Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete

2 610 üzenet

  1. Kriszta szerint:

    Tisztelt Szerkesztőség!Segitségüket illetve véleményüket egy kényes ügybe.Kisfiam 7 évse első osztályos normál tantervü tagozat nélküli osztályba jár.21 fő az osztály létszáma ebből 10 gyermek magyar 11 fő kisebbséghez tartozo gyermek.A problémám az,hogy a tegnapi napon a fiamat az egyik kissebgséhez tartozo kisfiú orron ütütte a gyermek orra erőssen vérzett a kisfiam azt állitja,hogy ő nem bántotta a fiút tehát minden szó nélkül csak ugy megverte.A tanárnő különösebben nem reagált csak telefonált,hogy mi tőrtént és ,hogy a fiam ruhája véres lett.Egy másik magyar kislány is megvertek szintén ebbe az osztályba tőbb kisebbségi gyermek.és a pedagogus ugy csinál mintha nem tőrtént volna semmi sem.Mert félnek szerintem a kisebbségi szülőktől.de ha mi gyerekeinkel van probléma nekünk rögtön jelzik.Kérném segitségüket illetve nekem mint szülőnek mik a jogaim illetve a pedagógusnak mi a kötelesége mivel ő van szinte egésznap a gyerekekkel ő felel a testi épségükre is.Köszönöm válaszukat.további szép napot kivánok! tisztelettel:Kriszta

  2. Önkormányzati Óvoda szerint:

    Tisztelt szerkesztőség! Szíveskedjenek választ adni nekünk arra, hogy működhet-e óvodánk abban a formában,hogy az iskolával közös használatú udvarral rendelkezik! Honnan kérhetünk segítséget?

  3. A szerk. szerint:

    Kedves Kriszta és az Önkormányzati Óvoda nevében érdeklődő Kollégánk! Kérünk Benneteket, hogy a Tanácsadó rovatban tegyétek fel a kérdéseiteket. Azt a rovatot éppen azért működtetjük, hogy hasonló ügyekben oda lehessen fordulni.

  4. Horváth Éva szerint:

    Tisztellt Szerkesztőség!
    A tanácsadóban feltett kérdésünkre nem kaptunk válasz (6024). Remélhetjük még, hogy lesz válasz?
    Tisztelettel: KT

  5. A szerk. szerint:

    Kedves Éva! Utána nézünk, és elnézést. Nagyon sok kérdés jön, és lehet, hogy a Tiéd elsikkadt valahogy. Türelmedet kérjük. Sürgős esetkben mindig kérjük, hogy máshol is tájékozódjatok, mert nem tudjuk garantálni a gyors választ.

  6. Mágika szerint:

    Kedves Ofő! Pedagógus prémium éveket ajánlottak, elfogadtam. Kérdésem: 59.évem betöltése és 40 év szolgálati időm elérése között 7 hónap van. Lehetek e a prémium években 59.évem betöltése után még 7 hónapig? Köszönöm válaszát!

  7. A szerk. szerint:

    Kedves Mágika! A kérdésedet a Tanácsadó rovatban tedd fel, kérlek. Ha nagyon sürgős válaszra vársz, akkor azért érdeklődj másfelé is, mert nagyon sok kérdés érkezik, képtelenek vagyunk rövid határidővel válaszolni. Javasoljuk még: nézz utána a Tanácsadó rovaton belül, hogy a kérdésedhez hasonlóra nem érkezett-e már számodra is használható válasz. A prémiumévek címkénél számos válasz található, hátha megtalálod közöttük azt, ami Neked is segít.

  8. Mágika szerint:

    Köszönöm szépen!

  9. Virág szerint:

    Tisztelt Szerkesztőség!
    Szeretném megtudni, hogy fegyelmi tárgyalásokon a döntés meghozatalakor jelen lehet-e a DÖK képviselője?

  10. Juli szerint:

    Kedves Virág!
    A DÖK képviselőjének mindvégig joga van jelen lenni a fegyelmi tárgyaláson és a döntéshozatalnál.

  11. Tünde szerint:

    Tisztelt Szerkesztőség!

    Osztályomba nem tanköteles, 19. életévüket betöltött diákok is járnak ( 10. OSZTÁLY). kÉRDÉSEM:
    iGAZOLATLAN HIÁNYZÁS ESETÉN KELL-E FELSZÓLÍTÁST KÜLDENEM A SZÜLŐNEK?

  12. Ofoe szerint:

    Kedves Tünde! Kérjük, hogy kérdését a Tanácsadó rovatban tegye fel.

  13. Horváth Anikó szerint:

    Ha valaki tud segíteni, szívesen fogadnám: Pedagógus napra szeretnénk egy kisebb műsort adni másodikos osztályommal . Köszönöm Anikó

  14. Istók Ágnes szerint:

    Osztálykirándulásokra 50 és 20 fős karbantartott, igényes autóbuszok bérbeadók, fiatal, megbízható sofőrrel, programszervezéssel, kedvező áron és feltételek mellett. Érdeklődni a megadott E-mail címen lehet.

  15. Szabó Péter szerint:

    Kedves Kollégák!

    Két kérdésem van: Hogyan lehet behajtani az osztálypénzt a nem fizető gyerekektől?
    A másik: Meddig kell megőrizni az igazolásokat, illetve kell-e egyáltalán?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 65 66 67 68 69 174
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep