2 610 üzenetHozzászólás a(z) juco bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
Tisztelt Osztályfőnök!
Köszönöm a Papp Lajos prfesszorról szóló írásait. Véleményem szerint egy csodálatos ember, Lélek.
Minden jót, Békességet, Egészséget, Sok-sok Szeretetet kívánok.
Szeretettel: Fortuna7 – Terike 🙂
Kedves Ilka!
Én 14-20 éves „gyerekek” között dolgozom, tanítok, nevelek lassan 13 éve. „Tanár-diák konfliktus” – elgondolkodtató téma. Röviden Szeretettel, de mégis szigorral nevelve, tanítani – ez a jó pedagógus jelszava. Érezze, hogy szeretem, de a feladatokat oldja meg. Főleg dícsérettel lehet ösztönözni a további fejlődést. Én talán szerencsés vagyok, de nincs olyan probléma, amit nem lehetne megoldani, pedig vannak nehéz esetek, olykor kezelhetetlennek tűnőek. A mai diákok – tisztelet a kivételnek – talán kevesebb tiszteletet hoznak otthonról önmagukkal, társaikkal, tanáraikkal szemben. A gyökerek és persze a Média a „Minta, szimbólum, ideál, kedvenc, sztárok” – nagyon befolyásolják a viselkedésüket. A problémákkal minden esetben szembe kell nézni, meg kell oldani, nem szabad kikerülni! Elbeszélgetés négyszem közt, vagy sok szemközt – egyéni esetektől függően. Amit sugárzok a gyerekek felé, olyanok velem. (persze vannak néha kivételek, melyet megoldok)
Remélem talán egy csöppet segítettem.
Szeretettel: Terike 🙂
Sok sikert a szakdolgozathoz!
Kedves Terike!
Nagyon szépen köszönöm az üzenetét, sokat segített vele és mélységesen egyetértek a véleményével. Bár minden pedagógus így gondolkodna! Sok sikert kívánok a további munkájához és még egyszer köszönöm!
Szeretettel és tisztelettel: Ilka
Csak egy gombnyomás és egy e-mail, hogy a Ti tablótok, illetve osztályképetek ne olyan legyen, mint másé! Mert talán jó lenne, ha évek múlva is tudnád: az azon látható osztály hajdanában nem az öcsédé (a húgodé) volt, hanem a tied.
Részletes információért keresd fel a http://www.montazs.com honlapot!
Kedves Mindenki!
Pedagógia-magyar nyelv és irodalom szakos tanár és PhD-hallgató vagyok. Szívesen vállalnék a nyári időszakra táboroztatást, játszóházi feladatot, vagy bármilyen kapcsolódó tevékenységet. Kérlek, ha információkkal segíteni tudtok, jelentkezzetek: kata_linka@freemail.hu
Tisztelt Tanácsadó!
Tudomásom szerint a gyet-en lévő szülők 5 órát vehetnek igénybe az óvodai nevelésből. Az lenne a kérdésem, hogy akkor mi csak fél normatívát igényelhetünk ezekre a gyermekekre?
Köszönettel!
Óvónők, tanítók, tanárok segítsetek!
Szakvizsgámhoz egy felmérést végzek, a pedagógusok mindennapi munkájáról. A felmérés egy kb. öt perc alatt kitölthteő teszt, Word formátumban. Ha néhány percet rá tudsz szánni a kérdőív kitöltésére, azzal köszönöm meg, hogy a felmérésről készült elemzést elküldöm a címedre. Természetesen ehhez az kell, hogy megadj egy e-mail címet, amire a kérdőívet elküldhetem. Ahová a címeket várom: tanar1@freemail.hu. Az adatok természetesen név nélkül kerülnek feldolgozásra.
2007.04.22.
Segítségedet előre is köszönöm:
Juli
Kérem segítsenek!
Szeretném megtalálni volt osztályfőnöknőmet.
A neve Dr. Kajati Istvánné. A neten találkoztam a nevével de elérhetőséget sehol nem találok.
Leendő osztálytalálkozó miatt keresem.
Köszönettel
Csaba
Kedves Csaba!
Judit a Dr. Szent.györgyi Albert Ált. Isk.-ból ment nyugdíjba, mint igazgató. Ha az iskola segítségét kéred, biztosan találnak megoldást az értesítésére. szeruskert-a@KSZKI.hu
Csilla
Meg szeretném kérdezni, hogy utolsó éves szociálpedagógia szakos főiskolai hallgatót jogosan sorolnak e „C” kategóriába a gyermekotthonban.
köszönöm
Kedves „Varga” Kollégánk! Kérdésére a Tanácsadó rovatban talál majd választ. Üdvözlettel az OFOE
Tisztelt Szakmai Egyesület! Szeretném megkérdezni,hogy személyes jellegü problémával fordulhatok-e Önökhöz,mikor-milyen esetben szüntethetik meg a munkaviszonyomat,ha alapitványi iskola lesz,milyen jogok illetnek meg ilyen esetben.Bövebben irok,ha lehetöség van jogi tanács adására, a választ sziveskedjenek cimemre küldeni.Amennyiben lehet Önöket telefonon hivni,kérem irják meg a telefonszámot.Nagyon várom segitő válaszukat.Köszönettel: Tóthné
Kedves Judit! Kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel. Oda is kaphatsz titkosan saját email cimre választ. Üdvözlettel OFOE
Érdeklődni szeretnék, hogy a felmerülő problémámra mit javasol a jogász úr.
Az eset a következő: 2007. május 4-én pénteken végzős osztályomnak megtartottuk az osztályozó konferenciát, majd szombaton elballagtattam őket.
Pénteken az iskola igazgató postán ajánlott, tértivevényes levélben kiküldte a felmondásomat(gazdasági osztályról egy munkatárs súgta meg!), majd hétfőtől (máj. 7-től) betegállományba kerültem. A levelet még a mai napig nem vettem át, a postán tartják az előírt 5 munkanapig, majd hétfőn újra megpróbálják kézbesíteni. Úgy tudom, betegállomány ideje alatt felmondani nem lehet.
Érdeklődni szeretnék, hogy amennyiben hétfőn a levelet – melyben nagy valószínűséggel a felmondásom van – átveszem, elindul-e a felmondási időm, vagy mindaddig amíg táppénzen vagyok, olyan mintha ki sem küldte volna munkáltatóm. Kérem, tájékoztasson, hogy számomra melyik a kedvezőbb:
átvegyem-e egyáltalán, vagy jobban teszem, ha át sem veszem!
Továbbá érdeklődni szeretnék, hogyha folyamatosan táppénzen vagyok 31 naptári napot, akkor a felmondás átadható-e rögtön az első nap, miután aktív keresőképes lettem?! Úgy tudom, hogy csak a munkába állást követő 31. napon adható csak át. Igaz-e ez a törvényi rendelkezés a pedagógusokra is, egyáltalán még él-e ez a törvényi előírás?!
Megértését és segítségét köszönöm!
Tisztelettel: Bercus
Kedves „Bercus” Kollégánk (vagy Kolléganőnk)! Kérdésére a Tanácsadó rovatban kap majd választ. Addig is szíves türelmét kérjük.
OFOE