várom, akik a BME közoktatásvezetői szakvizsga másodéves hallgatói és március 09, vagy márc. 23-tól vesznek részt a balatonfüredi tréningen.
Előre is köszönöm.
Kedves Óvónő!
Tartson ki: egyszer rá kell jönniük az „illetékeseknek”, hogy a nevelést nem lehet „forintosítani”, mégis hasznot hoz: a holnapot, a jövőt! Kitartás!
a 120 órás továbbképzésről szeretnék kérdezni.A törvény 1998. jan.1-én lépett életbe, de továbbképzési terv 1998. szeptembertől került elkészítésre. 1998. júniusban kaptam felsőfokú oktatásinformatikus szakképesítést. melyik ciklusra vonatkozik nekem a teljesítés? Át kellett volna-e soroljanak engem magasabb fizetési osztályba? Aki tud segíteni, írjon!!!!
A munkaidő – kedvezménnyel kapcsolatos a kérdésem.Az ofő – nek, KT elnöknek, szakszervezeti titkárnak, mkvezetőnek lehet -e túlórája? Például: 2007 szept – től középiskolai tanár 22 órában taníthat-e ,ha ő a Kt elnöke és pl. ofő is,hiszen ekkor 4 óra órakedvezmény jár neki.Kifizethető-e ez a 4 óra túlóraként, ill. köteles- e a munkáltató ezt megengedni?
Még egy fontos kérdésem lenne: főiskolai nyelvtanári diplomával lehet-e gimnáziumban tanítani és érettségiztetni? Van-e ennek kijelölt határideje ?
A GYERMEKEMET KÉNTELEN VÓLTAM KIVENI AZ ISKOLÁBÓL. MERT 6-HÓNAJA NEMAKART MÁR EGYÁLTALAN LÁRNI . NAGYON MEG SZENVETÜNK VELE MERT NEMTUTUK HOGY MI BAJA. KIDERŰLT HOGY AZ OSZTÁLYTÁRSAI ÖSSZEFOGTAK ÉSTÖBBALKALOMAL MEGVERTÉK SŐT ADA FAJÚLTAK HOGY BECSAJÁK A MOSDÓBA SLEKAPCSOJÁK ALÁMPÁT S JÓL MEGVERIK DE EZ NEM JÖTBENEKIK HÁL ISTENEK IGEN ÁM ATANÁROK ÚGYÁLTAK ADOLOGHOZ EZT HALVA. HOGY A GYEREKEM TEHET MINDEN RŐL S ÖK KIJELENTETÉK HOGY SEMIÉRT NEM VÁLALNAK FELELŐSÉGET. S RÁJÖTTEM HOGY AGYEREKEM EZÉRT NEMAKART JÁRNI AZ ISKOLÁBA A TANÁROK SZIDALMAZTÁK MEG ALÁZTÁK ADIÁKOK MEG MEGVERTÉK AGYERMEKEMET SZELEMILEG IS MEG FIZIKAILAG IS TÖNKRE TETÉK IGEN ÖSSZEVESZTÜNK ATANÁROKAL FÖL IS JELENTETTEM ŐKET DE ÚÚGY LÁTOM HOGY SENKI NEM CSINÁL SEMIT.EZÉRT FORDULOK ÖNNÖKHÖZ .MI ILYENKOR A TEENDŐ HOVÁ FORDÚLJAK EGY ELKESEREDET ANYA . KÉREM ÖNÖKET IRJANAK AZ EMILEMRE EZZER KÖSSZÖNETTEL EGYELKESEREDET ANYUKA CSER ENDRÉNÉ
Kedves „EGYELKESEREDET” Anyuka!
Én „csak” egy tanár vagyok, de percekig nem tudtam gondolkodni, mikor elolvastam üzenetét! És nem csak a gyermeket ért attrocitások miatt! Szeretném megkérdezni, hogy Ön magyar anyanyelvű-e? Ha nem, elnézést kérek. A gyermeket sajnálom. És a gyermek mit mondott? Szerinte miért bántják? Hol jelentette fel a tanárokat? Lenne még kérdésem, de azokat majd magamban megpróbálom megválaszolni. Tisztelettel: egy tanárnő
Tisztelettel:
Tisztelt OFOE!
Segítségüket kérném két ügyben:
1; Dajkai munkakörben kizárólag dajkaképzőt végzett dolgozót lehet alkalmazni és kinevezni? Kérem,szíveskedjenek az erre vonatkozó törvényt is mellékelni.
2; Értesülésem szerint a gyet-ben részesülő szülők gyermekei január 01-től csak napi 5 órán át vehetik igénybe az óvodai ellátást, ellenkező esetben a szülők elveszítik a támogatást.
Kérdésem: Hol és milyen címen található az erről szóló törvénymódosítás és melyik év (2007 ?) jan. 1-től lép(ett) hatályba?
Kérem, a megadott e-mail címre szíveskedjenek válaszolni.
Köszönettel: az óvodavezető
A 617-es könyvjelzős kérdésemre még nem kaptam választ. Kérem, segítsenek.
Kedves Mária! A kérdésedet áttettük a tanácsadó rovatba, de ott akkora a torlódás, hogy csúsznak a válaszok. Türelmedet kérjük. Üdvözlettel OFOE
Tisztelt OFOE!
Iskolánk 2007. szeptemberében bezár, mert az önkormányzat nem tudja finanszírozni a megnövekedett költségeket. Tanulóink a szomszédos község iskolájába fognak járni.
Kérdéseim:
1. Milyen munkajogi egyeztetésekre van szükség az intézményátszervezést megelőzően?
2. Azoknak a dolgozóknak, akiket a jogutód intézmény nem tud alkalmazni, fel kell mondani. Mikortól kell számítani a felmentési időt?
3. A nem selejtezhető iratok (személyi anyag, anyakönyvek) hova kerülnek az iskola bezárása után?
Várom válaszát a megadott email címre!
Köszönettel:
Szalay Sándorné igazgató