Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete

2 610 üzenet

  1. achs szerint:

    A köjál betiltotta a drámatermemet. A csoda vinné el, hol fogok dolgozni?

  2. Juli szerint:

    Mivel indokolták?

  3. achs szerint:

    Hát a penész és bűz miatt… Ti napsütésben és nyitott ablaknál voltatok…

  4. Macs szerint:

    Nem azt nevezzük „egyenes beszédnek”,hogy nyílegyenesen kijelöljük a lenini utat, s azon haladva hablatyolunk összevissza.

  5. Olasz Kinga szerint:

    Kedves Pedagógusok!
    Végzős pszichológushallgató vagyok az ELTE-n, és a szakdolgozati kutatásomhoz keresek általános iskolában dolgozó tanítókat/tanárokat, akik kitöltenének egy kb. 20 perces kérdőívet az alábbi linken: http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/527019585/
    Személyre szóló visszajelzést nem tudok adni, de a kutatás eredményeiről szívesen adok tájékoztatást!

  6. Bergmann Zsófia szerint:

    Tisztelt osztályfőnökök, pedagógusok! Ha jár Önökhöz ifjú sportoló, kérem értesítsék a következő pályázatról, melyen az Új Európa Alapítvány támogatását nyerhetik el! minu.me/-sportpalyazat

  7. Bergmann Zsófia szerint:

    Javítom a linket: http://minu.me/-sportpalyazat

  8. OFOE szerint:

    A Digitális nemzedék konferencia nagyon sikeres volt. Május 26-án kerül sor a folytatásra: a Digitális pedagógus konferenciára. A rendezvény weblapja és Facebook oldala máris elérhető! Várjuk az érdeklődőket online és majd offline is!

  9. OFOE szerint:

    Nyáry Krisztián: Szabadság, szerelem, szerelem, szerelem
    Egy jó forradalomhoz szerelem is kell, ezt minden valamire való szabadsághős tudja. A történelemkönyvek és az ünnepi beszédek szeretnek elfeledkezni arról, hogy a márciusi fiatalok nemcsak márciusiak, hanem valódi hús-vér fiatalok voltak. Sőt idősebb társaik sem voltak romantikus pózba dermedt élő szobrok, mint ahogy az iskolai ünnepségeken látjuk őket. Udvaroltak, álmodoztak, hódítottak, reménytelenül szerelmesek vagy épp hűtlenek voltak, mint bárki más. (Index)

  10. Ofoe szerint:

    E-learning fórum az iskolavezetésről

    Az Európai Szakpolitikai Hálózat az Iskolavezetésről (European Policy Network on School Leadership) 6 hetes e-learning fórumot indít, melynek célja, hogy párbeszédet teremtsen az iskolavezetés témájában érintett szakemberek (döntéshozók, gyakorló iskolavezetők, kutatók, szociális partnerek) között.

    Az e-learning fórum webináriumokból, online tematikus beszélgetésekből és videókból áll, melyeket a hálózat tudástárában található referenciaanyagok egészítenek ki. A fórum 2012. március 26. és május 4. között lesz elérhető a szervezet honlapján. A részletes program is onnan tölthető le.

    Az első webinárium március 26-án 15:00 órakor lesz „International Developments in System Leadership” címmel, ugyanezen a héten jelenik meg a „Working with partners and the external environment” című vitaindító cikk. Mindkét esemény után egész héten lehetőség nyílik a kapcsolódó beszélgetésekben való részvételre.

  11. OFOE szerint:

    Kettős magyar siker az innovatív tanárok európai fórumán

    Minden eddiginél eredményesebben szerepeltek a magyar pedagógusok a Microsoft Partners in Learning Lisszabonban rendezett európai fórumán: Klacsákné Tóth Ágota első, Gergelyi Katalin pedig második helyet szerzett, és továbbjutott az Athénban novemberben sorra kerülő nemzetközi döntőbe.

  12. OFOE szerint:

    A Digitális Nemzedék Konferencia online kötete már olvasható a neten. További információk (ptrezentációk, képek, tanulmányok) a konferencia témájával kapcsolatban bőségesen találhatók a digitalisnemzedek.hu honlapon.

  13. Macs szerint:

    Nincsenek oligarchák, csak éppen pókhálószerűen szövik át a magyar társadalmat káros tevékenységükkel. Ennek beismerése mindkét politikai oldalnak rendkívül kellemetlen,ezért nem érdekük.

  14. sikeres szerint:

    Tiszteletem!
    Segítséget szeretnék kérni az alábbi ügyben!
    Gyermekem,aki Általános Iskolai tanuló,Tanítási idő alatt”erkölcsi „kár érte.Testnevelési óra után a gyermekem vissza szerette volna venni magára az utcai pólóját,és az emberi ürülékkel össze volt kenve.
    Megkereste az iskolát,aki kérte,hogy ne forduljak sehová,mert ők majd iskolán belül ezt elintézik,az iskola jó hírét emlegetve.-Az osztályfőnök,csak türelemre intett.
    Eltelt 3 hét…türelmesen vártam,de senki nem keresett meg,hogy milyen lépéseket tettek az ügyben!
    Gyermekem elmondása szerint többször behívatta az igazgatónő,kérdéseket feltéve,hogy biztos,hogy igazat mond-e,szerencse,hogy gyermekem rögtön megmutatta az osztálytársainak,hogy valóban attól kellemetlen illatú a ruházata.
    Jelenleg ott tartunk,hogy gyermekemet az iskolában csúnya jelzőkkel illetik,illetve már az egész iskola az én gyermekem esetén”nevet”Mit tehetek,merre induljak?
    Önkormányzat?
    Köszönöm,ha valaki tud segíteni.

  15. OFOE szerint:

    Kedves Kérdezőnk! Sajnos nem tudunk segíteni, hiszen nem ismerjük az ügy részleteit. Ez jellegzetesen olyan probléma, amit a helyszínen kell megoldani, indulatmentesen elintézni. Ön most joggal sértett és elkeseredett, félti a gyerekét. Az osztályfőnökkel kellene először is tisztázni az ügyet, az osztályon belül megvizsgálni, hogy valójában mi, és miért történt. Nem derül ki a leveléből, hogy melyik évfolyamról van szó, nyilván más az eljárási mód ötödikben, mint nyolcadikban. Fontos lenne tudni azt is, hogy maga az érintett gyerek hogyan látja a dolgot. Lehet, hogy – mivel a konfliktus kezelése – nem történt meg azonnal, a helyzet már nehezebben orvosolható, de talán még nem mérgesedett el annyira, hogy ne lehessen megbeszélni, megnyugtatni a kedélyeket. Mit tud kezdeni ezzel a dologgal egy külső ember? A hatóság? Az önkormányzat? A levele alapján nem tudunk mást javasolni, mint a türelmes, határozott és tárgyilagos kommunikációt. Ha a gyerekét ez nagyon megviseli, akkor mindenek előtt őt kellene megnyugtatni, és segíteni neki abban, hogy rendeződjön a kapcsolata a társaival. Minden más ezután következik. Remélem, sikerül megnyugtatóan lezárni az ügyet.

Hozzászólás a(z) Gyimesi Krisztina bejegyzéshez Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 121 122 123 124 125 174
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep