2 610 üzenetHozzászólás a(z) juco bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
Kedves Zöldbéka!
Már 3. éve személyreszabott feladatlapokat,órai anyagokat készítek,mert máskülönben semmi értelme nem lenne a tanításnak,mert nem jutnánk még ilyen piciny lépésekkel sem előre:)Annyi munkámba van,és annyi könyvet vásároltam már…
Imádom csinálni!!!
Köszönöm a segítségedet,meg fogom keresni a könyvet!
Akkor valóban segítségedre lehet a könyv, főleg a játékokat, feladat ötleteket tartalmazó része.
🙂
Tisztelt Tanácsadó!
Egy fővárosi középiskolában dolgozom teljes állásban,kinevezett munkaügyi előadóként. Belépésemkor a besorolási béremen felül munkáltatói döntésen alapuló illetményt kaptam.Azt szeretném tudni,hogy a munkáltató évek múlva a munkáltatói illetményt csökkentheti,illetve megszüntetheti?
Válaszát előre is köszönöm!
Kedves „munkaügyi előadó”! Kérünk, problémádat a Tanácsadó rovatban vesd fel, ott kapsz majd rá választ.
Kedves Zöldbéka!
Az általad ajánlott könyv már ide is ért!!!!
Beleolvastam,és tetszik!
Csak sikeresen tudjam használni:)
Kedves Kollegák!
Kérjük, ha tehetik és van olyan diák ismerősük, akiket érdekelne az alábbi képzési lehetőség, tájékoztassák őket és küldjék tovább a hírt a lehető legtöbb helyre! Ne csak iskolák megszűnése legyen a hír! – Köszönettel: Pálházi Ernő
Szeretettel üdvözöl a „A FÉNYVETŐ Mozgókép-Média Alapítvány” iskolája, Resznekről! (Őrség déli lába)
Lehetőséget kínálunk egy nagyon frekventált szakmára felkészítésre, nevezetesen
OKJ 52 1842 02 Mozgóképgyártó Videóműsor – készítő szakképesítéssel az alábbi munkakörök betöltésére: Rádióműsor-, televízióműsor- szerkesztő munkatárs, Segédrendező, Világosító és egyéb filmgyártási foglalkozások.
A képzést festői környezetben, egy átalakított malomban, osztályon felüli elhelyezéssel tartjuk, neves szakemberek, „hírességek” segítségével.
Feltétel: érettségi vizsga.
Képzési idő: 390 óra
Képzés ideje: szeptember végétől hét végeken, szombat-vasárnap, bentlakással, étkezéssel.
Képzés díja: 200. e. Ft tandíj, 200. e Ft szállás, 50. e Ft vizsgadíj, melynek kifizetését a szervező magára vállalja.
Jelentkezéssel kapcsolatban: Pápai Éva 06 30 476 1052, vagy Pálházi Ernő 06 20 416 7993 számon várja az érdeklődőket.
Kérünk, hogy ezt a tájékoztatót ismerőseidnek is küldd tovább! – Köszönjük!
Info: Pálházi Ernő 06 20 416 7993, szakmérnök, mozgókép-média tanár
e-mail: pirno@freemail.hu;
http://web.t-online.hu/pirno
Kedves Kriszti!
Nagyon kiváncsian várom a gyerekek reakcióit (persze a tiedet is), hogy javíthassak a munkáimon! Teszteltem a könyvet, de érdekel minden vélemény! 🙂 Köszi
Kedves Mindenki – felsőben technikát tanítok, de mindig bütykölünk: tanmenetet keresek kézműves profillal. Biztosan jár más is ebben a cipőben – tudna segíteni? Köszönettel!!!!
Kedves Mindenki!
Tudna nekem valaki olyan dokumentumokat (könyv, internet) ajánlani, ahol a közösségformálás gyakorlatát el lehet sajátítani elméletben?
Előre is köszönöm
Szerintem keresd meg Zöld béka tanár urat, aki ebben nagy mester (vagy olvasd el a következő cikket: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=2006-11-mu-Leiner-Kompetenciafejlesztes). Én nagyon sokat tanultam ebből. Amúgy sok játékgyűjtemény létezik, de a legjobb módszer szerintem a szabadidő együttes eltöltése.
Köszi Gyula :), de nálam jobb szakemberek publikáltak erről egy csomó oldalon, például ezen a lapon vagy az OKI honlapján!
Felsős gyerekekhez szeretnék olyan módszert kérni, amivel a szókincset és a figyelmet tudom fejleszteni!
Köszönöm!
Segitseget szeretnek kerni! Kulfoldon tanitok nehany magyar gyereket. Sajnos nincsen tankonyvunk es az iskola hozzallasa is borzalmas a temahoz, ha rajtuk mulik, akkor nem is lesz konyvunk. Igyekszem nehany tankonyvet megszerezni Magyarorszagrol, de amig ideernek (mar amit sikerul megszerezni) addig is haladnom kellene az anyaggal. Igy arra kernek mindenkit, aki tud az segitsen! Tehat szuksegem lenne a Meixner Ildiko fele Jatekhaz tankonyv csomag konyveinek, munkalapjainak az elso 20-30 oldalanak szkennelt valtozatara, illetve az altalanos iskolai masodikos integralt olvasokonyv, olvasas munkafuzet es nyelvtan munkatankonyv szinten elso 20-30 szkennelt oldalaira.
Ezeken kivul meg az altalanos iskola otodikes irodalom es nyelvtan konyveinek, munkafuzeteinek az elso 20-30 szkennel oldalara.
Nagyon koszonom, ha valaki segit!
Udvozlettel:
Gabi
Kedves „Zöldbéka”! Azért úgy hiszem, kevés hitelesebb szakember van, mint Te, aki saját gyakorlatoddal is megmutatod, hogy miként fejleszthető a gyerekcsoportokból közösség. Csak minél többen tanuljanak közvetlenül és közvetve Tőled! Egyetértek Gyulával is, a tartalmas tanórán kívüli programok valóban összekovácsolhatják az osztályt. Ennek a honlapnak az Osztályfőnöki óra/Módszerek rovatában is lehet találni kipróbált eljárásokat, módszereket, közösség- és személyiségfejlesztő játékokat. Mindenkinek eredményes munkát kívánunk.
Kedves Juli :)!
Én is nagy haszonnal és szívesen használom a te gyűjteményedet, melyet a honlapotokról töltöttem le. Köszi ( a szép szavakat is)!