Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2012. január 19. csütörtök, 16:09

Kommunikációs mesterkurzus indul!


Szavaival nem legyőzni, hanem meggyőzni szeretne?
Nem akar közhelyes lenni, szeretne egyedien fogalmazni?
Szeretné elfelejteni a nyilvános szereplések előtti izgulást, stresszt és gyomorgörcsöt?

Hogy ne hozhassák többé izzasztó helyzetbe: tanuljon a szakma mestereitől, és legyen hiteles, határozott, hatékony szóbeli kommunikátor! Legyen a szavak mestere! Az induló Kommunikációs mesterkurzuson a résztvevők 50%-ban elméleti és 50%-ban gyakorlati foglalkozásokon vesznek részt, ahol szóbeli kommunikációs készségeik fejlesztésére nyílik lehetőség, mert mindenki kommunikál. Legyen szó magán vagy munkaéletről, a siker mindig attól függ, hogy miként tudjuk kifejezni gondolatainkat, ötleteinket, érzéseinket.

A mesterek

dr. Aczél Petra retorikai és kommunikációs szakértő, egyetemi docens / dr. Balázs Géza nyelvész, tanszékvezető egyetemi tanár / Endrei Judit tanácsadó, médiaszemélyiség / Dr. Forgács Attila szociálpszichológus, egyetemi docens / Molnár-Bánffy Kata kommunikációs szakember, beszédíró / dr. Németh Erzsébet tanácsadó, habilitált egyetemi docens / dr. Síklaki István szociálpszichológus, egyetemi tanár, coach / Veiszer Alinda riporter, médiaszemélyiség / Wacha Imre nyelvész, egyetemi tanár

Tematika

Az önkifejezés mestersége: A személyes eredményesség növelése kommunikációval: personal branding, coaching, homlokzattudatosság.
A stílus mestersége: Jó hangzás, hiteles kommunikáció: hangzás és látvány, nem verbális kommunikáció, illőség.
A rögtönzés mestersége: Váratlan helyzetek sikeres megoldása szóban: rögtönzés, elkerülés, elterelés, humor és komolyság a nyilvános kommunikációban.
A megértés mestersége: Szóbeli konfliktusok felismerése és kezelése: a konfliktusok természete, feloldásuk módjai, verbális eszközei, udvariasság és mediáció.
A meggyőzés mestersége: A termékeny eszmecsere művészete: érvelés, kérdezés, válaszadás, összehangolás, visszacsatolás, meggyőzés, együttműködés.

Az előadásokat 2 órás gyakorlati foglalkozás követi feladatokkal, helyzetelemzésekkel, szituációs gyakorlatokkal dr. Aczél Petra vezetésével.

Bővebb információ: www.mesterkurzusok.hu/kepzesek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.07.31.
Totyik Tamás: Ha nem cselekszik azonnal, a kormánynak vállalnia kell a felelősséget a közoktatás padlóra küldéséért
A Nemzeti alaptanterv bevezetése, az iskolák tömeges kiszervezése (egyházi fenntartású iskolák számának drasztikus megemelkedése), a köznevelési rendszer szétszabdalása (óvodák fenntart...
(Forrás: mérce)
--
2021.07.31.
A harzbergi demokratikus iskola. Benedikt Hageneder írása
gy csoport tanítóképzős diák a bécsi egyházi tanárképző főiskolán (Kirchliche Pädagogische Hochschule – KPH – Wien/Krems) úgy döntött, hogy nem elégszik meg a főiskola nyújtotta...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.07.31.
Kilenc órai iskolakezdést és tanári béremelést - 12 pontos oktatási tervet fogalmazott az ADOM
Az ADOM Diákmozgalom utcai és online aláírásgyűjtésbe kezdett az általuk megfogalmazott 12 oktatási reformjavaslat mellett. A diákszervezet azt szeretné, ha a javaslataikat a jövő évi orsz...
(Forrás: eduline)
--
2021.07.28.
„NE MAGAS LÓRÓL TEKINTSÜNK LE A GYEREKEKRE, HANEM MERJÜNK VELÜK HUMORIZÁLNI” A tavalyi év egyik Szupertanár-jelöltjével beszélgettünk
Van, aki olyan őszinte lelkesedéssel, nyílt átéléssel beszél a munkájáról, hogy már néhány szavából átjön, mennyire imádja, amit csinál. Így van ez a tavalyi Szupertanár-jelölt Poly...
(Forrás: dívány.hu)
--
2021.07.28.
Takaró Mihály vezényletével alakítják át a NAT után a tanárképzést is
Az átalakítás a pedagógusképzés lebutítását vetíti előre a szakemberek szerint. „Egy tanárnak nyilvánvalóan nemcsak az érettségi tananyagot kell tudnia, hanem annál jóval többet....
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.07.28.
A kormány nem megvédi, hanem pajzsként használja a gyerekeket
A gyermekek felhasználása politikai kampányokban nem újszerű, Magyarországon sajnos kifejezetten gyakori probléma. Nem ismeretlen jelenség, amikor politikusok óvodákban, iskolákban parádé...
(Forrás: mérce)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep