Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete

2 610 üzenet

  1. Juli szerint:

    A sajtófigyelőnkben napok is fenn van ez a FIGYELŐNET hír, nagyon ijesztő mozzanat. Mi ez vajon: nagytakarítás? cenzúra? És hová vezetnek ezek a jelzések? Nem teszem fel a honlapra a szöveget, hiszen ez már megjelent, Ritók Nóra bejegyzésénél egy klikkeléssel elérhető. Olvassátok el!

  2. achs szerint:

    Bocs, tegnap csak az fn-es írást olvastam, ma onnan el tudtam érni pl. Csapó Benő videóját. Akkor most hogyan is van ez az egész?

  3. Juli szerint:

    Az a gond, hogy mi is csak azt tudjuk, amiről a médiából értesülünk. Kiegészítő háttérinformáció: a Köznevelésnek ki kellett vennie a lapból az internetes faliújságról szóló hírt. Meg kellene kérdezni valakit erről. Szerintetek kihez forduljunk?

  4. Juli szerint:

    Megkérdeztem Csapó Benőt, aki szerint nincs ügy, a videókat meg lehet nézni.

  5. L. Ritók Nóra szerint:

    Hát szerintem volt ügy, mert levették, de ma valaki írta, hogy visszateszik…
    Rossz jel…nem szeretem az ilyesmit…nem is értem. Amikor felkerült, csak felületesen volt időm megnézni, de semmi igaztalan, hamis dolgot nem láttam benne… Na, majd áttanulmányozom. Feltéve, ha eredeti állapotában láthatjuk majd.

  6. Juli szerint:

    Kaptam egy jelzést, hogy ez az internetes faliújság le-fel dolog jelentéktelen ügy, arra jó csak, hogy elterelje a figyelmet a lényegről. Néhány szelíd mondat néhány napig nem volt látható a neten. Pedig a legsúlyosabb problémákról mindenki tájékozódhat, aki akar. Íme egy néhány hónapja nyilvánosan elhangzott előadás , amiből értesülni lehetett a kemény tényekről: Értékelés a közoktatásról. Valóban inkább ezekkel kellene foglalkoznunk.

  7. A szerk. szerint:

    Kedves Látogatóink! Figyelmetekbe ajánljuk egy kolléga honlapját sok érdekes és hasznos módszertani anyaggal.

  8. A szerk. szerint:

    Érdekes írás jelent meg az OktpolCafé blogon a pedagógus életpálya modellről.

  9. A szerk. szerint:

    A Magyar Narancs legfrissebb számában Osztolykán Ágnes ad interjút az integráció-szegregáció problémájáról.

  10. A szerk. szerint:

    Munkajogi ügyekben minden kedden 15-től 17 óráig várja kérdéseiket a Köznevelés szerkesztősége a 06/1/318/4304-as telefonszámon.

  11. A szerk. szerint:

    Iskolai klíma – Kihívások és válaszok a szakképzésben. Műhelykonferencia október 1-én 9 órai kezdettel a Millenáris Teátrumában. a Kölöknet nevelési portál és a Jövő háza szervezésében. A programról tájékozódni és regisztrálni lehet itt.

  12. Ágika szerint:

    Kérem segítsenek. Az egyik osztálytársam nem bír magával.A tanárok közül akinek tavaly sikerült kordában tartania már ő sem bír vele. A tanárokkal úgy beszél mint a barátjával és csúnyákat mond nekik fenyegeti őket és mindenkit idegesít az osztályból. Hiába ordítunk rá folytatja. A segítségüket kérem mert azon gondolkozom hogy vissza megyek az Egri iskolámba mert ott nem beszélnek csúnyán nem verekednek nem közösítenek ki. Köszönöm szépen!!!!!

  13. A szerk. szerint:

    Kedves Ágika! Ennyi információ kevés ahhoz, hogy valóban segíteni tudjunk. Próbáltatok már beszélni erről a gondról a tanáraitokkal? Próbáltatok már emberi hangon beszélni az említett osztálytárssal? Magányos vagy vannak társai? Az sem derül ki, hogy hány éves vagy/vagytok stb. Szóval így ez a kérdés túlságosan általános, túl általános válasznak viszont nincs semmi értelme. Ha helyben nem boldogultok, és valóban segítséget kértek, írjatok a Kapcsolat rovatba e-mailt, s meglátjuk, tudunk-e tenni valamit.

  14. A szerk. szerint:

    Rendkívül sikeres műhelykonferencia zajlott le pénteken a Kölöknet szervezésében az iskolai klíma jelentőségéről. A rendezvényről részletes tájékoztatást lehet majd olvasni a Kölöknet portálon. A konferencia legfőbb üzenete egybecseng az Oktpolcafé Az „egész iskola” megközelítésről című posztjának mondanivalójával.

  15. A szerk. szerint:

    A Kölöknet Iskolai klíma – kihívások és válaszok a szakképzésben című műhelykonferenciájáról részletes tájékoztatás olvasható itt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 108 109 110 111 112 174
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep