2 610 üzenetHozzászólás a(z) Szodrai Csilla bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
Tisztelt Szerkesztők!
Rendeltem két kiadványt Önöktől, nem érkezett a megrendeléssel kapcsolatban semmi további információ ( fizetési infó, letöltő link) .
Kérem nézzenek utána,
Köszönettel, Bánki Gabriella
Kedves Szerkesztők!
Tegnap próbáltam rendelni két kiadványukat, sajnos nem érkezett sem fizetéssel, sem letöltéssel kapcsolatos információ. Valamint válasz sem tegnapi, ezzel kapcsolatos üzenetemre .
Tisztelettel kérem Önöket, értesítsenek, hogyan tudom megrendelni a kért anyagokat.
Köszönöm, Bánki Gabriella
Kedves Szerkesztők!
Megrendeltem két kiadványukat, 3 napja át is utaltam az árát. Nem kaptam sem letöltő linket, sem számlát ,sem választ a levelemre.
Szerettem volna már használni a kiadványokat, jónak gondoltam azokat.
Kérem, mielőbb küldjék a linket.
Köszönöm,
Bánki Gabriella
Kedves Gabriella, már meg is jött az ára, most látom. KÜldöm a linkeket azonnal. Bocsánat a késlekedésért. Kaphatok egy számlázási címet is? Üdvözlettel Szekszárdi Juli
Kérem, küldjék meg az e-mail címüket szakmai kommunikáció céljából. Köszönöm.
osztalyfonokok@gmail.com
Tisztelt Egyesület!
Érdeklődöm, hogy a jogszabályok értelmében ki nevezhető ki osztályfőnöknek. A 326/2013(VIII. 30) Kormányrendelet 16. § (2) * Osztályfőnöki pótlékra jogosult az a pedagógus, aki általános vagy középfokú iskolában osztályfőnöki feladatot, kollégiumban önálló tanulócsoport-vezetői feladatot, alapfokú művészeti iskolában tanszakvezetői feladatot lát el. szerint az osztályfőnök pedagógus kell legyen. Kit definiál a jogszabály pedagógusnak? Klasszikus értelemben pedagógus a közismereti tárgyakat tanító tanári végzettséggel rendelkező egyén. Vagyis a mérnök-tanár és a nem pedagógus végzettséggel rendelkező szakmai oktatásban résztvevő kollégák nem pedagógusok. Jól értelmezem?
A kérdést azért vetettem fel, mert egy technikumban az induló osztályokban az igazgató helyettesek, egy mérnök-tanár és egy mérnök kolléga kapott megbízást osztályfőnöki feladatok ellátására miközben a tanári karban vannak közismereti tárgyakat tanító tanárok akiknek nincs osztályuk. A felsoroltakból ki jogosult osztályfőnöki feladatok ellátására a jogszabályok értelmében?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Szabó Krisztina
Kedves Krisztina! A jogszabály tudomásunk szerint nem zárja ki azt, hogy egy technikumban a mérnök-tanár osztályfónökséget vállaljon. A pedagógus végzettség a mérnőki képesítéssel rendelkező szakember esetében nincs meg, tehát szerintünk nem jogosult az osztályfőnöki feladat ellátására.