Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete

2 610 üzenet

  1. Fortuna7 szerint:

    Tisztelt Osztályfőnök!

    Köszönöm a Papp Lajos prfesszorról szóló írásait. Véleményem szerint egy csodálatos ember, Lélek.

    Minden jót, Békességet, Egészséget, Sok-sok Szeretetet kívánok.

    Szeretettel: Fortuna7 – Terike 🙂

  2. Fortuna7 szerint:

    Kedves Ilka!
    Én 14-20 éves „gyerekek” között dolgozom, tanítok, nevelek lassan 13 éve. „Tanár-diák konfliktus” – elgondolkodtató téma. Röviden Szeretettel, de mégis szigorral nevelve, tanítani – ez a jó pedagógus jelszava. Érezze, hogy szeretem, de a feladatokat oldja meg. Főleg dícsérettel lehet ösztönözni a további fejlődést. Én talán szerencsés vagyok, de nincs olyan probléma, amit nem lehetne megoldani, pedig vannak nehéz esetek, olykor kezelhetetlennek tűnőek. A mai diákok – tisztelet a kivételnek – talán kevesebb tiszteletet hoznak otthonról önmagukkal, társaikkal, tanáraikkal szemben. A gyökerek és persze a Média a „Minta, szimbólum, ideál, kedvenc, sztárok” – nagyon befolyásolják a viselkedésüket. A problémákkal minden esetben szembe kell nézni, meg kell oldani, nem szabad kikerülni! Elbeszélgetés négyszem közt, vagy sok szemközt – egyéni esetektől függően. Amit sugárzok a gyerekek felé, olyanok velem. (persze vannak néha kivételek, melyet megoldok)
    Remélem talán egy csöppet segítettem.
    Szeretettel: Terike 🙂
    Sok sikert a szakdolgozathoz!

  3. Ilka szerint:

    Kedves Terike!

    Nagyon szépen köszönöm az üzenetét, sokat segített vele és mélységesen egyetértek a véleményével. Bár minden pedagógus így gondolkodna! Sok sikert kívánok a további munkájához és még egyszer köszönöm!

    Szeretettel és tisztelettel: Ilka

  4. MM szerint:

    Csak egy gombnyomás és egy e-mail, hogy a Ti tablótok, illetve osztályképetek ne olyan legyen, mint másé! Mert talán jó lenne, ha évek múlva is tudnád: az azon látható osztály hajdanában nem az öcsédé (a húgodé) volt, hanem a tied.
    Részletes információért keresd fel a http://www.montazs.com honlapot!

  5. Kata szerint:

    Kedves Mindenki!
    Pedagógia-magyar nyelv és irodalom szakos tanár és PhD-hallgató vagyok. Szívesen vállalnék a nyári időszakra táboroztatást, játszóházi feladatot, vagy bármilyen kapcsolódó tevékenységet. Kérlek, ha információkkal segíteni tudtok, jelentkezzetek: kata_linka@freemail.hu

  6. Redele Mária szerint:

    Tisztelt Tanácsadó!
    Tudomásom szerint a gyet-en lévő szülők 5 órát vehetnek igénybe az óvodai nevelésből. Az lenne a kérdésem, hogy akkor mi csak fél normatívát igényelhetünk ezekre a gyermekekre?
    Köszönettel!

  7. Juli szerint:

    Óvónők, tanítók, tanárok segítsetek!

    Szakvizsgámhoz egy felmérést végzek, a pedagógusok mindennapi munkájáról. A felmérés egy kb. öt perc alatt kitölthteő teszt, Word formátumban. Ha néhány percet rá tudsz szánni a kérdőív kitöltésére, azzal köszönöm meg, hogy a felmérésről készült elemzést elküldöm a címedre. Természetesen ehhez az kell, hogy megadj egy e-mail címet, amire a kérdőívet elküldhetem. Ahová a címeket várom: tanar1@freemail.hu. Az adatok természetesen név nélkül kerülnek feldolgozásra.

    2007.04.22.

    Segítségedet előre is köszönöm:

    Juli

  8. Csaba szerint:

    Kérem segítsenek!
    Szeretném megtalálni volt osztályfőnöknőmet.
    A neve Dr. Kajati Istvánné. A neten találkoztam a nevével de elérhetőséget sehol nem találok.
    Leendő osztálytalálkozó miatt keresem.
    Köszönettel
    Csaba

  9. Csaba szerint:

    Kedves Csaba!
    Judit a Dr. Szent.györgyi Albert Ált. Isk.-ból ment nyugdíjba, mint igazgató. Ha az iskola segítségét kéred, biztosan találnak megoldást az értesítésére. szeruskert-a@KSZKI.hu
    Csilla

  10. varga szerint:

    Meg szeretném kérdezni, hogy utolsó éves szociálpedagógia szakos főiskolai hallgatót jogosan sorolnak e „C” kategóriába a gyermekotthonban.
    köszönöm

  11. Juli szerint:

    Kedves „Varga” Kollégánk! Kérdésére a Tanácsadó rovatban talál majd választ. Üdvözlettel az OFOE

  12. Tóthné Papp judit szerint:

    Tisztelt Szakmai Egyesület! Szeretném megkérdezni,hogy személyes jellegü problémával fordulhatok-e Önökhöz,mikor-milyen esetben szüntethetik meg a munkaviszonyomat,ha alapitványi iskola lesz,milyen jogok illetnek meg ilyen esetben.Bövebben irok,ha lehetöség van jogi tanács adására, a választ sziveskedjenek cimemre küldeni.Amennyiben lehet Önöket telefonon hivni,kérem irják meg a telefonszámot.Nagyon várom segitő válaszukat.Köszönettel: Tóthné

  13. Juli szerint:

    Kedves Judit! Kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel. Oda is kaphatsz titkosan saját email cimre választ. Üdvözlettel OFOE

  14. Bercus0115 szerint:

    Érdeklődni szeretnék, hogy a felmerülő problémámra mit javasol a jogász úr.
    Az eset a következő: 2007. május 4-én pénteken végzős osztályomnak megtartottuk az osztályozó konferenciát, majd szombaton elballagtattam őket.
    Pénteken az iskola igazgató postán ajánlott, tértivevényes levélben kiküldte a felmondásomat(gazdasági osztályról egy munkatárs súgta meg!), majd hétfőtől (máj. 7-től) betegállományba kerültem. A levelet még a mai napig nem vettem át, a postán tartják az előírt 5 munkanapig, majd hétfőn újra megpróbálják kézbesíteni. Úgy tudom, betegállomány ideje alatt felmondani nem lehet.
    Érdeklődni szeretnék, hogy amennyiben hétfőn a levelet – melyben nagy valószínűséggel a felmondásom van – átveszem, elindul-e a felmondási időm, vagy mindaddig amíg táppénzen vagyok, olyan mintha ki sem küldte volna munkáltatóm. Kérem, tájékoztasson, hogy számomra melyik a kedvezőbb:
    átvegyem-e egyáltalán, vagy jobban teszem, ha át sem veszem!
    Továbbá érdeklődni szeretnék, hogyha folyamatosan táppénzen vagyok 31 naptári napot, akkor a felmondás átadható-e rögtön az első nap, miután aktív keresőképes lettem?! Úgy tudom, hogy csak a munkába állást követő 31. napon adható csak át. Igaz-e ez a törvényi rendelkezés a pedagógusokra is, egyáltalán még él-e ez a törvényi előírás?!
    Megértését és segítségét köszönöm!
    Tisztelettel: Bercus

  15. Juli szerint:

    Kedves „Bercus” Kollégánk (vagy Kolléganőnk)! Kérdésére a Tanácsadó rovatban kap majd választ. Addig is szíves türelmét kérjük.

    OFOE

Hozzászólás a(z) juco bejegyzéshez Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 41 42 43 44 45 174
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep