2 610 üzenetHozzászólás a(z) Szilágyi István bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
Kedves Látogatók!
A Chat helyett mostantól üzenőfalat működtetünk.
Egy kis segítség:
Sortörést a „/” karakterrel tudtok csinálni.
Így ni. A mosolyt, szomorúságot jelző karaktereket az Üzenő automatikusan kicseréli:
Úgyanígy a felkiáltó- és kérdőjelet:
Jó társalgást
Végül: a nevetek melletti kis ikonnal is tudjátok jelezni az üzenet hangulatát, természetét.
Kíváncsi vagyok, hogy ez hogyan működik majd. Persze nekem tetszik csak úgy, mint az egész megújult honlap. Üdv a létrehozóknak
Tetszik az üzenőfalas megoldás, és tetszik a megújult honlap is. Gratulálok a megvalósítóknak
Esik az eső, köd van, dolgoznom kellene, és nincs kedvem. Az egészet ráfogom a frontra
Viszont volt egy egészen jó műhelybeszélgetés az OFOE (Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete) szervezésében a Harmat utcai Általános Iskolában (Bp. X. Harmat u. 88.) Ott voltunk közel negyvenen az egész országból, és beszélgettünk a család és az iskola kapcsolatának a problémáiról.Jól sikerült találkozó volt nem csak azért, mert izgalmas volt a téma, és aktívak a jelenlevők(a jegyzőkönyv majd felkerül a honlapra), hanem azért is, mert a vendéglátó iskola (ezen belül az igazgatónő Szabó Edit és a szervező Gerstenbrein Jutka) kellemes, vendégszerető légkört biztosított. Hogy ez milyen sokat tud jelenteni Azt hiszem, mindenki jól érezte magát, és nem érezte felesleges áldozatnak a szabad szombatját.
Az előbb véletlenül nyomtam meg a szomorú arcot, most ide teszem a vigyorit, hiszen az előző üzenethez az dukál. Bocsánat, majd belejövök…
Köszönjük szépen a biztatást
A „megvalósítók”
Látom Julikám Te is jársz fent néhaVárom a tanácskozás anyagának megjelenését. Nagyon tetszik a honlapon megjelent „módszerek a nevelési vizsgálatokhoz” gyűjtemény.Mivel én is a Ló jegyében születtem én is gyakran töltöm időmet minden időigényes foglalatossággal, így most – a minőségesdi mellett – csináltam meg az ez évi szociometriát az osztályomnál, nehogy unatkozzak a téli szünetben.Vigyázz magadra és családodra, ne szakadj meg azért a sok vállalástól.
Nóra Te vagy a „megvalósítók” Üdvözöllek Téged is
Remélem lesz egy kis mozgás most ezen a szép kis honlapon is.Mit vettetek észre a látogatottság alakulásában
Na, mindenkinek üdv. Juco
A látogatottság mintha kicsit erősebb lenne, bár lehet, hogy csak Juli meg én nyitogatjuk valamivel többet, mint azelőtt. Mindenesetre néha támadnak kétségeim, érdemes-e mindössze két-három napig aktuális dolgokat feltenni, mint amilyen például az Ajánló legjava…
Kedves Juco
Még egy része lesz a „Módszerek nevelési…” című, Juli-féle anyagnak, talán ma sikerül feltenni. Üdv: Nóra
Azért ajánlgatjuk a weblapunkat fűnek, fának. Hátha előbb-utóbb rákap a nép. Bár ez még nagy falat lesz: rácsalogatni a pedagógusok széles körét az interaktivitásra. Ha van valakinek ötlete, hogyan lehet mindez kicsit hatékonyabbá tenni, mindenképpen jelezze Az egyesületi tanácskozás részletes jegyzőkönyve elkészült, nemsokára fenn lesz a honlapon. Szia, Jucóka, köszönjük a gratulációt. Fontos is, hogy erősítsd egy kicsit az önbizalmunkat.
Ha valakit a látogatottság érdekel, minden lap alján olvasható a számláló
Most #4547 az állása.
(Egyébként csak akkor számol, amikor a kezdőlapot letöltöd.)
Nézzük meg egy hónap múlva…
Kedves Honlap-látogatók Felhívnám a figyelmet arra a tapasztalati és kutatási adatokkal is alátámasztott jelenségre, hogy a pedagógusok (az osztályfőnök, az iskola) és szülők (családok) között rendkívül nagy a feszültség. Evvel kapcsolatban nézzék/nézzétek meg a honlapon az osztályfőnöki vizsgálat aktuális (2002. őszi) adatait és az OFOE szakmai tanácskozásának jegyzőkönyvét. Ezen a valamennyiünket érintő problémán jó lenne együttesen gondolkodni. Vajon mit tehetnénk a feszültség enyhítése érdekében
Szervusztok/ Örömmel vettem a honlapon és leveles ládámban is a tanácskozás jegyzőkönyvét.Most sajnálom igazán, hogy nem tudtam ott lenni
/Julikám a felvetéseddel kapcsolatosan csak annyit, hogy én nem feszültséget érzek köztünk és a szülők között. Én azt a fajta szülői hozzáállást érzem, hogy az a legkisebb gondjuk mi van az iskolában Az ottani problémát oldják meg ott, a többivel meg elvergődök én – gondolja a kedves szülő. Nálunk most jönnek vissza a szülői kérdőívek, elég érdekeseket olvasunk össze belőle. Az értékeléséről majd tájékoztatnálak,ha érdekel. Tovább is vizsgálódhatunk e téren, mert az érdektelenség nálunk egetrengető
Kedves Mjan/ Gondolkodtam rajta, vajon ki lehet az a csendes társalgótárs, aki ilyen okosakat ír nekünk a honlap használatával kapcsolatban,- felületességemet jól példázva – s most találtam meg a nevedet a honlapon. Üdvözöllek és neked is gratulálok.
Üdv mindenkinek.Juco