Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2012. február 27. hétfő, 14:23

Katedra Online

A Katedra Online elnevezésű elektronikus tartalomszolgáltatást ajánljuk mindazoknak, akik szeretnének jól tájékozottak lenni a várható oktatáspolitikai változásokkal kapcsolatban, de nincs idejük arra, hogy a szerteágazó hírforrások között keresgéljenek. A Katedra Online három területet ölel fel: a Hírfigyelő, a Pályázatfigyelő és a Jogszabályfigyelő összeállításokat hétfőnként továbbítjuk a megrendelők e-mail címére. Minden hétfőn elkészül a Hírfigyelő valamint kétheti váltásban a Jogszabályfigyelő és a Pályázatfigyelő összeállítás.

Hírfigyelő

A Hírfigyelő szolgáltatás tartalmazza az előző hét oktatásüggyel kapcsolatos sajtóhíreinek válogatását. Illetve szemlézi az iskolai élethez kapcsolódó esélyegyenlőségi, tehetséggondozói, felzárkóztató törekvéseket. Esetenként válogat az országban megvalósuló pályázati fejlesztések, beruházások, cselekvési tervekről hírei közül.

Pályázatfigyelő

A Pályázatfigyelő szolgáltatás azoknak a frissen megjelent, illetve folyamatban lévő pályázatoknak a válogatását és az elektronikus forrását tartalmazza, amelyek célcsoportját az iskolák, a pedagógusok, és a diákok képezik. A Pályázatfigyelő a hazai, az EU-s, a civil szféra, és a hazai üzleti szféra által megjelentett pályázati kiírásokat foglalja magába.

Jogszabályfigyelő

A Jogszabályfigyelő a Magyar Közlöny elektronikus kivonata, amely tartalmazza az aktuális kétheti időszakban megjelent oktatáspolitikai, család-és gyerekvédelmi jogszabályok, törvények, rendeletek változásait. A válogatás tartalma a teljes iskolai-nevelési ciklust követi, az óvodától, az egyetemi képzésig bezárólag. Terjedelmi okok miatt a jogszabályokhoz kapcsolódó mellékleteket nem minden esetben idézzük, de a számosságukat, terjedelmüket feltüntetjük.

Amennyiben érdekli a Katedra Online, kérjük, hogy jelezze felénk. Minden érdeklődő számára egy hónapos tesztelési lehetőséget biztosítunk a honlapunkon található űrlap kitöltését követően.

Szerkesztő: Tasi Katalin
katedraonline[kukac]katedraonline[pont]hu
+36 30 97 99 100
+36 1 201 19 80
1185 Budapest, Beregszász u. 40.
A Katedra Online az o2 Média Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. elektronikus tartalomszolgáltatása.

Az Új Katedra Online remek fotókat készített a Digitális Nemzedék Konferenciáról. Ezek közül látható néhány az OFOE Facebook oldalán. Az ő felvételeik látható ebben az albumban is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2022.01.25.
Tanügyi intézkedés nincs, de sok iskolában alig van tanár, aki tanítana
Tanügyi intézkedés jelenleg egy iskolában sincs, ugyanis nemrég módosultak a karanténszabályok, az oltatlanokra öt nap karantén vár, aki viszont be van oltva és nincs pozitív teszteredmé...
(Forrás: Eduline)
--
2022.01.25.
Ránki Sára: ELBALTÁZOTT ÍRÁSBELIK
Összegezve: az idei felvételi feladatsor sem azt kéri számon, amit tanítunk. Nem indulnak a gyerekek egyenlő esélyekkel, eleve nem tudnak egyenlő esélyekkel indulni. Gondoljunk a Covid okozta...
(Forrás: Jelen)
--
2022.01.25.
A kormány szeretné, ha úgy sztrájkolnának a tanárok, hogy azért tanítanak is közben
Nem jutott eredményre a kormánnyal folytatott tárgyalások során a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezetének és a Pedagógusok Szakszervezetének közös sztrájkbizottsága. Pedig már hónapok...
(Forrás: 444.hu)
--
2022.01.25.
UZSALYNÉ PÉCSI RITA A TRANSZHATÁSRÓL, AZ OKOSESZKÖZMENTES ISKOLÁKRÓL ÉS A SZÜLŐI MINTÁRÓL
Hirtelen lett az életünk része a kütyüvilág, nem alakult még ki a kultúrája, nem vagyunk tudatosak. Sikeres elvonót irányító kutató is van olyan, aki azt mondja magáról, hogy maga is leszok...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2022.01.24.
„A feladatsorok összeállítói egyáltalán nem vettek tudomást arról, mi történt az elmúlt két évben\"
Ezekkel a feladatokkal ki lehet deríteni, hogy egy diák tudja-e, mi a különbség a képző, a jel és a rag között, vagy felismer-e egy magas hangrendű szót. Arról viszont semmit nem tudunk meg...
(Forrás: Eduline)
--
2022.01.24.
Ónody-Molnár Dóra: TÖMEGESEN KERÜLNEK KI AZ ISKOLÁKBÓL OLYAN FIATALOK, AKIK NEM TUDNAK SEM ÍRNI, SEM OLVASNI, SEM SZÁMOLNI – 2. rész
A tanárok szavaiból kiderül: nem a „lemorzsi” miatt csökken a statisztikában a buktatások száma, hanem azért, mert az elszegregálódó iskolákban a pedagógusok felhagytak a buktatással...
(Forrás: Jelen)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep